/spanien/barcelona/forum/26063.aspx/spanien/barcelona/forum/26063.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Dani
2004-03-25 23:31
Finns det ingen lobbyverksamhet som kan fixa holländska pass åt Sergio, Oscar, Navarro och Quaresma???
Barcelona Dani
2004-03-25 23:31
Finns det ingen lobbyverksamhet som kan fixa holländska pass åt Sergio, Oscar, Navarro och Quaresma???
Barcelona Delindster
2004-03-25 23:23
Barca_91
Det hade varit bättre om dom hade kallat hem Hedman.
Real Madrid Dani
2004-03-25 23:20
Mach1
Hört talas om fenomenet ironi?

För den delen har Delindster rätt i att Reiziger var sämst på plan. Tror inte han hade en passning rätt på offensiv planhalva... Kanske tankarna är i England, dit rykten placerar honom???
Barcelona Valdés
2004-03-25 23:23
Dani - det är för tidigt med ironi...

"GRISFOTBOLLENS SEGER"

Gabri var klart bästa Barçaspelare och den enda som förtjänar ett överbetyg.

Väntar mig att få läsa att Xavi var febersjuk, för det skulle vara en rimlig förklaring på en så dålig insats.

Att vi saknar en forward av världsklass - en matchvinnartyp som komplement till Ronaldinho behöver väl inte nämnas. Likadant så hade det varit kul att fått se en riktig coachning någon j...a gång.

Vad är det för människor som ser på Celtics matcher - antagligen samma som är med i "Vi masochister" för tråkigare fotboll får man söka sig ner i svenska korpserien för att se.

Vi förlorade för att vi inte lyckades göra ett enda mål på ett skotskt ligalag över 180 minuter.

Tappar vi poäng på söndag är den här säsongen slut.
Barcelona Dani
Mach1
Hört talas om fenomenet ironi?

För den delen har Delindster rätt i att Reiziger var sämst på plan. Tror inte han hade en passning rätt på offensiv planhalva... Kanske tankarna är i England, dit rykten placerar honom???
Barcelona Delindster
2004-03-25 23:21
Undra hur länge man kommer ligga vaken och grubbla i natt?
När jag väl sommnar kommer jag som vanligt drömma om Fernando Torres i Barça-tröjan!
Real Madrid Dani
2004-03-25 23:18
(detta är ej ironi)
Å ena sidan förstår jag Rijkaard att Luis Enrique med sin rutin får spela från start. Alternativet är en orutinerad yngling som (tror jag) ännu inte nätat för Barcas A-lag i någon tävlingmatch.
Å andra sidan, hur i h*****e ska Sergio få rutin av att - i bästa fall - sitta på bänken? Det är ta mig fan Rijkaards förbannade ansvar att matcha in Sergio i A-laget - även Quaresma och Iniesta ska matchas in!
Barcelona juanito
2004-03-26 00:03
Man borde sätta upp en fet jävla loggo i detta forum så att alla tänker på det innan dom skickar iväg sitt meddelande.

Max tre ICKE-EUROPÉER I STARTELVAN!!

Dani: Om vi hade haft en kunnig tränare hade Sergio för länge sedan matchats in och varit redo för sådana här uppdrag...

Du har en poäng..
Barcelona Dani
2004-03-25 23:18
(detta är ej ironi)
Å ena sidan förstår jag Rijkaard att Luis Enrique med sin rutin får spela från start. Alternativet är en orutinerad yngling som (tror jag) ännu inte nätat för Barcas A-lag i någon tävlingmatch.
Å andra sidan, hur i h*****e ska Sergio få rutin av att - i bästa fall - sitta på bänken? Det är ta mig fan Rijkaards förbannade ansvar att matcha in Sergio i A-laget - även Quaresma och Iniesta ska matchas in!
Real Madrid Dani
2004-03-25 23:12
Tompa!
Jag försökte i alla fall vara det, dock med tårarna rinnande nedför kinderna... Jag är så j***a ledsen och besviken...

Ska man försöka (hur lätt är det?) hitta något positivt, är det att vi nu kan lägga allt krut på ligan. Fast jag hade förstås hellre sett seger och avancemang idag...
Hur i hela h*****e tänker Rijkaard? Är Overmars en spelare som kan dyrka upp ett försvar??? Karlfan har gjort en (1) bra insats i år, nämligen rushen förförra ligamatchen... Och Quaresma får sitta på bänken och hålla god min... Skandal att Rijkaard får sitta kvar, resultaten på senaste tiden till trots...
Barcelona Dani
2004-03-25 23:12
Tompa!
Jag försökte i alla fall vara det, dock med tårarna rinnande nedför kinderna... Jag är så j***a ledsen och besviken...

Ska man försöka (hur lätt är det?) hitta något positivt, är det att vi nu kan lägga allt krut på ligan. Fast jag hade förstås hellre sett seger och avancemang idag...
Hur i hela h*****e tänker Rijkaard? Är Overmars en spelare som kan dyrka upp ett försvar??? Karlfan har gjort en (1) bra insats i år, nämligen rushen förförra ligamatchen... Och Quaresma får sitta på bänken och hålla god min... Skandal att Rijkaard får sitta kvar, resultaten på senaste tiden till trots...
Real Madrid Dani
2004-03-25 23:51
juanito!
Visst, jag håller med om att Sergio borde få spela mycket mer.
Men det var inte det jag menade, utan att det inte vore så klyftigt att ge Sergio sin första match från start (åtminstone på väldigt länge) i denna match.
Om vi hade haft en kunnig tränare hade Sergio för länge sedan matchats in och varit redo för sådana här uppdrag...
Barcelona Dani
2004-03-25 23:51
juanito!
Visst, jag håller med om att Sergio borde få spela mycket mer.
Men det var inte det jag menade, utan att det inte vore så klyftigt att ge Sergio sin första match från start (åtminstone på väldigt länge) i denna match.
Om vi hade haft en kunnig tränare hade Sergio för länge sedan matchats in och varit redo för sådana här uppdrag...
Barcelona Delindster
2004-03-25 23:39
God natt!

Nu har det blivit dags att läsa lite naturkunskap inför morgondagen.

Förhoppningsvis drömmer jag sedan om några Champions League titlar.
Barcelona Barca_91
2004-04-03 20:51
Ike:
Ja, den visas DIREKT på Tv4+ kl 22.00.
amantino
2004-03-25 23:11
Det va jävlar va tråkigt ett lag kan spela. Celtic är det värsta lag som finns för helvete.
Jag vill inte höra ETT ord från alla brittälskande svenskar om att italiensk fotboll är brutalt tråkig för det är just vad de brittiska skiten är...
Håll Henrik Larsson borta från katalonien så mycket som möjligt!
Ta hit Zlatan istället!
Barcelona Delindster
2004-03-25 23:17
Ni som hyllar Overmars såg ni inte vilken jättematch Reiziger gjorde han missade inte en passning. Han har många finna år framför sig, blir bara bättre och bättre en riktig framtidsspelare.
Real Madrid Ronnie
2004-03-25 23:22
Gabri var bäst i Barca idag tycker jag, han sprang konstant, i slutet såg man flera gånger vilka skit passar han fick endå sprang han ifatt bollen och gjorde nått bra av den. Låt han spela högerback och sälj Reziger och inskaffa in vänsterfottad kille.
Barcelona Ronnie
2004-03-25 23:22
Gabri var bäst i Barca idag tycker jag, han sprang konstant, i slutet såg man flera gånger vilka skit passar han fick endå sprang han ifatt bollen och gjorde nått bra av den. Låt han spela högerback och sälj Reziger och inskaffa in vänsterfottad kille.
Barcelona tru2da barca
2004-03-25 23:10
helvete
Våra mittfältare borde gå på kurs att göra mål
för jävligt att vi inte hade några forwards.
förutom orutinerad sergio.garcia fan ta kluivert
och Saviola sen tycker jag ni såm kritserar Overmars borde kritsera lika mycket luis garcia
var det nån av hans dragningar eller finter som gick hem.det ända han var bra på tappa boll
det ända spelare som imponerade idag var Oleguer
som kommer mer och mer in i sin roll.
Barcelona Jairzinho
Det är en sorgens och besvikelsens dag, Barça är ute ur UEFA-cupen!
Laget dom åker ut mot är nog europas tråkigaste och mest grisiga lag. Fy fan! Celtic är en skam för fotbollen, t.o.m hela mänskligheten! Usch!
Dom äcklar mig!

Vamos Barça!
Barcelona Delindster
2004-03-25 23:35
Allvarligt talat så klagade man ju inte lika mycket på Overmars, Reiziger och c:o när vi vann i helgen. Det är bara att hoppas attde visar vilka bra fotbollsspelare de är (annars hade de ju inte spelat i Barça) och ser till att vi vinner i helgen. Tyvärr är det ju bara att inse att bäst före datumet har gått ut på vissa spelare, det är bara att hoppas att de hller säsongen ut.

Som sagt de får skärpa sig nu (det gäller alla spelare) och se till att få med sig tre poäng hem från Sevilla.

Visca Barça!
Barcelona Delindster
2004-03-25 23:29
cheito-gaucho
Var det mot Murcia Overmars gjorde en bra sak på hela matchen (rushen på vänsterkanten fram som ledde fram till målet)? Quarema har väl knappt startat en enda match men mot Albacete gjorde han det och då blev det mål. Han har väl inte övertygat efter det men han får ju inget förtroende, de behöver man om man ska lyckas. overmars för ju förtroende (förmodligen för att han är holländare). Quaresma måste få chansen för han är framtiden (förhopningsvis).
Barcelona Delindster
2004-03-25 23:11
Det här var en förlust för fotbollen! Jag kommer hata Celtic så länge jag lever!

Okej man kan säga att de spela efter sina resurser och att de inte behövde göra mål. I och för sig gjorde dem det bra men inget lag är värda att gå vidare efter sådant spel.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-25 23:13
Kul med all ironi.
När de närsynta Real-anhängarna kommer in här undrar de nog om vi sett fel match.

Barca Barca:
jag fyller i hyllningarna med att Overmars är värd vartenda miljon han köptes för.
Det är kul att han har tagit sitt fantastiska spel enda in i finrummet inom fotboll, för det måste man väl ändå säja att denna match var?

Viva el futból guapo!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-25 23:13
Kul med all ironi.
När de närsynta Real-anhängarna kommer in här undrar de nog om vi sett fel match.

Barca Barca:
jag fyller i hyllningarna med att Overmars är värd vartenda miljon han köptes för.
Det är kul att han har tagit sitt fantastiska spel enda in i finrummet inom fotboll, för det måste man väl ändå säja att denna match var?

Viva el futból guapo!
Barcelona cheito_guacho
2004-03-25 23:09
marcus _keta i det har du rätt i alla va dåliga idag men titta nogrant på gabri, hur mycket nytta gör han för laget, killen har ingen hjärnan, sen typ 3 år tillbaka har han börjat göra så helt onödiga frisparkar barca ligger under och det är 5 minuter kvar och killen ska göra alltid så onödiga foul.och kolla att barcas spel funkade bättre med den några kallar för van broncshit än med gabri, barca är en anfallsspelande lag inte än valencia,en annan sak du kan tänka att xavi och ronaldinho är världs-stjärnor,och därför ska dom ha plats i barca men gabri ska tillhöra nån slags betis eller mallorca eller nåt, men kompis du får hare bäst, och jag hoppas med hela mitt hjärta att barca ryker upp sig från den här förlusten och fortsätter med sin svit i ligan.visca el barca
Barcelona fc_2002
2004-03-25 23:37
en till grej..

Reijkard måste börja få in INiesta, Quaresma osv. i laget
Och det finns två enkla anledningat till det!!

Ett..
Vi ser nu (utan vissa nyckelspelare) bevisligen att Luis Garcia, Overmars, Cocu inte kan "leda" laget. Dom faller.. dom håller helt enkelt inte utan backup

Två..
Tänk om Sergio, Quaresma å Iniesta hade startat. Vilket självförtroende de hade gett dom (kolla bara på Celtics målis).. dom hade haft lekstuga me Celtic-spelarna

Deportivo Krille
2004-03-25 22:59
Fan va trist att ni åkte ut. Jag höll på er för att jag tycker att ni var det bättre laget. Celtics fula grisfotboll var inget sevärt men tyvärr, väldigt effektivt. Barcelona saknade verkligen Davids och Kluivert i denna typ av match. Barca var för tunna framåt och för lätta i närkamperna. Men det är bara att ta nya tag nu i ligan lycka till!!!
Annons: