/spanien/barcelona/forum/2606.aspx/spanien/barcelona/forum/2606.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andresito
2015-05-05 21:46
[QUOTE=Liunil Masse]Rambla Nånting man måste ge Ronaldo och det är att han är grymt bra på att vara på rätt plats i straffområdet. Långt ifrån världens bästa spelare, det kan alla hålla med om men förmodligen världens bästa målskytt just nu. [/QUOTE] Samtidigt så är han inte mycket att hänga i granen utanför straffområdet. Kan inte ta sig förbi sin spelare, kan inte slå geniala passningar. Han behöver bli serverad i straffområdet, det är där han är som bäst.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Liunil Masse
2015-05-05 21:43
Rambla Nånting man måste ge Ronaldo och det är att han är grymt bra på att vara på rätt plats i straffområdet. Långt ifrån världens bästa spelare, det kan alla hålla med om men förmodligen världens bästa målskytt just nu.
Barcelona Erik Satie
2015-05-05 21:42
Smogen.

Ronaldo är kanske historiens bästa spelare på att röra sig och stå rätt. Men det gör honom inte till den bästa spelaren totalt, vilket är svårt att få fram.
Barcelona A good coach is everything!
2015-05-05 21:40
FreeYourMind// Han va faktist jävligt bra innan skadan också också !!! Grejen är att Ancelotti är låst vid att absolut inte bänka Benz eller Bale. Så tror mig att James kan bli bänkad trots sin form är mycket möjligt...
Barcelona Smogen
2015-05-05 21:38
oh....tänkvilken dröm om vi fått Juventus i semifinalen! Helt underbart det hahde varit att promenera fram till final! Sen ska jag ändå passa på att för första gången ge lite cred till Ronaldo. Har ni funderat på att det kanske ligger något bakom att alla försvarare alltid tappar markering på R7? Han rör sig helt enkelt smartare än någon annan i straffområdet och lyckas göra sig omarkerad gång på gång. Visst, han har inte i närheten av samma geniala kvaliteter som Messi när det gäller spelförståelse (på övriga planen), bollkontroll, dribblingar, passningar etc. MEN, att hitta lägen i straffområdet är han tyvärr förmodligen överlägset bäst i världen på. Dvs. komma till perfekta tap-ins lägen! :)
Barcelona Treyh
2015-05-05 21:36
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Kostar man 750 miljoner kr så hoppas jag man har fotboll i sig =)
*hjärta* Stay calm // Du denna match är heller inte slut ska du veta.. Du missade även mitt OM. Du bör nästa gång läsa ordentligt innan din ironi kan uppskattas..
Stoichkov90
Hade varit bra om Llorente fick komma in. Han brukar alltid göra mål mot Real Madrid. Behövs någon som kan nicka in inläggsbollar.
Barcelona Mido
2015-05-05 21:33
Juve har ingenting framåt,, stackars morata som får kämpa sig fram mot 3 backar... De måste ändra taktik
Barcelona jawwa
2015-05-05 21:33
Valfritt topp 5 lag i la liga hade sprungit hem serie a
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-05-05 21:32
A good coach is everything! Så som James har spelat den här säsongenkommer han inte bänkas. Han är deras farligaste spelare när det gäller att trolla fram chanser...
Barcelona Andreas-
2015-05-05 21:31
Inte nog med att Juve är värdelösa framåt. Dem har sämre försvar än Cordoba på det.
Barcelona Rambla~
Tyvärr men Madrid skärper till sig mot starkare motstånd. Det märks framför allt i hur spelare som Isco, Bale och James tar ett stort defensivt jobb som de annars inte gör mot de lite sämre lagen. Juve är dessutom för dåliga, de vågar inte gå framåt med tillräckligt många spelare. Det går dessutom för fort för den när RM skruvar upp tempot.
Barcelona *hjärta*Stay calm, fake left and see you later
@A good coach is everything!:

Jag missade Barca- bayern mötet, hur mycket vann vi med?
2015-05-05 21:30
Det är stor skillnad på tempot när båda lagen sätter fart.

Juventus spelar som om det nån Serie A match. R.Madrid är riktig vassa.
Det är skillnad på lagen..

Barcelona neymar JR
2015-05-05 21:30
Fittdomare
2015-05-05 21:29
Om vi får möta Real i final så ska spelarna dööööö på plan. Vi har förlora allt för många finaler på copan senast mot dem.. Det dags för hämn, jag ser dem gärna så bra är dem inte. Speciellt om Modric är borta. Och med Benzema tillbaks lär James också bänkas! Då ska vi vinna utan stress !!!
Barcelona Andrés V
Herregud, vad görs ens Juventus i en semifinal i Champions League? Dom har absolut ingenting framåt.
Barcelona Andrés V
Barcelona dinho the artist
2015-05-05 21:28
James har faktiskt verkligen överraskat på mig med.
Barcelona Andresito
2015-05-05 21:27
Juve lever farligt. Skapar ingenting framåt. Tur att James nickade i ribban.
2015-05-05 21:19
Måste ge kredit att James R har varit riktig den här säsongen.
Killen har fotbollen i sig.
Barcelona BARCA-més que un club
2015-05-05 21:18
Juventus i ett nötskal alltså lika gärna dom åker ut med huvud före spelar defensiv på hemmaplan det klart man släpper in mån j"vla nötter
2015-05-05 21:17
CR7 tar bra löpningar på djupet..

Juventus låter R:Madrid rulla bollen hur mycket de vill. De behöver pressa de på deras planhalva åtminstone. Det är inget jag förväntar mig de ska göra ändå..
Barcelona Rambla~
2015-05-05 21:16
Sp oförtjänt. Mästaren av tap-ins, ändå tappar alla lag markeringen på honom vid bortre stolpen. Hur svårt kan det va? Bonucci stirrar på boll så att han får nackspärr.
Stoichkov90
Helt otroligt hur lätta mål Ronaldo gör. Man kan bara inte lämna honom omarkerad på det viset.
Barcelona Andreas-
Orkar inte med en CL-final mot Real alltså.
Barcelona Ali G
2015-05-05 21:15
Hahhhahha lag från Serie Z har inget o göra i en champions League final
Barcelona Erik Satie
DUBBELMÖTET AVGJORT. Jävla skit.
Barcelona B-Guden
Och en helt normalt Ronaldo mål,
Varför sprang i James och firade ensam ?
Annons: