/spanien/barcelona/forum/26058.aspx/spanien/barcelona/forum/26058.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-25 22:50
BRA JOBBAT KILLAR!
Skönt att ni visar att ni kan få hål på ett lag av Celtic´s kaliber när ni har 90 minuter i konstant tryck mot målet.
Skönt att våra toppforwads övertygar.
Underbart spel och Celtic bjöd även upp till en glad tillställning och spelade gladfotboll utfrån sina förutsättningar!

(att vi faktiskt åkte ut är av ringa betydelse)
Barcelona carlos_18
2004-03-25 22:46
vi klarar nog inte det här.... :(
Barcelona Izquierda
2004-03-25 21:26
...och där borde Cocu ha varnats.
Så här långt tycker jag det ser helt okej ut. Lite väl vimsigt i försvaret, men vi håller bra tempo och låter bollen göra jobbet. Stor rörlighet, och det är positivt.
Kan vi bara fortsätta så här, och inte dra in i skottarnas fysiska spel, så ser det lovande ut.
Plus till Gabri, Ronaldinho och Luis García så här långt.
Barcelona Tompa
2004-03-25 22:49
Jag är sååå besviken på Barca idag. Laget är fruktansvärt inneffektivt framåt. Låt vara att vi ställs mot en köttmur som är helt ointresserade av att anfalla men ändå...

Luis Garcia har varit värdelös och Luis Enrque ja, vad ska man säga? Han har gjort otroligt mycket bra för Barca genom åren men dagens insats visar en gång för alla att han desvärre är slut. Han var helt enkelt urusel så länge han var med. Är ockaå mycket besviken på Xavi som mest ägnat sig åt siledspassningar

Och vad gäller laguttagningen finns flera stora frågetecken, t.ex:
-varför fick inte S. Garcia chjansen från start?
-Varför chansade Rijkaard med Puyol? Man visste ju att Celtic inte skulle anfalla.

En mörk dag för alla Barcafans helt enkelt. Tror inte på något mål i slutminuten heller, tyvärr...
Real Madrid rrr
2004-03-25 22:18
Nu kommer sergi Garcia
Barcelona Tompa
2004-03-25 22:49
Jag är sååå besviken på Barca idag. Laget är fruktansvärt inneffektivt framåt. Låt vara att vi ställs mot en köttmur som är helt ointresserade av att anfalla men ändå...

Luis Garcia har varit värdelös och Luis Enrque ja, vad ska man säga? Han har gjort otroligt mycket bra för Barca genom åren men dagens insats visar en gång för alla att han desvärre är slut. Han var helt enkelt urusel så länge han var med. Är ockaå mycket besviken på Xavi som mest ägnat sig åt siledspassningar

Och vad gäller laguttagningen finns flera stora frågetecken, t.ex:
-varför fick inte S. Garcia chjansen från start?
-Varför chansade Rijkaard med Puyol? Man visste ju att Celtic inte skulle anfalla.

En mörk dag för alla Barcafans helt enkelt. Tror inte på något mål i slutminuten heller, tyvärr...
Real Madrid rrr
2004-03-25 22:18
Nu kommer sergi Garcia
Barcelona Nicolas
2004-03-25 22:30
Luis Garci e fane mig den sämsta spelaren jag sätt på år och dar.. fattar inte hur ni som tycker om honom kan uppskatta en sådan spelare..
Barcelona Barca Barca
2004-03-25 23:26
Delindster: OOOOO shiiit fan asså hur i hela världen kunde ja glömma Reziger. Den talangen som Reziger har, kan ingen i världen motstå. Han slår aldrig ett felpass.

PUYOL=Hjärta: "jag fyller i hyllningarna med att Overmars är värd vartenda miljon han köptes för." hahahahagahahahaha. Sant Sant Sant. Men jag tycker han är värld mer faktis, Gaspar borde betala typ några hundra mili kr till.

Barcelona Ronaldinho 10
2004-03-25 22:09
Ursäkta, Är det någon som vet om matchen sänds på internet?
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-25 22:27
Skrämmande ineffktivitet!
Barcelona Barca Barca
2004-03-25 23:26
Delindster: OOOOO shiiit fan asså hur i hela världen kunde ja glömma Reziger. Den talangen som Reziger har, kan ingen i världen motstå. Han slår aldrig ett felpass.

PUYOL=Hjärta: "jag fyller i hyllningarna med att Overmars är värd vartenda miljon han köptes för." hahahahagahahahaha. Sant Sant Sant. Men jag tycker han är värld mer faktis, Gaspar borde betala typ några hundra mili kr till.

Barcelona JAG
2004-03-25 21:57
Aj aj, inget mål i första halvlek, dessutom svalnade Barças press av på slutet. Risk för panikspel i andra om inte ett mål blir av..
In med S.Garcia innan det är för sent!
Barcelona Izquierda
2004-03-25 21:19
...och där ska Sutton ut! Domaren ger honom inte ens gult, det är tragiskt. Glädjande att se att Puyol inte idiothämnades, en utvisning skulle kunna förstöra den här matchen.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-25 22:27
Skrämmande ineffktivitet!
Barcelona Barca Barca
2004-03-25 23:52
fc_2002: Sant jag gick lite övergränsen.

Men ne nu måste det bli skärpning. Ska vi ha nån chans i Champions League så måste det bli en riktig uppryckning. Ingen Trezeguet ingen Vieri ingen Henry. Vi behöver en som spelar med Hjärta en som är hungrig och vill visa vad han går för. TORRES. Med ett anfall med Ronaldinho, Torres och Robinho skulle hela Camp Nou dansa samba.

Som höger back tycker jag vi ska ha Puyol eller köpa Agahte. Celtics högerback. Han var ju helt sjuk bra. Vilka tacklingar han gav Ronaldinho. Vänster back?? G.V.B har skött sig bra där så jag skulle itne bli besviken om han stannade med HELST Maxwuell han i Ajax. Mittbackarna är bra i Barca Puyol-Marquez, annars om vi flyttar ut Puyol till högerbacken så ska vi köpa Milito.

Mittfältet ser mycket bra ut så. Davids-Cocu-Xavi.
Cocu måste vi behålla, han har enomrt rutin.

Nästa match tar vi. Nu glömmer vi den grabbar. Hällre att vi åker ut mot Celtic nu, tänk om vi möter de i Champions League nästa säsong då kommer vi att få våran revanch=)

Visca EL Barca
Barcelona arvid
2004-03-25 20:16
Hoppas vi vinner ikväll jag vill se barcelona live på ullevi.
Barcelona Izquierda
2004-03-25 21:04
Åh nej, nu ligger Puyol. Det här är bland det värsta som kan hända oss.
Barcelona Barca Barca
2004-03-25 23:52
fc_2002: Sant jag gick lite övergränsen.

Men ne nu måste det bli skärpning. Ska vi ha nån chans i Champions League så måste det bli en riktig uppryckning. Ingen Trezeguet ingen Vieri ingen Henry. Vi behöver en som spelar med Hjärta en som är hungrig och vill visa vad han går för. TORRES. Med ett anfall med Ronaldinho, Torres och Robinho skulle hela Camp Nou dansa samba.

Som höger back tycker jag vi ska ha Puyol eller köpa Agahte. Celtics högerback. Han var ju helt sjuk bra. Vilka tacklingar han gav Ronaldinho. Vänster back?? G.V.B har skött sig bra där så jag skulle itne bli besviken om han stannade med HELST Maxwuell han i Ajax. Mittbackarna är bra i Barca Puyol-Marquez, annars om vi flyttar ut Puyol till högerbacken så ska vi köpa Milito.

Mittfältet ser mycket bra ut så. Davids-Cocu-Xavi.
Cocu måste vi behålla, han har enomrt rutin.

Nästa match tar vi. Nu glömmer vi den grabbar. Hällre att vi åker ut mot Celtic nu, tänk om vi möter de i Champions League nästa säsong då kommer vi att få våran revanch=)

Visca EL Barca
Barcelona B_a_r_c_a
2004-03-25 23:39
Asså på riktigt Reijkard är en av de sämsta tränarna jag sett. HUR FAN KAN MAN SÄTTA IN OVERMARS NÄR HAN INTE KAN DRIBBLA O INTE HAR NÅN BOLL KONTROLL OCH INGEN STYRKA MOT CELTIC, sen jag svär jag tycker verkligen synd om Quaresma, Iniesta, S.Garcia och Lopez. Vi har de största talangerna i spanien och vi har ingen användning för dem så länge Reijkard är tränare. Vi behöver en ny tränare inför nästa säsong före allt annat.
Real Madrid Dani
2004-03-25 23:30
juanito!
Jo, några inhopp har Sergio fått. Men knappast någon ärlig chans, och knappast någonting i närheten av kontinuitet (B-laget undantaget).
Det känns inte som att det varit riktigt "fair" att låta honom starta idag, med tanke på att han faktiskt är relativt oprövad (vems fel?)...

Personligen tror jag mycket på honom, men mer troligt än ett genombrott i Barca är väl tyvärr att han tar steget till etablerad La Primera-spelare i en annan klubb =(
Barcelona Dani
juanito!
Jo, några inhopp har Sergio fått. Men knappast någon ärlig chans, och knappast någonting i närheten av kontinuitet (B-laget undantaget).
Det känns inte som att det varit riktigt "fair" att låta honom starta idag, med tanke på att han faktiskt är relativt oprövad (vems fel?)...

Personligen tror jag mycket på honom, men mer troligt än ett genombrott i Barca är väl tyvärr att han tar steget till etablerad La Primera-spelare i en annan klubb =(
Barcelona fc_2002
Tror ni att ni roliga eller.. för ni ska veta JAG SKRATTAR INTE!!!!!!!!!

Sen angående matchen katastrofal coachning av Reijkard tillsammans me vår ineffektivitet.. va ska man säga...

Ibland så undrar man hur fan barca e i så bra form i ligan med sådan coachning. Tur att finns spelare som Puyol, Xavi, Ronaldinho å Davids annars vet i fan hur de hade gått.
Barcelona Barca_^^
2004-03-27 16:45
det gjorde den. tack för infon!!:(
Barcelona Alx
2004-03-25 21:40
Izquierda: Jag tycker att det ser mörkt ut, vi har ingen i straffområdet och skapar inte heller målchanser. Sergio García måste in till andra halvlek så att vi får in en naturlig anfallare.
Barcelona Barca_^^
2004-03-27 16:41
nån som vet om barcas match går på tv4+??
Barcelona Tompa
2004-03-25 23:04
Dani:
"Jag tycker att vi har för stora krav, vi är helt enkelt för resultatinriktade."

"Vad spelar det egentligen för roll att vi förlorade, vi spelade ju underhållande. Och det räcker väl??"

Hoppas du skrev detta med ironi...
Barcelona little_x
2004-03-28 00:31
Mina förhoppningar inför kommande säsong :

Valdes
Puyol Marquez Oleguer off. v back
Salihamidzic Davids Xavi
Ronaldinho
Saviola Trezeguet
Barcelona Tompa
2004-03-25 23:04
Dani:
"Jag tycker att vi har för stora krav, vi är helt enkelt för resultatinriktade."

"Vad spelar det egentligen för roll att vi förlorade, vi spelade ju underhållande. Och det räcker väl??"

Hoppas du skrev detta med ironi...
Barcelona carlos_18
2004-03-25 22:48
faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Annons: