/spanien/barcelona/forum/26055.aspx/spanien/barcelona/forum/26055.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca_91
2004-03-28 00:11
Vet någon hur många år Dinhos kontrakt är?
Barcelona JAG
2004-03-27 16:34
Som jag sa innan, inte bara saknas en anfallare, Barça behöver också en offensiv mittfältare till. En till som kan avgöra match på egen hand. Är dock tveksam till Luque, hans starka sida är inte i en mot en situationer.

Sätter man inte sina chanser (Saviolas missar mot Celtic) så går så här. Tråkigt men sant.

Att Luis Enrique och Overmars var slut visste alla utom Riijkard. Sergio García han uträtta mer än de bägge under sin halvtimma.
Barcelona Rivald0
2004-03-28 01:00
Angående Ronaldinho så tror ja att han skrev på ett 5års kontrakt lr ett som går ut 2005 ?..inte säker
Barcelona polly
2004-03-25 19:40
Har precis suttit å kikat på Man.Und vs Barcelona från CL-94.. Ruskigt vilket lag dom hade på den tiden (också).. Stochkov, Koeman, Romario, Guardiola. mfl.. kan ju lägga till för d som inte vet att Barca krossade Man Und 4-0... Senare blir det ännu mera Barca.. Nu gäller det för grabbarna att ta sig förbi de hårda skottarna.. ska nog allt gå fint.. är ju trots allt på Nou Camp dom spelar..=0) Ha`de //Polly
Barcelona penta
2004-03-25 19:33
tompa, du glömde självaste ronaldo
Barcelona juanito
2004-03-25 22:50
Har hört rykten om att Celtic direktkvalificerar sig till handbolls-VM.
Barcelona cheito_guacho
2004-03-25 22:50
helvete fan va vi sakna jävla idiot kluivert
Barcelona Barca_91
2004-03-25 21:53
Men varför missa Gerrard friläge i början?
Och sen fick L.Enrique ett bra läge men rätt på målvakten.

Nu syns det ganska tydligt att vi behöver förstärka anfallet en målgörare helt enkelt.
Men det ser inte bra ut just nu för vi inte får några riktigt heta chanser.
Vi verkar vara fega och går inte in 100% vilket man kan förstå, men iallafall.
Barcelona Barca_91
2004-03-25 20:06
Vi har ingen dålig backlinje om vi kan sätta ihop rätt.

Puyol---Oleguer---Marques---Gabri/Ny spelare

Och en sak till.
Många här(även jag) letar efter fel på vissa spelare t.ex Cocu,Reiziger,Overmars mm.

Leta efter dom bra sakerna t.ex Cocu han kämpar väldigt mycket men ingen bryr sig utan så fort han gör fel så skrivs det i forumet att han måste sälja och hur dålig han är.

Reiziger är väldigt offensiv han är med i många anfall och spelar väldigt hårt(kan behövas mot stora skottar).

Overmars gör också mycket bra när han springer på kanterna om han hade lite bättre inlägg skulle han vara väldigt bra.
Barcelona Izquierda
2004-03-25 22:40
Det här ser verkligen inte bra ut. Jag har en jävligt taskig känsla just nu. Vi är inte ett dugg giftiga i straffområdet.
Barcelona Frazzé
2004-03-27 21:56
Jag säger bara en sak:Köp dider drogba istället för Trez för att drogba springer mer,e bättre finter och gör en massa mål både i cl franska ligan och uefa cupen!..Om man gör 2 eller 3 mål mot real madrid så måste man kunna hålla en bra profil i La Liga!
Barcelona Tompa
2004-03-25 19:00
RONALDINHO:
"Har ni tänkt på vilka spelare barca har och har haft tex MARADONNA rivaldo cruyff kubala stoichkov reijkard figo romario kluivert och har RONALDINHO xavi puyol saviola quaresma davids marquez cocu kluivert bronchorst jag kan hålla på med det i evigheter men orkar inte mer säger bara ett ord KLASS"

Hur kan du låta bli att nämna t.ex Suarez, Zamora, Kocsis, Shuster, Laudrup när du nämner Van Bronckhorst bland stora spelare i Barcas historia? Van Bronckhotst (inget ont om honom som person) är ju klasser och åter klasser sämre än vad ovan nämnda spelare var.

Hur som helst. I kväll hoppas jag verkligen Barca visar var skåpet ska stå mot tröga skottar. Seger med 3-0 och Ronaldinho gör minst ett mål!
Barcelona Tompa
2004-03-25 19:00
RONALDINHO:
"Har ni tänkt på vilka spelare barca har och har haft tex MARADONNA rivaldo cruyff kubala stoichkov reijkard figo romario kluivert och har RONALDINHO xavi puyol saviola quaresma davids marquez cocu kluivert bronchorst jag kan hålla på med det i evigheter men orkar inte mer säger bara ett ord KLASS"

Hur kan du låta bli att nämna t.ex Suarez, Zamora, Kocsis, Shuster, Laudrup när du nämner Van Bronckhorst bland stora spelare i Barcas historia? Van Bronckhotst (inget ont om honom som person) är ju klasser och åter klasser sämre än vad ovan nämnda spelare var.

Hur som helst. I kväll hoppas jag verkligen Barca visar var skåpet ska stå mot tröga skottar. Seger med 3-0 och Ronaldinho gör minst ett mål!
Barcelona AlexC
2004-03-27 23:21
04/05 laget. OBS. Mina förhoppningar:
Valdes
Puyol Marquez Oleguer off. v back
Cocu Davids Xavi
Ronaldinho
Saviola Torres
Barcelona Martín
2004-03-27 15:11
Oscar Lopez borde spela istället för GvB!!!
Barcelona Barca_91
2004-03-27 20:47
c.gälman:
Jag vet inte när han kommer tillbak men tror det inte dröjer länge.
Men jag tror han kommer få det tufft att ta sig in i startelvan nu när Saviola spelar så bra.
Barcelona Camparn på nou
2004-03-25 17:42
RONALDINHO

Jag förstår inte hur du kan räkna upp spelare som Bronckhorst, Kluivert och Cocu brevid dom andra legendarerna som enligt mig är mediokra katter.
Sen så har Marquez gjort en helt okej säsong och förhoppningsvis kan bli ännu bättre men han är knappast någon stor spelare.
Till sist Quaresma har en stor talang men han har inte gjort något konstruktivt av den när han har kommit in på planen oftast har han stannat upp anfall eller blivit av med bollen därför hör inte heller han till den vackra skaran ännu.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-25 21:20
Ruskig takling av Sutton, det känns som om vi får hål på dem snart
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-25 21:20
Ruskig takling av Sutton, det känns som om vi får hål på dem snart
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-25 21:11
VErkar som om vi har saknat L.GArcia.
Han håller hög klass än så länge och han kanske gör att vi spelar bättre.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-25 21:11
VErkar som om vi har saknat L.GArcia.
Han håller hög klass än så länge och han kanske gör att vi spelar bättre.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-25 21:06
Gå till upcomming o se matchen!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-25 21:06
Gå till upcomming o se matchen!
Barcelona juanito
2004-03-25 17:52
En spelare i Real Madrid sägs vilja spela för Barça nästa säsong (se länk). Det är oklart vem det är men El Mundo Deportivo spekulerar i att det förmodligen rör sig om någon av de följande tre: Casillas, Figo och Morientes. Den sistnämnda är väl den mest trovärdiga.

Morientes i Barça.. Varför inte? Han är nog rätt sugen på revansch och har ju slagit in mål förut i spanka ligan. Femton mål på trettio matcher har han gjort än så länge i år.

Trevligt att Gabri är med i landslagstruppen. Hoppas att han får chans som vänsterback i landslaget. BTW, någon som vet varför inte Xavi är med i truppen?
Barcelona c.gälman
2004-03-27 19:05
är kluivert med imorn? håller med Viktor Munoz om kluivert( dålig i början av säsongen men sedan riktigt bra), han är fan en klassspelare. Han passar kanske bättre i Arsenal som skulle få grym nytta av honom...
Barcelona Gabriel
2004-03-27 17:42
Såg för första gången igår den nya nikereklamen på TVE. Den var skittrolig:D.
Det är en landskampsmatch mellan brasilien och Portugal.
Det inleder med att figo ber domaren om bollen i tunneln och helt plötsligt tunlar Ronaldo som står bredvid honom och säger 'olé'. Efter det försöker Ronaldo ta tillbaka billen men Figo tunllar honom igen och efter det blir det stor kalabalik och alla börar spela inne i stadion.

Spelare som är med i filmen är Ronaldinho, Roberto Carlos, Ronaldo, Quaresma, Figo, Cristano ROnaldo, ja alla i Brasiliens och Portugals landslag i princip, dessutom kommer totti fram i en situiation.

För er som inte har sett reklamen så måste jag starkt rekommendera er att gå in på www.nikefootball.com och ladda ner den.
Barcelona Barca_91
2004-04-03 20:28
Snälla MorrisW sluta snacka om den där j@vla Van Hooijdonk!

Ingen här inne vill se honom i Barca nästa säsong!
Real Madrid Ronnie
2004-03-25 19:05
Reijkard har väll aldrig spelat i Barca?
Barcelona Ronnie
2004-03-25 19:05
Reijkard har väll aldrig spelat i Barca?
Spanien Grumpy
2004-03-25 18:53
För fan hun ge dig. Jämför Larsson med Arteta nångång och Lennon med Ricksen. Vem dyker mest och vem spelar fulast?
Annons: