/spanien/barcelona/forum/26043.aspx/spanien/barcelona/forum/26043.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona mikael_puma
2004-03-19 12:03
Verkar som Davids bara vill stanna om han blir bäst betald i laget. Se länk
Barcelona Kharles_Puyol
2004-10-25 13:45
Kickboxer:

Lite utav båda.. ;-)
Barcelona rico
2005-05-14 20:48
Är det nån som kommer ihåg länken till den spanska hemsidan där man kan lyssna på radio??
Cadanesar eller nåt sånt hette det??
Barcelona Jónathan
2004-03-19 16:11
Om ett köp av Aitor López Rekarte är på tal, så tror jag att Rijkaard tänkt använda honom på vänsterkanten. Rekarte är tvåfotat och trivs lika bra på både höger och vänster sida om mittbackarna. Han har även den rutin som behövs i Barcas relativt unga manskap.
Barcelona B_a_r_c_a
2004-03-18 22:22
Barca Barca:
Du har rätt, barca borde köpa Robinho men tänk på att vi redan har en ung talang i laget(Quaresma) med en underbar teknik, men han får inte spela och han vill inte äns stanna längre fan. Sådana unga talanger borde köpas och utnyttjas så att vi får dem att bli till stjärnor. Och om vi ska köpa honom och bänka honom så kan vi lika gärna köpa Luque och ha en användning för. Men jag säger nu Quaresma, Torres och Robinho kommer att bli världsstjärnor. Hoppas att vi får alla 3 i barcelona.
Barcelona - Xaviii -
2005-05-14 23:34
Olé Olé, för varje pass, oooolé
Barcelona JORGE
2004-03-18 22:13
Jag håller med dig Barca Barca, du har rätt!
Barca_Best
2004-10-25 07:26
fortsätter Barça så här så vinner vi ligan =) det skulle va skönnt med liga-guld....=)
Levante Canary
2005-05-14 22:58
Ämne: Canary//
Han rör ju....
Spelar ingen roll hur hårt det tar. Man ska bli utvisad när man skallar en annan spelare. Sådant hör ej hemma på en fotbollsplan. Det hör du även den s.k experten i TV4+ säga. :)
Barcelona Giuly!
2005-05-14 23:32
Fan vad härligt att höra Barça supportrarna sjunga ... " Campione, Campione, Olé olé olé ! "
Barcelona Ronaldinho Jr.
2004-10-25 12:43
Kolla in snittlängden i Barca:
MÅlvakter: 184,3 cm
Backar: 179,8 cm
MItt: 178,6
Anfallare: 174,4 cm

Real Madrid:
M: 187 cm
B: 179,9 cm
M: 181,2 cm
A: 181,3 cm
Barcelona Mrs Marquez
2005-05-14 23:30
Jag längtar efter att se dom i Århus i juli...wow!!!

www.fcbarcelona.se
em1l
2005-05-14 23:05
fy fan
Barcelona Mrs Marquez
2005-05-14 23:09
Celeste...vilket svin..

Visit: www.fcbarcelona.se
em1l
2005-05-14 22:57
fan sverige åkte ut ur hockey vm=(
Barcelona Mrs Marquez
2005-05-14 23:07
Beautiful_ Barça: Vi går på Sir Tobys nästa match... :-)
Barcelona Majsan
2004-03-17 12:05
Om du tittar på länken står det ju att de redan har överklagat Mottas röda kort..

Förresten stör jag mig på att Ronaldinho vinner varje omröstning om matchens bästa spelare här. Kan man något om fotboll borde man inse att det finns fler duktiga spelare, och att han faktiskt inte är lysande precis varje match. Mot Murcia jobbade han långa stunder väldigt dåligt, och förtjänar verkligen inte de ovationer han alltid får i omröstingen här. Däremot blev jag glad för det aftonbladet skrev i måndags, det hade jag nog kunnat hålla med om även om jag hejat på kungens lag..
Barcelona Izquierda
2004-03-17 06:21
juanito//

Det mest troliga är dock att Rijkaard fortsätter med Reiziger till höger och van Bronckshit till vänster, och bänkar de unga canteraspelarna. Jag skulle helt ärligt bli förvånad om han gjorde på annat sätt.

Barca_91//

Måste säga att jag börjar tröttna på att man satt det i system att överklaga röda kort. Ibland är de uppenbart felaktiga (som förra gången Motta åkte ut), men den här gången tycker inte jag det finns något att överklaga. Jag har inte hört någon som bestridit det faktum att Motta och Douglas slogs i spelargången i pausen, och gör man en sån grej har man verkligen förtjänat sitt röda.
Barcelona Xaviola
2004-03-17 12:04
Rätt så glad har vunnit Barca biljetter.
Barcelona Andreas
2004-03-17 14:38
Juanito//
Tänk vad skönt om Milito skulle komma till Barcelona och göra riktigt bra ifrån sig. Då skulle Real verkligen få en kalldusch!
Barcelona Andreas
2004-03-17 14:38
Juanito//
Tänk vad skönt om Milito skulle komma till Barcelona och göra riktigt bra ifrån sig. Då skulle Real verkligen få en kalldusch!
Barcelona Hristo99
2004-03-17 13:31
alltså Poyol
Barcelona ashkan
2004-03-17 12:12
Känns som Trezequet närmar sig en övergång till Barça, finns en helt artikel som berör ämnet på sport.es idag.

Förresten, hur ligger det till me Davids, är han Bosman-fall till sommarn eller måste vi köpa loss han också från Juve?
Barcelona gerrard87
2004-10-25 10:40
ingen vidare match igår enligt mitt tycke
ronaldinho kom inte alls in i matchen och Guily rörde ju knappt bollen .
mycket stabilt försvar med puyol oleguer. även marquez spelade bra som dmc bakom playmakern xavi. xavi har för övrigt hittat sin roll i laget
Barcelona BARCA BLOD
2004-10-25 01:05
hej killar, jag kanske e ute för sent, men jag tänkte mina barca bröder kan hjälpa mig.
Jag har sagt det tidigare, det är så att jag o en kompis ska åka till barcelona imorn (tisdag). det kan låta galet, men det är så att vi inte har bokat nåt boende än, vet inte riktigt hur vi ska göra. Kan du rekomendera någon biligt o bra hotel? skulle va jätte snällt!!
vi ska kolla på barca milan och ska försöka åka till bilbao matchen oxå i helgen..
Valencia Valencianista
2004-03-18 23:17
Skulle ni vilja se Vicente i eran trupp till nästa säsong ?
Barcelona Kharles_Puyol
2004-10-24 17:49
Kickboxer:

Tack för storyn. Väldigt kul att du delar med dig.. var det problem med bengaliska eldar på barcamatchen?

F.ö så tycker jag absolut inte att det är en svacka, även om man missar rätt så mycket chanser i blaugranatröjan.. Men spelet har varit ganska stabilt, och idag kommer det bli storseger mot Osasuna.. Tippar 3-0 med Dinho, Giuly och Larsson hoppar in och sätter spiken i kistan.
FORCA BARCA
Barcelona juanito
2004-03-17 12:24
Även El Mundo Deportivo skriver om vilka spelare som kan tänkas spela för Barça nästa säsong. Trezeguet är ju ingen nyhet (eventuellt pris: 250 miljoner). En skrämmande sak är att man inte har några alternativ för vänsterbacksplatsen. Det verkar som att Rijkaard tänker köpa van Bronhshit. Hemska tanke! Det verkar även som att man vill ha en ny mittback. Andrade är ett alternativ men hans prislapp är tydligen rätt hög. Ett annan spelare som nämnts är Milito. En sak som gör honom intressant är att han har europeisk pass. Har ingen större koll på hur han spelat denna säsong men enligt artikeln har han varit duktig.
Tanaznia_021
2004-10-25 10:50
Enda Felet Man gör med henke är att man sätter honom i mitten anfall
Barcelona ackish
2004-10-25 00:15
"Davids otra vez"
Löd löpsedeln på Elmundodeportivo igår(sön).
Kan det vara så att Barça är ute efter att återigen ta värva/låna "pitbullen" ?
Någon som har mer info angående detta? (länken)

Annons: