/spanien/barcelona/forum/26042.aspx/spanien/barcelona/forum/26042.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-23 18:45
Jag rekomenderar alla att läsa den långa krönikan på Romas sida, om vad som egentligen hände i Rom.............
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-23 18:45
Jag rekomenderar alla att läsa den långa krönikan på Romas sida, om vad som egentligen hände i Rom.............
Spanien Le_boss
2005-03-01 15:25
Är det idag ni spelar mot Espanyol eller i morgon? Enligt svt text så ska matchen spelas i morgon den 2/3, men enligt tv4+ tablå så är tydligen match idag. mhh vem har rätt då
Barcelona Viktor Munoz
2004-03-23 01:45
Jag tror inte Queresma är något att satsa på. Han är väl född 1984, förresten, inte för att 19 eller 20 år gör någon skillnad. Jämför tex med Simao som i samma ålder var klasser bättre. Egentligen vill jag säga att Queresma inte har kvaliteer för att bli en spelare i Barca och han har varit riktigt dålig i år. Men det är ju bara vad jag tror, visserligen kan jag en hel del om fotboll men fel har man ju ändå, ibland.

Ang nyförvärv. Zambrotta vore den bästa present vi skulle kunna få. En vänsterback av världsklass vill jag påstå. Vieri klasser bättre än Trez som jag ställer mig tveksam till.
Luque är bra och dessutom både spanjor och katalan (är inte säker på det sistnämda). Det är ju självklart inte något krav men en bra bonus.
Skulle vi få dessa skulle nog bara en mittback behövas för att laget skulle se fantastiskt intressant ut.
Barcelona Viktor Munoz
2004-03-23 01:45
Jag tror inte Queresma är något att satsa på. Han är väl född 1984, förresten, inte för att 19 eller 20 år gör någon skillnad. Jämför tex med Simao som i samma ålder var klasser bättre. Egentligen vill jag säga att Queresma inte har kvaliteer för att bli en spelare i Barca och han har varit riktigt dålig i år. Men det är ju bara vad jag tror, visserligen kan jag en hel del om fotboll men fel har man ju ändå, ibland.

Ang nyförvärv. Zambrotta vore den bästa present vi skulle kunna få. En vänsterback av världsklass vill jag påstå. Vieri klasser bättre än Trez som jag ställer mig tveksam till.
Luque är bra och dessutom både spanjor och katalan (är inte säker på det sistnämda). Det är ju självklart inte något krav men en bra bonus.
Skulle vi få dessa skulle nog bara en mittback behövas för att laget skulle se fantastiskt intressant ut.
Real Madrid Ike
2004-03-23 17:01
valdez
puyol-olguera-marquez-O.lopez(navarro)

håller fast vid back linjen jag ville ha från början av säsongen.
Barcelona juanito
2004-03-23 15:09
Diexel: En defensiv mittfältare och tre offensiva mittfältare. Knappast välbalanserat..
Celta Vigo DIEXEL
2004-03-23 14:52
När spelas matchen mot Celtic?
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-28 18:33
Om man byter Xavi mot Trez är Laporta snart utsparkad ur klubben.
Han ska inte stå för samma anda som GAspart o sälja våra katalanska nykelspelare o fylla på med överbetalda proffs.

Q; saviola är på landslagsuppdrag vad jag vet.
Celta Vigo DIEXEL
2004-03-23 14:53
ojoj

TREZEGUET-SAVIOLA
RONALDINHO
VAN DER VAART-DAVIDS-QUARESMA
nyförvärv-MARQUEZ-nyförvärv-PUYOL
VALDES
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-28 18:33
Om man byter Xavi mot Trez är Laporta snart utsparkad ur klubben.
Han ska inte stå för samma anda som GAspart o sälja våra katalanska nykelspelare o fylla på med överbetalda proffs.

Q; saviola är på landslagsuppdrag vad jag vet.
Barcelona tarrak
2005-02-28 12:49
Jag håller med de som vill ha mer rotation i truppen, inte bara för att de ska kunna återhämta sig fysiskt. Efter en sån stormatch som den mot Chelsea så kan det lätt bli en reaktion när man möter ett bottenlag som Numancia 3 dagar senare. Därför hade det varit bättre att ge några hungriga killar chansen att visa upp sig. Om vi inte kan vila spelare mot Numancia kommer vi aldrig göra det och Eto'o och Ronaldinho kan ju inte spela varenda match den här säsongen.
Barcelona Yonies
2005-02-28 13:54
,
Barcelona Messí
2005-02-28 17:03
Ämne: Frank Rijkaard, namn....
Feg? Tror inte att han är speciellt feg. Han brukar ofta byta en back mot en anfallare när vi jagar mål, det visar att han har mod. Men ang. rotation är nog något som han kommer lära sig med åren, han är ju trots allt ganska oerfaren som tränare.
Barcelona Barça_best_forever
2005-02-28 10:51
Barca :
Självklart tycker jag att det är Puyol, inte bara för att jag är Barça-fan men jag menar, kolla själv hur killen spelar! Han har en otroligt hög lägstanivå och gör nästan aldrig en dålig match. Han har allt en bra mittback behöver, han är : Mycket Snabb, placeringssäker, hård, har ett bra närkampsspel, mkt bra i luftrummet, ger alltid 110 % för sitt Älskade Barça och ger aldrig upp!! Jag tror inte att du kan hitta en bättre back i nuläget någonstans i världen. Men det finns ju såklart andra bra backar som t.ex : Nesta, Ayala, Cannavaro, Thuram, Terry, Campbell, Ferdinand o.s.v men PUYOL är den bästa om du frågar mig ;-)
Visça El Barça !
Barca_BEST
2004-03-23 07:00
Viktor Munoz:
Neeee quaresma har inte fått speltid därför e han inte så bra...o killen e ung han kommer igång snart :)
Barcelona Rawazinho
2004-03-23 09:22
Ja men Quaresma tar inte Luis Garcia på höger kanten han har inte visat så mycket än så att han skall ta Garcias plats. Men där emot så tycker jag att han skall spela istället för Marc Overmars. Han är en talang som borde få chansen.
Barcelona Nemo
2005-02-28 16:05
Frank Rijkaard, namnet på våran tränare. Franklin om ni föredrar det. En feg man. Att han inte "vågar" vila/bänka spelare tyder på att han är rädd för att få kritik, speciellt från "mannen" på gatan.

Vad händer om Eto'o inte känner sig fit mot Chelsea? Då är det väl bättre om han står över tex matchen mot Numancia. Fullständigt idiotiskt från Rijkaards sida.

Messí, Iniesta, Maxi - in Xavi, Ronaldinho, Eto'o - ut

Fridens liljor.
Barcelona SportingC
2004-03-23 09:20
Om Celtic matchen...vem ska egentligen ersätta Saviola? visst är Kluivert fortfarande skadad?
Barcelona mikael_puma
2004-03-23 15:02
Någon som vet om man kan ladda hem Ronaldinhos finter mot dem stackars Sociedad backarna någonstans??
Har kollat dem flesta Ronaldinho sidor men det kanske finns ngn man inte känner till
Barcelona Sonde
2005-02-28 09:58
Visst får man lita på att Rijkaard för någon form av konversation med spelarna angående deras hälsa och kondition, men får också anta att andra tränare gör detsamma. Varför är Rijkaard så ovillig att rotera jämfört med andra? Funderar han inte i dem banorna själv? Och vad händer om han inser att det inte går längre? Ska vi då börja köra med b-betonade lag i slutspurten av La Liga? Det hela verkar inte så genomtänkt från Rijkaards sida. För oss förståsigpåare är det bara att sitta vid TV och hoppas på det bästa.
Barcelona Barca_91
2004-03-28 12:12
Saviola är inte med i truppen som ska med till Sevilla.
Kluivert är skadad sen en lång tid tillbaka.
Då finns den unga pigge b-lags spelaren Sergio García, och den slutkörde gamla målsumparen Luis Enrique.

Vad ska Reijkard välja?
En rutinerad målsumpare?
Eller en ung målskytt?
Real Madrid Ronnie
2004-03-23 13:42
Jag har några klipp med Quaremsa från försesongen, han har ett sjukt bra steg när han kommer med fart. Tycker att han utnytjaas på helt fel sätt, han skulle behöva mer tid att komma in i spelet och även lyckas med lite dragningar!
Barcelona Ronnie
2004-03-23 13:42
Jag har några klipp med Quaremsa från försesongen, han har ett sjukt bra steg när han kommer med fart. Tycker att han utnytjaas på helt fel sätt, han skulle behöva mer tid att komma in i spelet och även lyckas med lite dragningar!
Barcelona Barca
2005-02-28 10:40
grabbar skulle vilja ställa en fråga.. vem tycker ni är världens bästa mittback???
Barcelona Barca
grabbar skulle vilja ställa en fråga.. vem tycker ni är världens bästa mittback???
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Annons: