/spanien/barcelona/forum/26039.aspx/spanien/barcelona/forum/26039.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
11/26/2005 19:11
Skulle väl tro att Espanyols fans och spelare har lika mycket hjärta till sitt lag annars.
Tycker bara inte om att få in honom till spanska ligan, då han ser att äga ett fotbollslag som en hobby och gillar att röra om. Ungefär som när småungar spelar FM.
Barcelona (catalonia barca)
11/26/2005 19:05
La Rambla ///
den ryska petrol tjuven vill bara köpa lag för att dom ska ta slut.
han hade sin rövar liga i ryssland o nu bor han i england.
han vill göra espanyol till store bror o barca till lille bror
men de kan han drömma om.
ett lag styrs inte av bara pengar utan av hjärtat.
och med all respekt till människor som är ifrån russland så tvekar jag på kärleken från ett rysskt hjärta.

visca la barca !!!
11/26/2005 18:57
la_pieda_sinistra ///
hur vet du att han gjorde reklam till tandkräm.
om du vet vilken länk så är jag tacksam om du skirver du den.
Spanien la_pieda_sinistra
11/26/2005 18:55
ronnie fortfarande förkyld, och etoó fortfarande ont i ryggen? Etoó gjorde reklam för tandkräm eller nått idag tydligen :)
Barcelona el Flaco
11/26/2005 18:39
När kommer presidentvalet hållas? Är det redan nästa år?
Barcelona Messi
11/26/2005 18:26
Ämne: yo grabbar, vet nån ....
Just nu kan man bara spekulera. Om det är någon som vet vilka som startar så är det Rijkaard och Ten Cate, om de nu har en startelva säker. Ronaldinho och Eto'o är ju tveksamma till start.
Barcelona HARE BRA "HENKE SKÖN"
11/26/2005 18:18
yo grabbar, vet nån hur laguppställningen kommer att se ut imon +?!
Barcelona La Rambla
11/26/2005 18:08
Ämne: Roman ute efter Espa....
Fy f-n för att få in ryssen i spanska ligan nu också. Värsta som kan hända. Vad är han ute efter, att göra Espanyol till Barcelonas bästa lag eller? Suck för den mannen alltså.
Barcelona La Rambla
11/26/2005 18:06
men allt jävla snack om att förstärka vänsterbacksplatsen utifrån..

Vem har sagt något om att värva nu i vinter?Sylvinho är över 30 och Gio har fyllt 30, så att förstärka med en ung vänsterback för kommande säsonger är inte fel. Så tagga ner va. :P
Barcelona barca_dreamteam
11/26/2005 17:40
Ashley Cole är bra,men jag föredrar spelare som har moral och respekterar sin klubb.I den kategorin passar inte Cole in.Därför vill jag inte ha han.Evra och Maxwell e 2 bra backar som skulle passa in hos oss.
Barcelona barca_dreamteam
11/26/2005 17:22
Roman ute efter Espanyol.
Är han avundsjuk på våra framgångar eller?
Barcelona HARE BRA "HENKE SKÖN"
11/26/2005 17:05
(catalonia barca) jo eftersom det var någon snubbe som snacka om att vi behövde en krigare i laget som skulle backa upp våra spelare i laget om de blev ex sånna här bråksituationer.(örfilen)
Vi har ju motta :) men han spelade inte den matchen haha motta e crazy
Barcelona Kharles
11/26/2005 17:03
Killen är bra, men en spelare som förråder sin moderklubb för att i smyg träffa chavski.. förtjänar inte att bära Blaugrana.
Barcelona Señor Hadi
11/26/2005 17:00
Jontteee

"Jag tycker att Ashley Cole skulle passa skit bra i Barca.. Han har grymt spel stil o orkar springa som ett djur.. O Barca måste passa på att värva just nu när dom e bra...... "

Hahaha va menar du med nu när dom är bra? Tror du inte alla spelare vet att Barcelona är en storklubb. Bara för att Barça har kommit igång på allvar betyder det inte att fler spelare skulle vilja spela i klubben. Förresten tycker jag inte alls att Ashley Cole är bra.

Marco Pisano från Sampdoria gillar jag men just nu skulle han inte ta en plats i Barças startelva men han är något för framtiden! ( 1-2 säsonger dvs ) om han forsätter att imponera.

Visca el Barça!
Barcelona Kharles
11/26/2005 16:59
:-D~

Namn: Kharles » Svara på inlägg
Sänt: 2005-11-19 16:25:32
Huvudsaken är att Madrid sätts dit idag, må det bli historiskt!

-------------------------------------------------
Barcelona Pep Guardiola
11/26/2005 16:59
jontteee//
så trevligt att vi verkar vara överens. förutom i fallet om ashley coles oduglighet eller förträfflighet. ;)
Barcelona Södan9
11/26/2005 16:58
någon som vet om barca har någon option på Cesc Fabregas i arsenal?
Barcelona Señor Hadi
11/26/2005 16:57
Själv håller jag me Pep Guardiola... fast jag anser ändå att en ytterback borde lånas när transferfönstret öppnas i januari.
Barcelona Jontteee
11/26/2005 16:39
nää håller med dig.. jag tänkte på samma sak inte just nu, efter VM lr innan VM ska man köpa nån spelare, inte just nu det förstör bara, och det e inte så att Barcelona VERKLIGEN behöver en vänterback, men man måste alltid förbättre och ashley cole skulle vara en bra förbättring
Barcelona Pep Guardiola
11/26/2005 16:33
varför ska ett lag som e så bra fungerande och harmoniskt för tillfället störas genom truppförändringar mitt under pågående säsong? när ligan och cl redan är plockade i sommar och men bygger för att försvara dubbeln,då kan de plockas in "stjärnor" utifrån. respons, någon? kanske håller ni med eller kanske vet ni bättre och kan tala mig till rätta =)
Barcelona Jontteee
11/26/2005 16:33
ska man spela vänsterback måste man kutta i en hel match non-stop o Motta klarar inte av det..
AAA men det e bra att har humör spelare tänk dig om nån skadar Ronaldinho så kommer han fakka ur ju ... hehehe, nää man lär honom laganda.. annars e han den perfekta vänterbacken just nu
Barcelona Pep Guardiola
11/26/2005 16:30
men allt jävla snack om att förstärka vänsterbacksplatsen utifrån.. o så ashley cole liksom, han e rutten! värsta humörspelaren nånsin. mentalt ofrisk skulle jag vilja påstå. sånna behöver man inte. varför inte testa under kommande vinteruppehåll att låta motta träna på den platsen o kanske testa i nån av dom "lättare" matcherna efter nyår?
Barcelona Jontteee
11/26/2005 16:20
Jag tycker att Ashley Cole skulle passa skit bra i Barca.. Han har grymt spel stil o orkar springa som ett djur.. O Barca måste passa på att värva just nu när dom e bra......
Barcelona el Flaco
11/26/2005 15:50
La Rambla //

Evra har jag också redan nämnt som en möjlig ersättare till gio/sylvinho och Taiwo la jag märke till i marseilles uefa-cup match men är detta tillräckligt för att bedömma att de är redo för en klubb som Barca? samtidigt måste jag säga att jag är glad att du inte nämnde överskattade vänsterbackar som Ashley Cole..
Barcelona La Rambla
11/26/2005 15:45
Åjo, finns en del. Patrice Evra i Monaco eller Taye Taïwo i Marseille tex. Det är 2 intressanta och redan etablerade vänsterbackar. Hade suttit fint med en av dem.
Barcelona el Flaco
11/26/2005 15:26
Det kommer nog bli ganska svårt att förstärka vänsterbacks positionen. För om man tänker efter så finns det egentligen inte så många bra och etablerade vänsterbackar idag. Särskilt inte några runt 22-25 års strecket
Spanien la_pieda_sinistra
11/26/2005 14:56
Ajax har skaplig högsta nivå och mkt låg lägstanivå, ett svänggäng, beror på hur hormonbalansen hos deras tonåringar är för dagen ;)
Barcelona Barca Barca
11/26/2005 14:26
Barcelona kan inte möta Arsenal eller Lyon, efter som alla tre är grupp 1:a. Barcelona kan få möta lag som hamnat tvåa i sin grupp och icke spanska lag. Har en känsla som säger Liverpool eller Chelsea.
Barcelona el Flaco
11/26/2005 14:07
la_pieda_sinistra //
Jag tror också att Barcelona-Arsenal eller Barcelona-Lyon kan bli bra matcher med tanke på att samtilga lag spelaren offensiv fotboll.
11/26/2005 14:00
Blaugrana_1899 ///
varje gång han cyklar med sin enhjuling så ramlar han haha :)
Annons: