/spanien/barcelona/forum/26031.aspx/spanien/barcelona/forum/26031.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Daniel el magnific
2005-05-14 08:21
Ämne: Ämne: Don_Ton....
Ja Don Toni:
till att börja med är Henke mycket bättre en dom du påstår är bättre en honom.

För det andra Henry är bättre en Baptista och så är det bara.
Real Madrid BBarca1
2005-05-13 20:12
Fan va gött o vi skulle få hit världens bäste anfallare!!
Ut me giuly han räcker inte till. sälj han dyrt till real.
Byt saviola plus lite stålar emot joaquin!!
Real Madrid Don-toni
2005-05-13 19:54
Ämne: Don_Toni:
Det märks....
jaaa förklara dig själv !
Barcelona Messí
2005-05-14 20:24
GOOOOOL!!! SEVILLAAA!!!
Barcelona barca85
2005-05-13 22:38
the_dog även den bäste kan göra mistag, fast de här var lite pinsamt.
Barcelona Rafael
2004-03-22 13:08
I dagsläget är Ronaldinho världens bästa mittfältare. Gårdagens match bevisade det ganska tydligt. Oavsett hur bra Barca spelar just nu så behövs det två eller tre förstärkningar för att göra laget mer komplett. Annars tycker jag bara att Rikijard gör ett väldigt bra jobb och spelare som träder fram när de behövs som mest är Puyol, Xavi och Ronaldinho som leker fotboll.Ronal. kommer inom kort pannsionera Zidane från all uppmärksamhet. På torsdag får alla barca fans få se hur man kör över formstarkt Celtic på Camp Nou.
Admiral
2004-03-20 23:00
Hejsan,

Vad finns det för böcker skrivna om FC Barcelona? Vet att det finns någon engelsk med undertiteln "a people's passion" (eller något sådant?) finns den på svenska? Några andra tips på svenska eller engelska om FC Barcelona?
Spanien RONALDINHO
2004-03-20 20:40
denna trion skulle krossa allt motstånd
Ronaldinho-Henry-Robinho
Någon som vet Barcas köplista
Barcelona Barca Barca
2004-03-20 15:59
cheito_guacho: Tack för att du tog din tid.

Har någon hört nåt om Davids??

Visca EL Barca
Barcelona Barca Barca
2004-03-20 15:59
cheito_guacho: Tack för att du tog din tid.

Har någon hört nåt om Davids??

Visca EL Barca
Real Madrid Dani
2004-03-20 13:48
cheito_guacho!
Vem är det som säger att de tre är nyckelspelare? Styrelse? Rijkaard?
Barcelona cheito_guacho
2004-03-20 13:46
hej alla barca fans, hoppas ni har lika kul som jag har haft det, alltså barcelona är helt enkelt bäst, jag hoppas att det blir seger imon oxå, en sak vill jag säga, med hela mitt hjärta om ni inte älskar barca komentera inget om dom, hatar att folk kallar sig för fans när dom varje vecka när barca vinner så måste dom hitta nåt fel, lägg hjärtat i laget och tänk att det är inte så lätt att spela i världens bästa klubb, ha en bra dag/ cheito_gaucho
Barcelona Dani
2004-03-20 13:48
cheito_guacho!
Vem är det som säger att de tre är nyckelspelare? Styrelse? Rijkaard?
Barcelona Camparn på nou
2004-03-22 16:13

Vieri säger sig vilja till Barcelona.

Länk ovan
Barcelona Guardiola
2004-03-20 14:38
Jag läste att Anelka vill till Barca, Vad tycker ni skulle inte det kunna va ett bra alternativ, istället för trez. Så kan vi lägga pengar på Milito och en bra vänster back.
http://www.marca.com/edicion/noticia/0,2458,461432,00.html
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-20 14:16
Var fanns Xavi på den listan?
Jag tycker att både Xavi o Valdes är spelare som är livsviktiga för laget.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-20 14:16
Var fanns Xavi på den listan?
Jag tycker att både Xavi o Valdes är spelare som är livsviktiga för laget.
Barcelona Relay
2004-03-20 23:42
Tänk att det ibbland är svårt att släppa det förgågna. Ibland får jag flashbacks från AIK-Barcelona matchen på Råsunda. Ibland ser jag skitmatchen till Final i cupvinnarcupen samma år där visst Ronaldo gör det enda målet på straff mot PSG.

När får vi se nästa Final för Barcelona i år kanske men då måste dom vinna mot Celtic. 3-0
Barcelona Kharles_Puyol
2004-10-25 17:23
Ämne: e det nån som e snäl....Mishinio:
Jag vet inte var man kan få highlights, men om du trycker på länken jag lagt ut så kommer du till en sida där man iaf kan ladda ner målen...
Barcelona Tompa
2004-03-20 22:32
Real förlorade mot Bilbao. Vinner Barca imorgon är det inte mer än sex poäng upp till serieledarna. Tänk om Blaugrana till slut står som ligamästare när sista omgången är färdigspelad! Det känns inte alls omöjligt längre.
Barcelona Tompa
2004-03-20 22:32
Real förlorade mot Bilbao. Vinner Barca imorgon är det inte mer än sex poäng upp till serieledarna. Tänk om Blaugrana till slut står som ligamästare när sista omgången är färdigspelad! Det känns inte alls omöjligt längre.
Måns C
2004-03-22 15:25
Hej!

Har ni hört något om ryktet att Anelka är på väg till Barca?
Barcelona Tompa
2004-03-22 13:49
Ronaldinho- ja, vad ska man säga? Jag kan knappt hitta superlativer tillräckligt starka för att beskriva denne magnifike fotbollsspelare. Vilken match han gjorde, otroligt bra! Tidigare under säsongen har jag tvekat mellan vem som är världens bäste - Zidane eller Ronaldinho? Efter gårdgen råder ingen som helst tvekan för mig- Ronaldimho är utan tvekan världens bäste! Ska bli kul att se honom snurra upp tröga skotska mittbackar på torsdag.

Rafael:
Du har naturligtvis rätt i att laget behöver nyförvärv för att bli mer komplett. Som truppen ser ut nu är vi på tok för beroende av Ronnie framåt och Puyol i försvaret.
Barcelona Tompa
2004-03-22 13:49
Ronaldinho- ja, vad ska man säga? Jag kan knappt hitta superlativer tillräckligt starka för att beskriva denne magnifike fotbollsspelare. Vilken match han gjorde, otroligt bra! Tidigare under säsongen har jag tvekat mellan vem som är världens bäste - Zidane eller Ronaldinho? Efter gårdgen råder ingen som helst tvekan för mig- Ronaldimho är utan tvekan världens bäste! Ska bli kul att se honom snurra upp tröga skotska mittbackar på torsdag.

Rafael:
Du har naturligtvis rätt i att laget behöver nyförvärv för att bli mer komplett. Som truppen ser ut nu är vi på tok för beroende av Ronnie framåt och Puyol i försvaret.
Barcelona BARCA BLOD
2004-03-20 19:07
bästa trion utan tvekan skulle vara:
ronaldinho-torres-saviola
och inget annat.
Barcelona Barca_91
2004-03-20 23:38
Förresten på fcbarcelona.com står det att Quaresma kanske får chansen imorgon!
Det står mellan Quaresma och Overmars om vem som ska ta Luis Garcías plats...
Barcelona fc_2002
2004-03-22 12:57

Betis - Barcelona
(Kan gå hursom helst. Beroende på vad som sker i Celtic-matchen på tors... mitt tips: 1-2)

Racing - Valencia
(Samma sak här. Valencia har en match i Uefa-cupen på tors, som dom måste vinna, medan Racing måste vinna för att ha chans på eroupa-plats... mitt tips: 1-1)

R Madrid - Sevilla
(Sevilla jagar sjätteplatsen i tabellen. Måste vinna. Kommer Real hinna återhämta sej?? mitt tips: 2-1 )

Men sen är det oxå upp till dagsformen, ev. skador osv....

R Sociedad - Deportivo

dessa matcher är i fokus för oss i nästa omgång
Barcelona juanito
2004-03-21 23:57
Skillnad på att vara bäst i engelska ligan och vara bäst i spanska ligan.
Valencia Valencianista
2004-03-22 14:31
Hur kan man säga att det är klass skillnad mellan Zidane och Ronaldinho?!!??

Ronaldinho har verkligen inte glänst i de viktigaste matherna..

Zidane är BÄST! men i dagsläget är Ronaldhino snäppet bättre, men totalt är Zidane överlägsen.
Barcelona B_a_r_c_a
2004-03-22 01:06
jag tycker att vi borde värva milito fan innan några andra börjar nu försöka värva honom, med vårt topp lag nu och vår älskade ronaldinho behövs lite förstärkning
Treziguet är ju klar nu har man hört så vi har en anfallre. Sen vill man ha luque så han är oxå grym. Det ända som saknas är ju mittback och vänsterback, Milito och Juanfran vore bra tycker jag med tanke på ekonomiska läget oxå.
Annons: