/spanien/barcelona/forum/2603.aspx/spanien/barcelona/forum/2603.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Oleeguer43
2015-05-06 21:38
Jag har ingen bra känsla ikväll. Bayerns remarkabla defensiv bryter ner MSN mentalt och Neuer är fenomenal. Vi har tur att Batman(Lewandowski) missar där.

Kom igen Messi. Dig kan man alltid lita på!
Barcelona BARCA-més que un club
Vinner vi inte ikväll kan vi säga tack och hej till CL finalen .

Alves miss Suarez miss ensam mot målvakten killen skjuter rakt på varför just denna match vill slå sönder nåt.

Känns verkligen inte som nåt vill in den målburen bakom Nauer

Barcelona Leo y Cesc

Måste bara fråga er här inne vad tycker ni om Alves första halvlek?

Jag personligen tror detta är en av hans bästa halvlekar någonsin.

Killen är fan överallt på plan och bryter defensivt och öser offensivt, inte ett misstag i denna match och gör allt galant !
Barcelona Peshmerge - AS9
Neymar får sluta halka så mycket och Barca måste sluta panik passa och ha så bråttom att passa framåt. MSN har inte funkat så jätte bra. Messi är dock humör. Suarez missade läge förstörde honom lite. Neymar får ta vara på dom chanserna han får av Messi & Suarez. I andra halvlek kommer det dyka upp fler chanser för Neymar och det gäller att va på tårna. Sen gör ju Nuer en jätte match i första. Sen är jag rätt nöjd med resterande spelarna i Barca. Alba får ta och lugna ner sig när han välspelat med Neymar han passar för snabbt. Masken får också hjälpa Pique mer och sluta chansbryta som han alltid gör och oftast misslyckads innan han kommer fel igen och blir varnad nästa.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona neymar JR
Att rakitic får så lite beröm är galet, han har ensamt ätit bayerns mittfält
Barcelona Thierry Henry
@DM1982:

"Suarez lägsta nivå" är du på riktigt? Vrf spelar han dåligt? För att Meyer gör en superräddning på ett annars hyfsat bra avslut? Suarez är den tsm med Messi och Rakitic som river sliter och skapar mest. Målen kommer komma. Neuer har vart bra samtidigt som vi tagit många felbeslut vid sista passningen. Bättre kvalité och mer spets. 1/2 mål samtidigt som vi håller rent så kommer vi greja det här.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-05-06 21:37
Vi kommer ju fram till chanser men det gäller att vi gör mål också.
Annars kvittar det jack shiit hur dominanta vi är.

Vi måste göra mål. Grabbar får säga till Suarez att sluta tänka på den missade chansen och jobba på som vanligt. Suarez mottagningar är under all kritik annars jobbar han som vanligt som en Beeeaast.

Kombinationerna sitter inte riktig ikväll.
Men jag tror på det här.

Ni har säkert märkt att Messi försvinner här och där i matchen ibland. Från ingenstans exploderar han och skapar farliga läge. Vi behöver en Messi som lirar som mot Atletico sist. En Messi som jobbar alla 90 min +. Nya tag och mer avslut när läge ges. Vi kan inte hålla på att passa oss fram till mål hela tiden..

Vi får variera annars bra halvlek av samtliga om bortser från alla missade chanser.
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
Satan vad bra i spelar. Vi gör en ruggigt jäkka bra första halvlek , men som vanligt bränner vi våra SUPERlägen. Suarez , ney och alves borde gjort minst 2 mål på de tre chanserna...

Vi borde ha en ledning med oss och jävlar vad Rakitic är bra eni sån här matchbild.

Jag är bara orolig att bayern kommer vakna till , vi måste passa på för nu har vi helt ärligt kört över de.
Barcelona *hjärta*Stay calm, fake left and see you later
Så alla gånger vi förberedde frisparkarna eller spelet blev stoppat för förseelser, domar ingripanden etc, har absolut ingen korrelation till tilläggstiden efter minut 45? Ok.
Barcelona Gabriel
2015-05-06 21:35
Helt jävla otroligt att vi inte leder den här matchen med 2-0 iaf. Blir så frustrerad. Det har varit totaldominans med den jävla Neuer alltså, säga vad man vill men han är utan tvekan världens bästa målvakt. Suarez har dock underlättat jobbet för honom. När han behöver vara som bäst idag har han varit dålig. Hoppas han kommer in till andra som en ny spelare för han kommer att få fler chanser och då måste dem sitta. Vi får hur som helst verkligen inte släppa in något mål. Tack Gud att Lewandowskis slumpchans inte gick i mål!!
Barcelona Blaugrana91
Kalla mig pessimist men jag tror inte vi klarar detta, resultatet passar Bayern och vi har återigen missat solklara målchanser och det kommer inte hålla i längden.. Jag är mentalt förberedd på att vi ej går vidare. Spelmässigt har vi varit klart bättre, men om du inte sätter chanserna vinner man ej.
Barcelona neymar JR
Ribery har inte varit bra sedan 2013
El Conejo
2015-05-06 21:34
Ett Bayern med och utan Robben och Ribbery är två helt olika lag. Fyran va glad att dom är borta. Nu höjer sig Suarez lite till andra halvlek och vi kör över dom!!! Ser bra ut förutom missade chanser.
Barcelona enkos
2015-05-06 21:33
Bayern spelar värre än Chelsea
Barcelona DM1982
2015-05-06 21:32
Hafsigt, oskärpa, slarvigt. Barcelona stressar sönder hela matchen och tar inte vara på sina chanser. Suarez lägstanivå är tyvärr rätt dålig, missar och felbeslut. Skulle inte förvåna mig om Bayern vinner ikväll, det känns som en sådan match.
Barcelona Zamboza
Suarez verkar ha ångest idag. Lyckas inte med mycket. Irriterande att den sista passningen inte sitter för annars hade vi haft ett par riktikgt bra lägen.
Barcelona gozo1
Fan va besviken jag är på första halvlek.... Neymar o suares kmr till läggen utanför målområdet o så försöker som väga sig igenom istället för att bestämt skjuta in bollen.
Barcelona neymar JR
Måste säga det här, vi har tvingat Pep att parkera bussen bara det säger allt
Barcelona Baha - Tres Amigos
Kombinationerna mellan msn är under all kritik. De små passningarna som de fixar mellan sig under normala omständigheter missar de otroligt mycket. De är enkla beslut som de missförstår varandra på.
Barcelona Mido
Vilken match alves gör!
Barcelona enkos
Det brister i d3n sista delen och Suarez förstör en del.. Messi får 7nga bollar måste göra allt själv
@Vampíro:

Han jobbar riktig bra men hans mottagningar är från en annan planet i första halvleken...

Han måste släppa att han missade bra chans. Han kan inte vandra runt hela matchen och tänka på det. Det kommer att förstöra hela hans match....
Barcelona NoGo™
2015-05-06 21:31
Att inte vi leder är ju en gåta..... Aja hoppas vi kan sätta nån boll i andra!
Barcelona Acrobat
Vi är betydligt bättre än Bayern än så länge! Det är otur att vi inte har ledningen. Hoppas Bayern tröttnar på att jaga boll i andra halvlek och att Barca gör mål!
Barcelona BARCA-més que un club
alla dessa missar kommer kosta oss matchen tyvärr snart får Bayern ett tur mål från ingenstans och så kommer vi stå där och tänka hur kunde man missa så mkt

jag blir så argggggggggggggggggggggggggggggg
Barcelona Andresito
Vi har den där förbannade pissineffiktiviteten igen.

Jävla Neuer, kunde ha gjort 3 mål.
Barcelona neymar JR
Vi spelar bra, vi spelar riktigt bra Vårt presspel är magnifikt, sista momenten måste bli bättre och neymar måste få mer bollar Rakitic & Alves fantastiska
Barcelona Zyzz
Vi dominerar fullständigt. 2-0 hade varit rättvist i halvlek. Tyvärr 0-0 och sånt kan straffa sig. Hoppas inte det dock!
Barcelona Barcelona 1899
Det viktiga är att vi håller nollan, sen gärna göra iaf ett.
2015-05-06 21:30
IIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOhhhhhhhh

Suerez jävla mottagningar......................................
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oooooooooooooooooooooooooooooooooooh!!

Han jobbar bra men fuuuuuuuuuuuuuuuuuck
Annons: