/spanien/barcelona/forum/26025.aspx/spanien/barcelona/forum/26025.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Majsan
2005-02-26 19:57
Angående fotbollstreams.se:
Varför läser inte alla ni som ställer frågor den ca. 20 rader långa text som är det första som syns på sajten fotbollstreams.se? Alla frågor jag sett här i forumet besvaras av 1 minuts läsning, tycker verkligen att det anmärkningsvärt att många inte är klurigare än så.
Hursomhelst, hoppas bitterheten mildras av en ny vinst i afton.
Barcelona Maestro_
2005-02-26 19:20
Nån som vet vad det kommer kosta att vara medlem på fotballstreams.se ?
Barcelona Izquierda
2004-03-11 23:55
Ike//
Här måste jag be om ursäkt lite. Jag vet faktiskt inte varför jag skrev Puyol när jag menade kapten Cocu. Jag har också sett Puyol rejält uppeldad. My mistake.
Barcelona Patrick_Kluivert
2005-02-26 19:21
Nej jag tycker Frank Rijkaard ska spela med bästa laget.... vinner vi ida kan de skilja 10 poäng till real madrid då de har skitsvår match ikväll med många borta.... spela inte fegt vi ska vinna ligan först sen vila!!

Barca 4-ever
Barcelona Izquierda
2004-03-11 23:31
Ike//
Patetiskt inlägg. Det Saviola gör är så jävla pinsamt att jag skäms för hans skull. Hade jag varit Rijkaard hade jag gett Saviola en utskällning som det slog gnistor om. Att bete sig så idiotiskt och sparka ner en spelare bakifrån när bollen inte är i närheten är helt oförsvarbart och det går ut över laget. Jag tror inte vi hade torskat idag om det inte vore för Saviola.
Motta orkar jag inte ens nämna. Jag blir trött bara jag tänker på honom. Ner med Xavi bredvid Cocu och in med Iniesta i returen!
Barcelona Patrick_Kluivert
2005-02-26 20:12
Fan va gott alla bästa e med :)
så ska de se ut!

GO BARCAAAAA!!!!!
Barcelona Nicolas
2004-03-17 23:56
Kära barca bröder. La ni hjälpa mig med en fråga som kan ta mig till EM!
Vilka övriga landslag förutom Sverige spelar med dräkter från Umbro. Kan bara komma på England..

Barcelona Gabriel
2004-03-11 23:44
BARCA BLOD

Barcelona är inte för tunna framåt. Jag tycker att dom har bevisat det nu och vi borde lägga ner det snacket. Det är rätt stor skillnad att spela med 9 man istället för 10 eftersom du jämför med deportivo.

Vi har gjort många mål nu i flera matcher i rad och bara för att vi inte gjorde det idag så borde du inte dra fram den konflikten igen.
Barcelona Barca Barca
2004-03-11 23:06
Man blir besviken. Och frågan är om det bara ska vara Saviola som ska ett rött kort, Sylas tackling på Gabri med bobbarna före plus att Balde och han andra backen de kom gång på gång med dobbarna före. Ingenting att skylla på förlusten var väntad Barca har vunnit 7 matcher och bättre att de förlorar den än att de förlorar på sönda mot Murcia.

Motta han får mig skratta asså killen är sjuk va. Han får rött kort varje match..heheheehe=)

Men nu är det bara ta nya tag och tro mig Caltic kommer få en mardrömm på Camp Nou. RIKTIG gräs, publiken emot sig och revanchsugen Ronaldinho;)

Skönt att det finns några Real fans som faktis inte har ett hat mot Barca.(Bara under EL Ciaso)

Hade alla Barca fans..sov gott
Barcelona Barca Barca
2004-03-11 23:06
Man blir besviken. Och frågan är om det bara ska vara Saviola som ska ett rött kort, Sylas tackling på Gabri med bobbarna före plus att Balde och han andra backen de kom gång på gång med dobbarna före. Ingenting att skylla på förlusten var väntad Barca har vunnit 7 matcher och bättre att de förlorar den än att de förlorar på sönda mot Murcia.

Motta han får mig skratta asså killen är sjuk va. Han får rött kort varje match..heheheehe=)

Men nu är det bara ta nya tag och tro mig Caltic kommer få en mardrömm på Camp Nou. RIKTIG gräs, publiken emot sig och revanchsugen Ronaldinho;)

Skönt att det finns några Real fans som faktis inte har ett hat mot Barca.(Bara under EL Ciaso)

Hade alla Barca fans..sov gott
Barcelona Der Afro
2005-02-26 19:56
Jag köpte matchen på Tv2.no men dom gjorde fel (igen). Jag har fått tillgång till matchen Barca-Numancia den "23feb 2006". Tror ni jag är arg nu? Akta er för tv2.no!
Barcelona Der Afro
2005-02-26 19:56
Jag köpte matchen på Tv2.no men dom gjorde fel (igen). Jag har fått tillgång till matchen Barca-Numancia den "23feb 2006". Tror ni jag är arg nu? Akta er för tv2.no!
Barcelona @lle
2005-02-26 17:32
BARÇA
Barcelona Gabriel
2004-03-11 23:37
Barca Barca

Det här blir en helt annorlunda match från den vi såg idag. Celtic kommer inte kunna att gå ut för att kapa varenda spelare på Camp Nou. Det kommer att vara Barcelona som styr spelet och skapar målchanser. Barca kommer rulla och Celtic kommer inte alls att vara aktiva i spelet utan försöker istället att kontra in något.

Sånna här matcher passa Iniesta då killen har enormt bra teknik och har den förmågan att friställa anfallarna.
Barcelona Gabriel
2004-03-11 23:22
Ett litet dilema att prata om här kan ju vara vem som ska ersätta Motta i nästa möte. Om man frågar Rijkaard skulle han säkert inte tveka i att starta med Gerard. Själv så hoppas jag att det blir Iniesta som får spela.

Om inte Kluivert hinner bli tillbaka från sin skada tills returen så blir det antagligen Luis Enrique som går upp som anfallare.
Barcelona barcapimp
2005-02-26 18:09
Vilken program måste man ha för att kolla på matcher på fotbollstreams.se?
Real Madrid Ike
2004-03-11 23:14
Måste säga att ja inte varit så här arg på en dommare på väldigt många år.
Patetiska djävla Nazi dommaren va ju helt djävla cp skadad, fyfan va dålig en dommare kan vara, att dom inte blir av med sina licenser är SJUKT.
Idioten dömde frispark för celitc så fort det vart kontakt med en barca spelare.
Idiot djuren hoppade på barca med dobbarna före hela djävla tiden, fick typ 1 gult kort för det 1 gång.
Skulle vart 234234 röda kort på dom idioterna.
När barca gör samma sak så får dom direkt kort.
Det enda sköna i matchen var saviolas spark mot celtic spelaren, det enda jag vart sur över var att han inte sparka honom i huvudet med dobbarna istället.
Helt underbart av han att ta ett rött kort bara för att få sparka på djuret.
Dommaren kunde ju lika gärna ha tagit på sig en celtic tröja och sprungit runt.
Barcelona jcb
2004-03-11 22:26
45' Motta (Barcelona) is shown the red card.
45' Douglas (Celtic) is dismissed.
An incident in the tunnel as the teams go off for half-time means both sides have been reduced to ten men, with Celtic's goalkeeper and Barcelona's Motta dismissed.
45' Marshall (in) - Beattie (out) (Celtic)
The forward is taken off with Celtic forced to bring on their substitute goalkeeper following the dismissal of Douglas.
Barcelona Messí
2005-02-26 16:42
Ämne: Messí

Som sagt är....
Ja, självklart är det Rijkaards tankar men jag förstår inte varför han inte hade Márquez som ett alternativ till vila.

Har också förstått det som att Rijkaard kommer spela så idag. Tycker det är lite defensivt med två defensiva på mittfältet. Skulle vilja se Gerard på Márquez plats, Iniesta på Gerards och Maxi på Iniestas.
Valencia El Payaso
2005-02-27 10:16
DaniLopez: Yo mannen, så du har gått och blivit skribent på svenskafans nu! Stabilt!

Guess who..
Barcelona RONALDINHO LEKER
2005-02-26 18:29
Måste man va medlem för att se matchen på fotbollstreams.com??????
Valencia Valencianista
2004-03-14 18:31
Jag var inte heller helt säker på det, men visst är Cassano duktig, hoppas ni släpper Saviola till oss då, han kan göra underverk ihop med Pablito, men det är högst osannolikt att han kommer och att Barca släpper till Rivalerna.
Valencia Valencianista
2004-03-14 18:22
Walter Samuel är 24 år gammal, han håller i flera år kan jag garantera,
Barcelona Lucho
2005-02-26 20:25
Sergio Garcia gjorde mål för Levante idag. Trevligt!!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-14 14:14
HAHA dröm sött, Fergueson.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-14 14:14
HAHA dröm sött, Fergueson.
Barcelona Izquierda
2004-03-14 14:48
Nu säger rykten att Romas ekonomiska kris är så kraftig att de tvingas sälja antingen Totti eller Cassano, och då väljer klubben så klart att sälja Cassano. Om detta är sant tycker jag att Barca absolut ska ta chansen! Cassano är ett av de absolut största löftena idag, och kommer att bli en riktig megastar inom kort. KÖP!!!
Barcelona Davidsito
2004-03-14 13:30
Konstigt om inte Celtic litar på sin andra målvakt.. Tror iofs inte det spelar någon som helst roll vilken de har i målet vi borde vinna med ett par mål i vilket fall!
Jag tycker inte Saviolas eftersläng var så jävla farlig.. klart gult, absolut inte rött.
Barcelona BARCA BLOD
2004-03-19 20:51
frazze: jag hoppas verkligen att det stämmer med att trez vill dit. jag gillar verkligen inte den där killen, vi kan lika gärna behålla kluivert. sen är det positivt ju ochså arsenal kommer nog släppa henry om de får trez.
men hoppas verkligen inte att henry går till real, görr han det så får vi sno ronaldo, villket är det absplut bästa valet(rikti 9a). han saknar nog camp nou..
Barcelona Barca_91
2004-03-14 14:54
Izquierda//
Min personliga favorit i Italien är Cassano så jag skulle gärna vilja se honom i Barca nästa säsong.
Cassano=Bad boy#1
Annons: