/spanien/barcelona/forum/26024.aspx/spanien/barcelona/forum/26024.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ronnie10
2005-09-27 01:16
Vbg:arn, det är inte svårt att tvivla om du är Barcelona-fan eller inte?
Eto'o är planetens största egoist, Messí är ingen supertalang, Valdés är defintivt sämre än Isaksson och osäker som bambi ute på hal is... Herregud inte ens den värste marängen som skrivit här inne har varit så negativ om Barcelonas spelare som du. Antingen är du Franco eller så är du bara en av de värsta pessimisterna som vandrar på denna planet. Må väl.
Barcelona Kharles
2005-09-27 00:52
Ja, det vet jag med. Skillnaden är att Messi är speciell jämfört med dessa 15.
Barcelona Vbg:arn
2005-09-27 00:44
kharles: Jag har sett Barca och fotboll tillräckligt länge för att veta att det går 15 "nya Maradonas" på varje spelare som faktiskt blir en riktig stjärna.

Aimars bästa år är ju snart förbi, Saviola har väl några kvar innan det börjar gå nedför. Messi har ju fördelen att han redan nu är aktuell för startelvan, så kanske kan han hinna utvecklas tillräckligt mycket att han är lika bra som Ronaldinho vid ungefär samma ålder sen?
Barcelona BatiGoal
2005-09-27 00:28
REAL FAN###1:

Du menar att Gravesen blir totalt bortfintad va?
Om Messi spelar den matchen så kommer han blåsa förbi Gravesen
Barcelona Kharles
2005-09-27 00:11
REAL FAN###1

(jag kämpar för att hålla mig från skratt)

Hur ska Gravesen göra det från bänken?

Och tro mig, jag ser fram emot 20:e november mer än vad du gör. En fråga; hur gammal är du? Du verkar inte särskilt.. mogen.
Real Madrid REAL FAN###1
2005-09-27 00:05
ni kommer få råpisk när vi möts i november.
va skulle ni göra om gravesen bryter benen på messi???
Barcelona Kharles
2005-09-27 00:05
Bildbevis finns det gått om också. Notera att nr 10, 20 och 30 är med på bilden.
Barcelona BatiGoal
2005-09-27 00:00
Messi har själv insisterat att han inte vill inte att man drar en jemförelse mellan Maradona och Messi det är bara att instämma ,synd bara att dem här lata journalisterna inte kan göra sitt jobb ordenligt.

Låter man Messi spela då och då kan han bli nåt utöver det vanliga dvs om det hela sköts på rätt sätt,ingen brådska här inte lugnt och fint =)
Barcelona Kharles
2005-09-26 23:56
kanske börjar ronaldinho och messi slåss på träningen.....

Bwaaaahha aaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaahahahahah aahahhahaha hahahahaahaa. ;-)~

REAL FAN###1 har överträffat sig själv, för er som trodde att det var fysiskt omöjligt. Men inte konstigt att han tror det då reals brasilianska coach/agent slängt ut alla argentinare och gjort RM till en brasiliansk koloni.

Citat;

Ronaldinho: Messi är som en lillebror för mig.

Messi: Ronaldinho är som en storebror för mig.

Utagerat, men ett gott skratt fick man som alltid när REAL FAN###1 är i farten. Hehe.
Real Madrid REAL FAN###1
2005-09-26 23:52
tror inte ni att det kommer bli spänningar mellan brasilianarna och argentinarna i laget. alla vet att brasilianare och argentinare ogillar varandra. kanske börjar ronaldinho och messi slåss på träningen.....
Barcelona pat-w
2005-09-26 23:48
ngn som har navarro´s mål?

lägg gärna upp det isf..

over and out
Barcelona Abo Mteshar
2005-09-26 23:38
VIll bara Ha Messi-Eto'o-Ronaldinho, GRAtulerar till alla som älskar BArcA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ÄNTLIGEN
Barcelona Abo Mteshar
2005-09-26 23:36
Grabbar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vad Glad jag Blir, MEEEEEEEEEEEEEEEEESSI!!!!!!!!
Äntligen han ska visa att han kan som Robinho och Ronaldinho.
Barcelona Nr 10
2005-09-26 23:24
Såå jävla skönt att höra att Messi äntligen är spelklar och imorgon vill jag se honom från start tillsammans med Ronaldinho och Eto o' helvetet vilket anfallspar vi har.

En sak till bara jag hoppas verkligen att Ronaldinho kommer igång på allvar har verkligen saknat killen.

Forzzza Ronnie
Barcelona Puyolinho
2005-09-26 23:12
Vbg:arn

Alla dessa spelare du nämner har Åren framför sig.
Barcelona kubala
2005-09-26 23:07
Ämne: Vill inte låta som e....
Jag tror inte man ställer så mycket krav på Messi. Men visst har killen något speciellt. Det händer alltid något när han kommer igång. Men lagets storhet i år är att vi inte är beroende av några spelare, det går att vinna utan Messi, Deco, Dinho...
Det garanterar inga titlar, men är trots allt väldigt possitiv.
Barcelona Kharles
2005-09-26 23:02
Vbg:arn

Nu är du där igen. Lita på oss som sett Barcelona tidigare också.. ;-)~
Barcelona Vbg:arn
2005-09-26 23:00
Vill inte låta som en pessimist, men ställs det inte lite för höga krav på Messi?

Hur många spelare har inte blivit utnämnda till "den nye Maradona" utan att lyckas? Saviola, Aimar och nu Messi. Killen är bara 18 år och kommer knappast att frälsa Barca.

Han har dessutom inte spelat speciellt mycket, så man får inte dra förhastade slutsatser. Då är risken stor att man blir besviken.

Men bra att han får spela iaf.
Barcelona super samy_9
2005-09-26 22:57
ÄNTLIGEN MESSI KLAR!
Barcelona Messi(as)
2005-09-26 22:42
Helt underbart att Messi äntligen är spelklar! Någon mer än jag som längtar till matchen? ;)

Barcelona Polero
2005-09-26 22:42
Messi
enligt dagens artikel här på Svenska Fans (Barca får italienskt besök) är Marquez med i truppen. Men det står också att han missar matchen pga. skada. Så troligtvis är han skadad.
Barcelona Forca_barca
2005-09-26 22:22
någon som vet vart man kan se matchen imon förutom på viasat sport 1.. ??
Barcelona Leo Messi
2005-09-26 22:16
tack mot nya tider
Barcelona Mot Nya Tider
2005-09-26 22:13
leo Messi
Du hittar alla mål på denna länk

Det är mycket möjligt att Esqueroo börjar matchen och att han byts av med Messi i andra halvlek, men själv så tror jag att Messi börjar eftersom han HAR förtjänat en plats i startelvan nu.
Barcelona Leo Messi
2005-09-26 22:08
någon som vet var jag kan hitta etoos mål mot albacete förra säsongen hemma på nou camp?
Barcelona Maxi Lopez
2005-09-26 21:54
Vore kult och se Messi och Maxi tillsammans två unga argentinska anfallspar.

Tycker att det är rätt gjort av Rijkard att låta Edmilson och Giuly vara utanför truppen + att han börjar rotera ganska mycket nu,ganska skönt

3-0 till oss imon Eto'o,Messi och Ronaldinnho gör mållen.
Barcelona Messi
2005-09-26 21:46
Polero

Om Márquez känner av en skada, varför är han då med i truppen?
Barcelona Polero
2005-09-26 21:42
visst...trolig starelva. Eventuellt att Messí inte spelar från start. Kanske kör man med Ezquerro på denna position(som gjorde ett bra inhopp här om sistens).
Vi får se.

Killa
Marquez känner av en skada.
Barcelona Messi
2005-09-26 21:41
Jo, det här är en ny sida av Rijkaard jag inte visste fanns. Snacket om att vila Ronaldinho och Deco var nog bara en ursäkt som passade inför pressen. Man kan förstå att Rijkaard inte är nöjd med Decos och Ronaldinhos spel, främst den sistnämnda. Nu är det Giuly och Edmílson, som helt korrekt, petas. Giuly har bollen ofta men tappar bollen varje gång. Edmílson gör ingen nytta och slarvar allt för mycket.

Jag var en av väldigt få här inne på forumet som försvarade Giulys dåliga framträdanden förra säsongen. Men nu måste även jag erkänna att han är riktigt, riktigt dålig...
Barcelona Killa
2005-09-26 21:40
Varför får inte Marquez spela för? Att Edmilson petas tycker jag är helt rätt, fast Giuly borde åtminstonde börja på bänken, det är inget fel på han, han har börjat bra iår.
Annons: