/spanien/barcelona/forum/26021.aspx/spanien/barcelona/forum/26021.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid C.Diogo
2005-08-15 15:50
Barcelona Kharles
2005-08-15 15:30
Ardan

Sent? Valdes är knappt 23, det är hur ungt som helst för en målvakt. Men jag håller med om att han borde fått chansen tidigare. Synd bara att Aragones känner Reinas pappa..
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-08-15 15:25
Jo Kompany tror jag är den största mittbackstallangen, men han hade förlängt sitt kontrakt för inte så länge sen läste jag nånstans. Och han hade kommit överens med sin tränare att han skulle stanna i Anderlecht i 2 år till minst för hans utvecklings skull. Tror det var i vintras jag läste det.
Tror Vanden Borre, som spelar mittback med honom i Anderlecht är också jättetallang, fast jag har inte hört så mycket om honom. Och sen är han ganska ung (17 tror jag) så det är kanske för tidigt att säga nåt.
Barcelona Aubri
2005-08-15 15:21
Jag vet inte, hur många av er som känner till
Vincent Kompany, men jag har länge tjatat om honom, hoppas verkligen att Rijkaard inte låter
en sån talang försvinna till andra stor klubbar
2005-08-15 15:05
Barca_nr1
Jag ser inte Evra som en av de bästa vänsterbackarna. Han skulle kanske kuna peta Gio och Sylvinho, men han är inte bättre än Dedé. Min drömvärvning hade varit Del Horno, men vi vet ju hur det gick med det. Och han fick visst ingen kanondebut igår han heller.
Barcelona Ardan
2005-08-15 15:04
Valdes har blivit uttagen till spanska truppen.. Casillas är tydligen skadad :) Kul men samtidigt otur för Casillas!

Det var verkligen dags nu men bättre sent än aldrig sägs det ;)

PS: länktips =)
Barcelona Aubri
2005-08-15 15:01
Rijkaard visar prov på att han är en taktiker
Här förklrarar han i Fcbarcelona.com varför Ronaldihno spelare central forward och inte Eto

"Betis have a good central defence pairing, so we put Ronaldinho there so that they had to come and look for him, which gave space for Giuly and Eto'o out on the flanks to cut inside. It worked well in the first half and even better in the second"
Barcelona Barca_nr1
2005-08-15 14:25
Ämne: Barca_nr1

Tänk om....
Forza///

ramos o alves ti barca skulle vara underbart men inte dede jag föredrar hellre evra som redan e en av de bästa på sin position....
Barcelona B_a_r_ç_a
2005-08-15 13:53
Nu är truppen nästan spikad och det verkar inte som att ledningen satsar på någon nyförvärv förutom en mittback som skulle eventuellt ersätta Puyol om han skadas så att man har kvar snabbheten i backlinjen för Puyol är den enda spelaren som inte får skadas i truppen för han har ingen ersättare(tänker då på snabbheten)och det kommer att bli svårt att ersätta antagligen för bra backar som skulle kunna ersätta Puyol finns det inte så många av vid något bra pris. När det gäller vänsterbacks platsen så hoppas jag att Barca gör klart med Maxwell som är skadad nu och har ett kontrakt som går ut nästa säsong redan nu så att vi har en riktigt bra och ung back som kommer fri.
Real Madrid LOS_Blancos
2005-08-15 13:45
F** va skönt för Ronaldinho att tjäna 4 miljoner i veckan
Barcelona Blaugrana_1899
2005-08-15 13:14
Ronaldinho Barça trogen resten av sin karriär, underbart !
Barcelona Kamelen
2005-08-15 13:09
Mr_Dinho//
Marquéz är bättre än klumpige Lúcio, han (Lúcio) går bort sig allt för ofta.
Barcelona Mr_Dinho
2005-08-15 13:07
Till Camparn på nou; Vad snackar du om? Det är väl klart att Dedé lätt skulle ta Sylvinhos plats i startelvan! Och tror du verkligen att Marquez är bättre än Lucío? Sluta snacka skit.
Barcelona Daninho_7
2005-08-15 12:55
Hehe Victor Valdez kommer stå å vakta spanska målet i träningsmatchen mot Uruguay!

På tiden elr vad säger ni? ;)

Visca el Barca!
Barcelona Maxi Lopez
2005-08-15 12:46
jag tror på Edmilson han verkar vara bra han har spelat ganska bra de senaste matcherna något som jag gillar med honom är hans krosspassningar och brytningarna.

Visca El Barca,Visca catalunya
Barcelona Marcos
2005-08-15 12:07
Camparn på nou

Marquez är inte längre en mittback, iaf inte i Barcelona så Lucio skulle nog ta en plats i startelvan, även om jag är nöjd med mittbacken Rijkaard verkar satsa på denna säsong, Edmilson.
Real Madrid robinho_ronaldo_babptista
2005-08-15 12:01
Daniel el magnifiç
om du läser noga så säger jag att jag vet inte om det blir Real men jag har skrivit att det e bara så när var det senaste ni var ligan två år i rad om ni har gjort det nån gång ....
Barcelona Camparn på nou
2005-08-15 11:47
Beautiful_Barca

Vem är Dedé som du vill har på vänsterbacken spelar han i dortmund? isf vad vet du om honom som gör att han borde peta Sylvinho.

Sen Lucio är ingen superback, han skulle inte peta Marquez
Barcelona Daniel el magnifiç
2005-08-15 11:43
robinho_ronaldo_babptista

Det där låter som ett klassikst Pajkastnings inlägg.
Som det ser ut just nu så lär FC Barcelona ta hem La Liga då vi har förstärkt våran trupp medans Real Madrid har gjort sitt försvar ännu sämre.
Visst ni har Baptista men det krävs så mycket mer än en bra offensiv att ta hem La liga det krävs ett kompetent försvar också.
Barcelona Camparn på nou
2005-08-15 11:42

Barcelona Camparn på nou
2005-08-15 11:41
Kamelen de behöver värva en back eftersom de sålde sin ordinarie och mest prestigefulle back Samuel, även fast han inte gjorde succé första året.
Men med deras uppfuckade president så vet man inte. Det är smart att värva både Baptista och Robinho när man redan har Owen, Ronaldo, Raul och Portillo som alla har 50 mil per år minst.
De kommer förhoppningsvis att sälja av Portillo och Owen två mycket bra anfallare

Alves i Barcelona? Ja tack! han är en oerhört bra spelare och kan både spela som högerback och vikariera för Giuly/Messí. En riktigt kämpe som har målsinne och är snabb. Belletti tycker jag lämnar en del i defensiven att önska.
Real Madrid robinho_ronaldo_babptista
2005-08-15 11:39
vänta bara och se ........jag kan lova att det inte blir er som vinner La Liga iår jag vet inte för CL eller Cupen men jag e 10000000% säker att det inte blir er so vinner la liga och jag säger inte att det blir real madrid men det kommer inte att bli er......så e det bara när real vann 2002/2003 då var vi regera vi fotbollen vi kom ända till semifinalen i CL och året där efter var vi 1 i ligan ända till slutet och se va hände....
Barcelona Aubri
2005-08-15 01:03
Säg vad man vill om förra året, men thats the pass. Det känns positivt inför 05/06. VM på gång
många som lyfter sig ett sneg, Ett mera samspelt barca, en tränare med lite bättre självförtroende
och arbetsro, En mogen Eto'o (tror att förlora pichi gynnat han 'tyvärr dock'), en frisk Ronaldihno, Iniesta och Messi som lurar i ett hörn, Guily i form från start med pigga ben
Deco som faller lika ofta som förr,

Ja, listan kan fortsätta, men positivt känns det

Mittfältet ser väldigt starkt ut, hoppas bara att
spelarna behåller glädjen och inte tjurar

Utan att detta va nån bedragande inlägg,
så önskar jag er som är vakna, Go natt

det är glädjens timme som får en att skriva
av sig för att smitta vidare till barca runt om
Barcelona FcB_Yeah
2005-08-15 00:54
Edmilson har imponerat stort på mig både som mittback och som pivote. Jag skulle vilja se honom som mittback tillsammans med puyol och Marquez som pivote där han var kung förra säsongen. Det verkar som Giuly har kvar formen som han hade dem sista matcherna. Vad ljust ut det ser ut just nu med en bred trupp. Hoppas d blir trippeln iår. Eller vad tror ni?!?!?

Visca el Barça !!
Barcelona Kamelen
2005-08-15 00:15
Visst.. Alves är duktigt men han behövs inte, vi har tre högerbackar som håller.. Belletti, Gabri & Damía, enough!

Rawinho
Rädda? Knappast, Luxe har sagt ett antal gånger att Madrid inte kommer att värva någon back, jag är lugn.
2005-08-14 23:54
Angående Alves så har Del Nido redan förnekat att något sådant avtal skulle ha gjorts.

EDIT
glömde länken
http://www.elbarca.dk/nyhedaug39.htm
Barcelona R10
2005-08-14 23:53
Verkar som Alves stannar i Sevilla.
2005-08-14 23:50
tänk er

ciccinho - puyol - lúcio - Dedé

ja jag vet, för många brassar :p
Barcelona R10
2005-08-14 23:49
Ramos hade verkligen varit en drömvärvning. Bäst o nappa på han innan nån annan gör det.
Real Madrid Rawinho
2005-08-14 23:35
haha är ni rädda för att ramos ska till real madrid hahaha !
Annons: