/spanien/barcelona/forum/26018.aspx/spanien/barcelona/forum/26018.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Tompa
2004-03-21 13:53
The Real prince:
Har prsonligen inget emot att Reafans skriver inlägg i vårt forum men eftersom dina inlägg tillför debatten noll och intet så kan du väl hålla dig till Realforumet...

Stort grattis till Ronaldinho på födelsedagen! Barcas bästa värvning på många år och mannen som kommer leda Barca till många stora triumefer de kommande åren. Våra ärkerivaler har kanske fler "stjärnor" än Barca f.t men ingen av dem är bättre än Ronnie!
Valencia Picazzo
2004-03-21 19:43
Asså, jag undrar en grej. Varför tar ni bort allt som inte är positivt om ert lag? Forum är väl till för att man ska diskutera saker, och inte ta bort inlägg bara för att dom inte alltid är positiva för er.
Barcelona Frazzé
2004-03-21 14:12
Enligt en italinsk tidning så tror dom att barca kommer få de tufft att matcha milans bud på davids men jag hoppas värkligen att davids stannar annars blir jag riktigt besviken både på davids och barca!....ERBJUD DAVIDS E RIKTIG BRA KONTRAKT!!!!
Barcelona Barca_91
2004-03-21 11:18
Tompa:
Jag håller med men vi måste kunna behålla honom i laget för det finns många klubbar som är ute efter honom-klubbar med pengar.
Chelsea?

Men enligt fcbarcelona.com så har han sagt till Reijkard vilken ära det är att spela för Barca och att han verkligen vill stanna,men att han har fått erbjudanden från andra klubbar.

Okej,vi kan väll höja hans lön lite grann men inte högst i laget det borde Puyol eller "Dinho"(Ronaldinhos riktiga smeknamn) få!

Förresten Dinho fyller år idag!
Och kan vi inte börja kalla honom Dinho nu?
För det är det man kallar honom i Barcelona!
Barcelona Barca forever
2004-03-22 17:12
stämmer det att real har 61 poäng???
trodde att barca bara var 6 poäng efter...men men
Barcelona Barca forever
2004-03-22 17:12
stämmer det att real har 61 poäng???
trodde att barca bara var 6 poäng efter...men men
Barcelona Tompa
2004-03-21 11:15
The REAL prince:
Klart att du vill att Real kör över Barca 25-e April, det förstår jag mycket väl att en Realsupporter vill. Men kommer de att göra det? Nej, jag tror Barca har god chans att ta revansch för torsken i höstas på Camp Nou. Reals stjärnor tycks börja bli ordentligt slitna och därför blir det tufft för "marängerna" framöver.
Barcelona Tompa
2004-03-21 11:15
The REAL prince:
Klart att du vill att Real kör över Barca 25-e April, det förstår jag mycket väl att en Realsupporter vill. Men kommer de att göra det? Nej, jag tror Barca har god chans att ta revansch för torsken i höstas på Camp Nou. Reals stjärnor tycks börja bli ordentligt slitna och därför blir det tufft för "marängerna" framöver.
Barcelona jcb
2004-03-21 21:50
Sammanfattning 1:a halvlek:
Barça gör allt rätt utom mål. Bollinnehavet har varit överlägset till Barças fördel, men Sociedad har haft ett par småfarliga kontringar. Ronaldinho och Puyol har haft varsitt bra läge där de sprungit igenom Sociedad-försvaret men inte fått till skotten. Ronaldinho, Davids, Xavi och Puyol har sett väldigt tända ut. Den som lyckats med minst är Saviola som inte haft många rätt hittills.
The REAL prince
2004-03-21 10:46
alla ni barca fans kan vara glada nu men d kommer bara vara till den 25 april. d e då eran domedag kommer när real madrid vinner över barcelona på bernabeu precis som dom gjorde på nou camp men skillnade den här gången är att real kommer att vinna med större marginal. jag gissar på 3-0 till real. kan inte vänta...

HALA MADRID!!!--STÖRST, BÄST & VACKRAST!!
The REAL prince
alla ni barca fans kan vara glada nu men d kommer bara vara till den 25 april. d e då eran domedag kommer när real madrid vinner över barcelona på bernabeu precis som dom gjorde på nou camp men skillnade den här gången är att real kommer att vinna med större marginal. jag gissar på 3-0 till real. kan inte vänta...

The REAL prince

Barcelona juanito
2004-03-21 00:32
Hundra miljoners-värvningen Geovanni kan vara på väg tillbaka till Cruzeiro för knappt en tiondel av det pris som Barça en gång värvade honom för. Ansvariga, med Gaspart i spetsen, för den värvningen och andra borde dömmas till att betala skadestånd. Av dom två miljarder (det var väl den summan?) man värvade spelare för är det endast Saviola som har en någorlunda fast plats i laget idag. Bedrövligt är bara förnamnet!
Barcelona Davidsito
2004-03-21 11:54
Rätt naturligt att Davids får den högsta lönen i Barca då han kommer som bosman... Man måste ju ändå tänka på att han kommer gratis och är en viktig kugge!! Härligt att Real förlorar!! nästan lika skönt som när barca vinner!!
Barcelona Alx
2004-03-21 23:35
Tänkte passa på att gnälla på domaren eftersom vi vann (gör man det när man förlorar blir man kallad dålig förlorare oavsett om man har rätt eller inte). Han lät bli att blåsa en hel del frisparkar och gav oss kort direkt. När Ronaldinho & Co blev fällda blev det på sin höjd frispark, men absolut inte gult kort. Jag som för en tid sedan försvarade spanska domarkåren...
Barcelona barcaanders
2004-10-26 18:32
svar till soodan.
när jag gav Ronaldinho toppbetyg, gjorde jag det utefter en kritiskt objektiv skala. Varför jag inte tog hänsyn till spelarnas kapacitet eller tidigare resultat. Jag anser att det är svårt att spela bättre än Ronaldinho mot Osasuna, därför gav jag honom en femma
Real Madrid Ike
2004-03-21 23:47
Henry gör sitt jobb fantastiskt.
Samma sak gäller Ronaldinho.
Båda 2 har räddat sina lag mer än 1 gång.
Finns det 1 spelar som ja skulle kunna tänka mig är bättre än ronaldinho så är det henry.
Även om jag aldrig skulle byta ronaldinho mot henry.
Barcelona Cabbage
2004-03-21 02:12
Hittade en sida med massor av olika videos!!!!!!!!!!!!!!!!1
Höger klicka och spara som'!!!!!!!
Barcelona soodan
2004-10-26 18:09
för alla er som tycke ronaldinho skulle få en 5a i betyg.

Hade han gjort en sån där match förra säsongen hade han gjort en dålig match...

dom som tycke han gjorde en riktigt bra match har inte sett barca många gånger verkar det som.
Barcelona kiddie
2004-10-26 14:42
Fattar inte att man kan tycka Hasse Holmqvist är bra. Kallar Maradona en moment spelare? Mardona spelade i stort sett hem ett vm på egenhand. Då anser jag att det krävs mer än vissa moment i världsklass!! Samma sak med Dinho när han inte är i form kan jag hålla med om att han är en moment spelare. Men så som han spelade andra halvan av förra säsongen var han knappast är moment spelare. Tv4+ komentatorer är SKIT
Barcelona Jocke (Izquierda)
2004-10-26 12:59
Usch, nu tycker jag vi börjar bli lite för snälla mot herr Holmqvist här :)
Ärligt talat, jag har avskytt hans kommenterande ändå sedan han kommenterade italiensk ligafotboll i fyran i början/mitten av 90-talet. Alltid lika dryg, alltid samma besserwisserattityd och han lyckas nästan alltid göra sig halvt ovän med förstekommentatorn. Han är beredd att gå genom eld och vatten för att få rätt i en diskussion, oavsett hur snett han är ute. Det där om att han skulle vara så värst kunnig när det gäller La Liga och Barcelona ställer jag mig tveksam till.
Barcelona Sonde
2004-10-26 13:42
Vilken helomvändning som kett på forumet angående Hasse Holmqvist. Jag är överraskad över att det faktiskt finns folk som tycker att han är bra. Det finns ingen som helst analys bakom hans uttalanden, och upprepningshumor är uppen barligen hans grej. Moment och fundamental spelare börjar bli lite uttjatat, och jag är villig att argumentera emot den teorin.

Sitter man och blir totalt förbannad matchen igenom, då kan väl knappast kommentatorn räknas som bra?
Barcelona Blaugrana_1899
2004-10-26 16:32
Hej skulle vilja be om ursäkt för mitt inlägg om usa valet tidigare, det hamnade fel :) Força Barça!
Barcelona Kharles_Puyol
2004-10-26 15:57
Det är möjligt. Men var inte Davids bedrövlig i Juve innan han kom till sin rätt i Barca?

Der Afro, matchen börjar 21.45 enligt livescore.com
Barcelona Cricce
2004-10-26 09:13
Ingen av dom tack. Edu har varit bedrövlig i dom matcher jag har sett honom. Vi klarar oss bra med dom vi har.
The REAL prince
2004-03-21 10:47
25 APRIL=DOMEDAGEN FÖR BARCA...
The REAL prince
The REAL prince
Barcelona Barca_91
2004-03-21 12:08
Ninhó .5.:
Davids var inte med mot Santander det var dom vi förlorade med 3-0 mot inte Zaragoza.
Barcelona Raùl
2004-03-21 09:31
Ni tog bort mina inlägg också ju,...
Annons: