/spanien/barcelona/forum/26015.aspx/spanien/barcelona/forum/26015.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Señor Laporta
2005-02-26 20:14
Messí

Visste att jag kunde lita på dej. Tack så mycket!
Barcelona Samuel eto`o
2005-02-26 20:11
fan.. ingen länk på fotbollsreams funkar för mig.
gör dem de för er?
Señor Laporta
2005-02-26 20:08
Ämne: Vi startar så här:
....
Ojoj, vad har hänt med Rijkaard. Roterar på nästan hela startelvan. Eller ja, han har bytt ut två spelare. Vi går mot ljusare tider.
Barcelona Barçafan_Nr1
2005-02-26 19:49
Maestro_//

För tillfället är det gratis. Kommer dock att kosta i framtiden. Då väljer du själv om du vill fortsätta.
Barca_BEST
2004-03-17 19:44
ja håller med barca_91

vi behöver typ en trabelsi o mexes men ttrabelsi e klar för juve elr snart liksom mexes (kanske mexes)
Barcelona aL
2004-03-19 21:08
ingen kan slå Rui Costa när han har fiorentina formen i sig!!!
aL
2004-03-19 21:08
ingen kan slå Rui Costa när han har fiorentina formen i sig!!!
kryckan
2004-03-13 18:05
visa att spanska ligan är BÄTTRE
Barcelona Tompa
2004-03-13 17:07
S.W.A.T:
Håller med dig angående Motta. Killan har potential men (och det är viktigt) han hamnar allt för ofta i trubbel med domaren och får därmed syna röda kortet med en frekvens som är oacceptabelt hög. Med andra ord förstör han på det sättet betydligt mer för laget än han tillför. Dessutom har hans formkurva den här säsongen inte alls pekat uppåt! Det finns säkert många här som tycker jag har helt fel men vi kan ju inte tycka likadant allihop.

Ronaldinho är underbar!
Barcelona Tompa
2004-03-13 17:07
S.W.A.T:
Håller med dig angående Motta. Killan har potential men (och det är viktigt) han hamnar allt för ofta i trubbel med domaren och får därmed syna röda kortet med en frekvens som är oacceptabelt hög. Med andra ord förstör han på det sättet betydligt mer för laget än han tillför. Dessutom har hans formkurva den här säsongen inte alls pekat uppåt! Det finns säkert många här som tycker jag har helt fel men vi kan ju inte tycka likadant allihop.

Ronaldinho är underbar!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-17 18:04
Majsan. Den bästa jag vet är:
www.tribalfootball.com

andra hyfsade är;
www.soccerage.com
www.sportal.nu
www.fotbollsnytt.se
www.sillyseason.nu
Barca_BEST
2004-03-17 21:10
xaviola:
vad för biljetter asså vilken match e det barca elr?
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-17 18:04
Majsan. Den bästa jag vet är:
www.tribalfootball.com

andra hyfsade är;
www.soccerage.com
www.sportal.nu
www.fotbollsnytt.se
www.sillyseason.nu
Barcelona aL
2004-03-19 21:07
File: Jo men Rui är ju itne med i start 11.an i Milan!
aL
2004-03-19 21:07
File: Jo men Rui är ju itne med i start 11.an i Milan!
Barcelona Davidsito
2004-03-13 18:41
Barca_91.. Varför spelar inte Celtic med Marshall, han höll ju nollan och verkade ha ett bra självförtronde??
Adresinho.. Jag tror inte Davids och Van der Vaart skulle konkurera om samma plats och Davids kontrakt går ju ut så han kostar inte ett korvöre..
Tycker också det är tråkigt att det är så tyst på Nou Camp, nästan lika illa som det är på Highbury Library.. I norra storbritannien är publiken som bäst.. Celtic och Boro har de bästa suppotrarna utan tvekan, tror ni mig inte så åk till Riverside and find out urself, ett jävla ös!!
Barcelona Andresinho
2004-03-13 18:47
Bra för tv4+ dom vissar Barcas matcher mer och mer Fan barca spela riktig elegant ochunderbar fottboll med många delikateser, och av bara titta på ronaldinho blir man bara uppåt, killen e GRYM på att hitta på och leka med motståndarna, Barca har vissat upp bättre fotboll en vad real mandril gör.
Barcelona Andresinho
2004-03-13 18:37
Motta spelade skit bra föra säsongen och man måste tänka på att han e ung och han haft en hel del skador denna säsongen och detta har gjort honom för obalanserad och ur form.
Han måste bara jobba kondition och farten så kommer resten tillbaka, motta e ju en spelare för framtiden och väldigt ung.
Barcelona Andresinho
2004-03-13 18:31
Nya ryckten om trezeguet, det säjs att han förhandlar med barcelona och att han ingår inte i juventus planer till nästa säsong och didier deshamps skulle ta över juventus och vill inte ha honom.Men Barca tänmker också på hollendaren van der Vaart från ajax Cruyff och rijkaard skulle villja köpa honom istället för trez.
Och Edgard Davids e nästan klar för barca permanent.
Jag ser hellre van der vaart i barca ,killen säger att hans dröm e att få spela för barcelona plus att e halv spansk.
Barcelona Barca_91
2004-03-19 17:45
Alla säger att vi är Europas formstarkaste lag just nu.
Men Arsenal och Celtic då?
Dom har inte förlorat en match på hela säsongen(!)så vi kanske är bland dom formstarkaste lagen i Europas just nu...
Barcelona aL
2004-03-20 16:02
Pobinho tror ajg inte skulle vara bra han ser ut som att väga 30 kg juh!
aL
2004-03-20 16:02
Pobinho tror ajg inte skulle vara bra han ser ut som att väga 30 kg juh!
Barcelona Majsan
2004-03-13 16:33
Vart tog alla inlägg vägen? Censur, eller är min dator knasig?
Barcelona Adabisi
2004-03-13 15:10
Barcas publik kommer inte upp i Celtic klass(vem gör det förrsten?), men den är fortfarande mycket bättre än den kräsna och rasistiska madrid publiken.
Barcelona Der Afro
2004-03-15 11:42
Xaviola: Enligt Barca_91 är Garcia bort i 3-4 veckor. Det är bara att läsa gamla inlägg.
Barcelona Der Afro
2004-03-15 11:42
Xaviola: Enligt Barca_91 är Garcia bort i 3-4 veckor. Det är bara att läsa gamla inlägg.
Barcelona BARCA BLOD
2004-03-13 13:53
tjena killar jag har ett arbete som måste göras, undra om ni kan hjälpa mig. jag ska skriva om barcelona och madrid vad som skiljer de och vad de står för. angående barcelona kan jag "mycket" men om madrid kan jag knappast nånting. skulle vara tackasam om ni hänvisa mig till nån bra sida m.m... tack på för hand!
Barcelona Izquierda
2004-03-13 14:07
Nya rykten om Trezeguet och Cocu i dagens Aftonblaskan. Den tidningen är iofs allt annat än tillförlitlig, men ändå.
Min teori är att Barcas förhandlingar med Atletico om Torres strandade. Det har inte varit nåt snack om Torres på länge, utan i stället har Barca fiskat efter Henry och nu alltså Trezeguet. Mitt tips är att det blir Trez. Att vi inte får Torres (om nu min tes stämmer) är verkligen tråkigt.
Barcelona jcb
2004-03-15 00:33
A further 9,000 tickets, or just under a quarter of the total capacity, are reserved for genuine neutral football fans in Sweden and worldwide. Tickets will be sold online via uefa.com. Fans can apply for a maximum of two tickets each, starting from 15 March at 12.00CET, with a closing date for applications of 2 April at noon.

Over-subion
Due to possible over-subion, every valid application will enter a ballot after the closure date and applicants will be informed of the outcome of their request by mid-April.
^^^ Dom lottar ut biljetterna bland dom som anmält intresse.
Barcelona Rivald0
2004-03-14 22:57
till er som inte fattar. varför klagar ni på Reijkard för att han spelar med holländare ??...vi vinner väl..+ att Overmars kanske passar bättre till barcas spel än Quaresma. Han är en mycket bra spelare men ta ett ex. på det Overmars gjorde ida, hade det vart Quaresma så hade han försökt göra minst 2 gubbar sen fortsätta. Och när det gäller Reiziger så har han vart stabil, Marquez satt på bänken för att han har vart skadad i ca 2-3 veckor därför han låter honom spela lite i taget så han kmr igång igen...det är mina åsikter iaf. sen kan ni komma med va ni vill..Mvh Mako
Annons: