/spanien/barcelona/forum/26012.aspx/spanien/barcelona/forum/26012.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca_91
2004-03-10 20:19
Davids får inte spela eftersom han redan har spelat i Champions League men Juventus.

Men vet nån om man får spela med flera icke-Eu spelare i Uefa Cupen?
Barcelona fc_2002
2004-03-11 20:49
Stör miej på Ravelli..

Dissar Stoichkov.. å jämför henke med ronaldinho.. hahah
Barcelona Davidsito
2004-03-10 19:46
Känns skönt att Sutton, Maloney men framförallt Hartson är skadade.. Tror vårat försvar hade fått mkt svårt med både Larsson och Hartson i anfallet! nu är det endast vinst som gäller i Glasgow imorgon!! sen hoppas jag att Villareal vinner mot Roma, tror vi har större chans mot dem! Gabri skall självklart spela före Lopéz förstår inte varför folk kritiserar det... Behövs rutin på plan imorgon!ciao
Real Madrid Ike
2004-03-11 23:51
Izquierda
såg du matchen eller?
Reiziger gjorde 2 dåliga brytningar.(Ingen av dom var farliga). båda vart frispark. Vilket är helt rätt, för mer än så va dom inte.
Celtic hoppade med dobbarna före i barca spelarna i varannan närkamp.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-11 22:41
DU KAN SE DEN PENTA!

www.soccerstreams.com
gå till upcomming o gå in på Inter- benfica
ha tålamog om du inte kommer in.
Efter 20 klick kommer du in!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-11 22:41
DU KAN SE DEN PENTA!

www.soccerstreams.com
gå till upcomming o gå in på Inter- benfica
ha tålamog om du inte kommer in.
Efter 20 klick kommer du in!
Barcelona penta
2004-03-11 22:18
varför åkte motta ut för????
Barcelona BARCA BLOD
2004-03-11 18:39
vart står det att det är dålig plan? det är synd om nu det stämmer för barcelona kan få det svårt att rulla bollen villket de är bäst på.
mins ni föra året när vi möte real på bernabeu, de hade vattna plane så mycket bara för att inte barcelona ska rulla ut de..
Barcelona Barca_91
2004-03-16 22:12
Glömde länken...
Barcelona Frazzé
2004-03-11 22:57
Sparka Motta!..han drar på sig massa röda och gula kort!...saviola de va också onädigt de han gjorde!...Hoppas rijkaard skäller ut motta och saviola
Spanien Zinadine
2004-03-11 22:46
ni har haft alltanat än tur..

så synd.....
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-11 22:31
Vilket sätt o hedra de döda.(bråket)
Villareal krossar Roma.
Barcelona Woofi
2004-03-11 23:02
"*** Att låta Motta spela hela matchen, ju lägre matchen går ju mer risk att han blir utvisad, han drar t.o.m. på sig kort när han är helt oskyldig."

Spelar ju tydligen inge roll om han spelar eller ej, grabben blir ju utvisad hur som helst.

Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-11 22:31
Vilket sätt o hedra de döda.(bråket)
Villareal krossar Roma.
Barcelona Porre
2004-03-11 23:01
vad håller dom på med!!!??!?!! man blir ju galen!
victorio
2004-03-11 22:19
i helvete det var nåt,, saviola petade knappt på han....han var provocerad.. MAX GULT kort
Barcelona penta
2004-03-11 22:51
faaaaan ocksåååå...men vi tar de hemma sen ju!!
Barcelona Gustaf
2004-03-11 21:52
Så hemskt ser det väll ändå inte ut. Vi har haft flera lägen som vi borde gjort mål på. Motta tycker jag, med tanke på hur han har sätt ut dem senaste matcherna, har gjort en ganska bra halvlek med några fina väggspelningar tillsammans med sin landslagskollega.

Tycker inte Xavi har gjort någon jättematch hittils, ibland stannar han upp anfallen för mycket även om han blixtrar till ibland. Han kan bättre iaf. Bra räddning av Valdés, känns tryggt mad han i målet.

Däremot kan jag hålla med om att vi är allt för beroende av Ronaldinho, det är aldrig bra...
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-11 21:33
Hur sköter sig killarna i tv4+ soffan o båset?
Några grodor ?
Barcelona Izquierda
2004-03-11 22:18
Alltså de som tidigare hävdat att vi inte behöver förstärka försvaret: Spana in Celtics ledningsmål. Uselt!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-11 21:33
Hur sköter sig killarna i tv4+ soffan o båset?
Några grodor ?
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-12 20:45
Det är kanske därför du kommer in hit för att gnälla på oss istället för att engagera dig i Arsenal.
Om du inte gnäller när Arsenal torskar är det ju väldigt hedersvärt och jag är säker på att alla här inne högaktar dig för detta........

Sen när har kapningar och grisfotboll varit god fotboll?
Jag är medveten om att alla lag inte kan spela samma underbara fotboll som barcelona så därför respekterar jag detta, men det kan inte gå till överdrift.
Personligen tror jag det var celtics mening att få barca ur balans, något som var lätt efter det som hände.
Denna taktik kommer lykligtvis aldrig vinna en titel, något som kan påvisas i englands mästerskaps-framgångar...........
Barcelona Izquierda
2004-03-11 22:08
På reprisen syns det tydligt att det inte är nåt snack om saken. Saviola ska ut i det läget!!
Otroligt klanigt och oprofessionellt.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-12 20:45
Det är kanske därför du kommer in hit för att gnälla på oss istället för att engagera dig i Arsenal.
Om du inte gnäller när Arsenal torskar är det ju väldigt hedersvärt och jag är säker på att alla här inne högaktar dig för detta........

Sen när har kapningar och grisfotboll varit god fotboll?
Jag är medveten om att alla lag inte kan spela samma underbara fotboll som barcelona så därför respekterar jag detta, men det kan inte gå till överdrift.
Personligen tror jag det var celtics mening att få barca ur balans, något som var lätt efter det som hände.
Denna taktik kommer lykligtvis aldrig vinna en titel, något som kan påvisas i englands mästerskaps-framgångar...........
Barcelona Barca_91
2004-03-12 22:08
Killar och tjejer har ni inte glömt vad det är för dag idag?
Gerrard Lopéz fyller år idag!

GRATTIS Gerrard!
Spanien Mangan
2004-03-12 20:53
PUYOL=Hjärta//
Det är ju en väldig tur då att det spanska prisrummet är överfullt av stora titlar!

Har inte sagt att kapningar och grisfotboll har varit god fotboll, har bara sagt att det var inte vad Celtic visade upp, de visade upp ett fysiskt spel som ni inte var vana vid, inte minst pga av den otroligt usla domarstandarden i La Liga. Hela forumet var ju en enda radda av bortförklaringar och undanflykter, domaren var usel, Celticspelarna var elaka istället för att bara inse att de går att spela fotboll på olika sätt och att de ena inte behöver vara mer rätt än det andra.
Spanien Mangan
2004-03-12 20:11
PUYOL=Hjärta//
Så du menar att ett kärringliknande gnäll kännetecknar en Barcasupporter? Okej, kan vara bra att veta...

När Arsenal har förlorat så inte f-n sitter jag här inne och gnäller och skyller ifrån mig, särskillt inte efter att ha förlorat en fysisk match! Men å andra sidan var det så länge sen Arsenal förlorade så jag kommer knappt ihåg hur jag reagerar ;)
Barcelona Barca_91
2004-03-12 19:42
Under den tysta minuten igår är jag nog 99,9% säker på att det var "Boixos Nois" som skrek och höll på.

För er som inte vet vad "Boixos Nois" är så ska ni veta att det är en av Barcas värsta "fan klubbar" om man nu kan kalla dom det.
Har hört att dom dödar minst en Real supporter per år och att det var dom som kastade det berömda grishuvudet på Figo.

Tycker vi borde skaffa en "riktigt" stor klack som är på alla matcher och sjunger och sånt.Nu är det lite pinsamt när man tittar på matcher på tv eftersom komentatorerna inte säger ett s*it och publiken är så tyst så kan man tro att ljudet är av.
Real Madrid AnDeY
2005-02-26 16:28
ja juste robben kanske kan vara med i returen
Barcelona Izquierda
2004-03-11 22:07
Gustaf//
Första halvan av första halvlek var nog det sämsta jag sett på mycket länge. Vi kom ingenstans.
Vi ser verkligen helt olika på vårt mittfält. Jag tycker Xavi var bäste Barca-spelare i första halvlek. Rörlig och konstruktiv. Motta däremot, är jag mycket besviken på. Han springer väldigt lite, och tar lång tid på sig med bollen. Verkar aldrig ha klart för sig vad han vill göra.
Vi spelade dock upp oss något sista kvarten.
...och där åkte Saviola ut. Ajajaj, nu blir det ännu värre.
Annons: