/spanien/barcelona/forum/26007.aspx/spanien/barcelona/forum/26007.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barca
2004-03-08 13:11
sänder matchen!!!!!!!
Barcelona Barca
sänder matchen!!!!!!!
Barcelona Barca
sänder matchen!!!!!!!
Barcelona Porre
2004-03-08 19:35
det är ruggiga namn, men om det bara skulle vara 4 namn så skulle jag sattsa på försvaret och anfallet, mexes zambrotta torres och mutu, mycket pga av det är unga och har många år kvar, vieri och larsson går bort mycket pga av deras ålder...sen har vi ett bra mittfält redan men då måste barca behålla davids..han har varit grym!
Barcelona Barca
sänder matchen!!!!!!!
Barcelona Barca
sänder matchen!!!!!!!
Barcelona Barca
sänder matchen!!!!!!!
Barcelona Rivald0
2004-03-09 00:30
hallo!!!!... de visar match på tv4+ kl 20:40 på torsdag
Barcelona Tompa
2004-03-09 18:37
BARCA BLOD:
Varför ska vi ha Henke egentligen? Visst skulle intresset för såväl Barca som La liga öka i Sverige men vi ska ju för guds skull inte värva spelare för att i första hand öka intresset för spansk fotboll i Sverige! Det handlar ju om vad Barca behöver och min fasta övertygelse är att vi inte ska värva Henke, att han kommer gratis spelar ingen roll. Varför?

Helt enkelt för att han inte är någon framtidsman. Alla är vi ju ense om att Barca snart ska få ihop ett nytt drömlag och att då värva en 32 (tror han fyller 33 i år) årig spelare som dessutom inte kommer bli bättre känns inte som någon bra idé. Vi behöver en riktigt vass avslutare men jag vill ha en spelare som helst är (som mest) 27-28 år gammal. Spelaren ifråga måste kunna hålla minst 4 år ttill i toppen och till den kategorin hör inte Henke.

Vem ska då köpas istället? Mitt förstaval är Torres, utan att tvekan. Andra kandidater (som känns någorlunda överkomliga) - Morientes, Trezeguet, Kezman, Henry kan vi glömma och Vieri är ingen framtidsman heller. Är också mycket imponerad av Adriano men tyvärr har ju Inter lagt beslag på honom och sen har han (så vitt jag vet) inget EU-pass.
Barcelona Tompa
2004-03-09 18:37
BARCA BLOD:
Varför ska vi ha Henke egentligen? Visst skulle intresset för såväl Barca som La liga öka i Sverige men vi ska ju för guds skull inte värva spelare för att i första hand öka intresset för spansk fotboll i Sverige! Det handlar ju om vad Barca behöver och min fasta övertygelse är att vi inte ska värva Henke, att han kommer gratis spelar ingen roll. Varför?

Helt enkelt för att han inte är någon framtidsman. Alla är vi ju ense om att Barca snart ska få ihop ett nytt drömlag och att då värva en 32 (tror han fyller 33 i år) årig spelare som dessutom inte kommer bli bättre känns inte som någon bra idé. Vi behöver en riktigt vass avslutare men jag vill ha en spelare som helst är (som mest) 27-28 år gammal. Spelaren ifråga måste kunna hålla minst 4 år ttill i toppen och till den kategorin hör inte Henke.

Vem ska då köpas istället? Mitt förstaval är Torres, utan att tvekan. Andra kandidater (som känns någorlunda överkomliga) - Morientes, Trezeguet, Kezman, Henry kan vi glömma och Vieri är ingen framtidsman heller. Är också mycket imponerad av Adriano men tyvärr har ju Inter lagt beslag på honom och sen har han (så vitt jag vet) inget EU-pass.
Barcelona aL
2004-03-09 16:46
Trez tycker jag inte är bra.. inliggt mej iaf.. Han har ju inte så bra fötter. Huvudet är mer bättre
aL
2004-03-09 16:46
Trez tycker jag inte är bra.. inliggt mej iaf.. Han har ju inte så bra fötter. Huvudet är mer bättre
Real Madrid pysen
2005-05-12 16:00
10 dagars avstängning, du vet varför//Redaktionen

Real Madrid BBarca1
2005-05-12 21:31
Sattsa på Torees(om det inte går att få Henry) sen så
Joaquin skulle va en dröm och slutliget en bra vänster back te x Cole evra ! Då skulle ja bli jävulskt nöjd!!
Barcelona Xavi
2004-03-09 19:32
Många snackar om Torres och Trez men i Monaco spelar ju Morientes, han skulle nog passa brevid Saviola. Real släpper honom antagligen ganska billigt.

----------Xavi----------------Motta---------------

---------Qauresma-------------Ronaldiniho---------

---------------Morientes------Saviola-------------
Barca_BEST
2004-03-09 20:32
håller fullständigt med *GAUCHO*

forza PUYOL o BARCA!!!!!!!!!!!
Barcelona fc_2002
2004-03-09 14:05
03/08/2004. Juventus have told David Trezeguet that he is not allowed to talk about Barcelona.

The Catalans have been strongly linked with a move for the player over the past few weeks, and the Frenchman told Marca: "These reports do not bother me. But Juve has requested that I do not speak on the subject and I must follow orders.

"I am calm and enjoying my football again. I am enjoying this season in Italy and my wish is to continue growing as a player and a person. And as far as I know, I will do this with Juventus."
Barcelona Daniel el magnific
2005-05-12 21:43
En riktig dröm skulle ju vara att få Schevtjenko.
Barcelona polly
2004-03-09 15:46
Tror vi behöver en kluivert typ tillsammans med Saviola... en strak forwrd som kan hålla bollen... Trez känns inte som ett bra köp... enligt mig.. //Polly
Barcelona Hinchada
2004-03-09 16:02
Enligt mig har vi alla förutsättningar som krävs för att rulla ut vilket lag som än ställs på benen mot oss. Trez. är en killer, kommer att göra mål, kommer att lyckas samt har ett huvudspel som den gode Saviola av förklarliga anledningar saknar. Frågan kvarstår vad prislappen kan landa på? Ingen anledning som jag ser det att äventyra ekonomin ytterligare...
Barcelona aL
2004-03-09 15:44
andriano och sheva billiga anfallare? hur tänker du Izquierda???

Det är ju bara Puyol som håller i klass i barcas defensiv! Ronaldinho är bra när han ÄR bra!

Och hur billigt anfall är Garcia/kluverit??
Barcelona Hinchada
2004-03-09 15:39
Vad vi än månne göra så måtte det inte bli att vi köper Vieri. Trez. å andra sidan tror jag kan skörda framgångar brevid Saviola...
aL
2004-03-09 15:44
andriano och sheva billiga anfallare? hur tänker du Izquierda???

Det är ju bara Puyol som håller i klass i barcas defensiv! Ronaldinho är bra när han ÄR bra!

Och hur billigt anfall är Garcia/kluverit??
Barcelona juanito
2004-03-09 14:37
fc_2002: Om du lägger ut en sådan text kan det vara en bra idé att klistra in länken eller alternativt skriva vilken hemsida texten är hämtad ifrån.

Angående Trez så läste jag på El Mundo Deportivo att man tänkte erbjuda Juve ungefär 200 miljoner kr och erbjuda Trez ett femårskontrakt värt runt 175 miljoner kr (vilket innebär en månadslön på tre miljoner kr).

** Läste dessutom på samma sida att Koeman vill ha Cocu i Ajax nästa säsong. Hoppas verkligen att han nappar på deras erbjudande. Som så många andra spelare i Barça skulle nog även Cocu och klubben Barça tjäna på att skilja sig.

** Nu när van Bronchshit är skadad ska det bli intressant att se hur Rijkaard agerar. Tycker verkligen att Oscar Lopez är värd speltid men förmodlgen slänger väl Rijkaard in Marques och tvingar ut Puyol (alternativt Reiziger på vänsterkanten).
Barcelona Majsan
2004-03-09 20:15
Jag anser inte att Luque vore någon lysande värvning för Barca, särskilt inte för de 20 miljoner euro som någon säger sig hört ryktas. En riktig striker, en stark central anfallare som också är en stark personlighet med mycket karaktär är vad jag tycker Barca borde försöka knyta till sig. Idag är kreativiteten lite väl mycket av Barcelonas kreativitet knuten till att både Xavi och Ronaldinho är i bra form. Jag tycker det krävs ytterligare minst en spelare som ensam kan lyfta laget, eller åtminstone bidra med mera än t.ex. Saviola. Saviola är en mycket giftig anfallare när han är i bra form, som nu, och får rätt hjälp bakifrån, som nu, men han får inte mycket uträttat på egen hand. Jag tycker, precis som många andra här inne, att Torres är bästa möjliga alternativ. Adriano är ett alternativ minst lika stark som Torres, och som jag mer än gärna ser i Barca, men eftersom Inter nyligen öppnade plånboken för honom, och att de dessutom säkert ser honom som ersättare för Vieri, blir nog Adriano en lika svår värvning som Henry.

Xavi: Vill du verkligen ha en nobbad maräng i laget? Han var grym i Real och har spelat bra i landslaget, men han har ju blivit ratad av Real! Ve och fasa, det tar vi inte i ens med tång, inte jag i alla fall! ; )
Barcelona Majsan
2004-03-09 20:29
Jag förstår vad du menar Barca_BEST, men jag ville verkligen inte trampa på någons tår. Jag menade vad jag skrev, men med glimten i ögat. Vill verkligen inte se Morientes i Barca, men jag vill inte bråka om det. Tycker bara inte att vi ska ta det Real inte velat ha, särskilt inte om han inte är något alldeles extra som vi saknar, och det är knappast Morientes.
Barcelona Maestro_
2005-02-25 22:38
Så här tycker jag Barça ska spela mot Numancia:

Valdes/Jorquera
Belletti-Puyol-Oleguer-Sylvinho
Iniesta-Gerard-Deco
Giuly-Maxi-Eto'o

Ronaldinho, Xavi och Marquez får vila
Barcelona Gaucho
2004-03-09 20:33
rättar når från min förra inlägg :

Jag skrev "nånsin böit tvungna att sälja honom, hoppas att vi aldrig blir det".

jag menade "nånsin blir tvungna att sälja honom, hoppas att vi aldrig blir det.

Barcelona marcus_keta
2004-03-09 16:03
att trez skulle få 17 mille någon som kan ronaldinhos och kluiverts löner?
Barcelona Gaucho
2004-03-09 20:30
just nu läser på planetfootball.com om att Chelsea och M. United är intresserade i Puyol. ärligt talar mina vänner så blir jag så jäkla arg varje gång jag hör eller läser nåt om Puyol och ett annat lag.. Jag skulle bli förkrossad om vi nångång, nånsin böit tvungna att sälja honom, hoppas att vi aldrig blir det.

Puyol är KUNGEN i Barca och han ska vara kvar i klubben tills han inte slutar, han r vår Maldini, Raul han ska spela för oss tills han inte slutar. Om jag ser honom i ett annat lag än barca då kommer jag bli galen, riktig förbannad.

Det finns ingen annan som han, jag hoppas att ni förstår mig vänner !!!! ;=(

Puyol = Barca4Ever

Celtic - Barca 1-3, Ronnie X2, Saviola.. Min tips.
Annons: