/spanien/barcelona/forum/26004.aspx/spanien/barcelona/forum/26004.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Izquierda
2004-03-12 07:57
Gabriel & Ike//
Sammanfattning:
Jag tyckte inte heller att domaren var bra. Han tillät ett väl tufft spel från skottarnas sida. Jag blir också upprörd när jag ser motståndarna kapa våra spelare. MEN...
Såna här matcher förekommer, det måste man vara inställd på som proffs. Det kommer att blí fler såna här matcher. Vad Celticspelarna gör bryr mig inte särskilt mycket, men däremot har jag krav på våra egna spelare. Ett sånt krav är att de inte ska flippa ur och förstöra för laget.
Att säga att "ibland hjälper det inte att skrika, sparka funkar bättre" är helt uppåt väggarna. Skulle nåt bli bättre av det?
Saviolas omogna beteende ledde enbart till nackdelar för oss. Det kommer absolut INGET gott ur en sån grej. Ni tror väl inte att skotten ångrade sig för att Saviola gav igen? Tvärtom! Han lär ha skrattat rått åt det. När man spelar i ett lag har man ett ansvar inför gruppen. Att låta sig provoceras är alltid en dödssynd. Då ger man en signal till motståndarna att man är mottaglig för provokationer, och då kommer de bara att fortsätta ännu mer. Att tro att en sån "markering" skulle få motståndarna att sluta är oerhört naivt.
Barca_BEST
2004-03-12 06:14
asså j*vla domare kan han inte döma sämsta domare nu ska de få celtic på camp nou de kommer bli utklassade kan PORTO vinna kan vi okså vinna över de
Barcelona Puyol
2005-02-26 22:01
pinsamt och spela oavgjort mot jumbon..... jag är jävla förbannad på dem...är det nån som vet varför belletti byttes ut...hoppas han inte är skadad....

förresten tack för tipset!!!
Real Madrid Dani
2004-03-20 15:03
Analka är ett problembarn värre än Vieri och Kluivert ihop. Nej tack! Det skulle vara rena döden för lagkänslan som äntligen börjat blomma ut! Dessutom är han en riktig diva och kräver sannolikt hög lön...
Barcelona Puyol
pinsamt och spela oavgjort mot jumbon..... jag är jävla förbannad på dem...är det nån som vet varför belletti byttes ut...hoppas han inte är skadad....

Barcelona JAG
2004-03-18 11:17
Will: Vad som gjorde det ännu bättre är att matchen gick till förlägning vilket slet ut ännu mer på Madrid - spelarna. Utan Ronaldo tappar de helt sin djupledspel och har svårt att skapa chanser, typ som Barça när de spelar med Kluivert. Tycker att det luktar 6p avstånd till Madrid efter nästa omgång...
Barcelona Dani
2004-03-20 15:03
Analka är ett problembarn värre än Vieri och Kluivert ihop. Nej tack! Det skulle vara rena döden för lagkänslan som äntligen börjat blomma ut! Dessutom är han en riktig diva och kräver sannolikt hög lön...
Barcelona Puyol

Barcelona Messí
2005-02-26 21:07
JAAAAAAAAAAAA! 1-1!!!!!! Kunde inte hålla mig, var tvungen att skriva.
Spanien Mangan
2004-03-12 11:42
Zorro//
Eller så går dom in på North Bank och snackar om hur bra vi är! Trodde inte du var välkommen på United Road mer så som du har blivit påhoppad! ;)

Förresten var ju utvisningen solklar ;)
Barcelona Patrick_Kluivert
2005-02-26 21:40
näää ser ut som 1-1
Barcelona Barçafan_Nr1
2005-02-26 20:50
Senor Laporta//

Var skriver man pm?
2005-02-26 21:10
kom igen nu katalonia vi ska vinna!
Barcelona Andreas
2005-02-26 21:31
DaniLopez//
Välkommen och lycka till!

Nu tar vi detta och sätter press på Real Madrid.

Força Barça!
2005-02-26 21:06
Kom igen grabbar vi ska vinna iår=)
Barcelona Maxi Lopez
2005-02-27 12:18
Synd att vi spela lika mot Numancia.På EMD så står det att barca är efter Essien i Lyon,skulle vart skönt och se honom i Barca tröjan.
Barcelona Andreas
2005-02-26 21:31
DaniLopez//
Välkommen och lycka till!

Nu tar vi detta och sätter press på Real Madrid.

Força Barça!
Barcelona Barçafan_Nr1
2005-02-26 20:58
Señor Laporta//

No hard feelings. Nu glömmer vi det och ser fram emot andra halvlek.
Barcelona mar
2005-02-26 21:11
så här ska det se ut
Señor Laporta
2005-02-26 20:56
Barçafan_Nr1

Det var inte menat att det skulle vara kaxigt. Jag ber om ursäkt.
Barcelona Gabriel
2004-03-12 00:14
Juanito

Mitt fel. Jag borde ha utryckt mig mer korrekt än vad jag gjorde. Vad jag menade var att jag aldrig innan sett saviola göra på det sätt, dvs att han har sparkat ner spelare som han gjorde idag. Det har alltid funnits andra spelare i Barca som skött det.

Sen samlar Saiviola på sig en del kort, men notera också att dessa korten ofta kommit till på grund av spelförstörelse, filmning, medvetet handboll, eller tröjdragning. Knappast något som är farligt för en annan spelare.

Izquierda

Det jag menade var om du tycker att Puyol inte häller är något riktigt proffs eftersom jag flertalet gånger sätt puyol dra till med knytnävar i luftdueller, kapningar m.m.
Barcelona Gabriel
2004-03-12 00:09
Izquierda

Det är så klart inte OK att kapa någon spelare oavsett situation tidigare, däremot säger jag att jag förstår Saviola att han reagerar som han gör. Sen hjälper det inte alltid att skrika.
Barcelona Izquierda
2004-03-12 07:59
Vad resultatet beträffar så tycker inte jag det är så mycket att gorma om.
Vi torskar med uddamålet, men det kan vi fixa på hemmaplan. Dessutom var det fullt logiskt att vi inte vann, med tanke på hur vi spelade. Hade jag lirat i Celtic hade jag inte precis fått skrämselhicka av det Barca visade upp igår.
Dags för Kluivert att comebacka i returen?
Barcelona juanito
2004-03-12 00:07
Gabriel: Satt snarare och tänkte på att Saviola trots allt drar på sig en del kort. Han var ju som bekant avstängd senast i ligan på grund av att han samlat på sig fem gula kort. Dessutom är det inte första gången han blivit utvisad i Barça. Förra säsongen drog han på sig två gula kort i samma match.

Hur som helst så tycker jag inte att det var dommarens fel att vi förlorade. Kan bara instämma i vad Izquierda säger.. spelar man fotboll på den högsta nivån får man bara inte göra som Saviola gjorde idag. Det är oförlåtligt. Vad Motta beträffar så sjönk han en aning. Han är en bra spelare men har fortfarande mycket att lära.
Barcelona Andresinho
2004-03-12 07:32
Celtic ett gäng av hungriga hundar.
inget kvalite måste få hjälp av domarn för att föröska skapa nåt mott barca och allt snack om henke här och henke där va fan han e ju skit dålig saviola e hundra gånger bättre.
+ inget spanskt lag ville köra igår får det som hände i madrid igår barca spelade med ett halvt hjärta på plan och det andra i spanien om man går in på elmundodeportivo.es e det bara nyheter om bombatentatet inget om matchen igår.
Celtic eeeeeeeeee keeeeeeeeeeeffffffffffff.
Barcelona Izquierda
2004-03-11 23:59
Ike//
Du har alldeles rätt i att Celtic spelade fulare än Barca, men det har jag inte motsagt mig. Jag sa bara att om det hade varit en Celtic spelare som gjorde vad Saviola gjorde, så hade folk härinne varit rasande. Nu försvarar ni honom i stället.
Barcelona fc_2002
2004-03-12 00:30
Asså han tyske domaren har inget i uefa cupen att göra. Totalt jä--a partisk.

Tror inte att han höll på Celtic mer, men han föll defintivt för hemapublikens tryck!!!!!
Sån får ju förhel--te inte förekomma i så viktiga matcher och plus när ens lag spelar.. man blir extra förbanad.. ni förstår säkert ;)
Valencia El Payaso
2005-02-27 14:42
DaniLopez: Nä, jag har bara icq. Men det kan man ju lösa rätt enkelt genom att nån av oss får skaffa det han inte har!

Läste i intervjun att du pluggar i Bristol. Ingen risk att du överger Barca för Bristol City nu då?
Har hört att de spelar riktig champagnefotboll där, speciellt under denna årstid.

Real Madrid Luiz Nazario De Lima Ronaldo
2005-02-26 21:41
när är matchen slut?
victorio
2004-03-12 00:23
izqierda mierda... saviolas lilla spark var inte mer än gult kort i "sammanhanget"... domaren missade ju allt... ronaldinho borde fått flera frisparkar i bra läge, som domarn väljer att inte se... för övrigt är ju reizigers kapning som missade med en hundradels millimeter kanske "något" farligare än saviolas flick-spark
Annons: