/spanien/barcelona/forum/260.aspx/spanien/barcelona/forum/260.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gio Style
2016-09-14 23:38
Sjukt vad många troll forumet dragit till sig på sistone.

Juste, på tal om troll.
Vart är trollet som snackade ner La liga för att Villarreal (Trots en massa avbräck och ny tränare) åkte mot Monaco i CL-kvalet?

Tottenham - Monaco 1-2 FT.

GSM, tack och hej!
Barcelona Femnoll
2016-09-14 23:37
Bring back the real Barcelona

Ja för dom 32 ligatitlarna har ju merparten av de svenska Real-supportrarna upplevt och fått glädje utav? 1 av 8 ligatitlar gör ont hos dom. Så ont att man känner sig manad att skapa ett medlemskap på Barcas SF-forum och kallar sig för "Bring back the real Barcelona" så man kan ta sin fascistklubb och 32 ligatitlar i försvar. Troll!
Hejdå.
Barcelona enkos
2016-09-14 23:37
Enkos är absolut ingen troll utan har Barca i sin hjärta. Men enkos är samtidigt ärlig och inte känner sig tvungen att bara skriva positivt när det finns en del kritik att dela ut i te minst när vi torskar hemma mot Alaves och har dålig inställning i må ganska av våra matcher. Att vinna stort mot Celtic är skönt men man ska inte sväva på moln utan vara ödmjuk. Att sen Real vinner sina matcher på sitt sätt gör också ont hos mig som hos er men man ska bara vara stark o h erkänna att de har den inställning att alldrig ge upp något jag hade önskat vi också hade. Medan vi i de flesta matcher börjar med att promenera i 30 minuter och avslutar på samma sett sista 30 är för varje kritik. Det gör inte Real utan kör för fult från minut 1 till 95.
Sen har vi en oduglig tränare som inte tar ut MSN vid avgjorda matcher utan låter de promenera medan hungriga spelare sitter på bänken. I andra underskattar motståndarna och panik slänger för att rädda sin egna skin.
Barcelona Blaugrana91
2016-09-14 23:32
Vissa personer i det här forumet är pinsamma, nej inte ens värdiga att diskutera med.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Vampíro
2016-09-14 23:24
Troll alert! Pluspoäng till de som klarar av att ignorera honom.
Barcelona Bring back the real Barcelona
2016-09-14 23:21
Femnoll

Ja för fan vad jobbigt Real supportrar måste ha det som har vunnit 32 la liga titlar och 11 Cl, som har varit med och vunnit 2 CL dom senaste tre åren. Dom gråter nog sig själva till söms.

Blaugrana

Eh ta och släng dina Barca glasögon någonstans och var lite objektiv. Så usla som Real var idag så uselt har vi spelat under 2016, hur många bra matcher har vi gjort under 2016? Vi var ett kryss ifrån att förlora ligan också efter 12 poängs försprång. Innan ni tittar på andra så titta på oss själva, vi har förlorat mot Alaves hemma. Real har vunnit 4 raka, så är det bara. Dom vänder alltid matcher i Bernabeu och ger aldrig upp.

Celtic matchen säger mig absolut ingenting, dom är totalt värdelösa och allt annat än minst 5-0 efter en förlust mot Alaves hade varit pinsamt. Spelarna var tvungna att vinna med så många bollar.

Vårt test kommer mot City. Än så länge är vi redan 3 poäng efter i ligan och möter Atletico snart med.

Men det är dumt för mig att tro att du ska skriva något om Barcelona. Du är den enda som försvarat klubben och deras jävla pissledning och försökt få allt vidrigt dom gjort till något nödvändigt. Men å andra sidan kanske du blev supporter nyligen och inte var med när vi var mes que un club.

Det är vi som jagar Real nu, och vi har press i alla matcher vi spelar.
Barcelona Barcelunatic
2016-09-14 23:20
Snälla spärra bort enkos! Är han inte ett troll så förstör han ändå min lust att vara här. Det är hyllningar till det värsta lag jag vet och ständiga sågningar av det jag tycker om. Det räcker nu, om jag skulle vilja förstöra stämningen på de ondas forum skulle jag göra precis så. Snälla, jag vill läsa vad andra supportrar till Barca tycker, inte enkos försök att förstöra för oss.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona Femnoll
2016-09-14 23:18
@El Pistolero #9:

En intressant tanke är hur man tror att Lucho hade klarat av att coacha City. Knappast lika bra som Pep gör det är vad jag tror. Men sedan är Pep världens bästa tränare också, medan Lucho "bara" är en helt okej tränare.
Barcelona Femnoll
2016-09-14 23:16
@neymar JR:

...och som även har tränat lag som Sverige och Island. Kanske inte läge att försöka sig på en rafflande anfallsinriktad och kreativ glamourfotboll då ;)
Barcelona enkos
2016-09-14 23:15
@Ribohn Fan:

Vi förlorade mot Bayern borta !
Barcelona Ribohn Fan
2016-09-14 23:14
El Pistolen

Lucho leder med 2-0!
Barcelona enkos
2016-09-14 23:13
@El Pistolero #9:

LE är en liten fisk för Pep.
Barcelona Femnoll
2016-09-14 23:13
Grejen är den att jag kom hem lagom till minut 60, kollade resultaten i Forza-appen, såg att Real låg under med 0-1, valde att kolla på Juventus - Sevilla istället eftersom jag "visste" att Real kommer att vända. Inte genom klass eller genom att göra mål i 62a minuten och till slut vinna komfortabelt med 4-1 typ, nä! Jag "visste" att dom skulle vinna på äckligaste möjliga vis. Fan vad både Reals och Portugals turliga pokaler har förstört min fotbollsglädje de senaste åren. Yes jag är butthurt, jag får erkänna det.

Men samtidigt...
Eftersom jag uppenbarligen är överkänslig och bitchig över att Real vinner så är jag väldigt glad att jag råkade bli Barcasupporter och inte just Realsupporter. Tänk vad hemskt att behöva uppleva två tripplar, 6 av 8 ligatitlar, 3 CL-titlar och 5 guldbollar under inte ens ett decennium hos motståndarsidan, som dessutom kallas för "tidernas bästa lag". Lägg även till dubbla EM-guld och ett VM-guld av ett Spanien med mer eller mindre hela startelvan från laget man hatar.
Då, då hade jag varit jävligt mycket mer butt hurt än jag är nu haha ;)
Barcelona Visca el Barca 17
2016-09-14 23:11
Ajaj hade fått in både Monaco, Sevilla X och Real madrid plump. Jag trodde faktiskt att pep skulle ha det svårt mot Mönchen som i bundesliga de var det enda laget som tog 4 poäng av Bayern förra säsongen. Jaha i 88'e var jag glad stör mig också att de inte hinner plinga nått om det i 94'e utan man får höra det från Ola suck..
Barcelona Vampíro
2016-09-14 23:11
Agüero hade skadekänning, därför han blev utbytt. Men visst vinkla allt till att Lucho är dålig. Löjligt.
Barcelona El Pistolero #9
2016-09-14 23:09
Peps City imponerar! Ska bli två spännande möten mot de. Också intressant (iallafall för mig) hur Lucho mäter sig med Pep nu. Vi har det klart bättre laget på pappret, får se vem som vinner coachduellen!
Barcelona enkos
2016-09-14 23:06
Beundrar Pep som tar ut en Aguero trots att han inte spelade i ligan sist. Helt rätt vid en så stor ledning. Tänk om LE kunde göra samma med MSN .
Barcelona neymar JR
2016-09-14 23:02
Nu är det inte Pep fotboll som det var i Barcelona ; Lagerbäck Det säger han med en nedlåtande ton, i syfte om att det gick långsamt och inte var underhållande. Det kommer från tränaren som är defensivare än Mourinho och lika fantastisk kreativ som benitez.....
Barcelona Andresito
2016-09-14 23:01
Istället för att vänta på att Reals "tur" och "flyt" ska vända så är det bara till att blicka framåt, lägga i en högre växel och köra på. Vi ska inte behöva hoppas på att andra lag underlättar för oss.

Det är inte svårare än att om Barca vinner allt, så vinner Real Madrid ingenting. Simple as that.
Barcelona barcagurl
2016-09-14 22:59
Herregud lugna. De vann mot sporting med 2-1 wow. Luuuugn. Fokusera på barca istället än på Real. Så trött på att vissa alltid ska få det att handla om real madrid. Ja de vann, rättvist? Nja, men vänder och vinner. Mer än vad vi gjorde i ligan, remember? Ge er nu. Dagis nivå.
Barcelona Blaugrana91
2016-09-14 22:59
[QUOTE=El Pistolero #9]aja jag vet inte längre. Hur många gånger har man inte hört att det kommer vända? sen i slutet på maj så står dom där med CL-titeln efter enkla lottningar o turliga vändningar. [/QUOTE] Vad vinner vi på att sitta och fokusera på det nu? Real hade tur och flyt förra året ja, men jag tror inte det händer igen, inte hela säsongen allafall. Men som sagt ingen idé att lägga fokus på det.
Vlom
2016-09-14 22:57
@enkos:

Det vet jag.

Tolkade dock som att Real Madrid ej skulle befinna sig i åttondelsfinalen om Dortmund skulle säkra första platsen.
Barcelona enkos
2016-09-14 22:55
Vlom

ja två lag går vidare. Real kan vi inte möta i åttondelsfinal men vi kan Dortmund ifall de slutar tvåa och vi etta.
Barcelona El Pistolero #9
2016-09-14 22:55
[QUOTE=Blaugrana91]Lugna och fina nu. Real har tur ja, men dem imponerar knappast någonstans, tids nog vänder det. Jag fruktar dem absolut inte. [/QUOTE] aja jag vet inte längre. Hur många gånger har man inte hört att det kommer vända? sen i slutet på maj så står dom där med CL-titeln efter enkla lottningar o turliga vändningar.
Vlom
2016-09-14 22:52
@enkos:

Real Madrid går vidare från gruppen även om de skulle sluta 2:a.
Vlom
2016-09-14 22:51
@El Pistolero #9:

Är vi redan i Maj?
Barcelona enkos
2016-09-14 22:50
Hoppas bara Dortmund vinner gruppen så vi slipper dem i åttondelsfinal .
Barcelona Tiki-Taka
2016-09-14 22:46
Cl finalen....EM finalen.....europeiska supercupen och nu detta.....någon gång tar flytet slut!!!
Barcelona Blaugrana91
2016-09-14 22:44
Lugna och fina nu. Real har tur ja, men dem imponerar knappast någonstans, tids nog vänder det. Jag fruktar dem absolut inte.
Barcelona Andresito
2016-09-14 22:42
Och som vanligt rasar Les Rambles av en, i princip, betydelselös Real Madrid-match.
Annons: