/spanien/barcelona/forum/25999.aspx/spanien/barcelona/forum/25999.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona BarcaHalle
2005-01-03 14:40
Har ni hört att Ronaldinho har sagt att han kan tänka sig att spela i Chelsea i framtiden ? Han vill bevisa att tekniska spelare klarar sig bra i England... Det vore INTE bra för Barca, även om inte hela laget kretsar kring dinho så vore det ett stort avbräck.
Barcelona Kharles_Kubala
2005-02-14 18:38
Ingen som läst Samuel Eto'o-intervjun på aftonbladet än..?

Gabriel

Det är skillnad på "ronaldofans" och "real-ronaldo superfans"... ;-P

Nä, snart är det domarmöte. Visca los Barcelonistas!
Barcelona Xavidinho
2005-01-03 14:36
Ja,jag hoppas det.Damià har skött sig riktigt bra på högerback platsen.Sylvinho har väl inte spelat så många matcher?
Barcelona Barca Barca
2004-12-31 15:33
Gott nytt år bröder:)

Är det någon som vet vad artikeln ovan säger

Tack:)

Barcelona Blaugrana_1899
2005-02-12 23:54
Spanska domare är skämmiga, dom kan inte ens offside regler! (dom flesta domare)

Skönt med seger iaf hoppas bara rm torskar imorn.

Força Barça !
Barcelona Nemo
2005-02-15 16:50
King_raul.
Lev inte på gamla meriter. Herregud, då var ju till och med Beckham bra...
Barcelona Barca Barca
2004-12-31 15:33
Gott nytt år bröder:)

Är det någon som vet vad artikeln ovan säger

Tack:)

Barcelona Xaviii
2004-12-31 19:54
Jag önskar alla Barça bröder ett nytt riktigt gott blårött år !
Barcelona Barça-Junior
2004-12-31 15:57
Ämne: Ämne: !--TEMP_B--!Ämne....Jag vet inte om han har eu pass men här är lite information om honom:Birth Date: 10/7/1976
Birth Place: Rosario , Argentina
Nationality: Argentina
Height: 180
Weight: 75
Role: Midfielder
Jersey: 21
Killen kan lyckas i Barca!
Señor Laporta
2005-01-03 13:16
Ämne: Nej,Saviola har inte....
Eto'o kan ansöka om spanskt pass då han bott och arbetat i Spanien i mer än tre år.
Marquez har jobbat och bott i Frankrike i mer än tre år och kan ansöka om medborgarskap där.
Barcelona Barça-Junior
2005-01-03 14:06
Ämne: Barça-Junior

Giul....
Okej.Här fick man lite information om lite man inte viste.Håller med dig.Men NÅGRA matcher jag har sett honom har han varit olöpvillig och grinig.Annars har han varit lysande.Strålande framspelningar och inlägg.Visste inte att Gio och Beletti var avstängda.Vilka ska spela istället för dom?
Barcelona Kharles_Kubala
2005-02-14 17:11
Är det någon som har har aftonbladet plus och har/kan läst/a den stora intervjun med Samuel Eto'o? Om ni ej kan klistra in/skicka texten, kan ni då rekommendera den..? 10 spänn för en intervju är lite riskabelt med tanke på att det är aftonbladet.

(--MadriEntes--)

Ja ni bjöd verkligen upp till kamp mot Osasuna. Ert mittfält manglades sönder och det var bara stackars Gravesen som försökte hålla emot Osasunapressen.

Marcos

Klart de ska sända vår match, de har ju skippat vår senaste och alla vet att Camp Nou fotboll är underhållning.

Intressant att Rijkaard inte använde någon av nyförvärven senast.
Barcelona Barça-Junior
2005-01-03 11:45
Aa.Han var det fel av mig.Jag har sett honom en gång när jag såg bayern-leverkusen.Då gjorde han två mål.bra på huvudet.Han vore nått.
Barcelona Barça-Junior
2005-01-03 13:14
Nej,Saviola har inte eu-pass.Och inte Maxi Lopez heller det betyder att Ronaldinho,Eto'o eller Marquez måste lämna och det vill jag verkligen inte.Tror inte Laporta vill det heller.Så tyvärr blir det nog ingen Maxi Lopez i Barça tröjan.
Barcelona Messí
2005-01-03 13:23
Ämne: Nej,Saviola har inte....
Saviola har visst Eu-pass. Han skaffade ett spanskt pass innan han flyttade till Monaco. Se länken.
Barcelona Barça-Junior
2005-01-03 12:30
Tack mw!
Barcelona Barça-Junior
2004-12-31 15:42
Ämne: Ämne: Vi behö....
Okej Messi:Jag tar tillbaka det jag sa.Jag viste inte att dom hade kommit tillbaka då.Ja då vore Solari bra.Men kan han lyckas?
Barcelona GeRrInHo
2005-02-14 16:40
det är en artikel om eto'o på aftonbladet men tyvärr så måste man vara medlem i PLUS. Är det någon här som är det isåfall kopiera allt o klistra in det här! vill verkligen läsa artikeln!:(
Barcelona Marcos
2005-02-14 16:40
Tycker själv att serieledarna borde få förtur...
Barcelona Xavidinho
2005-01-03 20:24
Señor Laporta

Messí menar nog att han inte har fått komma in och känna på matchtämpot när det är ungefär 30min kvar och vi leder t.e.x med 2-0
Eller hur menar du?

Barcelona Kluivert9
2004-12-31 06:16
Ämne: Det här är helt värd....nu tog du det fööör personligt!
För det första så har jag aldrig sagt att han är dålig, alltså tycker jag att finns bättre spelare.
Och sen för att jag inte tycker om en spelare behöver inte alla göra det. Man ska ju komma med sina synpunkter. Sen om du grek och överskattar alla greker är din sak. (till alla er greker i de 2-3 senaste inläggen!)
mw
2005-01-03 13:49
Sonde jag översatte den länken som barca-junior gav bara =)
därför jag inte länkade.
Barcelona Barça-Junior
2005-01-03 13:48
AA.Kaske men jag gillar inte Guilys inställning när det inte går bra gör du det?
Real Madrid Don-toni
2005-02-14 14:42
Tycker att Zaragoza borde fåt en straff när valdez putade cani
Eller vad tycker ni?
Barcelona Sonde
2005-01-03 12:47
Mw: Länka hellre än att bara klistra in artikeln

Annars låter det intressant. Jag har som sagt faktiskt haft möjligheten att titta på några River matcher, 4 st närmare bestämt. Maxi Lopez har varit överraskande bra i 3 av dem. Ganska osynlig i den fjärde. Jag tror personligen att hans spelstil skulle passa ganska bra in i Barça. Trots sin relativt stora kroppshydda är han snabb, och bra på huvudet. Ska bli intressant att följa detta.
Señor Laporta
2005-01-03 13:06
Maxi Lopez. Jag är inte så säker på honom. Nu ska jag inte säga alltför mycket eftersom jag bara sätt honom spela någon gång förra året på Eurosport. Visst, han var bra, ung bara 20 år. Men FC Barcelona äger redan Javier Saviola som är bara 23 år. Alltså bara 3 år äldre. Nu vet jag inte om Saviola har ett europeiskt pass. Om han har det och antingen Ronaldinho, Eto'o eller Marquez får eu-medborgarskap är Maxi Lopez välkommen till Camp Nou. Fast sen har Barcelona Sergio Garcia också. Svårt att veta om man vill ha honom eller inte...
Barcelona Barça_best_forever
2005-02-14 13:54
Välgörenhetsmatchen sänds väl imorgon kl.21 lr har jag fel? annars kan man ju alltid se eftersändningen dagen efter den 16:e !! Men det blir ju roligast att få se den direkt! Visça . =)
Barcelona Scorpius_Cx
2005-02-14 16:21
Tycker verkligen synd om Etoo..varför ska detta hända...killen får ta sån skit från läktarna...det måste hända nått snart..lagen som spelar måste göra nått emot rasismen inom fotbollen innan den sprider sig mera.
Barcelona Barcelona evigt troget
2005-01-02 21:24
Till JG förut som kallade mig för okunnig, för att jag sa att jag absolut inte ville ha Dellas i barca. Asså snälla, alla måste väl få ha sina egna åsikter, jag anser forfarande att dellas inte skulle platsa i barca. Jag tycker att han har sett alldeles för seg ut i roma, inte imponerat alls..
Det finns mkt bättre backar än honom.
Barcelona Barça-Junior
2005-01-03 11:17
Ämne: Som forward vill jag....Roy Maakay är verkligen för dyr.Vi måste tänka på att det ska bara ske lån och då är Maakay alldeles för dyr.Sen skulle dom alldrig släppa Maakay för han öser in mål just nu.Klose?Vet att var bra förra säsongen men den här säsongen har han varit usel.Inget för Barça.
Jag vill gärna ha Trezeguet på lån till Barça.Han var aktuell inför säsongen.Jag ser honom med Etoó bara öser in mål i drömmar.
Annons: