/spanien/barcelona/forum/25998.aspx/spanien/barcelona/forum/25998.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Der Afro
2004-10-20 23:45
Bästa halveken i dag var Xavis andra. Bland det grymmaste i år. Deco fortsätter att vara mest dålig och Ronnie gör det för svårt för sig. Men med tanke på att vi mötte världens kanske bästa försvar och hade halva truppen skadad så gör vi en kanonmatch. Jag tyckte Reijkard kunde gjort bytet lite tidigare (och varför inte fler, Deco tex?).
Barcelona Der Afro
2004-10-20 23:46
Ämne: Biljetter:
Jag ska ....
Se länk
Barcelona Der Afro
2004-10-20 23:46
Ämne: Biljetter:
Jag ska ....
Se länk
Barcelona Gaucho
2004-03-11 00:26
hahahahaha.. de är inte kloka i tidningen goal, säger de verkligen att Puyol är överskattad. De påstår att ett av världens bästa backar är överskattad! hahahahhahahaahhahah....

Håller med PUYOL=Hjärta Goal är en Pop-Fotboll´s tidning som gillar popstjärnor i vit förpackning. De lägger en bild på Beckham på sin framsida, om nån som är överskattad så är det just Beckham. Han har ingenting än att passa och slå frisparkar bra. Jag har inte sett honom göra mål på frispark med Madrid. Juninho i Lyon är bättre än honom på att slå frisparkar.

De jag vill komma fram till är, Goal kan dra är helvete om de säger nåt sånt om Puyol..

Celtic - Barca
1 3

Ronnie X2, Saviola... Min Tips :=( FORZA BARCA!
Barca_BEST
2004-03-11 06:23
han är självsäker kluivert hoppas det går bra för han :D:D:D:D:D:D

celtic spelar ju med 3 backar det passar fint för oss :P:P:P för vi spelar ju med 3 anfallare
_Shaki_
2004-10-21 01:07
Hallo alla barca fans vill bara säga att det var en bra match från bådas synvinkel även om Milan drog det längsta strået idag vilket jag e glad över vete faen varför jag fått ett svart tröja med Stort R men sak samma e iaf ett milans fans...
Tycker matchen var stor njting i o det var synd att ni saknade så många spelare idag..
Men jag tror ni kommer att ta hem det där hemma Milan e inte som de var förra säsongen men ni ska inte inbilla er att ni vinner med 3 till 5 noll som vissa här inser så dåliga e inte milan spelarna iaf lycka till i liga
Forza Milan
Barcelona BARCA BLOD
2004-03-11 00:46
nu när alla tippar vill jag passa på med. personligen tror jag på vinst med 2-1 eller 1-1 resultat. mål av cocu och ronaldinho..
Valencia El Guiri
2004-10-20 23:02
Ämne: Katastrofmatch. Men ....
Katastrofmatch på San Siro?
Nähä ni, den matchen spelades på Mestalla!

Det enda som kan ta mig ur den här humörsvackan är att Real Mandril tvålas till med minst lika mycket på lördag.
Barcelona Gaucho
2004-03-11 00:27
Celtic - Barca 1 -3 menar jag ;=)
Barcelona Djuki
2004-10-21 03:49
Alx, håller med dig. Matchen var inte katastrofalt.. Men förlust är alltid hårt speciellt när de e den första! Tycker dock du va lite för hårt mot Dinho..Okej han spela inte bra idag..men ba för han spelar dåligt ett match betyder de inte att han e e värd va årets spelare..Alla vet vad han gör när han får bollen..give him some slack..btw som ja sa innan tycker Puyol är alltid bäst så de va inte underligt..inte när de gäller honom :)
Real Madrid Ronnie
2004-03-10 23:40
Har en liten fråga? Vet någon här innne om Johans Cruyffs bok finns översatt på svenska, och om den finns att köpa i äfferna?
Barcelona Djuki
2004-10-21 01:52
Som nån sa ja e nöjd med matchen men inte med reslutatet..Deco är en bra spelare men spelade jävligt dåligt idag..Dinho e ja besviken på..fatta inte vad han höll på med..aja alla har sina dåliga dagar..den enda som spelade perfekt i mina ögon e Puyol..han e alltid där..å han gör allt för laget..nån som inte håller med ska ja slå :) Milan e ett bra lag, men vi tar dem nästa gång! Vi måste!! Tyckte att de va bäst Barca spel de sista 10 min i första halvlek..
Visca El Barca!
Barcelona Ronnie
2004-03-10 23:40
Har en liten fråga? Vet någon här innne om Johans Cruyffs bok finns översatt på svenska, och om den finns att köpa i äfferna?
Real Madrid Dani
2004-10-20 23:09
Det som jag tycker var lite bekymmersamt, var att vi tappade så pass många onödiga bollar i försvaret. Ena sekunden en kanonbrytning, för att i nästa sekund lämna över bollen till närmaste rödsvarta spelare...

Sen undrar jag var Eto'o och Larsson gömde sig i andra halvlek...

Jag är ändå inte missnöjd över matchen (dock över resultatet), helt klart över förväntan...

Jag har inte sett särskilt många matcher denna säsong, men jag är ímponerad övre Xavis rörelsemönster och hans passningsspel.

Milan är som sagt ett riktigt bra lag.
Barcelona Dani
2004-10-20 23:09
Det som jag tycker var lite bekymmersamt, var att vi tappade så pass många onödiga bollar i försvaret. Ena sekunden en kanonbrytning, för att i nästa sekund lämna över bollen till närmaste rödsvarta spelare...

Sen undrar jag var Eto'o och Larsson gömde sig i andra halvlek...

Jag är ändå inte missnöjd över matchen (dock över resultatet), helt klart över förväntan...

Jag har inte sett särskilt många matcher denna säsong, men jag är ímponerad övre Xavis rörelsemönster och hans passningsspel.

Milan är som sagt ett riktigt bra lag.
Barcelona Barca Barca
2004-10-20 22:54
Messí: Kan bara hålla med;)

Man ser klass skillnaden mellan Passningspelet och tekniken.

Men man måste också säga att milan gjorde mkt bra match..åkte på några korvar ett par gånger med de lungt:P
Pep Guardiola
2004-10-18 20:14
hej_okej_nej

Stämmer mycket bra det du skriver. Cesc tillhör inte barca längre. och en gång för alla! Barcelona fick inga pengar för Fabregas. PUNKT SLUT.

b_a_r_c_a

Det skulle inte funka med Cesc-Iniesta-Xavi på samma mittfält då dessa e alldeles för lika spelare.
Barcelona FORZA BARCA!!!
2004-10-20 23:39
Jag har ett stort sår i mitt hjärta. Osasuna lär få storstryk på Nou Camp på söndag. Dinho är på gång. Xavi är en av världens bästa defensiva mittfältare. Det löser sig nog trots allt.
FORZA BARCA!!!
Barcelona Frazzé
2004-10-20 22:47
Ronaldinho måste röra sig mer utan boll ocn när han väl får bollen så stannar han och viftar med armarna!..rör på dig
Barcelona Barca Barca
2004-10-20 22:54
Messí: Kan bara hålla med;)

Man ser klass skillnaden mellan Passningspelet och tekniken.

Men man måste också säga att milan gjorde mkt bra match..åkte på några korvar ett par gånger med de lungt:P
Spanien neo
2004-10-20 21:36
kom igen barca, bra match, men jag tycker att DECO och BELLETTI spelar uselt idag..puyol är riktigt bra som vanligt
Barcelona D-Light
2004-10-20 19:30
Ämne: Bättre känsla framfö....
dani jag tror att jag har hittat nått till dig å mig som inte har z tv... ska bara kolla adressen så säger jag till dig...jag tror jag har fixat det min broder!! :)
Barcelona BARCA BLOD
2004-10-20 19:40
turkiska STAR tv visar matchen på parabol...
Barcelona Messí
2005-02-24 13:48
Valdés kommer kanske inte spela mot Numancia p.g.a den hjärnskakingen han fick igår. Se länk.
Barcelona Messí
2004-10-20 22:52
Vad snackar ni om?! (Inte alla)
Det här var en av de bästa matcherna den här säsongen, utan tvekan! Vi möter Milan på San Siro och förlorar bara med 1-0! Vi ägde spelet nästan hela matchen. Och så klart så backar Milan hem och spelar handboll som alla italienska lag!

Vinst på Camp Nou, ingen tvekan! 3-0.

Edit:
Vi hade många spelare borta också, med Motta och Giuly så skulle vi nog tagit poäng.
Barcelona Messí
2005-02-24 19:56
Är det någon som vet vart Izquierda tagit vägen? Han brukade skriva här ganska ofta men han har försvunnit från Les Rambles. Han var en bra skribent som alltid hade seriös inlägg som höjde nivån på forumet varje gång han skrev.
Spanien Robert_M
2004-10-20 22:43
Katastrofmatch är hårda ord tycker jag. Målet kom lite turligt på en tabbe av Valdez. Sen så hade både Henke och Iniesta skott i ribban och med lite tur kunde ni vunnit. Fast att Ronaldinho har mycket kvar till fjolårsformen kan jag hålla med om, dock visade han intentioner i första halvlek.
Barcelona FORZA BARCA!!!
2004-10-21 00:18
Ämne: På tal om Hysén: All....
Håller med. Xavi vågar mer nu. Det gjorde han inte innan.
Barcelona kubala
2004-10-21 00:09
På tal om Hysén: Alltså Xavi har blivit bra i år för att han slutat dribbla och kör en touch. Tvärtom du. Äntligen vågar Xavi utmana och dribbla och dessutom vet han att Deco och Márquez täcker honom.
Barcelona Messí
2005-02-25 14:04
Viktor Munoz//
Maxi har själv sagt att han kan spela på alla positioner i anfallet. Varför inte testa att spela med honom mot Numancia på kanten, tror knappast att Numancia kommer spela någon tokoffensiv mot oss. Eto'o stannar i mitten där han hör hemma, men under matchens gång så kan han byta plats med Maxi.
Annons: