/spanien/barcelona/forum/25996.aspx/spanien/barcelona/forum/25996.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona mattek
2005-02-23 13:58
Ämne: Hade inte väntat mig....
riktig skön känga, sen är det iofs i the sun men ändå
Barcelona divine
2005-02-23 14:14
fan va nice att det går på ztv!
Alavés Helge
2005-02-23 14:21
Lycka till ikväll. Hoppas verkligen ni slår tillbaka Romans manskap. Tycker dessutom att Barca måste gälla som favorit. Chelsea är klar sämre utan Duff och Robben. Som sagt, ett stort lycka till!
Barcelona Sonde
2005-02-23 13:14
Oleguer spelar inte. Albertini ska enligt uppgift spela från start och Marquez blir kvar i backlinjen. Positivt/negativt? Har inte riktigt bestämt mig.
Barcelona Hristo99
2004-03-07 17:35
enligt spanien så spelar Barca mycket bra!!
Luis Garcia, matchens lirare
Barcelona Samuel eto`o
2005-02-23 13:50
Skulle någon kunna berätta lite om bilden och kvaliteten på tv2.no när man köper en match?
Barcelona Majsan
2004-10-24 13:22
Jag kanske är en aning efter, men jag skulle bara vilja säga en sak om matche Milan-Barca. Det absolut bästa jag tycker från den matchen är när Henke verkligen totaltacklade en av Milan-backarna i andra halvlek, tror det var Nesta. Någon mer än jag som log brett åt det? ; )
Señor Laporta
2005-02-22 13:01
Tänk er nu att gå runt på Les Rambles i Barcelona med vetskap om att man har en matchbiljett som ligger och väntar på hotellrummet. Vad gött det skulle vara!

Det är i sådana här stunder som svartsjuka kommer fram. Jag skulle kunna göra vad som helst för att få se den matchen live på Camp Nou, men det vardagliga livet i Sverige kräver för mycket tid och det kostar... Vandra runt i ett Barcelona som kryllar av nervositet, självsäkerhet, ja allt som finns i dessa dagar när en riktig stormatch, eller som med all rätt Gustaf uttrycker det i sin införrapport Stjärnornas krig, står för dörren.

Det är i sådana här stunder man önskar att man var någon annan, någon som bodde i Barcelona och som skulle gå på matchen. Jag vet hur jag skulle känna mig, stolt som tuppen, men samtidigt riktigt nervös. För Barças insatser mot defensivt starka lag har inte varit allt för bra denna säsongen. Jag vet vad jag inte skulle vilja vara i alla fall, spela i FC Barcelona. Det skulle jag inte palla, inte häller ett straffavgörande i Champions League finalen och slå den sista straffen för Barça eller kolla på matchen.

På onsdag är det inte bara viktigt att vinna matchen och göra många mål framåt utan även att hålla nollan. Returen på Stamford Bridge kommer vara stenhård och det skulle kännas underbart om Barça kunde punktera matchen redan på Camp Nou. Jag vill se full fart framåt mot Chelsea, vi måste ta greppet om matchen och jag hoppas att vi kommer göra det. Vi får inte förlora utan vinna och knäppa Roman Abramovich på näsan. Kan Monaco slå ut Chelsea kan vi göra det. Kan Newcastle vinna över Chelsea kan vi också göra det. Barça kan göra allt och Barça kommer göra det!

Tyvärr befinner jag mig inte i Barcelona nu utan framför läxböcker, har i och för sig paus nu, i gråa och kalla Göteborg. Matchen kommer jag inte heller få se på Camp Nou utan jag får se matchen i tvsoffan. Men det duger bra det, bara Barça vinner matchen. En förlust vore som en mardröm om inte värre.

Força Barça
Barcelona Barca Barca
2005-02-22 19:12
klicka på länk tips sen när du hittar

http://koeman.footballclips.net/MyC...tions/Puyol.wmv

klickar du på den
Valencia andersp
2005-02-22 21:12
Mutaren franco:

Lägg ner...
Barcelona Barca Barca
2005-02-22 19:12
klicka på länk tips sen när du hittar

http://koeman.footballclips.net/MyC...tions/Puyol.wmv

klickar du på den
Valencia X@V!
2005-02-24 16:14
Maxí Lopéz, vår egen M.Lo (J.Lo) Hehe!!
Barcelona Kickboxer
2005-02-22 15:09
Tack Kharles_Kubala för rekomendationen till redaktionen. Tycker som dig att de personer som du nämner är väldigt duktiga skribenter. Vi har ganska gott om bra folk som skriver här på forumet. Synd att du inte har tid för annars skulle jag bli otroligt glad om man fick läsa artiklar skrivna av dig. Hoppas att redaktionen väljer just en av dessa bra skribenter som du nämnde (kanske glömt någon) och att vi får en forsatt njutning varje gång man läser en Barça-artikel.

Visca el Barça!!!
Barcelona Kharles_Kubala
2005-02-22 14:52
Ser att redaktionen blivit mindre och således öppnat för en ny redaktör/skribent. Ser även att jag blivit 'nominerad', vilket är smickrande. Tror dessvärre att jag inte skulle ha tid att vara aktiv skribent, som jag tycker saknas lite nu. Kvaliteten på artiklarna är bra, men det borde skrivas oftare. Så det bästa skulle nog vara att välja en person som skulle vara någorlunda aktiv. Glöm inte att det är redaktionen som väljer vem de ska ha in, inte vi forumare. Tror att Nemo, Messí, Kickboxer, Señor Laporta alla skulle vara bra skribenter, har nog missat en del andra bra culés, men vem redax än väljer tror jag gör ett bra jobb.

Visca Barcelonistas!
Barcelona ronnie10
2005-02-24 14:59
Der Afro, så du såg inte Barça mot Atm?
Barcelona Puyol_21
2005-02-22 13:51
Señor Laporta :
fröjd för ögat beskriver jag ditt sätt o skriva =)
Konstigt nog går jag runt o är rätt avslappnad,vilket är konstigt då jag alltid är super nervös inför vilken match Barca ställs mot(thats just the way i function)

Nervositeten kanske slår till på matchdagen aja ser fram emot Blaugranas fina spel känns som evigheter man såg Blaugrana spela =)
Força Barça
Barcelona Gaucho-freestyler
2004-03-07 17:30
fortfarande 2-0....
Barcelona Messí
2005-02-22 15:54
Ämne: Ser att redaktionen ....
Tack för rekomendationen Kharles_Kubala. Tyvärr är jag, precis som Nemo, ganska ung. Fyller 14 dagen efter Ronaldinho. Men jag har hållt på Barcelona så länge som jag har kunat prata... nästan. :-)

iVisça el Barça!
Joensson
2005-02-22 13:06
Lycka till nu på onsdag gybbar, synd att det inte blev den riktiga kampen man hade hoppats på. Med Duff, Robben och Drogba hade ni inte fått det lika lätt.
Barcelona Frazzé
2004-03-07 18:53
jaja de bästa e att vi fick 3 poäng!..nu ska jag se sevilla-villareal för att se hur riqulme sköter sig!
Barcelona Frazzé
2004-03-07 18:50
Va fan nu tappar nästan barca matchen igen!..de måste dom skärpa sig på!
Real Madrid Brassen
2005-02-22 12:37
Lycka till nu grabbar!!!
Visa nu britterna hur fotboll ska spelas... Offensivt och vackert!

Spain 4 ever!
Barcelona Curtz
2004-03-07 23:34
Davidsito: Håller med dig, inte mycket som slår ett fullsatt Camp Nou. Har bara upplevt ett ställe som slår C.N. (millenium stadium, FA-cup finalen Southampton-Arsenal förra året). Tror iofs inte att det blir fullsatt mot Villareal, men man kan ju alltid hoppas på det!
Cocu förtjänar mer beröm!!!
Barcelona Brassen
2005-02-22 12:37
Lycka till nu grabbar!!!
Visa nu britterna hur fotboll ska spelas... Offensivt och vackert!

Spain 4 ever!
Señor Laporta
2005-02-22 11:57
Kommentarer inför matchen

"Vi kommer till Barcelona för att vinna" Jose Mourinho

"Vi ska kämpa som aldrig förr, för att vinna denna matchen" Ronaldinho

"Denna typ av match skulle egentligen vara en semifinal. Utan tvivel, kommer denna matchen alldeles för tidigt" Claude Makelele

"Han är en bra tränare" Ronaldinho om Frank Rijkaard

Força Barça
Barcelona Der Afro
2005-02-24 14:46
Frisk och Morinho är båda patetiska. Specieltt den sistnämnde.

Drogba hade fyra fula saker för sig igår som var och en var knappa gula kort men som tillsammans blev två. Rättvist.

Boring, boring Chelsea!
Barcelona Der Afro
2005-02-24 14:46
Frisk och Morinho är båda patetiska. Specieltt den sistnämnde.

Drogba hade fyra fula saker för sig igår som var och en var knappa gula kort men som tillsammans blev två. Rättvist.

Boring, boring Chelsea!
Tanaznia_021
2004-10-24 11:27
hmm .. varför inte sätta anders svensson som som reserv i högerinner mittfältet ... iniesta vänster reserv och gerard defensiv reserv.. eller edmilson .. men han är skadad nu !
Barcelona Cricce
2004-10-24 13:18
jag vill inte ha Svensson i Barca, han är inte så bra. Vi krossar Osasuna idag, eftersom Valencia förlorade kan vi dra ifrån ytterliggare.
Barcelona Milario
2004-03-11 09:47
Celtic har inte förlorat hemma på 3 år....d blir väldigt svårt för barca tror jag. Va tycker ni?
Annons: