/spanien/barcelona/forum/25994.aspx/spanien/barcelona/forum/25994.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Xavi
2004-03-08 19:10
Izquierda//

Fan vilken skandal om det sker, Rijkaard får fortsätta säsongen ut men nästa säsong får någon annan ta över.
Barcelona Frazzé
2004-03-07 19:42
Jag håller 100% med dig Davidsito!
Barcelona Gabriel
2004-03-07 16:34
Jag kan starkt rekomendera alla barca fans att köpa matchen på tv2.no ifalll ni inte får in den på soccerstram som jag själv. Detta är inte första gången jag köper matchen. Det är helt ok bild och inga hackningar, så för er som verkligen vill se matchen så är detta en rekomendaktion.

Aupa Barca !!!!
Real Madrid Ronnie
2004-03-08 20:22
Har Zambrotta sagt att han skulle vilja spela i Barca?
Barcelona Ronnie
2004-03-08 20:22
Har Zambrotta sagt att han skulle vilja spela i Barca?
Barcelona Alx
2004-03-07 18:10
Tre ribbträffar och en stolpträff! Mallorca ska vara mycket nöjda med 2-0...
Barcelona FORZA BARCA!!!
2004-10-22 00:07
Ämne: Det va skönt att se ....
Jag håller med dih Jontteee. Ronnie ska spela till vänster. Då kan han gå in i banan med fart och göra det han är bäst på. Tycker att Henke ska spela längst upp. Han är bättre än Etoo på att ta emot bollen och hålla bort motståndarback. MEN.....Jag tycker att Etoo är en bättre tekniker än Henke. Guliy ska ha högerkanten. Där är han bäst och har varit bäst av de som spelat där denna säsong (blir väl frisk snart).
Barcelona Tappen
2004-03-08 18:08
Någon som vet om det är möjligt att få tag i biljetter till matchen Barca - Celtic. Och hur man då lättast går till väga??
Barcelona Jontteee
2004-10-21 21:19
Det va skönt att se Ronaldinho till vänster igen.. det borde han spela hela tiden.. Jag fattar inte vad tränaren gör?? han spelar med ronnie på toppen.. Jag vill inte snacka illa om spelaren som jag älskar mest av alla.. men han kan inte springa som en anfallare ska göra.. bättre till vänster där e han alltid spelbar och mkt farligare...
Barcelona fc_2002
2004-03-07 18:09
sicken chans :=)
Barcelona Bopi
2004-03-09 13:34
någon som kan Några bra sidor ..där man läser om nyheter ,,,om Fotboll!!
Barcelona Barca_91
2004-03-07 18:03
På as.com stor det att det är 93100 åskådare.
Stämmer det?
Barcelona Izquierda
2004-03-07 17:42
Inte en chans att Barca säljer Xavi. Det kan jag verkligen inte tänka mig.
Eto'o grundlurade nyss Oleguer. Tunnlade honom och höll på att rinna igenom, men Cocu dök upp och räddade oss.
Farlig frispark för Barca nu.
Barcelona Gaucho
2004-03-07 17:19
Vi äger matchen !!! Hahahahaha

Fortsätt så BARCA !!! ;=)
Barcelona B_a_r_c_a
2004-03-08 19:27
Jag är så stolt över Barca nu, kolla nu när det går bättre så har alla andra spelarna i världen börjat visa intresse för Barca, men tyvär har vi max råd med 4 spelare till nästa säsong.
Spelarna som nu har visat intresse för Barca inför nästa säsong..
Backar: Samuel, Cannavarro, Zambrotta, Mexex( har inte sagt något men skulle aldrig tacka nej till barca)
Mittfältare: Van der vart, Robihno,Aimar, Luque, Deco, Emerson(har sagt att han skulle vilja spela i Barca).
Anfallare: Kezman, Treziguet, Torres, Mutu, Vieri, Larsson.

Så jag tycker att vi har massa världs stjärnor att välja emellan inför nästa säsong.
Tycker bara synd att vissa av de kommer att hamna i andra lag fastän att de drömmer att dra på sig Barca tröjan, speciellt van der vart för han har alltid sagt det och nu kommer han att gå till Chelsea eller Man Utd om han inte stannar i Ajax:(
tänk vilka spelare vi har i laget och med några spelare till nästa säsong så kommer vi nog vinna mycket.
Barcelona Izquierda
2004-03-07 17:34
Jag tittar på tv2.no. man måste beställa matchen och det kostar ca 60 spänn.
Barcelona Porre
2004-03-08 19:26
jag tycker att det är lite konstigt att han vill göra sig av med saviola, gillar hans spelstil och han kommer bli grymt bra...men kluivert har inte visat mycket i år...jag tycker han mest joggar omkring och gnäller och sergio kan bli riktigt bra han med..och jag vill avsluta med att det skulle vara kul om quaresma skulle få lite mer speltid, när han kommer in blir det mycket underhållande men samtidigt ska man inte låta killen ta för mycket ansvar redan nu, men lufta honom lite mer tack...
Barcelona B_a_r_c_a
2004-03-08 18:18
Alltså är det bara jag som tycker att chelsea har förstört fotbolls marknaden i Europa???
Såg idag att både Barcelona och Real Madrid hade lagt bud på Samuel (backen i Roma) och han hade sagt att han skulle vilja spela i barca om han skulle byta, men nu kommer Chelsea in och lägger högt bud. Jag kan förstå att han inte kommer att gå dit för att han inte är intresserad av chelsea, men det ökar ju priset på spelarna när de lägger höga bud vilket gör att alla lag kräver höga summor för sina spelare.
Real Madrid Dani
2004-03-08 18:06
Ett inlägg angående CM

Om någon missat det, så finns det en sida (www.cmsverige.com) som bl.a. har ett forum där man kan diskutera Championship Manager... Låt detta forum handla om verkligheten, tack!

Följande är inte riktat till någon (så ta inte illa upp), men ibland känns det lite mycket CM-stuk på transferrykten o.dyl. här på forumet... Så försök hålla isär spel och verklighet, gott folk! Det blir bättre så =))
Barcelona Dani
2004-03-08 18:06
Ett inlägg angående CM

Om någon missat det, så finns det en sida (www.cmsverige.com) som bl.a. har ett forum där man kan diskutera Championship Manager... Låt detta forum handla om verkligheten, tack!

Följande är inte riktat till någon (så ta inte illa upp), men ibland känns det lite mycket CM-stuk på transferrykten o.dyl. här på forumet... Så försök hålla isär spel och verklighet, gott folk! Det blir bättre så =))
Barcelona Izquierda
2004-03-07 17:28
Ny kanonchans för Luis Enrique när Luis García kom runt på högerkanten efter en fin passning av Xavi, men Enriques avslutning gick utanför.
Det är ett oerhört tacksamt läge för barca nu. Vi behöver inte ta ut oss mer än nödvändigt utan kan låta Mallorca föra matchen och sedan kontra. Det ser lovande ut, helt klart.
Barcelona fc_2002
2004-03-07 18:09
nått liknande igen hehe
Barcelona fc_2002
2004-03-07 18:53
fan va härligt!!!!!!!!!!! ja säget.. jakten mot guldet har börjat... va tycker ni??
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-07 18:06
Såg ni beckham wannabeen?
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-07 18:06
Såg ni beckham wannabeen?
Barcelona Hristo99
2004-03-07 18:17
Spelar underbart just nu!!!
Barcelona Barca Barca
2004-03-07 18:15
killen är i storform

Jag diggar han

Luis Garciaaaaaa!!!!!
Barcelona Izquierda
2004-03-08 18:08
Davidsito//
När det gäller rader som "Bronckshit suger manligt könsorgan" kan jag bara hålla med dig. Det är bara barnsligt att skriva en sån grej. Det blir ju betydligt intressantare om man motiverar sina åsikter.
Men sen har vi alla olika åsikter. Du kan ju tycka att Cocu är skitbra samtidigt som jag tycker att han är asdålig, utan att det behöver betyda att någon av oss är okunnig. Du kanske föredrar 3-2-4-1 medan jag hellre vill att vi ska spela 4-4-2. Det finns ju ingen objektiv sanning i såna här frågor och därför kan vi ha olika åsikter utan att det skulle betyda att någon av oss är okunnig. Nu tycker jag iofs inte att Cocu är asdålig, det vara bara ett exempel, men jag tycker att vi bör ha som policy att försöka göra oss av med spelare medan vi fortfarande kan få något för dem.
Heder till dig för att du svarade sakligt på min kritik, och när det gäller Davids är vi rörande överens. Han har överträffat mina förväntningar med råge.
Barcelona Barca Barca
2004-03-07 18:15
killen är i storform

Jag diggar han

Luis Garciaaaaaa!!!!!
Barcelona Frazzé
2004-03-07 19:07
Kommer Marquez tillbax till murcia matchen eller?..För jag har också märkt att Oleuger e inte såå bra!
Annons: