/spanien/barcelona/forum/25993.aspx/spanien/barcelona/forum/25993.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona hammabarça
2005-05-13 17:32
Vill man ha en backup målvakt till Valdes?
Barcelona Barça_best_forever
2005-02-26 12:37
Samuel Eto´o : Kvaliten på bilden är mkt bra men den hackar alldeles för mycket för att man ska tycka att det är värt att köpa matchen där! Jag köpte matchen där mot Mallorca och jag missade ett antal fina finter och passningar som jag senare kunde se bra på www.fotbollstreams.se ! Där kan du se matcherna gratis(ibland live o ibland i eftersändning) så det rekommenderar jag.

Señor Laporta : Såklart, ursäkta mitt grova fel, matchen spelas naturligtvis idag kl.20.00 om jag har läst rätt. Det va hemsidan( penya barcelonista de suecia ) som förvirrade mig lite. För där står det nämligen att den spelas den 27:e alltså på söndag! Kolla länken. Nu vill jag se Iniesta & Sylvinho från start ist. för Xavi och Gio så dom får voila lite. Sådana förändringar i laget skulle bara gör nytta, Xavi & Gio får sin välförtjänta vila och Iniesta & Sylvinho gör alltid nästan ett bra jobb när de får spela!! Vi får se, man vet aldrig med Rijkaard ;-) ! Visça El Barça
Barcelona Barca Barca
2005-02-26 12:19
Ikväll tycker jag att Rijkaard ska ta och rotera lite. Ronaldinho och Xavi måste få vila. In med en hungrig Messi och Iniesta. Leder vi med 2-0 i halv tid byt ut Deco stoppa in Albertini, sen kanske byta ut Eto. Laget behöver lite vila nu. Vi har en svår derby på tisdag och sedan ännu svårare match på lördag mot Osasuna och sedan ännu svårare mot Chelsea. Jag tycker laget måste luftas lite.

Visca EL Barca
Barcelona Barca Barca
2005-02-26 12:19
Ikväll tycker jag att Rijkaard ska ta och rotera lite. Ronaldinho och Xavi måste få vila. In med en hungrig Messi och Iniesta. Leder vi med 2-0 i halv tid byt ut Deco stoppa in Albertini, sen kanske byta ut Eto. Laget behöver lite vila nu. Vi har en svår derby på tisdag och sedan ännu svårare match på lördag mot Osasuna och sedan ännu svårare mot Chelsea. Jag tycker laget måste luftas lite.

Visca EL Barca
Barcelona Seho^
2005-02-26 12:50
Ämne: Är det någon här som....
admin@fotbollstreams.se Prova med den ;D
Barcelona kung pyol
2005-02-26 13:16
visca e det samma sak som forza ?? 3-0 ikväll... deco,xavi och iniesta nätar...
Barcelona Maxi Lopez
2005-05-13 15:48
Silvio Proto till Barca han sägs vara ett stortlöfte
Real Madrid BraziL
2004-10-23 23:01
Barca_Best//

Min kompis gjorde denna profil till mig, han älskar Barcelona, så han valde den tröjan för min profil.
Jag vet inte hur man byter, och jag vill inte veta.
Men jag hejar på Real Madrid.

La Liga
Barcelona Messí
2004-10-23 19:15
Kul grej. Efter 7 omgångar förra säsongen hade vi 9 poäng. Efter 7 omgångar den här säsongen har vi 19 poäng! Stor skillnad.

Vi hade skrapat upp 19 poäng efter 11 omgångar förra säsongen!

Hoppas på ett kryss ikväll mellan Real Madrid och Valencia. Samma sak imorgon mellan Sevilla och At. Madrid. Om det blir så och vi vinner kommer vi dra ifrån rejält i toppen.
Real Madrid jassi
2005-05-13 12:31
GRATTIS BARCA!!!! SYND BARA ATT HENKE INTE KUNDE SPELA SÅ MKT
Barcelona Axione
2004-10-23 15:53
Cedhamre
Macherano är näst intill helt klar för Real så han kan vi nog glömma. jag tycker inte vi ska värva nytt då vi lika gärna kan lösa det internt med den nuvarande truppen. Marquez funkar bra som def. mitt. Tycker även attd et är bra att oleguer får chansen då han kan utvecklas till något ritkigt bra i slut ändan.

Gabriel
Luis Garcia har redan uttryckt att han gärna skulel återvända till Barca någon gång i framtiden och om inte jag minns helt fel så har väl Barca någon klausul att de kan köpa tillbaka honom när kontraktet går ut. Minns inte riktigt hur det var eller så kan det vara så att jag blandar ihop Garcias klausul med Quaresmas.
Real Madrid pysen
2005-05-13 12:24
Moget, du får en månad på dig att växa upp//Redaktionen
Valencia El Guiri
2004-10-23 19:39
Ämne: Någon som vet hur de....Barca_^^//
"Roman" Riquelme i Villarreal har varit lite skadad men kommit tillbaka och är en av de främsta i laget.

Sergio Garcia hade lite måltorka i Levante. Förhoppningsvis blir det inte en alltför dyr affär för blaugrauna Granotas, de har redan betalt minst 10.000 euro till Can Barsa för att Schuster bänkade Garcia när han inte tyckte han spelade bra (inledningsvis).
- men nu har det har släppt. Schuster har nog tagit honom i örat för det har gått bättre och bättre.

Tillägg: Intressant att se en Barsa-supporter som hyllar Real Madrid på deras forum, hehe. Jag trodde inte man kunde säga "Hala Madrid" och vara klädd i blålila :)
Flames
2005-05-13 14:06
Don-toni/
Ja det är bara du
Henke lär väl inte bli den dom bygger laget runt men lär vara ruskigt bra på träningar och väldigt nyttig att ha i laget med sin erfarenhet. Jobbar alltid kopiöst och aldrig/sällan en dålig match. Sen om Saviola är bättre är väl en smaksak.
Barcelona Puyolinho
2004-10-23 20:01
Det är väll första ggn i mitt liv jag ser en "Barca" suporter hejja på Real Madrid...
Gå in på deras forum du fattar ni vad jag menar med ""..
Barcelona Barca_^^
2004-10-23 19:12
Någon som vet hur det går för sergio Garcia samt våra andra utlånade spelare?
Tex: riquelme rochembach mfl?
Barcelona barcapimp
2005-02-26 12:48
Är det någon här som vet om det finns email-address till fotbollstreams.se?Tacksam för svar.
Barca_Best
2004-10-23 20:38
oki missade det tack =)

BRazil:
asså hejar du på Real o Barca (konstigt) asså man hejar på 1 av lagen man kan ju fan inte heja på Real o Barca asså säger bara LOL!!
Barcelona *
2005-05-13 18:22
Hoppas på bapista istället för henry. Han kan spela som defensiv mitt offenciv mitt och anfallare.
Barcelona www.mff.se
2004-03-10 16:49
matchen mellan Celta vigo-Arsenal vem tror ni vinner? jag tror att Arsenal vinner med 3-1.
Barcelona www.mff.se
2004-03-10 16:47
Nike?
Barcelona Jairzinho
2005-05-13 18:14
Har kollat lite på diskussionen om valet mellan Baptista och Henry, jag förstår inte problematiken!
Valet mellan Baptista och Henry ter sig för mig vara oerhört enkelt, Henry alla gånger!
Att jämföra dessa två herrar är bara löljigt. Thierry Henry är flera klasser bättre än Baptista. Med Henry och Ronaldinho bakom Eto´o kommer Barça garanterat ta ligan nästa år och ha riktigt goda möjligheter att ta CL också. Jag ber en bön varje kväll att världens bästa anfallare(Ronaldinho ser jag som mittfältare) ska dra på sig vår blå-röda tröja. Henry, ja tack! Baptista, nej tack!
Jag har här inte tagit hänsyn till pris och liknande som spelar in.
För övrigt ser jag gärna en ny högerytter och en ny mittback(läs: Rio Ferdinand).

Tack för ordet och imorgon tar vi ligan!
Barcelona Barca_91
2004-03-10 18:45
Enligt Aftonbladet har inte Celtic förlorat hemma på 73 matcher!
Men vi ska försöka ändra på det.
Barcelona VISCA BARCA!!!
2005-05-13 19:23
är det sant att det kanske inte blir någon reklam på tröjan nästa säsong?
Barcelona Daniel el magnific
2005-05-13 19:54
Don_Toni:
Det märks att du kan fotboll(ironi)
Barca_BEST
2004-03-09 20:07
Håller med XAVI: men jag tror inte han vill till Barca för han har ju gått i real då känner han sig som en iten svikare men jag vet det skulle vara kul om han kunde koma :P

Vi älskar BARçA vi har styrka vi har mod vi har BARçA i vårt blod vi tål skit vi tål smärta
för vi har BARçA i vårt HJÄRTA
Real Madrid realmadrid.com
2004-03-10 17:45
Barca-OK//
Vad hette hemsidan igen?
Barcelona Stoichkov
2005-05-13 14:53
Vilket av båda Barça dream team tyker ni e bäst. Om det nu går att göra en jämförelse. Cruijfs under mitten av 90-talet eller det nuvarande?
Flames
2005-05-13 09:23
Barçafan_Nr1
Håller med. Mycket hellre Baptista och jag vet inte, men det känns framför allt mer realistiskt
Ezqerro kan jag för lite om men det känns ju inte så himla spännande

Nikedine
2005-05-12 22:57
Maxi Lopez
Varför ändra på ett vinnande koncept?
Annons: