/spanien/barcelona/forum/25990.aspx/spanien/barcelona/forum/25990.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Naybet
2004-03-07 14:18
asså killar jag tycker barca bör starta med luis enrique mer matcher HAN E GRYMM !!!!!!
Barcelona Izquierda
2004-03-07 18:12
Skott av Xavi tätt, tätt utanför. Trean hänger i luften nu.
Barcelona Cranfort
2004-03-07 15:58
Är kvaliteten bra på tv2.no?
Hur snabb anslutning behöver man ha?
Barcelona Gabriel
2004-03-07 14:45
på soccerstram där man kan se matchen går det bara att öppna med windows media player. Det funkar inte för mig. Är det någon som kan någon annan sida eller som kan hjälpa mig

tack på förhand!
Barcelona asdfhjk
2005-05-13 15:26
Ämne: Vilket av båda Barça....
om det man skulle kunna jämnföra de så tycker jag 2004-2005 är bäst
Barcelona Sonde
2005-05-13 16:20
Jag har nämnt det flera gånger tidigare, Abramovicheffektn har redan hunnit arta sig. Ytterst oroväckande.
Barcelona Der Afro
2004-03-07 11:17
Real M tappade poäng igår och Ronaldo blev skadad. Det kan betyda mycket, utan honom är Real inte alls lika målfarligt. Det blir nog en spännande avslutning på ligan trots allt.
Vinner vi idag är vi "bara" elva poäng efter Real och endast en efter Deportivo.

Och så vill jag vill instämma i alla hyllningar: Barca-redaktionen är guld värda!
Barcelona Der Afro
2004-03-07 11:17
Real M tappade poäng igår och Ronaldo blev skadad. Det kan betyda mycket, utan honom är Real inte alls lika målfarligt. Det blir nog en spännande avslutning på ligan trots allt.
Vinner vi idag är vi "bara" elva poäng efter Real och endast en efter Deportivo.

Och så vill jag vill instämma i alla hyllningar: Barca-redaktionen är guld värda!
Barcelona Barca_91
2004-03-07 10:35
Fy fan säger jag bara!
GVB en säsong till?!
Vad är det han har gjort som är bra?
Aa just det,han är född i Holland.
Vi får väl tacka för att vårt mittförsvar är bra men Puyol,Marques och Oleguer som backup.

Sen vill jag bara säga till redaktionen att dom har gjort en rejäl uppryckning,skriver om nästan allt som har med Barca att göra.Mycket bra!
Men om ni har tid kan ni inte fixa till "Truppen" här är ett exempel på som ni kan fixa om ni har tid:

26 Ros, Ramón
Längd: 0 cm
Vikt: 0 kg
Född:
Moderklubb: FC Barcelona

Styrkor

Svagheter

På länken där uppe finns fakta om spelarna.

Barcelona Xavi
2004-03-10 18:48
Diverse inlägg borttagna, blir det mer spam så väntar en avstängning. / Tomasz - Red
Señor Laporta
2005-02-26 15:15
Messí

Rijkaard säger att Albertini har fyllt 34 år och det är inte bra för honom att spela två veckor i veckan.
Spanien RP 7
2004-03-07 01:47
Kul att det går bra för Barca för det äe ett offensivt o roligt lag. Stämmer ryktena om att Laporta o Co fortfarande jagar Henry?? I så fall, snacka om att prioitera fel saker. Henry kommer "aldrig" att lämna Arsenal, varken för Barca, Real eller nån annan. Dom borde istället jaga nån mer realistisk spelare som de kan värva. Tro dom att dom på allvar har en chans att värva Henry, så tro dom på JULTOMTEN X 5... ARSENAL MOT TRIPPELN
Real Madrid Don-toni
2005-05-13 13:26
Är det bara jag som tycker att henke ska bort ?
Saviola och Maxi är mycket bättre !
Kid Congo Powers
2005-05-13 14:37
Djurik-Barcelona:

Visat sig från sin starka sida är väl precis vad Giuly har gjort den senaste tiden. Känns som en helt annan spelare än han som sprang runt schabblade bort bollar till höger och vänster under mitten av säsongen.

Tror mycket av hans svacka berodde på att han hade varit skadad en längre tid. Nu är han tillbaka i form och en viktig tillgång för laget...
Barcelona Messí
2005-02-26 15:12
Ämne: Hör och häpna! Rijka....
Förstår inte varför Albertini ska vila, han har ju knapp spelat något. Vila Márquez istället.

-

Collina dömer returen i CL? Se länk.
Barcelona @lle
2005-02-26 12:58
BARÇA
Barcelona Izquierda
2004-03-07 10:07
juanito//
Ja, varför sitter man här och målar upp hoppfulla bilder om kloka nyförvärv, när man ändå i innerst inne vet hur det brukar gå i slutändan?
Giovanni van Bronckhorst är inte katalan, inte spanjor, inte ung, inte brytsäker, inte positionssäker, inte fysiskt stark, nej han är inte ens en försvarsspelare. Därmed blir det helt naturligt för Barca att köpa loss honom som framtida vänsterback.
Det hade ju varit fint om man kunde slippa sitta som på nålar varje gång motståndarnas högerytter har bollen, men det var tydligen att hoppas på för mycket. Vår sämste något-så-när-ordinarie spelare den här säsongen, klart vi inte ska släppa honom! Suck.
Snart kommer Wiltord & Bastürk också.
Barcelona hammabarça
2005-05-13 17:33
jag tycker att Jorquera duger väl? vad jag har sett av honom hittills var ju matchen mot bilbao förra säsongen, då var ju han minst sagt gudomlig.
Barcelona hammabarça
2005-05-13 17:32
Vill man ha en backup målvakt till Valdes?
Barcelona Barça_best_forever
2005-02-26 12:37
Samuel Eto´o : Kvaliten på bilden är mkt bra men den hackar alldeles för mycket för att man ska tycka att det är värt att köpa matchen där! Jag köpte matchen där mot Mallorca och jag missade ett antal fina finter och passningar som jag senare kunde se bra på www.fotbollstreams.se ! Där kan du se matcherna gratis(ibland live o ibland i eftersändning) så det rekommenderar jag.

Señor Laporta : Såklart, ursäkta mitt grova fel, matchen spelas naturligtvis idag kl.20.00 om jag har läst rätt. Det va hemsidan( penya barcelonista de suecia ) som förvirrade mig lite. För där står det nämligen att den spelas den 27:e alltså på söndag! Kolla länken. Nu vill jag se Iniesta & Sylvinho från start ist. för Xavi och Gio så dom får voila lite. Sådana förändringar i laget skulle bara gör nytta, Xavi & Gio får sin välförtjänta vila och Iniesta & Sylvinho gör alltid nästan ett bra jobb när de får spela!! Vi får se, man vet aldrig med Rijkaard ;-) ! Visça El Barça
Barcelona Barca Barca
2005-02-26 12:19
Ikväll tycker jag att Rijkaard ska ta och rotera lite. Ronaldinho och Xavi måste få vila. In med en hungrig Messi och Iniesta. Leder vi med 2-0 i halv tid byt ut Deco stoppa in Albertini, sen kanske byta ut Eto. Laget behöver lite vila nu. Vi har en svår derby på tisdag och sedan ännu svårare match på lördag mot Osasuna och sedan ännu svårare mot Chelsea. Jag tycker laget måste luftas lite.

Visca EL Barca
Barcelona Barca Barca
2005-02-26 12:19
Ikväll tycker jag att Rijkaard ska ta och rotera lite. Ronaldinho och Xavi måste få vila. In med en hungrig Messi och Iniesta. Leder vi med 2-0 i halv tid byt ut Deco stoppa in Albertini, sen kanske byta ut Eto. Laget behöver lite vila nu. Vi har en svår derby på tisdag och sedan ännu svårare match på lördag mot Osasuna och sedan ännu svårare mot Chelsea. Jag tycker laget måste luftas lite.

Visca EL Barca
Barcelona Seho^
2005-02-26 12:50
Ämne: Är det någon här som....
admin@fotbollstreams.se Prova med den ;D
Barcelona kung pyol
2005-02-26 13:16
visca e det samma sak som forza ?? 3-0 ikväll... deco,xavi och iniesta nätar...
Barcelona Maxi Lopez
2005-05-13 15:48
Silvio Proto till Barca han sägs vara ett stortlöfte
Real Madrid BraziL
2004-10-23 23:01
Barca_Best//

Min kompis gjorde denna profil till mig, han älskar Barcelona, så han valde den tröjan för min profil.
Jag vet inte hur man byter, och jag vill inte veta.
Men jag hejar på Real Madrid.

La Liga
Barcelona Messí
2004-10-23 19:15
Kul grej. Efter 7 omgångar förra säsongen hade vi 9 poäng. Efter 7 omgångar den här säsongen har vi 19 poäng! Stor skillnad.

Vi hade skrapat upp 19 poäng efter 11 omgångar förra säsongen!

Hoppas på ett kryss ikväll mellan Real Madrid och Valencia. Samma sak imorgon mellan Sevilla och At. Madrid. Om det blir så och vi vinner kommer vi dra ifrån rejält i toppen.
Real Madrid jassi
2005-05-13 12:31
GRATTIS BARCA!!!! SYND BARA ATT HENKE INTE KUNDE SPELA SÅ MKT
Barcelona Axione
2004-10-23 15:53
Cedhamre
Macherano är näst intill helt klar för Real så han kan vi nog glömma. jag tycker inte vi ska värva nytt då vi lika gärna kan lösa det internt med den nuvarande truppen. Marquez funkar bra som def. mitt. Tycker även attd et är bra att oleguer får chansen då han kan utvecklas till något ritkigt bra i slut ändan.

Gabriel
Luis Garcia har redan uttryckt att han gärna skulel återvända till Barca någon gång i framtiden och om inte jag minns helt fel så har väl Barca någon klausul att de kan köpa tillbaka honom när kontraktet går ut. Minns inte riktigt hur det var eller så kan det vara så att jag blandar ihop Garcias klausul med Quaresmas.
Real Madrid pysen
2005-05-13 12:24
Moget, du får en månad på dig att växa upp//Redaktionen
Annons: