/spanien/barcelona/forum/25969.aspx/spanien/barcelona/forum/25969.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Maradona82
2005-01-25 15:20
Någon som vet om barcas match mot chelsea sänds på tv?
Barcelona Sonde
2005-01-25 13:34
Kim: Plastkirurgen var upptagen med Beckham och hans fru :=)

Barcelona kom igår helt överens med River om Maxi Lopez. Priset slutade på 6m euro. Ska bli oerhört intressant att följa honom. Han har sett intressant ut i den matcher jag sett honom spela.
Barcelona Messí
2005-02-17 19:37
Läste på EMD att Rijkaards kontrakt går ut i år, dags att förnya kanske? Har en fråga också. Det står att Carles Puyols utköpningsklausul är 180 miljoner Euro, alltså högre än Ronaldinhos, stämmer det?

Ny frisyr i laget. Valdés har gått för en 'new look'. Se länk.
Barcelona Kharles_Kubala
2005-01-25 15:33
Kolla in Albertini i barça-toon format.. Numero 22.
Señor Laporta
2005-02-17 19:32
33 inloggade men ack så dött...Bara om Eto'o är bra eller kaxig

Hehe, Messí han före.

Låter ganska konstigt måste jag säga. Men är det inte, som jag skrev, Hitachi som har lagt budet?
Barcelona Kharles_Kubala
2005-02-17 19:28
Rodrigo

Felet är nog som du säger, men jag tror ändå att signaturen ifråga menat 'vissa', då han riktar inlägget mot en försummare av Afrika som 'råkar' vara en blanco.
Barcelona Aubri
2005-02-17 17:55
Harry_9 or what ever.
Hmm Ronaldo gjorde 53 mål i PSV? Hmm hur bra är holland jämnför med Spanien?
Ja just det, ronaldo gjorde mål för inter och barcelona.. hmmm kan det va så att DE LAGEN gjorde han bra? Sluta hacka på Eto, för han är målskytt av världsklass, utan tvekan..
Att göra 16-17 mål, i Mallorca är bra, med tanke på laget.. Sen att han gör mål i Barca, är inte bara för laget är bra, i så fall gäller det samma för din polare Ronaldo eller? Tänk lite innan nästa gång... du försöker ta äran från de mål eto kämpat för att göra..

Ps hur många mål skulle inte Eto göra i hollänska ligan? Om Kezman, Kuijt och alla andra gör 20-30 mål per säsong?

Barcelona LONA
2005-01-25 11:49
skönt med dom här eventuella värvningarna , nu kan vi pusta ut, jag är nöjd, ingen kommer att stoppa oss nu , vi kommer ta liga guldet och champions guldet , med den här bredden .albertini kommer väl inte heller klaga om han blir bänkad när motta och edmilson är tillbacka. och om albertini håller klassen nu på en gång så önskar jag att han tar marqeuz plats och marquez tar oleguers plats, tycker att oleguer är dålig alltså
Barcelona Puyol_20
2005-01-25 00:40
Kharles_Kubala :

Bra resonerat..

här har vi en kille(maxi lopez) som är mellan 188-190 cm lång ska man tro faktan som getts om killen så är han bra på huvet o beräknas som en grym bra talang. Detta räcker för mig tycker han åtminstånde ska få chansen o visa upp sig själv. Ledningen har värvat grymt bra inför denna sesång o jag tror att sviten forsätter.

Albertinis roll kommer ju vara att spela enkelt o smart då det är hans kännetecken känner mig posetiv inför dessa två..vad säger ni ? tänk gärna efter innan ni skriver ..hur roligt ere fär andra att läsa han e sämst dem borde köpt tibax ronaldo osv osv adios amigos
Barcelona little_x
2005-01-24 22:34
E det någon som vet hur mkt Maxi Lopez kostade??
Barcelona Messí
2005-01-28 14:33
Ämne: Ämne: Klockre....
Kluviert den sista säsongen var helt enkelt usel! Han fick förtroendet under hela hösten men han gjorde väl bara 2-3 mål! Hans lön var en av de högsta i världen.

Kluivert är inte den samme som han var för några år sen...

Maxi Lopez ska bli intressant, han är 190 cm lång och väger runt 85 kg har jag hört. Kan bli värdefull mot John Terry när vi ställs mot Chelsea!
Barcelona Kharles_Kubala
2005-02-17 19:14
Rodrigo

Min misstanke är att Marcos syftar på de pinsamma bilderna (kommer inte ihåg riktigt vilken match) då en klack realultras ställer sig upp och gör nazisthälsningar, som ju är lite värre än ap-ljud...
Barcelona Kim
2005-01-25 13:20
Ämne: Ja tycker inte det ä....
Jo, dom säger ju att sidan har varit hos plastikkirurgen. Jag undrar bara varför dom inte tog den riktiga läkaren när dom var där, utan istället lämnade över ansvaret till PRAO-eleven på mottagningen. ;)
Barcelona Rickiboy
2005-01-25 08:48
grabbar..d här riquelme snacket VS deco.. man kan inte jämföra de två för att riquelme var en helt ny spelare för barca.. o kom ihåg att han kom från Sydamerikansk fotboll osm skiljer sig mycket mot europeiskt fotboll.. deco hade d lättare än honom för att deco lirade i porto.. redan en klubb i eruopa så d var inte så svårt o anpassa sig till spansk fotboll.. eller vad säger ni?.. Visa El barca
Real Madrid Rodrigo
2005-02-17 19:11
Ämne: Harry_9

Skulle Et....marcos: Du anklagar någon för att vara rasist, och sedan drar du en generell slutsats om en grupp ("realfans", som du påstår i ditt inlägg). Tänk efter lite innan du skriver.

För övrigt är det här om Etoo troligen förstorat(dvs Drogbablajet). Tror inte heller han hatar Madrid så mkt som alla tror. Han har ju faktiskt (för mindre än ett år sedan) sagt att har Madrid att tacka för att han överhuvudtaget spelar i Europa, och att han älskar Madrid (vilket är mindre troligt nu).
Señor Laporta
2005-02-17 19:39
Kharles_Kubala

Jag har hört att det skulle vara ett fiasko i publiksynvinkel. 40 000 tror jag hade sökt sig till Camp Nou.

Messí

Valdes passar bättre i hockeyfrilla!
Barcelona Alx
2005-02-17 15:09
Visst kan det vara svårt att köpa Eto'os arrogans, men visst är det väl kul när en stjärna är kaxig och kan leva upp till det? Det är i min mening en av de egenskaper som skiljer de bästa från mängden. Romario lovade 30 mål och många tyckte att han var arrogant och log hånfullt. Hur många mål gjorde han? 30! Kluivert lovade 25 och gjorde sin sämsta säsong någonsin. Ronaldinho har även han varit lite kaxig när han lovade att han skulle göra ett "spektakulärt" andra varv. I mina ögon så har han än så länge levt upp till det då han spelar bättre än i höstas.
Barcelona Kharles_Kubala
2005-02-17 19:38
Någon som har koll på publiksiffran i Football for Hope matchen som spelades på Camp Nou då Ronaldinhos lag tog an Shevas?
Barcelona Andreas
2005-02-17 13:28
Här länken.
Barcelona Andreas
2005-02-17 13:28
Här länken.
Barcelona LONA
2005-01-25 11:56
det går bra för messi i u20 cupen nu i syd amerika .han har gjort 4 mål redan yeah
Barcelona Marcos
2005-01-25 11:38
Skönt att Maxi Lopez är så gott som klar...ska bli intressant att följa honom. Han har tekniken som saviola och fysiken i klass med kluivert...

Välkommen Maxi!!!
Barcelona Kharles_Kubala
2005-02-17 18:41
Men kära någon det är ju sportal vi pratar om. Ge mig en trovärdig länk så skall jag tiga.

Källkritik.
Barcelona barcapimp
2005-02-17 14:34
Visst var Etoos uttalanden kaxiga men med fakta på hand så stämmer ju en del av det han säger.Han är Afrikas bäste spelare,han leder skytteligan,har vunnit os-guld,Afrikanska mästerskapet och han spelar för en av världens största klubbar.Om han gör mål på chelsea eller om Barca slår ut chelsea kan vi bara vänta och se.
Real Madrid zidane
2005-02-17 13:55
hallå alla barcafans!!!

tänkte bara kolla vad ni tycker om dom utlaanden som etoo lägger ut om drogba o chelsea?
Señor Laporta
2005-02-17 16:15
Oleguer kan inte medverka mot Mallorca och då får Rijkaard tänka om lite. Puyol och Oleguer har bildat mittbackspar i La Liga ända sen den 16 september i 3-1 segern mot, just, Mallorca. Under den tiden har mexikanen Rafael Marquez fått fungera pivote. Nu talar det mesta för att Marquez får ta ett steg ner i banan bredvid Puyol. De troligaste alternativen som pivote är nu Gerard, sju inhopp i år, och nye Albertini, endast två inhopp. Jag tror att Gerard får starta och Albertini får starta mot Chelsea. Då räknar jag med att Oleguer sitter på bänken. Dessutom får Sylvinho spela och Gio får vila.
Startelvan skulle då vara följande med Valdes i målet. En backlinje från höger med Belletti, Puyol, Marquez och Sylvinho. Gerard tar alltså rollen som pivote och får sällskap av Deco och Xavi. I anfallet startar Ronaldinho och Eto'o. I anfallet är även Giuly ett frågetecken och kanske får Maxi göra sin första match från start. I andra halvlek kommer vi även få se Andres Iniesta göra ett inhopp.

Det är väl den troliga startelvan. Men då har jag en egen önskan om vem som ska starta. Jag vill se att Marquez får vila, han har haft ett tufft matchande nu och spelade senast i välgörenhetsmatchen, och unge Fernando Navarro ersätter Marquez bredvid Puyol i backlinjen. Om det nu blir så, som jag hoppas, får säkerligen Gio spela vänsterback. Rijkaard är ju inte precis känd för att byta ut ett helt lag.
Real Madrid zidane
hallå alla barcafans!!!

tänkte bara kolla vad ni tycker om dom utlaanden som etoo lägger ut om drogba o chelsea?
Real Madrid zidane
hallå alla barcafans!!!

Real Madrid zidane
hallå alla barcafans!!!

Real Madrid zidane
hallå alla barcafans!!!

Annons: