/spanien/barcelona/forum/25966.aspx/spanien/barcelona/forum/25966.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Extreme_barca_boy
2005-02-23 18:46
Kan man på något sätt se matchen om man inte har ztv. Är väldigt desperat!!
Real Madrid Z2
2005-02-23 21:37
GO GO CHELSKI!!!! orättvist att dom leder men ändå jävligt skönt.
Barcelona Relay
2005-02-23 15:56
Jag är sååå nervös jag hade en litsa inför lottningen till åttondelsfinalerna och det var att jag inte ville att Barcelona mötte Milan eller Chelsea. Det blev Chelsea. Jag är sååå nervös för ikväll Chelsea har fotbollsvärldens idag bredaste trupp. Ryssen köper spelare med summor som för honom bara är fickpengar.
Till ocm med Real ligger här i Lä.
jag är rädd att det blir 1-1 i matchen och upplagt för en otäck rysare på Stamford bridge.
Barcelona Barca_best_forever
2005-02-03 12:10
Ämne: Så här tycker jag Re....
Jaa det va en helt Okej upställning faktist ...
Men vem har du tänkt ska klona Giuly . han kan ju inte spela som både vänster och höger anfallare .. Jag tycker också at vi ska ha edmilson som defensiv mittfältare när han kommer tillbaka o då flytta ner marquéz som mittback ist. för Oleguer.. Nu när våra spelare börjar komma tillbaka så känns det att vi börjar få en skön o bred trupp, med maxi o demetrio som nytt blod också =)=) Ha d bra.. Visca Catalunya.. ForÇa BarÇa !! =) =)
Barcelona Barçafan_Nr1
2005-02-23 19:05
Extreme_barca_boy//

Tror detta funkar. Klicka på länken. Du måste bli medlem (är gratis nu). Efter det är det bara att njuta. Det ska jag, fast via ZTV :)

FORÇA BARÇA!!!
Barcelona Rivald0
2005-02-21 23:05
Eto´o fick målet tror ja =)..
Barcelona Sonde
2005-02-03 11:50
Vet faktiskt inte längre vem av Gio och Sylvinho jag föredrar. Gio började säsongen riktigt imponerande, men de senaste matcherna har det inte riktigt varit på den nivån. Han har inte spelat dåligt på något sätt, men inte heller speciellt bra. Sylvinho gjorde sitt jobb mycket bra mot Sevilla, men mot Betis var han usel. Det är svårt att säga hur det står till med formen hos den senare.

Robban: Varför ändra på ett vinnande koncept?
Spanien Krax
2005-02-23 18:53
hoppas ni slår chelski
Barcelona Sonde
2005-02-23 18:34
Öjöj, nu börjar det pirra lite sensuellt i magen. Någonstans i bakhuvudet vet jag att det här är en mardrömslottning, men hjärtat säger seger och avancemang.

Kan ju passa på och meddela att deadlinen för ansökningar är passerad. Antalet ansökningar har varit häpnadsväckande, och vad som har varit än mer häpnadsväckande är hur många utanför forumet som har ansökt.
Barcelona Més que un club, una manera de viure
2005-05-11 20:52
Beautiful_barca, Det handlar inte om att vi inte behöver skämmas. Men det kan inte vara vårt mål "att inte behöva skämmas över det vi gör" vårt mål bör istället vara att vi "ska vara stolta över det vi gör" Den tryckfria tröjan var en del av denna stolthet, som finns inom FCB. Titi och andra dyra sjärnnyförvärv skulle jag gjärna klara mej utan, i utbyte mot reklamfri tröja,,,,,,,,,Glöm inte att vi är mer än en klubb, och det visar vi genom att spela bra, trpts at det inte är på samma vilkor som andra. Vinner vi CL, några gånger visar vi vår storhet, men vinner vi på VÅRA "Barcelonistiska" vilkor visar vi mer än storhet!!!
Barcelona Viking
2005-02-22 17:46
Är jag den enda här som tycker att Gerard borde axla rollen som pivote? Om Oleguer inte spelar...
Om han är spelklar, så ska Marquez spela pivote såklart!
Barcelona @lle
2005-02-22 12:01
BARÇA.
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-05-11 21:50
Jag hoppas alla har lagt champangen på is inför lördag. Och minst 3 flaskor dessutom =),, en flaska klår inte på en Los Clues!
Barcelona Mrs Marquez
2005-05-11 19:29
Skickar bara en låt per mail. ;-) Så, jag skickar 2 ggr...

Åsa
2005-05-11 21:11
Ämne: Beautiful_barca, Det....Jag håller helt och hållet med dig faktisk. Förstår att Barça es mes que un club. Det handlar inte om att ha Titi men vi blir alla glada om vi vinner även om vi ibland ändrar till defensiv taktik. Ska man spela "total football", i ALLA lägen så måste man ha ÖVERLÄGSET bästa spelarna i världen i sin trupp! Men visst behöver vi åtminstonde betala av våra skulder som fuc*ing serben och Van Gaal har fixat oss för att behålla våran stolthet. En skuldsatt klubb är ingen stolt klubb.

Läs länken och säg om du inte ibland tycker annorlunda än Rijkaard och hans taktik. Visst borde man kastat in en extra försvarare eftrr 2-3 mot chelsea.?
Barcelona BARCA BLOD
2004-10-24 23:22
Kul med vinst, hoppas bara att vi fortsätter i samma spår. Den här Eto o är lite svår o förstå, Han har inte gjort någon höjdar match förutom premiären och ändå att han lyckas producera 7 mål på 8 matcher är starkt.
Jag undrar om han kan mer än vad han presterat hitils, spelmässigt menar jag såklart.?
Deco sviker inte mig, sköön han är!!
Barcelona Mrs Marquez
2005-05-11 19:29
Skickar. :-) Är det någon mer som vill ha dom så kan ni maila mig på webmaster@fcbarcelona.se

Åsa
Barcelona Mrs Marquez
2005-05-11 19:22
Sure....email eller MSN? Varje låt är på 1Mb
2005-05-11 19:24
ok får ta d på skolmailen då... tbu03014@stud.mah.se
Barcelona Mrs Marquez
2005-05-11 16:38
Ämne: Här har vi Reals nya....
*hahahaha* Han bör ju rimligtvis vara BÄTTRE skådespelare än han är fotbollspelare numera. Skönt att han börjar fundera på ett nytt jobb.. ;-)

Åsa
Real Madrid Ronaldo_nr_1
2005-05-11 15:04
Adaminho och Valdés///

Ronaldo är 28 år inte 29.. han ska fylla 29 i september.. så de du säger stämmer inte
Barcelona @lle
2005-05-11 19:54
Deal of FC Barcelona Shirt-sponsorship as Non-existence....
ska man tro det eller??

Barcelona Mrs Marquez
2005-05-11 19:34
*hahaha* Hoppas du fick Barca hymnen med?

:-)

Åsa
Barcelona MrDeco20
2005-05-11 18:35
mm jag hörde att de skrek de under valenciamatchen
Barcelona Mrs Marquez
2005-05-11 19:08
Ämne: Nån som vet nån hubb....
Av mig kan du få Himne del Barca och La Granja: sången om Eto´o om du vill? Kan skicka över MSN eller mail. Ska lägga upp dom som downloads på min sida sen, men hinner inte just nu.

:-)

Åsa
Barcelona Més que un club, una manera de viure
2005-05-11 20:06
Ämne: Deal of FC Barcelona....
Hoppas, Hoppas...men det som verkade va så klart, det här värkar väldigt märkligt, men om det inte blir nåt med beijing, kommer säkert nån annan sponsor få platsen på våra heliga tröjor. Om inte klubben mötts och påverkats av missnöje runt klubben, däe nere i Katalonien, vet inte hur stämningen är där angående sponsorryktena???Fortsättning följer.
Barcelona Messí
2005-05-11 18:00
Om jag förstått artikeln rätt så testade Rijkaard idag Oleguer på högerbacken, Márquez tog hans plats i försvaret och Iniesta tog Márquez mittfältsplats.

En liten indikation på hur vi kommer spela mot Levante kanske?

Någon som har bättre spanskakunskaper än mig som kan bekräfta det?

EDIT: Glömde länken.
http://www.elmundodeportivo.es/20050511/NOTICIA195924683.html
Barcelona giovani
2005-02-22 01:06
******* Min lilla ide. Rijkard byter försvare därför att det är där han haft största skade problemen och därför vill ha alla spelare på dom positionerna match tränade så att han inte gör samma misstag som han gjorde första delen av säsongen nämmligen att inte räkna med skador.

******* Samma annledning som jag tror Iniesta spelar ganska ofta eftersom han är den enda naturliga ersättaren om Xavi skulle vara borta även om dom inte spelar lika så är han den som passar in där mest. Så räknar med skador helt enkelt inte tar nått för givet och det är smart. Och av samma annledning tror jag vi kommer få se mycket mer av Gerard också snart.

Der är vad jag tror i alla fall.
2005-05-11 20:13
jag hoppas vi får nu antingen Beijing eller Qatar Airways för den utlovade suman på ca 20M euro.
Det är apsolut inget att skämmas över, vi har stora skulder i Barca plus att det skulle innebära kanske Titi i våran klub.
Barcelona - Xaviii -
2005-05-11 19:33
Ni kan väl ta er "Disskution" via PM. Tack
Annons: