/spanien/barcelona/forum/25958.aspx/spanien/barcelona/forum/25958.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Sevilla Uppe på berget
2005-01-29 23:58
Grattis. Har aldrig lidit så mycket som i andra halvlek. En straff i första hade kanske ändrat matchen men 4 - 0 är stora siffror så det går nog inte att skylla på det.
Señor Laporta
2005-01-31 21:13
hammabarça

En riktigt bra fråga. Det skulle vara en riktigt bra värvning. Har många år kvar att ge inom toppfotbollen.

Nej, skämt å sido. Luis Figo, det måste vara åretusendets skämt. Inte en chans att han kommer tillbaka till Barça. Tror inte han vill och även om han vill kommer han aldrig komma tillbaka till Barça, han skulle aldrig välkomnas på Camp Nou.
Barcelona CruzitoZ
2005-01-31 22:42
jag förstår inte varför alla redan pratar on nyförvärv när inte ens liga e slut o för det först så tror jag knappas att joaquin kommer till barca när han har meddelat att vill spela i real
Barcelona frío como el hielo
2005-02-24 10:12
Andey//

hehe.. tror knappas vi spelar defensift så ofta. de kommer vi inte göra mot chelsea heller. och faktum är att vi e bättre mot lag som anfaller mot oss, så ja tror på avancemang
Barcelona Barcaängel
2005-02-25 22:22
Hade jag varit reijkaard så skulle jag valt att vila dem viktigaste spelarna i helgen. och köra med ett b betonat lag. för jag tror helt klart att barcas bänk och ett par juniorer klarar av numancia.. men man vet aldrig.. farligt att underskatta.
Barcelona hammabarça
2005-01-31 21:04
Figo vill tillbaka till Barcelona.. Ska man skratta eller gråta?
Barcelona Barcaängel
2005-02-25 22:33
Ronaldinho jr// det har du fan rätt i men det är nog mer påfrestande att spela en match än vad en träning är. men varför inte ge dom ledigt två pass...
Barcelona Messí
2005-02-26 00:36
Ämne: vet någon om matchen....
Nej, den sänds inte. I alla fall inte på någon svensk kanal.
Barcelona rico
2005-02-25 22:32
Vet nån vilken tid barcelona spelar imorn och om dom visar den på fotbollstreams.se ??? eller nån anna hemsida på nätet???
Barcelona Hoodie
2005-02-25 20:12
Helt underbart att Barca slog Chelsea!!!

Kanske har vi även sett till att få lite spänning i Premier League nu. Chelsea har nu två förluster på rad och det kanske sätter sig på huvudet...?

Det som känns allra bäst är hur Barca utnyttjade sitt numerära överläge. Dom spelade helt rätt under den knappa halvtimme som dom var en man mer. Dock blev det ju ingen utdelning förrän vår nya stjärna(?) Maxi kom in. Lysande inhopp och ölen jag drack under matchen smakade genast betydligt bättre!!

Forca Barca!!!
Hitman
2005-02-25 21:10
Herregud vad barnslig Mourinho är. Snacka om en dålig förlorare. Han och hans lag borde ladda in inför returen i London istället för att grina som kärringar.
Barcelona little_x
2005-02-26 00:12
vet någon om matchen mot numancia sänds??
Barcelona barcapimp
2005-02-26 00:16
Jag förstår inte varför folk vill byta spelare hit och dit bara för att vila dem.Jag tror nog Rijkaard vet bäst.Så länge dem presterar och inte visar trötthetstecken så ska dem spela.
Odjuret
2005-02-25 18:57
Vad anser ni om Morinios agerande efter matchen i onsdags? Jag för en diskussion med folket inne på the Shed. Själv tål jag inte killen!
Barcelona Messí
2005-02-26 00:05
Ämne: Ämne: Ämne....
Ja, sån press har han massor av, det har nästan alla spelare i dagens Barça. Men den press jag menar är sån som visar sig på planen. Just nu kan Ronaldinho spela flera plattmatcher utan att något händer, unge Messí kan väl knappast peta Ronaldinho nu.
Real Madrid Dellamorte
2005-02-25 16:13
BigBadOla:
Varför ser ni ut som Glace-Bolagets clown då?
Barcelona Andreas
2005-02-25 12:30
Dellamorte//
Det finns en mycket bra anledning till att Maxi sitter på bänken och den heter Samuel "Pinichi" Eto'o!
Barcelona Andreas
2005-02-25 12:30
Dellamorte//
Det finns en mycket bra anledning till att Maxi sitter på bänken och den heter Samuel "Pinichi" Eto'o!
Barcelona Puyol_21
2005-01-31 22:47
CruzitoZ :

Ja du har nog rätt. Vi behöver inga nya spelare verkligen inte just nu. Kom ihåg att vi har spelare på skade listan =)))
Barcelona Puyol_20
2005-01-31 16:10
Glädje glädje o glädje när man läser glada inläggen...

Dags o bjuda lite på sig me lite glad musik helst innan Barça match!

Tribalistas - Ja sei namorar(8)(ronnies låt den måste ni ladda ner!

Mapouka Magic System - 1er Gaou(8)

Yandel- Say Jo lr say Yo lr woo =)))

Smarriga Samba låtar ni kommer vilja lira fotboll efter ni lyssnat på dessa,,den som får motsatsa effekten kontakta mig genast hehe =))

Forza Barça o deras fans
Barcelona Maestro_
2005-01-31 16:12
Någon som vet om Barcelonas match mot Chelsea visas på ztv ? Har nämligen inte Viasat Sport. Men jag kan tänka mig att ztv visar Juve-Real p.g.a. Zlatan.
Barcelona Giuly!
2005-01-31 15:35
Vill helst inte att Saviola försvinner men p.g.a. hans höga lön så kan det är bäst, likaså med Riquelme.
Ser gärna att vi värvar ngn som kan spela på båda kanterna i anfallet och låta Maxi och Eto'o ta hand om den centrala platsen.
Barcelona Nemo
2005-01-31 22:35
Värvar vi Joaquin tappar vi Bellettis offensiva högerbacksspel. Och jag anser att vi förlorar mer på det.
Valencia Radka
2005-01-31 20:37
Leo messi öser in mål för argentinas u-20 landslag i den sydamerikanska tuneringen
Torneo Sudamericano sub 20.....
grabben är ju kung!!! skulle gärna se honom i valencias tröja, fast det kommer väl aldrig hända?
hehe...
Spinbad
2005-01-31 13:55
Joaquin är ju en grym fotbollsspelare men jag undrar om han verkligen skulle komma till sin rätta som högerforward i vårt spelssytem. Tycker mer han är en klassisk ytter med dribblingar och inlägg som ska få bollarna längre ner i planen. Som högeranfallare hos Barca är djupledslöpningar utan boll och bra avslut väldigt viktigt eftersom Ronaldinho har en såpass fri roll på andra kanten.
Barcelona JAG
2005-01-31 10:08
Rivaldinho9: bänkar du kanske den bästa spelaren i Barça denna säsong?
Vilka positioner tycker ni Barça bör förstärka till sommaren? En mittback, vänster och högerbreddare känns enligt mig i mest behov. Håller med om att Yeste är ett intressant alternativ för Barça.
Barcelona Puyol_21
2005-01-31 22:38
Grabbar ja har inte på någotsätt sagt att ologuer va bättre än belletii...Mena bara att han stängde ytan på ett bra sätt, när ja sa att han va bättre som höger back mena ja att han e bättre än ytterback än mittback men har bara sett nåra matcher så kanske ska ja avvakta me att säga nåt =((

..Belleti e fan en av mina favorit gubbar...hans löpstyrka o kondition dåra nåt ja gillar hos killen nåt man har gemensamt brukar man gilla hehe
Barcelona Puyol_20
2005-01-31 21:06
Olika vinklar på vår maxi ser han ut som vem som helst verkar det som...i nån intervju bild så såg han lite ut som puyol och nu i edmundo sidan ser han lite ut som messi aja mångfaldi ansikts utseende skadar väl aldri =))

Blir skönt att se messi i aktion när han e tibax vilken rotation kan vi vänta oss?? ser ut o bli nåt grymt bra de här

Spelerna börjar komma tibax o vad det bara jag som tyckte att olugeur passa bättre på höger kanten?? hahaha aja riijkaard vet vad han gör..

Våra spelare må vara kortväxta men dem är välsignade av fotbolls guden!!
Barcelona GeRrInHo
2005-01-31 18:51
liknar inte Maxi messí lite grann? eller är jag ute och cyklar?
BigBadOla
2005-02-24 08:22
Lampard skulle äta upp Albertini och Chelsea gjorde en mycket bra match......vilka komentatorer......såg dom matchen......jämför man med Chelsea lirar ju tråkiga Juve sambafotboll ;)
Annons: