/spanien/barcelona/forum/25949.aspx/spanien/barcelona/forum/25949.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ronnie
2005-02-06 23:13
En förlust för fotbollen, ibland tänker jag för mig själv att Barça är för bra! Om ett lag ställer upp och spelar mot Barça så blir de krossade se Real och Sevilla, men när de backar hem så lyckas de ofta ta poäng och idag till och med vinna! Det suger att lag kan backa hem och inte SPELA FOTBOLL och ändå ta poäng, börjar blir riktigt trött på detta!

Hoppas att det kommer en nyu forward till nästa sesång så vi slipper se Guily!
J.Smith
2004-11-30 21:17
Kjell/

Ja det är inte i alla fall världens bäste spelare som ställer upp i världslaget. Det skulle varit riktigt intressant om dom riktiga storstjärnorna ställde upp i en sån här match där resultatet egentligen inte spelar någon roll.

Men jag antar att man får hålla till godo med spelare ifrån B-listan , Torres är väl den enda som utmärker sig som en riktig stjärna i den uppställningen.

Barcelona Blaugrana_1899
2005-02-06 21:55
Fy så dåligt spel, vi kan skapa så mycket mera!
Vi segar me uppspelen från backlinjen och atl madrid backar hem med sin rugby mur på egen planhalva och vi kör fast!
Vi måste vinna mer 50/50 bollar på mittfälltet så vi får igång ett snabbare uppspel då det finns ytor får våra snabba spelare!
En stor förbättring i andra krävs nu och ett tidigt kvitteringsmål, orkar inte med en dålig avslutning på helgen.

Força Barça!
Spanien J stile
2005-02-06 22:55
Albertini...? Jag har visst inte hängt med så bra... varför köper man Albertini?!
Spanien J stile
2005-02-06 22:59
hmm. då skulle kanske just sagde Torres vara ett bättre köp eh? :P
Real Madrid NazGûL
2005-02-06 22:36
Ledsen om jag reagerade lite mycket, vill inte provocera men det är trots allt rättvist eftersom det var klart utanför straffområdet.
Barcelona Messí
2005-02-08 21:46
Ämne: När både Motta och E....
Känns som att vi skulle tappa otroligt mycket i snabbhet i centrallåset ifall Puyol flyttade till högerkanten. Márquez och Edmilson är ju inte världens snabbaste precis. Däremot skulle Puyol-Milito vara ett av Europas bästa centrallås. *drömmer bort*

Eto'o ska vara i mitten, ingen annanstans enligt mig. En ny högeranfallare skulle jag också se i Barça till nästa säsong. Just nu har vi ingen att slänga in när Giuly inte har någon bra dag.
Barcelona Kharles_Kubala
2005-02-07 20:59
(--MadriEntes--)

Jag tror att du spelat för mycket manager-spel för att förstå det. Sen säljer han nog inte så många tröjor, vilket också kan vara en faktor för din brist på förståelse. Dessutom är Motta snart comebackande.
Barcelona Barça-fan
2005-02-06 23:15
Inget och då menar jag INGET annat storlag i världen idag skulle tillåta en spelare som albertini i sin starelva?! vad gör han som är bra egentligen förrutom att spela enkelt?? alla som får en plats i barcas startelva ska vara skickliga inom ett visst område och skall kunnar användas i framtiden. Nu sätter man enbart in Albertini pga skador men det förklarar inte saken. Han håller helt enkelt inte klassen, vare sig han är menad för en kort eller lång tid framöver. usch!
Real Madrid Ronnie
2005-02-06 23:18
Det ända positiva jag tar med mig från matchen är de intryck jag fick före matchen när de tog fotot tillsamans, både Ronaldinho och Poyul såg väldigt vänliga ut gentemot Torres. ÖVertalning på gång kankse!
Real Madrid [Butragueño]
2005-02-06 23:17
Nu visar det sig vilka som är riktiga Barca fan.
Till alla riktiga Barca fan så säger jag bara...

Ta inte efter Rivaldinho_9!

typ, som överbetalda idioter, 900 000 i veckan och han kan inte ens sätta en straff...
(Tror att det var nåt sånt han skrev)

Va fan, alla kan ju ha en dålig dag!
Ronaldinho är ju som vilken människa som helst, alla kan för helvete göra misstag!!

Tack för mig...
Barcelona Ronnie
2005-02-06 23:18
Det ända positiva jag tar med mig från matchen är de intryck jag fick före matchen när de tog fotot tillsamans, både Ronaldinho och Poyul såg väldigt vänliga ut gentemot Torres. ÖVertalning på gång kankse!
Barcelona Adriano_
2005-02-08 19:49
----------------------Valdes----------------------

---Belletti------Puyol------Milito-------L.Zauri

-------------------S.Appiah----------------------

----------------Deco----------Xavi----------------

--C.Ronaldo------------Eto´o------------Ronaldinho--
bänken
jorquera
edmilson
marquez
motta
iniesta
Quaresma ?
Henke

vad tycker ni ? svara ärligt tack !! hare bra barca bröder !
Barcelona Sonde
2004-12-02 22:35
Tompa: Håller verkligen med. De som ville ha hit honom igen är väl medvetna om att han presterade...ingenting, för en lön som var dubbelt så hög som för den näst bäst betalde. Vi har tjänat enorma summor pengar på att vi släppte honom till Newcastle.
Barcelona Lucho
2005-02-08 10:39
Barca_best_forever: Skulle inte säga nej till förändringar i startelvan just nu men Rijkaard verkar inte gilla sådant. Är rätt säker på¨att vi får se samma uppställning som mot Athletico Madrid. Han har varit rätt dålig på att rotera i tidigare matcher ju.

Sedan kan man ju fråga sig om det är vettigt att förändra halva laget? Att byta ut en eller kanske två spelare tror jag vore det mest vettiga.
Real Madrid RilleReal
2005-02-08 18:46
Ni tror inte det kan bero på att maskineriet börjar rosta pga av alla värvningar ni mäktat med sedan i somras?
Några spelarköp till och ni placeras i samma fack som Inter. Det vill säga: Laget som värvar mest men aldrig når framgångar!

Det var väl -99 ni plockade hem något senast!!?
Barcelona Tompa
2004-11-30 22:01
Hoppas alla har köpt senaste numret av offside. Om inte så köp den! Inehåller en lång och läsvärd artikel om vår älskade klubb.
Barcelona Tompa
2004-11-30 22:01
Hoppas alla har köpt senaste numret av offside. Om inte så köp den! Inehåller en lång och läsvärd artikel om vår älskade klubb.
Barcelona Barca Barca
2005-02-09 19:03
Kollade på Eurosports hemsida och de kommer sända toppmatchen mellan Bahrain - Iran(Live). Men ja fattar ingeting av Eurosports tablå för matchen har redan spelats.
Barcelona Messí
2004-11-30 21:50
Hyfsat b-betonat lag Barça ställer upp med.
Valdés
Damià-Puyol-Navarro-Gio
Deco-Fragoso-Iniesta
Giuly-Cristian-Ronaldinho

Fragoso är en ny spelar för mig. Kul att han får starta, även Cristian! Saknar en av mina favoriter: Messi!
Barcelona Barca Barca
2005-02-09 19:03
Kollade på Eurosports hemsida och de kommer sända toppmatchen mellan Bahrain - Iran(Live). Men ja fattar ingeting av Eurosports tablå för matchen har redan spelats.
Barcelona bubbe
2005-02-06 22:39
Lite snålt att bara ge kvarten till Lopez, men det blir ändå roligt att se om han kan göra något.
Barcelona Barca_best_forever
2005-02-07 00:24
Jag förökte adda dej på msn men det står att du inte har något konto !! kanske har du stavat fel ! Ge mej rätt så äe du snäll ;) VisÇa =)
Barcelona Messí
2004-11-30 20:34
Helt rätt av Laporta & Co att överklaga Eto'os gula kort mot Getafe!
Barcelona bubbe
2005-02-06 22:36
Ämne: ja gråter......
Äh! Ta det piano. Fortfarande fyra poäng ner till Real om resultatet står sig, även om det är oroväckande att vårt spel minst sagt sviktar i denna match.
Barcelona bubbe
2005-02-06 22:34
Varför måste Ronaldinho alltid överskruva sina straffar? Jobbigt värre. Nu träffade han ju inte ens mål.
Barcelona bubbe
2005-02-06 22:20
Ämne: Vilken fin brytning ....
Kan inte annat än ställa mig undrande till detta domslut också. En glidtackling i toppklass helt enkelt.

Måste bara passa på att berömma Atleticos backlinje, och särskilt en spelare jag har fastnat för. Perea. Hård, resolut och vindsnabb, honom skulle jag inte ha något emot att se i en Barcelona-(eller varför inte AIK- ;))tröja.
Barcelona hammabarça
2005-02-06 23:50
jag hoppas att torres ryktet till barça stämmer! jag har tänk hela tiden att giuly kommer bli bättre. men de känns hopplöst och tro det
Real Madrid NazGûL
2005-02-06 22:22
Haha naj en MFF tröja om han ska till allsvenskan =) haha. Men allvarligt nu så håller jag fullständigt med dig om Perrea. Blev imponerad av honom när han plockade bort våra anfallare nästan hela matchen och nu visar han klass.
Barcelona bubbe
2005-02-06 22:05
Ämne: Har inte Beletti var....
Tycker också hans prestationer varit minst sagt undermåliga de senaste gångerna jag sett honom spela. Angående situationen med Sosa förstår jag inte vad domaren blåste för? Offside?
Annons: