/spanien/barcelona/forum/25947.aspx/spanien/barcelona/forum/25947.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Tompa
2005-01-30 10:50
locote:
Tack för en Madridfan här som har något vettigt att säga.
Barcelona Tompa
2005-01-30 10:50
locote:
Tack för en Madridfan här som har något vettigt att säga.
Barcelona Kharles_Kubala
2005-02-18 10:43
Skit. länken ja. ;-P
Barcelona Messí
2005-01-29 23:30
Usch, Real Madrid-forums nivå så det stinker om det här inne just nu. Varför? Svaret är "Emadinho", "(--MadriEntes--)" och "Raul nr7"... Pinsamt. Ingen idé att snacka om matchen då nivån är så låg just nu, väntar tills imorgon.
Barcelona hammabarça
2005-02-17 23:32
Chelsea kommer köra sån defensiv som vi oftast fått se på Camp nou. De kommer nog satsa på kontringar, jag hoppas och ber att vi får ett tidigt ledningsmål. Annars blir det lite svårt, men annars brukar Dinho visa varför han är världens bäste i matcher som denna.
Barcelona RiZzo
2005-01-30 06:11
Mycke skön seger såååååååååååååå underbart satt me real fans o såg matchen.
Va så nöjd efter 1-0 målet såå de fans inte;))
Alla mina kompisar håller på real men barcelona visade vägen såå nice;))

+ att alla anfallarna fick göra 1 mål var satt också så bra:))
em1l
2005-01-30 02:13
Ämne: Blaugrana_1899
ja....
Real Madrid_4_ever

Hade vi tur mot er med då lr?
Barcelona Kharles_Kubala
2005-02-17 23:27
Ja, men först har vi Mallorca-matchen att se fram emot. På papperet är det en enkel 3-poängare, men det var det också mot Atletico. Ö-laget har iofs inte en Torres i sitt lag, men i la primera kan allt hända. Ska bli intressant att se hur Rijkaard formerar backlinjen samt mittfältet, om han tar ner Marquez för skadade Oleguer och sätter in Albertini eller Gerard från start, eller om han ger unge Navarro chansen och låter Marquez (Marqoz? ;-P) fortsätta övertyga.

bona nit
Barcelona Rod
2005-01-29 23:31
Värför bry sig om Real ungarna som skriver här. Det bevisar bara att de har intresse för Barça genom att de följer matcherna och skriver här.
Tre nya pinnar, det tackar man för.

Visca el Barça!
Barcelona Damia
2005-01-29 23:33
(--MadriEntes--)

Seriöst talat så betér du dig som ett litet barn. Man säger inte att ett lag har mutat ligan om man verkligen inte har några som helst bevis, och det har du uppenbarligen inte. Så skippa det där småbarns snacket, tack.

Riktigt skön seger! Tycker att formen från inledningen av ligan kommit tillbaka och som den gjorde det. 0-4 ! Mycket skönt att Ronaldinho kunnde få sätta sitt andra spelmål, och framförallt att Guily fick näta, betyder mycket för han. Eto'o, vad kan man säga, målsinne, världsklass, målkung. Tycker ändå lite synd om Baptista, måste kännas tungt för honom idag.
Spanien Romano Africano
2005-01-30 03:14
Jag blev jätte imponerad av Albertini för han spelade mycket bättre än spelare som är på nedgång och kom ifrån ett skitlag i serie a.

Undrade vem den grymma 22:an var innan jag insåg det var han...
Señor Laporta
2005-02-17 21:52
_FCBarcelona_

Jag tror du får lita på SvenskaFans, tyvärr. Dom brukar ha ganska bra koll där
Real Madrid locote
2005-01-30 10:29
Gratulerar till segern. Det var jämt fram till sjävmålet, sen var det bara barca... Hoppas det går lika bra för oss idag. Viktigt att spänningen i ligan lever kvar.

Kan inte göra ngt annat än beklaga den låga nivån på vissa inlägg från "madridfans"...
Barcelona Blaugrana_1899
2005-01-29 23:30
(--MadriEntes--) du skämmer bara ut dig själv och andra real fans när du kommer hit och pratar som en helt okunnig person som bara kommer med massa skit åsikter, väx upp för fan.
Señor Laporta
2005-02-17 21:49
Puyol_21

Jag har märkt att du brukar skriva sesången...Men what diffrent does it makes? Jag fattar ju vad du skriver...ser lite snyggare ut bara
Barcelona Puyolinho
2005-02-17 20:53
Drogba missar Champions Leaguematch
LONDON.
Premier League-ledaren Chelsea får klara sig utan vasse anfallaren Didier Drogba i FA-cupmatchen mot Newcastle på söndag och förmodligen också i det första mötet med Barcelona i åttondelsfinalen av fotbollens Champions League kommande onsdag. Chelsea saknar sedan tidigare nyckelspelaren Arjen Robben som är borta på grund av en fotskada.

Från Aftonbladet....
Tråkit för han men bra för Oss :D
Barcelona Marcos
2005-02-17 17:28
Harry_9

Skulle Etoo spela i Francos Madrid skulle du vara lycklig o benåten. Tror du är avundsjuk eftersom vi råkar ha världens just nu bästa center-forward och ni har snuttegrisen Ronaldo som gifter sig på låtsas istället för att medverka i Tsunamimatchen...

Eller är du kanske tom emot Eto'o för att han är svart? Real Fans har en liten tendens på att vara lite rasistiska
Barcelona Damia
2005-02-17 17:42
rrr

Är det gratis att titta på länken?
Och hur kan man se just barca matchen, är den live då eller?
Barcelona Hoodie
2005-02-17 23:11
Kharles_Kubala

Håller fullständigt med dig angående spelarna som Chelsea förfogar över.

Jepp, tror att du har en poäng i det där med köttmuren, dom kommer nog att ha en tämligen utpräglad defensiv taktik på Camp Nou!
Real Madrid Rodrigo
2005-02-17 19:21
Kharles: Och det gör det rätt att säga att vi "realfans" har tendenser till att vara rasister?
Barcelona Barça-fan
2005-01-24 11:26
Tjena!
Någon som har länk till Nihat Kahvecis klockrena frisparksmål i helgen?
Barcelona Puyol_21
2005-02-17 21:39
Señor Laporta:

Yepp stämmer de där me att madrid fansen knappt har nån som helst koll.
Hehe stav fel gör oss mänskliga jag va tvungen o bjuda på mig själv =)) hehe
Señor Laporta
2005-02-17 21:07
Puyolinho

Läste på www.svenskafans.com/england/chelsea att han kunde spela.
Señor Laporta
2005-02-17 20:32
Hoodie

Sportal är väldigt, då menar jag verkligen väldigt, snabba att få ut sina nyheter oftast utan att ha fått det bekräftat. Deras kvalité på nyheterna är ungefär som om dom skulle kolla in här och se oss skriva att Puyol är klar för Real Madrid. Eller att Eto'o egentligen har svenska föräldrar...Hoppas du förstår att jag överdriver men jag uppfattar dom ungefär på det sättet.
Barcelona _FCBarcelona_
2005-02-17 21:51
På Aftonbladet, Expressen och Sky Sports står det att Drogba ska inte vara med i matchen mot Barca. Men här på Svenska Fans står det att han ska vara med... Vem ska man tro på?
Real Madrid harry_9
2005-02-17 17:39
Marcos// för det första så e ja ingen rasist !... ja hatar bara Etoo.. de e så störande att alla säger att han e så bra.. det är barca som gör han bra.. i Mallorca gjorde han inte så många mål som nu, inte i nån annan stor klubb heller.. som exempel ronaldo han gjorde 53 mål på 54 matcher i psv (nått liknande). det spelar ingen roll i vilket lag han spelar han gör alltid mycket mål !! till skilnad mot Etoo...
Barcelona Hoodie
2005-02-17 22:01
"Drogba is definitely out for (FA Cup tie against Newcastle) Sunday and there is little chance for Wednesday," said Mourinho

källa:skysports.com

Kan ju i och för sig vara lite tjuv och rackar spel från Mourinhos sida...
Señor Laporta
2005-02-17 20:29
Puyol_21

Håller man på Real har man knappt koll på hur många mål Raul har gjorde förra året.
Förresten heter det säsong, inte sesång.
Barcelona Hoodie
2005-02-17 21:24
Mmmm, givetvis är jag inne på både fcbarcelona.com och skysports. Dock tycker jag nog som du att dom är ngt otydliga ibland och det kan vara störigt... Nåja, inget annat att göra än att lära sig spanska då då....;)
Barcelona Hoodie
2005-02-17 20:41
Vilken sida använder ni oftast för nyheter i spanska ligan?? Gärna en som även finns på engelska...
Annons: