/spanien/barcelona/forum/25946.aspx/spanien/barcelona/forum/25946.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelona_4Life
2005-07-28 13:30
fan hatar Rijkaard eller hur fan det stavas..

saviola är MYCKET bättre än giuly.. fan hoppas han inser det nångång. bättre teknik och bättre målsinne hoppas verkligen han får chansen i år elr blir utlånad till espanyol och visar alla vad han går för.. han är Mäktig.!!!!!!!

FORZAAA SAVIOLA
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-07-27 22:42
..skönt att Rijkaard äntligen förklarade en gång för alla att Bommel inte ska fungera som pivote i första hand. Någon försökte här om dagen förklara för mej att Xavi INTE var en bra pivote, något som gjorde mej minst sagt förbryllad: Míster berättar ju som sagt vilka 4:a gubbar som fungerar bäst i denna position (bl.a Xavi). Ska bli kul att (förhoppningsvis) få se lite mer av Edmilson kommande säsong. Och Gabri.
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-07-28 14:21
taysinho

det finns väldigt många unga talanger i Barca. De flesta spelare är 20-28 år. Henke är bra för sin rutin, kämpaglöd och lojalitet. DET FUNKAR INTE MED BARA SPELARE FÖR FRAMTIDEN I EN STORKLUBB!
Barcelona Sebbeee
2005-07-28 14:16
taysinho//

Du verkar ju ha mycket innanför pannbenet :)
Barcelona Kamelen
2005-07-22 01:01
alex163//
En match? Även om han inte gör mål kan han vara bra, det kanske du inte visste?
Nej, Casillas är grym - men inte bäst. Både Dida & Buffon har räddat sina lag ett flertal gånger, för att inte prata om Cech som slog rekord i Premier League för att hållt nollan i längst antal minuter, tangerade självaste Peter Schmeichel's rekord.
Barcelona Maxi Lopez
2005-07-27 22:59
Undrar vad ni tänker på när ni säger att Oleguer är värdelös.

Tycker synd om Saviola låt honom få chansen iår och se vad han går för om det inte går bra sälj honom.
Barcelona Puyol "Bäst i Barça"
2005-07-28 14:20
Ämne: Jag förstår inte dig....
ja håller med att saviola är bättre än Giuly och han borde vara förstavalet på högeryttern, med saviola skulle annfalet förbättras med några steg.

Forza Barca
Barcelona Catalan
2005-07-27 22:56
Ämne: Vad snackar du om ja....
Jag menade inget illa. Du kan säkert en hel del, och om en månad kan du förhoppningsvis ännu mera ;-) !
2005-07-22 00:44
alex163//
det spelar ingen roll hur många talanger man köper om dom ändå inte får spela. Robiho kommer inte utvecklas till en superstjärna i real madrid för han kommer bara nöta bänk. han behöver speltid för att utvecklas inte bänknötande. han borde gå till en mindre klubb där han får spela istället till en ganska stor klubb och nöta bänk.

sen föresten alla madridare vi är inte avundsjuka. vi har världens bästa fotbollsspelare (RONALDINHO) ,en av världens största talanger (MESSI) och en av världens bästa försvarare (PUYOL).

tillslut, man vinner inga matcher på pappret, det spelar ingen roll vad spelarna heter utan vad dom presterar på plan.

Força Barça!
Barcelona Kamelen
2005-07-22 00:33
alex163//
Det vi väl redan, hänvisar till mitt tidigare inlägg.
Barcelona taysinho
2005-07-28 14:24
Ska vi kasta bort Saviola som vi gjorde med Riquelme?
Barcelona Messí
2005-07-28 01:06
Xavi har nu skrivit på ett nytt kontrakt som sträcker sig fram till 30:e juni 2010. Hans utköpningsklausul kommer ligga på (låga) 60 miljoner euro.

Samtidigt har FC Barcelona och Fenerbahçe kommit överrens om Rüstü Reçbers framtid. Rüstü kommer att fortsätta vara utlånad till Fenerbahçe även nästa säsong. Rüstüs kontrakt sträcker sig fram tills den 30:e juni 2007.

Källa: www.fcbarcelona.com
Barcelona taysinho
2005-07-28 14:21
Sebbeee// Istället för att du skriver nåt smart?
Barcelona taysinho
2005-07-28 14:12
Jag förstår inte dig MESSI vadå SAVIOLA platsar inte du verkar ju inte ha nån koll alls, jag anser att han har en given plats som högeranfallare i dagens Barca, Han är minst lika snabb som Giuly , har en mkt bättre teknik och är ORDINARIE i Argentinas landslag, Va Fan ge killen en chans ni dömer ut alla spelare för snabbt ( se ex Riquelme)varför inte prova honom.
NEJ men det e för mkt att begära av mr Rikjaard han e ju den bästa tränaren i världen..
Och för alla er som tror att Barca kommer att vinna ligan glöm det, man kommer att satsa allt på CL men där kommer man inte heller att vinna för då behöver man en tränare som en taktiker och inte ett dumhuvud som Riikjaard...
Villarreal Sarajlija
2005-07-22 01:07
Ni ska vara stolta över eran klubban både hur ni jobbar och vad ni jobbar för. Trots att jag e en grov Milan-supporter in i märgen så tycker jag ni har det bästa spelet, det e bara vissa gånger det inte har funkat. jag har inte hört att ni har lagt ens 100 miljoner den här silly season ...men ändå har ni feta nyförvärv :)
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-07-28 13:26

det blir tufft för Barcas ekonomi om Ronaldinho skulle skada sig så allvarligt att han inte längre kan spela fotboll. Är någon spelare värd den lön som klubben snart spekuleras erbjuda honom? Oavsett ökad t-shirtsförsäljning osv. tycker inte jag det.
Barcelona Puyol_90
2005-07-22 01:01
Kamelen: Ja, jag fick det.
Señor Laporta
2005-07-28 13:08
Johan Cruyff

Att sitta och försvara Gasparts handlingar känns väldigt fel. Med tanke på hur han skötte klubben, monsterlöner hit och dit. Alla är i stort sätt borta nu...
Barcelona Johan Cruyff
2005-07-28 12:43
Verkar som om Saviola stannar inom Barcelona, han skriver på för Espanyol. Det som talar emot övergången att vissa i styrelsen verkar rädda att han skulle göra braksuccé och att vissa fans skulle vända sig mot styrelsen.....

Hoppas han värvas av Espanyol och gör dundersuccé, är så trött på styrelsens agerande att försöka ta bort allt som har med Gaspart att göra. Herregud han måste ha gjort någonting rätt(majoriteten av sakerna fel, men ett rätt lyckas nog Gaspart också med), men Laporta försöker minimera allt han hade med klubben att göra.
Barcelona Patrik
2005-07-27 21:58
Även fast jag alltid sagt att Saviola inte är tillräckligt bra för Barcelona måste jag säga att jag tycker synd om honom. Se bild.
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-07-28 12:25
Xavi 2010!!!
Barcelona Patrik
2005-07-27 21:58
Även fast jag alltid sagt att Saviola inte är tillräckligt bra för Barcelona måste jag säga att jag tycker synd om honom. Se bild.
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-07-28 11:39
visst, Saviola drömmer om att få spela för Barcelona igen. Som jag och en del andra skrivit har vi alltför många anfallare och Rijkaard verkar inte alls gilla den lille Kaninen. Han kommer antagligen att bli utlånad igen.
2005-07-28 11:31
jag tycker att maxi borde lånas ut och att man ska ge saviola chansen för jag tror att han kommer att ta den.
jag läste någonstans att saviola var villig att sänka sin lön för att få stanna i vårt älskade barca och det tyder på ett stort hjärta för klubben och sådan rankar jag välldigt högt.
Barcelona Fotbollsfreak_92
2005-07-27 22:03
Vad har Ole för nation?
Barcelona Ronaldinho Jr.
2005-07-28 13:43
Rustu förlänger sitt lån med Fenerbache.
Señor Laporta
2005-07-26 16:51
Alltså det är ju svårt att säga vad Ronaldinho är. Han är ju mer offensiv än en "vanlig" mittfältare, men han gör ju betydligt färre mål än vad en anfallare gör, typ Eto'o. I mina ögon är han en offensiv mittfältare som används i anfallet = Offensiv mittfältare i Brasilien, anfallare i Barça.
Nikedine
2005-07-26 16:33
Jag tror att Henke rankas strax utanför startelvan, som förstareserv i anfallet då han är i form.
Barcelona Orrenborren
2005-07-26 16:41
Sluta kritisera henke!! Jag fattar inte hur alla kan gilla zlatan så himla mykke!! Han är en nochalant Diva!!! han är väldigt överskattad också. Men visst i anfallet är det nog Etoó Guily och Dinho som ska i först elvan va men visst är det ändå bra att ha henke på bänken, va?
Señor Laporta
2005-07-26 16:41
Witor

Förra säsongen var han "ordinarie", men satt på bänken. Jag tror att Rijkaard värderar Henke mycket högt, inte minst som "pappa" i laget. Henke kommer bli än viktigare som just "pappa" med all den rutin han har. Nästan femton år som proffs, tio år i landslag, VM, EM, Guldskor, komma tillbaka från skador. Henke har hunnit med det mästa utan att vinna Champions League. Och det kommer han göra i år, han är värd det.

Aftonbladet är en helt värdelös tidnig, men ibland kan dom ha intressanta synpunkter och göra några "bra" artiklar per år. Annars är det mest trams, som "Älska Fotboll".

Apråpå Goal så har jag varit en trogen läsare av den i nästan tio år, fram tills idag. Nu börjar den bli allt mer tramsig och riktar in sig till ungdomar mellan 10-15 år. Tyvärr insåg jag det sent, men har nu gått över till Offside. Läser man Goal, avslöjar det ens ålder...
Annons: