/spanien/barcelona/forum/25945.aspx/spanien/barcelona/forum/25945.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rivald0
2004-11-30 23:39
SLUT! 4-3 BARCA!!!...1-0, Iniesta (14'); 1-1, Nakata (17'); 2-1, Deco (26'); 3-1, Messi (30'); 3-2, McCarthy (49'); 4-2, Belletti (82'); 4-3, Petrov (86')
Barcelona Barca_best_forever
2005-02-08 00:52
Hej allihopa =)=) Jag har 2 frågor ;

1. = Hur kan man se matchen Zaragoza - BARÇA eftersom att TV4+ inte visar den =( ?? VIKTIGT !!

2. = Vet ni någon hemsida där man kan få se klipp med Messí, både när han spelar i Barca och nu när han har spelat med Argentinas U20 landslag !? Jag är tacksam för hjälpen =)=)
Tack på förhand. Sov gott BrödeR !! VisÇa BarÇa !!
Barcelona Kharles_Thiago-Gabri-José-Enrique
2004-11-29 12:48
Real - Albacete 6-1
Barcelona - Real 3-0
Real - Leverkusen 1-1
Real - Levante 5-0

Är det någon som ser ett mönster förutom jag?
Real Madrid R.Carlos #3
2004-11-30 22:47
vilka är det som är med i world stars x1?

tycker definitivt att Etoo ska bli av med sitt gula kort han fick i helgens match. Fy fan vilken skamm det är att hålla på att skrika en massa rasistiska ord på en fotbollsläktare. Spanjorerna skämmer ut sig inför hela världen om dom fortsätter så här.
Barcelona Rickiboy
2005-02-07 09:02
tjena bopi.. vi åker 12:e april.. Spelar i IFK Skövde här i SKövde..
hur länge ska ni stanna?..
en hälsning bara te min underbara brorsa Rivald0.. Peace choni
Real Madrid Aj_auxerre
2005-02-06 23:03
Nu blir det jämt i toppen!
Barcelona Kharles_Thiago-Gabri-José-Enrique
2004-11-29 12:52
Ämne: hej alla Barca fans.....
Har också funderat på det. Här är några kandidater:

Saviola +
Tomasson -
Morientes ?!
Saha +?
Riera ??

Ronaldo kom ut med ett roligt citat, jag vet att det är sportal, men likväl skrattretande.

Brassen anser också att det är solklart vem som är världens bäste spelare.

- David Beckham är den bäste. Han fick fotbollen med modersmjölken.

*Harkel*

El Gordo y El Imbecil!
Barcelona RiZzo
2005-02-07 00:13
Hej alla barcelona bröder tråkigt me en förlust nu när vi behövde en vins som mest;((
Men jag undrar om de e nån som e medlem i penya ??
Har bra förslag kontakta mig på msn dastayeto@hotamail.com . Har fixat så man kan sita o kolla på matcherna i stan + äta o såå.
Spanien Pelayo
2005-02-06 23:17
Haha...Helt ofattbart hur man kan gå på Giuly när man har en köpoption på Joaquín. Och varför inte flirta mer med Torres?

=)
Barcelona hammabarca
2004-11-29 00:01
barca vinner ligan jag är säker på det, känns just nu ohotat. måste bara passa på att säga att real är fortfarande riktigt usla. spelar ingen roll att de vann me 5-0. byt ut spelarna som har passerat "bäst före" datumet.
Valencia Valencianista
2004-12-01 00:44
såg att någon undrade varför inte Aimar spelade ikväll eftersom han var uttagen men ersattes av Baraja sent.

Anledningen är att Aimar är i Argentina just nu ihop med representanter från Valencia för att titta till hans lillebror för en eventuell övergång till Valencia B.

för övrigt är hans lillebror född 85 och heter Andrés i förnamn...efternamnet kan ni redan..och spelar i River Plate..
Barcelona Messí
2004-11-30 23:39
Matchen slut! 4-3 till Barça. Inte så tråkigt som de andra välgörenhetsmatcherna som spelas.
Real Madrid zidane
2005-02-06 23:15
fan sluta klaga barcasuporters. ni kan ox förlora ibland att laget backar hem är bara smart eftersom det har sämre spelarmaterial barca borde veta det isf hala madrid
Real Madrid zidane
fan sluta klaga barcasuporters. ni kan ox förlora ibland att laget backar hem är bara smart eftersom det har sämre spelarmaterial barca borde veta det isf hala madrid
Barcelona GeRrInHo
2004-11-29 00:28
Ämne: Var är alla barcelon....
grattis till vinsten men ligger ni inte fortfarande tvåa?:S

never forget 20/11-04... 3-0!!!
visca el barça
Real Madrid zidane
Real Madrid zidane
Real Madrid zidane
Real Madrid zidane
Barcelona hammabarca
2004-11-28 21:33
undrar hur vad pressen kommer skriva om denna omgång, kanske som för två omgångar sen då real var ett stort hot för barca? isåfall, HAHA!
Real Madrid zidane
Real Madrid zidane
Real Madrid zidane
Barcelona Gabriel
2004-11-29 01:34
R.Carlos

Haha att du ens kan snacka efter som vi lekte med er. Jag är tom lite missnöjd med resultatet, det borde ha blivit 5-0 men ni hade väll tur :)
Du har rätt vi har inte vunnit något på 5 år, men d blir en ändring på det till detta året..
Kommer ihåg när ni vann med 5-0 matchen innan ni mötte oss ni var lika kaxiga då, sen så krossade vi er haha, hade vi mött er nästa vecka hade samma sak hänt igen ;) ni vann med stora siffror över dåliga lag!
Barcelona Puyol_21
2005-02-08 00:18
Att ni orkar kommentera real madrid fansens kommentarer är en gåta för mig...Kolla bara vad real assyriska har att komma med:

Real-Assyriska » Svara på inlägg
Sänt: 2005-02-07 19:23:58
allså jag tycker att barca är ett lag där dom vinner o vinner men till slut så förlorar dom allt men real kommer tillslut o ta det spanska guldet och cl guldet men jag håller på real-madrid på grund av ronaldo (nezario de lima ronaldo)

Jag menar höj ribban på inläggen i detta grymma forum. Sånt här kan bara inte få vara kvar..Dags att fixa nån åldergräns lr vad haha..

Messi forsätter o göra mål i sydamerkanska spelet..Ja vet inte vad ni tycker men jag vill gärna se honom i trion längst upp i anfallet..Han verkar så hungrig =))

Nya tag nästa vecka lr vad säger ni bröder
em1l
2004-11-28 21:53
R.Carlos #3

haha nej men man behöver väl inte spela bra för och att göra 5 mål lr? var det inte ni som var såååå kaxiga bara för ni vann med 6-1 innan El-Clasico vi tar er lätt och sånt skit men så kom ni och var sämst i världen och blev så utspelade.........
Och ni ska passa eri för villareal dom e nästan minst lika bra som barc:)
FORZA BARCA
em1l
2004-11-28 21:26
Señor Laporta

Det sas ju att real var på gång innan El Clasico med men sen fick dom ju möta ett svåare motstånd och då torskade dom som dom kommer göra mot villareal :)
FORZA BARCA
Barcelona bubbe
2005-02-06 23:01
Ämne: hmm. då skulle kansk....
Och lite dyrare ;).
(--MadriEntes--)
2005-02-07 22:17
MrDeco20//
för det första så riktade jag bara mitt inlägg mot dig och en annan så jag menade inte alla barcasupportrar och för det andra så är du ett skam för barcafansen eftersom att du går och skämmer ut dom i andra forum.

och för det tredje: med den stavningen är du inte ens välkommen i MSN.
Barcelona Sonde
2004-12-01 12:31
Fredrik: läs notisen "Barça överklagar Eto'os varning". Där får du i alla fall en kort sammanfatting om vad som hände. Jag är för övrigt lika förbryllad som du. Spanska domarkåren är i farten igen.
Annons: