/spanien/barcelona/forum/25944.aspx/spanien/barcelona/forum/25944.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Fabregas
2005-01-14 16:36
Enligt marca så betalade Real endast 3 miljoner euro. Det ser jag som väldigt lite men varför kunde inte då barca lägg lite till och knyta Gravesen till sig för det hade inte varit helt fel.
Någon med en bra FÖRKLARING, Tack
Barcelona Fabregas
2005-01-27 22:43
Kharles_Kubala

Jag tror det är sydamerikanska mästerskapen dom spelar där Messi deltar.
Valencia D?CO
2005-01-17 15:55
Tycker Valdes är bättre än casillas.
Valdes gör kanonräddningar varje match medans casillas gör det då och då.
Barcelona Barçafan_Nr1
2005-01-17 00:00
Ryktet ang. Ronnie: Fattar ni inte att det inte kommer hända, inte denna säsong i alla fall. Klausulen i hans kontrakt ligger på 150 milj Euro och minskar med åren. Han kan inte gå ut och dementera alla dessa rykten varje gång de dyker upp. Det är ju ett heltidsjobb. Dessutom är källan från brittisk skvallerpress. Var lugna.

Valdès - grym
Oleguer - darrig
Marques - ojämn i matchen, varierade bra passningar med horribla
Ronnie - ska inte vara tank!!!
Eto´o - Missa inte nästa gång, vi blir så nervösa.
Guliy - På rätt väg
Iniesta - ?
Resten godkända
Barcelona Puyol_20
2005-01-17 03:21
ja måste bara säga att jag börjar bli trött på Real madrid fans inlägg..åldersgränsen på dem som skrivit inlägg idag e ju rena rama dagis nivån.

Jag föredrar depp real fans dem va ödmjukare..har ni redan glömt eran horribla matcher denna sesång??

När ni har en spelare som david beckham som konstant slänger sig för minsta lilla kontakt så ska ni ha munkaveln på och inte komma hit me en massa virus smittande inlägg. När real inte inte gör mål har dem nån tenends o försöka få straff??
Kolla på ert eget lag innan ni kommer hit o snackar en massa bullshitt..

Lite inside scoop för real fansen som va härinne idag..ja läste igår att zidane skulle till norwich och det e ju klart att det stämmer det stod ju i självklara sportal som aldrig har fel ..sen skulle ronaldo ta en semester mitt under sesången för att delta i Big brother i Brasilien självklart att detta stämmer då det stod i sportan..Numero ono källa för 100% sannings fotbolls transfers..

Denna match va ju ett bevis på att spelarna e på gång vilket e bra =) ytterligare bra spel nästa vecka? kan ni ge er f*an på att det blir...Forza barca o Forza Barca fansen
Malaga Pedregalejo
2005-01-17 12:08
Vi är ett gäng som ska ner till Barca nu på sportlovet. Och de föll sig inte bättre än att det barca-derby på onsdagen!! Vi kommer ner på söndagen innan match, kan nån taxera våra möjligheter att få tag på biljetter?? Vart är i så fall bäst att sitta? Vädigt tacksam för svar.
Barcelona livoz
2005-01-17 00:07
Ämne: Inget barca fan ska ....
såg du offsiden på 3 meter när ni gjorde den andra målet??
Barcelona Rivald0
2005-01-16 23:34
Mourinho & Abramovic på läktarna ?..hoppas verkligen dom bara studera barças spelstil och inte Ronaldinho :'(
Barcelona mishinio
2005-01-17 09:17
grabbar först vill jag bara säga att vi fick tre mycket behövliga poäng o vi ska tacka hela barca för det förutom olguer för killen kan ej spela
sen så vill jag fråga de som kritiserar ronaldinho grabbar det killen gör på plan det kan ingen göra kolla t.ex. mot real madrid det han gjorde mot salgado tro jag har förstört salgados natt sömn för evigt o va gjorde han mot Nesta jo Nesta flög mot korvkiosken när han han gjorde seger målet 2-1 och det här e två av kanske tio viktiga matcher som ronaldinho gjort
hare bra hej
Barcelona hammabarça
2005-01-16 23:42
lägg ner de där dinho Chelsea snacket. de blir inte av.
Barcelona Davidsito
2005-01-19 12:30
Ett litet instick bara:
Satt i söndags och häpnade över hur mycket belletti orkar springa.. tyckte han var riktigt grym faktiskt i ett anfall så var han faktiskt upp på vänseranfallsposition.. haha vilken kille.. Tycker det är kul med en sådan ofensiv ytterback.. tror att han kommer höja sig lit ivår nu när han acklimatiserat sig och bli en enormt viktig spelare för oss!
Barcelona Kharles_Kubala
2005-01-27 17:43
Lionel Andres Messí.

Länk.
Barcelona cesaro
2005-01-16 22:14
skön seger.. som man kan tacka valdes för!
i övrigt tycker jag att Sylvinho var bättre på vänsterbacken än vad Gio var, det blev mycket bättre bredd på den kanten när Vinho kom in. och jag tycker även att Oleguer är en säkerhetsrisk, man blir ju orolig varje gång han rör bollen.
Barcelona Barca forever
2005-01-16 21:29
Tack Valdes!

O tack kommentatorn för denna extremt kyliga kommentar: Iniesta kan inte ha vistats mycket ute i solen, Han är vanligtvis blek men idag var han ännu blekare...:P Nåt sånt där var det, kyligt som fan iaf.
Real Sociedad NiHaTKaveci
2005-01-16 22:07
NI Förtjena inte vinnsten, för att Sociedad spela med 10 spelare och att Jag ska Bjuda mina Barca grannar på Midag om Ronaldinho lämnar er
Barcelona Kharles_Kubala
2005-01-17 00:35
Otroligt skön och förlösande seger. Valdés räddar oss igen. Härligt att ha en sån målvakt. Han avväpnade Nihat i ordets alla bemärkelser. Vilken lirare. 3 poäng är 3 poäng. Eto'o var också bra, men Ronaldinho borde tagit straffen (kände på mig på något sätt att Samuel skulle bomma) och vilken otur med stolparna, men utdelning till slut. Gött.

Edit: Fem bästa idag; (sämst 1-10 bäst)

Valdés 8- Inte mycket att säga. Var på sin vakt trots att laget hade bollen i stort sett hela tiden. Avgörande insatser. Landslaget nästa?

Eto'o 7.5-Rörlig, snabb och farlig som vanligt. Borde överlåtit straffen till vår tredjekapten, men fint nickmål.

Ronaldinho 7-Blixtrade stundtals till, påminner om fjolårsformen. Stort hjärta idag och borde slagit straffen (visst är man tjatig)

Xavi 7-Tappade han bollen en enda gång?

Giuly 6.5-Var bättre och rörligare än på länge. Positiv trend?

Visca el Barça!
Barcelona Barca forever
2005-01-16 21:29
Tack Valdes!

O tack kommentatorn för denna extremt kyliga kommentar: Iniesta kan inte ha vistats mycket ute i solen, Han är vanligtvis blek men idag var han ännu blekare...:P Nåt sånt där var det, kyligt som fan iaf.
Barcelona Barca Barca
2005-01-16 23:22
Idag hade vi lite tur. Men våran Victor Valdes visade att han ska vara med i landslaget, inte peta Casillas men bänken är han värd.

Vi spelade inte så bra idag men det målet Eto gjorde var en av de viktigaste han har gjort för oss. Tänk om inte han hade gjort mål. Matchen slutar 0-0 och spelarnas självförtroende sjunker och Real vinner sin match idag och ligger bara 5 poäng efter oss, mycket viktigt mål. Men snart måste en anfallare och en mittfältare köpas in. Imon får vi besked om Iaquinta. Tror faktis han hamnar i Barca och gör mål mot Santander.
Barcelona Barca Barca
2005-01-16 23:22
Idag hade vi lite tur. Men våran Victor Valdes visade att han ska vara med i landslaget, inte peta Casillas men bänken är han värd.

Vi spelade inte så bra idag men det målet Eto gjorde var en av de viktigaste han har gjort för oss. Tänk om inte han hade gjort mål. Matchen slutar 0-0 och spelarnas självförtroende sjunker och Real vinner sin match idag och ligger bara 5 poäng efter oss, mycket viktigt mål. Men snart måste en anfallare och en mittfältare köpas in. Imon får vi besked om Iaquinta. Tror faktis han hamnar i Barca och gör mål mot Santander.
Athletic David Magnusson
2005-01-27 16:54
Yeste är en underbar spelare. Men han är lite för bra för att bara vara backup i barcelona. Athletic är en klubb som brukar vara bra på att hålla i sina spelare om de inte skulle få ett superebjudande, och det är väl egentligen inte en backupplats för dinho.

Jag håller faktiskt Yeste som bättre än (om än inte samma spelartyp eller position som) Joaquin, även om de flesta härinne antagligen inte håller med. Hoppas förövrigt att Athletic tar tre pinnar mot valencia på söndag så att vi kan räkna bort los chés.
Barcelona Messí
2005-01-27 18:00
Själv tycker jag att Messí räcker som backup för Ronaldinho. Han har precis som Kharles_Kubala säger visat vilken bra spelare han är i U-20 VM. Han har varit en av de bästa spelarna i Argentina [VM] och är 3 år yngre än många spelare där! Ge honom några matcher i den blåröda tröjan så tror jag att vi kan sälja Ronaldinho om 3-4 år då Messí blommat ut helt!

Ang. högerkanten. Är det bara jag som saknar Luis Garcia? Så tråkigt att han gick till Liverpool... Undrar vad som hände med Javito? Han imponerade på mig i välgörenhetsmatchen på Camp Nou för några månader sen, efter det har jag inte hört så mycket ifrån honom. Kanske en spelare till för framtiden?

Força Barça!
Barcelona GeRrInHo
2005-01-27 16:37
chelsea är med och tävlar om 4 titlar i år! detta är ju positivt för barcelona. Dem kommer att vara extremt slutkörda när vi möter dem i CL! barcelona spelar bara ju en gång i veckan medan chelsea spelar skiten ur sig:P det kan bli en lätt seger! visca el barça
Barcelona frío como el hielo
2005-01-16 22:06
Kan ligga nått i de ronaldinho jr säger.. hoppas bara inte

.. skön seger förrsten..
Señor Laporta
2005-01-16 21:28
Ämne: hoppas den här svack....
Utspelning av Racing? Jag är inte riktigt säker på detta. Varför? Jo, Racing kommer, med allra största säkerhet, spela på samma sätt som bland annat Numancia och nu senast Real Sociedad. Otroligt defensivt. Barça har otroligt svårt att spela mot lag som backar hem och tyvärr kommer Racing säkert backa hem, om inte lika mycket, så mer. Dom är stort behov av att ta poäng för att inte åka ur i år.
Señor Laporta
2005-01-19 17:08
Vad är det för tomtar som finns på detta forumet?
Frågor om Gravesen, Davids och Ronaldinho har länge varit kända. Varför kommer dessa frågor alltid tillbaka?

Gerard tränade på gymmet igår på La Masía. Där sågs han tillsammans med Giuly, Deco, Ruben, Marquez, Sylvinho, Puyol, Xavi och Larsson.
Barcelona Cricce
2005-01-16 21:41
Skön trea! Tack Valdes!
Barcelona Messí
2005-01-16 21:04
Ämne: Grattis för segern m....
Varför hade vi tur? :-/ Snarare otur. 2 stolpträffar och en missad straff.
Barcelona JAG
2005-01-18 23:36
Valdés; Delar helt klart alla dina åsikter om Ronaldinho och hans betydelse för laget, folket alla oss fans och fotbollen. GLÖM ALDRIG, att det var Ronaldinho som fick klubben FC Barcelona på fötter igen. Det var han som i stort sett bidrog så att allt vändes på rätt sida och jag kan inte se någon annan fotbollsspelare ersätta honom på det sättet, varken på eller utanför planen. Klubben grävde ner sig i djupare kris dag för dag men att en enda man kan göra så mycket som han har gjort trodde jag ej var möjligt. Då syftar jag inte bara på hans prestationer på plan.

Ronaldinho har svalnat lite men är helt övertygad om att han kommer tillbaka till sitt gamla form. Precis som med Kaká, och C. Ronaldo så tror jag på att det är Second Season syndrom som spökar..
Real Madrid Ronnie
2005-01-18 23:19
Får vi se några nyförvärv snart tror ni? Personligen hoppas jag inte på det, då spelarna som verkar vara aktuella inte ligger högt på min lista. Fasar för att behöva se på Barça med Albertini på planen, gubbens bäst före datum gick ut för flera år sen.

Som många andra tidigare nämnt skulle jag med vilja se Bojinov i Barça, har bara sett ett fåtal matcher med honom och jag tycker han verkar vara en mkt bra spelare för sin ålder. Tror även att han är en spelare som Barça ligger bra till att köpa då han vill spela för dem och dels för att jag inte tror att han skulle gå för överdrivet mkt pengar.

Sen har jag funderat på en sak, drömmer man om att spela i Barça så borde man inte fundera på att gå till Real som Robinho verkar göra... Det säger ju sig själv!
Barcelona Puyol_20
2005-01-19 13:56
Solari = Gud

var offensiv..roberto carlos blir alltmer deffensivare stannar kvar i sin kant juh...

Davidsito kanske sett reals ytterbackar =) o sen jemfört dem med Barcas..lite skillnad då vi använder ytterbackarna i uppspel.
Annons: