/spanien/barcelona/forum/25933.aspx/spanien/barcelona/forum/25933.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca Barca
2005-01-09 23:01
Det är bara gratulera Villareal som skämmer ut Barcelona, och de är bara och hålla med Real Madrid fansen. Håller med RC_3, vad i hela jävla helvete håller Guily på med. Asså vad gör han. Han har inte varit bra en ända match den här säsongen.

Märkte ni en sak ingen av spelarna var svetig när matchen var slut. Och om ja ska vara ärlig så var Riquelme offside i första målet och Eto skulle ha haft straff, men ingeting stämmde för barca så är det bara. Barcelona har kommit in i en liten svacka och alla lag gör det, det viktigaste är att spelarna glömmer matchen.

Jo föresten, bra start för Barca i året 2005!
Barcelona Barca Barca
2005-01-09 23:01
Det är bara gratulera Villareal som skämmer ut Barcelona, och de är bara och hålla med Real Madrid fansen. Håller med RC_3, vad i hela jävla helvete håller Guily på med. Asså vad gör han. Han har inte varit bra en ända match den här säsongen.

Märkte ni en sak ingen av spelarna var svetig när matchen var slut. Och om ja ska vara ärlig så var Riquelme offside i första målet och Eto skulle ha haft straff, men ingeting stämmde för barca så är det bara. Barcelona har kommit in i en liten svacka och alla lag gör det, det viktigaste är att spelarna glömmer matchen.

Jo föresten, bra start för Barca i året 2005!
Kynos
2005-01-09 23:06
spelas det så här mot chelsea lär barca få stordäng. vart var kreativiteten, flödet och energin?? Giuly ska inte ensam lastas, backlinjen var katastrofal, mittfältet saktade ner spelet och anfallet hämtade inte upp bollar...

Barcelona Rod
2005-01-09 23:02
Värför bry sig om Real fansen som skriver här. Som Blaugrana_1899 skrev: ...att komma hit och snacka som vissa gjorde är helt barnsligt, jag ska inte dra alla er real fans över en kam bara för ett par småbarn med beckhamtröja kommer in hit och skriver sånt...

Bra skrivet!

Visca el Barça

Ps. Kom förbi imorgon på penyaträff. Mer info finns här: http://www.cml.nu/penyasuecia/intro.php
Nikedine
2005-01-09 18:07
Lucho: Nej, det står kronor, dock tror jag de menar danska kroner eftersom det är en dansk sida, me skillnaden är ju inte jättestor mellan svenska och danska kronor om man säger så.

Får bara hoppas att det stämmer =)
Barcelona Puyolinho
2005-01-09 23:00
Jag undrar hur detta kommer sluta ?
Barcelona Rivaldinho9
2005-01-09 22:22
Varför är Barca alltid helt värdelösa på bortaplan i ligan??????
Varför kan Ronaldinho bara spela på Nou Camp??
Så har det vart hela hösten, men ändå toppar dom ligan med 7 poäng, Sick
Barcelona B_a_r_ç_a
2005-01-08 18:10
Asså killar jag hörde med trodde inte först men sen fixa jag en liten video med båda...jag kan inte sluta kolla på den o jag blev helt shockad av att se han som liknade Ronaldinho för jag visa hela min familj o de trodde att d va Ronaldinho som va på plan.
Jag tror oxå att den andra är killen från Malaga men jag säger är man 12 år och kan göra Ronaldinho finterna och leka med alla o göra mål mot 14 åringar eller äldre så är man grym som den här lilla är.
Om nån av er vill ha den så kan jag skicka på msn.
Barcelona hammabarça
2005-01-09 23:00
komiskt och se att alla kritiserar efter en förlust. och att alla madrid nollar som förlorar varannan match kommer och hånar, ska jag påminna om el clasico?
Spanien neo
2005-01-09 22:56
Jag hånar verkligen inte, jag skriver bara hur jag upplever att barca spelar i kväll, jag brukar alltid va rättvisst annars :-O ni kommer igen som alla lag gör :-O
Barcelona Rivaldinho9
2005-01-09 22:27
Det är liksom för sent att börja spela bra i 60: e minuten när man har 2-0 i röven.
Wakey pakey åke påke
Barcelona B_a_r_ç_a
2005-01-08 15:45
Ojojoj vi har en kille i Barcas ungdoms verksamhet som heter Giovanni Dos Santos, säger bara den nästa Ronaldinho. Han är den närmaste kille som liknar Ronaldinho i både utseende och rörelse. Jag tror att han är 15-16 år så förvänta er en stor stjärna i Barca om 2 år max om han fortsätter som han gör nu.
Sen finns det en ung som är 11-12 år som heter Cristian Ceballos som spås riktigt bra framtid.
Barcas ungdoms verksamhet verkar bli större och större och det är man glad för.
Barcelona _FCBarcelona_
2005-01-09 21:59
Vad hände med Barcelona egentligen ?!
Barcelona Rod
2005-01-10 00:13
Messí. Fick för mig att jag läste att Txiki sa att det blir minst ett spelarköp innan den 30/1.
Hoppas på en BRA förstäkning bara och inte en panikköp annars kan de klara sig med de spelarna som finns redan.

Visca el Barça!!!
Barcelona Blaugrana_1899
2005-01-09 22:54
Ämne: Madrid fansen, kom i....
Skönt att se att det finns en mogen person hos er, att komma hit och snacka som vissa gjorde är helt barnsligt, jag ska inte dra alla er real fans över en kam bara för ett par småbarn med beckhamtröja kommer in hit och skriver sånt, vi är ett storlag, vi vi vinner och firar, nu gör vi en av säsongens sämsta matcher och vi måste ta den här förlusten för ikväll är vi värda 0 poäng, inga dumma bortförklaringar nu, stöd laget i med o motvind! Vi leder trots allt ligan med 7 poäng. Força Barça!
Spanien neo
2005-01-09 22:19
Inte mycket att se, barcelona spelar USELT i kväll...tyvärr
Spanien Pelayo
2005-01-08 16:09
Intervju med Xaví på uefa.com

(länktips).
Barcelona Tompa
2005-01-10 09:27
Visst borde Barca haft straffspark när Etóo fälldes och visst var första målet offside men sanningen är ändå att Barca spelade riktigt uselt. Man var egentligen aldrig nära att skaka Villareal som gör en kanonmatch. Nu krävs det uppryckning till nästa match mot R. Sociedad!
Barcelona Tompa
2005-01-10 09:27
Visst borde Barca haft straffspark när Etóo fälldes och visst var första målet offside men sanningen är ändå att Barca spelade riktigt uselt. Man var egentligen aldrig nära att skaka Villareal som gör en kanonmatch. Nu krävs det uppryckning till nästa match mot R. Sociedad!
Barcelona Rivaldinho9
2005-01-09 22:19
Idag hade barca fått spö mot Jitex.
Totalt värdelöst.
hinge
2005-01-09 21:21
Vilken hemsk förlust det blev idag. Nåväl, jag hoppas ni vinner eran match iallafall!
Spanien Pelayo
2005-01-09 22:14
Frågan är vad en sopa som Giuly gör i en anrik klubb som Barcelona?!
Barcelona pat-w
2005-01-08 19:37
B_a_r_ç_a/!!!!!!!!!

adda mig me o skicka bilderna eller lägg upp en länk
pat_w_169@hotmail.com

missa inte det!!!
för övrigt så enligt ngra källor som jag lärde känna så ska rijkaards son vara ritigt bra
kom dock inte ihåg hur gammal han var, har för mig att han var mellan 8-10 bast..
även laportas son ska tydligen har ganska stor talang.. båda spelar självklart i vårt kära barca
Barcelona Barca Barca
2005-01-08 17:46
Ämne: Ojojoj vi har en kil....
Kul o höra. Men hur vet du det, eller har du sätt de spela eller???
Barcelona Barca Barca
2005-01-08 17:46
Ämne: Ojojoj vi har en kil....
Kul o höra. Men hur vet du det, eller har du sätt de spela eller???
Barcelona Kharles_Kubala
2005-01-09 15:40
Valdés

Bra sagt. Skriver du bara sådana här inlägg en gång om året..? :-P

En liten sak bara: Är det meningen att Baptista då skall spela till höger i tremanna-anfallet?

Señor
Jag röstade på Motta då jag anser att han verkar klippt och skuren för den rollen (bra fysik och resolut) och bara är 21 år.
Barcelona Sonde
2005-01-09 15:22
Valdés: Det är verkligen synd att du inte skriver oftare här. Du har alltid vettiga åsikter och är dessutom en bra skribent.

Du tar dessutom upp det förbjudna. Folk härinne har varit tysta med det, och jag själv har rent av försökt intala mig själv att Giuly faktiskt inte varit så dålig trots allt. Faktum är dock att han har det. Precis som du säger verkar han besitta teknik i klass med självaste Jancker. Visst, han bidrar med mycket i speler utan boll, men när han väl får den blir det sällan bra. Jag hoppas att det beror på skadorna, för det är en spelare jag gillar när han är på topp.

Håller också med om att lottningen mot Chelsea är den värsta möjliga. Mourinho gör stordåd igen och maken till försvar har jag inte sett på länge. Våran största konkurrent till CL-titeln redan i åttondelsfinalen - det är ingen bra lottning.
Barcelona Tompa
2005-01-11 09:39
opaa:
Real Sociedad vann ligan två gånger på 80-talet, 1981 och 82 om jag inte minns fel. Säsongen 2002/2003 kom man tvåa och man pressade Real Madrid ända fram till sista omgången.

Ett och ett halvt dygn har gått sedan den bedrövliga insatsen mot Villarreal. Nu gäller det i nästa match och verkligen visa att söndagens bottennapp bara var en engångsföreteelse.
Barcelona Tompa
2005-01-11 09:39
opaa:
Real Sociedad vann ligan två gånger på 80-talet, 1981 och 82 om jag inte minns fel. Säsongen 2002/2003 kom man tvåa och man pressade Real Madrid ända fram till sista omgången.

Ett och ett halvt dygn har gått sedan den bedrövliga insatsen mot Villarreal. Nu gäller det i nästa match och verkligen visa att söndagens bottennapp bara var en engångsföreteelse.
Kluivert#9
2005-01-09 22:12
Fan vi lirar inte bra alls. Hoppas att vi kan vända nu, kom igen Barca!
Annons: