/spanien/barcelona/forum/25927.aspx/spanien/barcelona/forum/25927.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca_best_forever
2005-02-12 21:52
Tot el camp
és un clam
som la gent blau-grana
tant se val d'on venim
si del sud o del nord
ara estem d'acord, estem d'acord
una bandera ens
agermana;
blau-grana al vent
un crit valent
teniim un nom
el sap tothom;
Barça, Barça, Barça!
Jugadors
Seguidors
Tots units fem força;
Són molts anys plens d'afanys
Són molts gols que hem cridat
I s'ha demostrat, s'ha demostrat
Que mai ningú no ens pot tòrcer;
Blau-grana al vent
Un crit valent
Tenim un nom
El sap tothom:
Barça, Barça, Barça!
Atlético Grekland
2005-01-01 14:58
Barcas lag när ligan drar igång igen

Belletti,Dellas,Puyol,Gio
Deco,Tacchianardi,Xavi
Giuly,Eto´o,Ronaldinho
Atlético Grekland
2005-01-01 14:58
Barcas lag när ligan drar igång igen

Belletti,Dellas,Puyol,Gio
Deco,Tacchianardi,Xavi
Giuly,Eto´o,Ronaldinho
Barcelona Messí
2005-02-13 00:33
hammabarça//
Vi är mer än ett fotbollslag, vi är mer än en klubb! "Més que un club" stämmer ganska bra. Måste kännas skönt för spelarna att vinna så stort igen efter förlusten mot At. Madrid

Ronaldinhos framspelningar var av yttersta världsklass, synd att han inte fick sätta en boll själv. Vi kunde lätt ha vunnit med 5-1 kanske t.o.m 6-1. På slutet hade vi några väldigt bra chanser som vi lekte bort, men men, väldigt skönt med seger!

Tror Real Madrid kan få det tufft imorgon, om Osasuna har en bra dag så kommer de vinna!

Força Barça!
Barcelona Blaugrana_1899
2005-02-13 20:26
Osasuna käkar real madrid just nu, vilka chanser dom radar upp!
Barcelona kubala
2004-12-31 13:03
Enligt tidningen As, så kommer Solari till oss nästa sommar. Han kommer som fri transfer. Parterna sägs redan vara överens. Vi får se.
Gott Nytt År! Bon Any Nou!
Señor Laporta
2005-01-01 14:20
Ämne: Jag tycker Barça ska....
Dellas är renodlad mittback. Inget annat. Han skulle inte kunna spela pivote. Han är för långsam. Ingen Dellas till Barcelona.
Señor Laporta
2005-02-13 16:51
Kharles_Kubala

Självklart är det El Mundos betyg, har bara glömt att skriva var dom kommer ifrån.
Barcelona Messí
2004-12-31 18:38
Ämne: Messí: Du kan inte j....
1. Vad har Milan med spanska ligan att göra?
2. Jag säger inte att Ronaldinho är en dålig spelare, bara att han inte presterat lika bra som världens bästa spelare borde göra under hösten.
3. Jag tvivlar på att Messí i högform skulle vara bättre än Giuly.
4. Giuly var skadad under El Clasico så det är en orsak till att "Henke" spelade.
Barcelona Barca Lover
2004-12-31 17:18
solari är han defensiv mittfältare eller vad?
Barcelona Kharles_Thiago-Gabri-José-Enrique
2005-01-01 16:09
Folk här verkar glömma en sak:

Begiristian: "La primera opción es un delantero".

Första prioritet är en anfallare, där det är som tunnast.
Real Madrid Real:_Fan
2004-12-31 16:38
Solari är mycket bättre än Giuly,Giuly kämpar alldrig.Det gör Solari fast han får alldrig speltid i real madrid
Barcelona Kharles_Kubala
2005-02-14 23:28
zidane_D

Det är på grund av att man tar emot Chelsea på Camp Nou efterföljande onsdagen, och Chelsea spelar match på söndag och ska efter det resa till Barcelona. Man hoppas på så vis vara mer utvilade än miljardbygget.

Länken: Eto'o med i världslaget imorgon och spelar istället för att hämta sitt pris för bäste afrikanska fotbollsspelare..?

Tror dessvärre att det är reals match som visas, eftersom det annars skulle påverka andra tv4+ program.

Vidare tycker jag att Eto'o växt som fotbollsspelare och person i och med flytten till FCB. Skulle istället vilja ge rött kort till dårarna på La Romareda. Tänk om domaren hade varit mörkhyad...
Betänk också att killen bara är 23(24 i mars) just nu. Håller med om att han är världens bästa anfallare just nu. Med ett vassare huvudspel så hade han också varit en av världens mest kompletta fotbollsspelare.

Força Eto'o!
Barcelona Messí
2005-01-01 02:34
Ämne: till F.C Barcelona ....
När har Henke petat Giuly? I El Clasico matchen blev inte Giuly petad, han var skadad.
Real Madrid Solari = Gud
2005-01-01 03:33
För mig hade det varit ett hårt slag om Solari går till Barça. Men får han spela där så... Då finns det iaf en anledning att se era matcher.
Jag håller Solari som världens bästa vänsterytter.
Men jag hoppas ändå att han spelar i ett förlorande lag om han går till er ;)
Deco_Barça
2005-01-04 22:28
kolla länken! Handlar om Giuly!
Barcelona Messí
2005-02-13 17:06
Mallorca hemma nästa helg, dags att vila spelare va? Xavi har inte varit lika bra som under hösten på sistone, jag tror att det är för att han är lite sliten. Vila honom och låt Iniesta spela. Márquez behöver vila så låt Albertini spela istället. Maxi Lopez behöver spela för att komma igång, Eto'o behöver lite välförtjänt vila. Sylvinho kanske borde spela men det skulle nog bli alldeles för många ändringar i laget tror jag.

Força Barça!
Länktips: www.tippnet.se/
Real Madrid nr9 magic
2005-02-14 21:47
Lördag 19 februari
19.55 Real Madrid - Athletic Bilbao,
kommentatorer Johan Edlund och Lasse Eriksson.

Söndag 20 februari
18.30 Studio inför La Liga med Suzanne Sjögren.

19.00 Barcelona-Mallorca,
kommentatorer Daniel Kristiansson och Pontus Kåmark.

21.00 Villarreal-Atletico Madrid,
kommentatorer Ola Wenström och Hasse Holmqvist.

KLart och tydligt visas det att Real Madrids match kommer att visas. Eftersom att det verkar som att er match har blivit flyttad till lördag kl 19.00 så tror jag inte att den visas. De har redan bestämt vilka matcher som ska visas och jag tror helt enkelt att de ersätter er match med en annan som spelas på samma tid, dvs söndag kl 20.00.

Jag kan ha fel och tv4+ kanske mot all förmodan visar er match istället för Real Madrids men det vore ett stort fel från deras sida, det vore att favorisera ett lag vilket man inte borde göra!

Tack för mig och lycka till nästa match, hoppas dock att ni förlorar poäng, hata mig inte för det!

Deco_Barça
2005-01-01 10:25
Ämne: För mig hade det var....
ehhhhm...

1) Solar är verkligen INTE världens bäst vänster-ytter.

2)Vem har sagt att han ska till Barça?

3)FC Barcelona är VERKLIGEN INTE ett loser lag som Real Madrid.

Visca El Barca!
Barcelona Davidsito
2005-01-01 14:13
Solarí är grymt ojämn men när han vill är jag beredd att hålla med marängen att han är en av de bästa i världen. Dellas som är bäst som libero är också det en bra värvning... fan va kul med lite nya spelare äntligen skall truppen få bredd! Jag vill ha Adriano
Barcelona Messí
2004-12-31 19:33
Exakt alla tycker olika.

Om inte Giuly har gjort någon nytta, då kan jag säga samma sak om Motta, Edmilson och Gabri. De har varit skadade i stort sett hela tiden. Giuly har inte gjort så mycket på sistone eftersom han har fått spela halvskadad. Det är inte hans fel, utan det är därför att vi inte har någon ersättare på hans position.

Jag säger samma sak som förut: Vänta tills han är helt återställd från sin skada.
Barcelona F.C Barcelona
2005-01-01 01:11
Har inte Giuly gjort nån nytta under året? I början av säsongen var han ju för fan en av Barças bästa spelare, ibörjan tycker jag han var bättre än Ronaldinho som då var riktigt usel. Men som Messí sen säger blev han skadad under en välgörenhetsmatch?! och sen en landskamp?!, därför har han fått spela halvskadad mycket.

"Henke petade Giuly i El Clasico, där är det bevis på att Giuly inte klarar av spanska ligan. "

Gabri petade Belletti en match innan Gabri blev skadad, betyder det att Belletti inte klarar av Spanska ligan? Bara för att man blir petad en match betyder det ju inte att man inte klarar av ligan.

"Han är skadad i 3 veckor och spelar en match och i den matchen så gör han ingeting"

Han har vart skadad 3 veckor och spelar halvskadad, chansningen går inte hem, betyder detta att han inte klarar La Liga? Ronaldinho var usel i några matcher i början av säsongen, dom nämner du inget om, Giuly var lysande ibörjan av säsongen innan hans skada, dom nämner du inget om.

Vad har Solari gjort som är så bra då?
Barcelona Damia
2005-02-13 19:22
Real Madrid blir pressade av Osasuna just nu. Hoppas att RM förlorar matchen. Tror själv att det blir ett X eller RM vinst.

VISCA!
Barcelona Messí
2005-02-14 21:33
Lionel Messí tillbaka i Barcelona efter att ha varit i Sydamerika och spela kval till U20-VM

Han facit: 5 mål på 9 matcher, då ska man tänka på att han har fått hoppa in i de flesta matcherna och att han är 3 år yngre än vissa spelare! Hoppas inte vi slarvar med honom, han kan bli riktigt bra!

Força Barça!
Deco_Barça
2004-12-31 22:03
Jag tycker Barça ska köpa Dellas han är mycket bra defensivt men spelar han defensiv mittfältare?

Hoppas nästa år går lika bra som 2004 =).Jag tror faktiskt att det kommer att gå bättre!

Gott nytt år Barça bröder!
Força Barça!
Real Madrid Don-toni
2005-02-14 19:51
som ni förstår så gillar inte jag barca så mycket.

men jag blev mycket glad att se Etoo sätt att ta emot publickens ap ljud genom att driva tillbaka, Mycket bra !
Barcelona Bopi
2004-12-31 21:29
Gott Nytt år Bröder!!! hoppas att nästa åt blir roligare å bättre!!ja jag vet att jag e kräsen!!
Barcelona Barça-Junior
2004-12-31 15:33
Vi behöver en defensiv mittfältare,ingen kantspringare.det har vi gott om.Tycker att Barça ska värva Dellas eller Gravesen och en anfallare av hög klass.
Barcelona Kluivert9
2004-12-31 06:40
Ämne: Har bytt namn,ja jag....
Japp och de som inte har det som den som du nämner platsar inte i barcelona.
Barcelona hammabarça
2005-02-14 20:33
jag tror inte att tv4 plus sänder barça matchen på lördag
Annons: