/spanien/barcelona/forum/25916.aspx/spanien/barcelona/forum/25916.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca-Junior
2004-12-30 16:30
Det ska verkligen bli kul å se hur Laporta agerar när transferfönstret öppnar sig.Jag tror att man värvar Gravesen och en Stjärnforward.Synd bara att om man värvar några spelare så kan vi tyvärr inte ha med dom i cl =(.
Barcelona Mr Riijkard
2005-01-01 20:20
Solari tror jag går till oss men nånting säger mig hur många lämnar si klubb för rivalerna men det är klar t han får ju knappt spela. Leverkusen gav ändå Ze Roberto OCH Ballavk till Munchen så ja tror de blir av
Barcelona Buba
2005-01-01 12:45
om det blir så att solari kommer till barca så anser jag det som en mycket bra värvning. han är en spelare med offensiva och deffensiva kvaliteer som kan användas i flera olika positioner, ger alltid 110% och är i en fin ålder
Barcelona Barça-Junior
2004-12-31 15:40
Ämne: Gott nytt år bröder:....
Barca Barca:här har du översättning på engelska: To Joan Laporta it would like to have the same luck with the winter reinforcements that the one that seems to have had with those of the next summer. Santiago Solari already is in the boat, and she is not inocentada that arrives late. The president of Barcelona has made sure the aid the Argentine midfield player of the Real Madrid, that will finish to its commitment in Santiago Bernabéu next the 30 of June and, in fact, could make public - if he wanted his agreement with the Barça as of same morning. The norm of the FIFA in the matter of draftees establishes that a player can freely negotiate his professional future with any club once enters the six last months of the contract vigor. The case of Solari adjusts to these parameters, as the wage pretensions of the player also adjust, who has accepted the policy settled down in the Barça. Political happiness is based on a relatively low card (nonsuperior to the million euros), but remarkably increased by incentives according to played parties, marked goals, obtained titles, et cetera. Balance. The arrival of Solari will cause that the Barça restores the balance that was lost from the march of Luis Garci'a to the English Liverpool. The left band will have a new occupant with the Argentinean, which will give, of step, more freedom of movements to Ronaldinho, to that now Frank Rijkaard usually upsets on the left-handed person. And, from step, Laporta will return to be conceited to take players of Madrid
Barcelona Rivald0
2005-01-01 14:16
http://www.goal.com/NewsDetail.aspx?idNews=40917&progr=8, hoppas det är sant, gillar Solari faktiskt..
Real Madrid Real:_Fan
2004-12-31 18:42
En liten kille står och tittar på Juventus träning och efteråt ber han Alexandro Delpiero om en Autograf.
Delpiero skriver och killen går nöjd därifrån. Nästa gång juventus tränar så är killen där igen och efter träningen ber han Del piero om en autograf.
Delpiero som känner igen killen ser förbryllad ut men skriver en autograf.
När samma procedur upprepar sig en tredje gång så säger Delpiero
Du var ju här i går och i förrgår och fick min auotograf varför kommer du tillbaka och ber om nya hela tiden ?
Jo det är så att om jag kan få ihop 10 autografer av dig så kan jag byta dem mot en av Ronaldinho
Barcelona F.C Barcelona
2005-01-01 01:11
Gott nytt år förrsten, Welcome 2005!
Barcelona kubala
2005-01-01 18:31
Ämne: Solari är ju grym.. ....
Ja, det vore inte helt fel :-). Men tycker att ni ska göra allt möjligt för att behålla era unga spelare, tänkte på Ramos nu, för det känns som om ni har ett storlag på gång om ni bygger vidare på det ni har. Fast måste ni sälja så är Baptista välkommen hos oss :).
Barcelona Barça-Junior
2004-12-31 16:03
28 år är han.Han har några goda år framför sig om Barca värvar honom!! =)
Barcelona Ham$inHo11
2005-01-04 14:47
Är det nån har som har koll på hur många gånger spanska och engelska lag har möts och hur det slutade mellan de..

tacksam för svar..
Barcelona Messí
2004-12-31 16:32
Ämne: Solari kan lyckas i ....
Vad är det jag läser? Solari bättre än Giuly?! Om du hade sett Giuly under hans tid i Monaco 2003/2004 så ska man bara inte kunna skriva det där. Giuly är bättre än Solari 10 gånger av 10. Giuly var bland de bästa i Barça i början av säsongen, sen drog han på sig en skada i franska landslaget och efter det var han sig inte lik. Mycket likt Ronaldinho.

Nu hoppas jag att både Ronaldinho och Giuly får läka sina skador och komma tillbaka hela.
Barcelona B_a_r_ç_a
2005-01-01 14:44
Señor Laporta
Det är sant att Dellas är mittback, men nu när Gerard är tillbaka så har vi två deffensiva mittfältare Mrquiz och Gerard, men vi har inga mittbackar ifall någon av Oleguer skadar sig för Marquiz är fast i mitten och vi kan verkligen inte flytta ner honom så jag anser att vi verkligen behöver Dellas och jag tror att han och Puyol kompleterar varandra. tänk att ha en mittback som är 2 meter lång och som är riktigt placeringsäker på fasta situationer.
Real Madrid Real:_Fan
2004-12-31 16:13
barca ni har en bra trupp hoppas ni vinner mot Chelsea
Barcelona B_a_r_ç_a
2005-01-05 13:48
Grabbar här har ni målet som inte räknades om ni vill se hur det gick till.
Barcelona Kharles_Thiago-Gabri-José-Enrique
2005-01-04 18:28
Jo, men Javito Peral, Mora, Peña och de andra har ju inte fått spela en A-lagsmatch i ligan, medan Damiá gjort det. Det kan nog vara något sådant. Alltså att man endast får ersätta dem med spelare som INTE spelat i la primera.

ang. drömelvan. 'Uno ocacion del año..' (sp?)
Força
Barcelona B_a_r_ç_a
2004-12-29 23:40
Var det bara jag som fick i huvudet att Coloccini kan vara något för Barca. Han va en av de bästa i spanien förra året som back men han kan spela som både deffensiv mittfältare och back. Idag spelade han som mittfältare och va riktigt bra ocg han är riktigt bra på huvud spelet och är agressiv. För övrigt så har killen inte fått nån speltid i Milan och finns inte äns med på bänken på vissa matcher så man skulle lätt kunna låna honom.
Barcelona Rivald0
2004-12-30 00:28
Teknikos. inte Iniesta..han kommer från Albacete & Messi från Argentina

3-0
Señor Laporta
2004-12-30 11:10
I svenska fotbolls magasinet GOAL, internationell fotboll, finns det reportage om "Deco-den lille spelaren med det stora spelet" och "Ombytta roller i La Liga" som handlar om FC Barcelona och Real Madrid. Dessutom finns en Barçaposter.

Koster ungefär 42 kronor. Nummer 1, 2005. Mycket nöje!
Barcelona polly
2004-12-30 02:07
Ämne: Tomasz: Japp det stä....
Vet inte om han räknas som huvud ägare för klubben men Chelsea-ryssen äger en stor del av CSKA... Så där finns det en del pengar att hämta kan jag tänka mig... Sen angående Gravesen så får han spela CL. (tror jag) har för mig Everton hamna 8-10.. sen va jag ine å kikade på deras sida här på sv. fans och där stod det inte ett ord om UEFA spel... Så ja tack till Gravesen.. //Polly
Atlético Grekland
2005-01-01 14:58
Barcas lag när ligan drar igång igen

Belletti,Dellas,Puyol,Gio
Deco,Tacchianardi,Xavi
Giuly,Eto´o,Ronaldinho
Barcelona Barca_best_forever
2005-02-12 21:52
Tot el camp
és un clam
som la gent blau-grana
tant se val d'on venim
si del sud o del nord
ara estem d'acord, estem d'acord
una bandera ens
agermana;
blau-grana al vent
un crit valent
teniim un nom
el sap tothom;
Barça, Barça, Barça!
Jugadors
Seguidors
Tots units fem força;
Són molts anys plens d'afanys
Són molts gols que hem cridat
I s'ha demostrat, s'ha demostrat
Que mai ningú no ens pot tòrcer;
Blau-grana al vent
Un crit valent
Tenim un nom
El sap tothom:
Barça, Barça, Barça!
Atlético Grekland

Deco,Tacchianardi,Xavi
Giuly,Eto´o,Ronaldinho
Atlético Grekland

Deco,Tacchianardi,Xavi
Giuly,Eto´o,Ronaldinho
Barcelona Messí
2005-02-13 00:33
hammabarça//
Vi är mer än ett fotbollslag, vi är mer än en klubb! "Més que un club" stämmer ganska bra. Måste kännas skönt för spelarna att vinna så stort igen efter förlusten mot At. Madrid

Ronaldinhos framspelningar var av yttersta världsklass, synd att han inte fick sätta en boll själv. Vi kunde lätt ha vunnit med 5-1 kanske t.o.m 6-1. På slutet hade vi några väldigt bra chanser som vi lekte bort, men men, väldigt skönt med seger!

Tror Real Madrid kan få det tufft imorgon, om Osasuna har en bra dag så kommer de vinna!

Força Barça!
Barcelona Blaugrana_1899
2005-02-13 20:26
Osasuna käkar real madrid just nu, vilka chanser dom radar upp!
Barcelona kubala
2004-12-31 13:03
Enligt tidningen As, så kommer Solari till oss nästa sommar. Han kommer som fri transfer. Parterna sägs redan vara överens. Vi får se.
Gott Nytt År! Bon Any Nou!
Señor Laporta
2005-01-01 14:20
Ämne: Jag tycker Barça ska....
Dellas är renodlad mittback. Inget annat. Han skulle inte kunna spela pivote. Han är för långsam. Ingen Dellas till Barcelona.
Señor Laporta
2005-02-13 16:51
Kharles_Kubala

Självklart är det El Mundos betyg, har bara glömt att skriva var dom kommer ifrån.
Barcelona Messí
2004-12-31 18:38
Ämne: Messí: Du kan inte j....
1. Vad har Milan med spanska ligan att göra?
2. Jag säger inte att Ronaldinho är en dålig spelare, bara att han inte presterat lika bra som världens bästa spelare borde göra under hösten.
3. Jag tvivlar på att Messí i högform skulle vara bättre än Giuly.
4. Giuly var skadad under El Clasico så det är en orsak till att "Henke" spelade.
Barcelona Barca Lover
2004-12-31 17:18
solari är han defensiv mittfältare eller vad?
Annons: