/spanien/barcelona/forum/25914.aspx/spanien/barcelona/forum/25914.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Señor Laporta
2004-12-27 16:14
Ämne: Barcelona has set it....
Visst Basinas är en bra spelare och var en stor anledning till att Grekland vann EM i somras. Basinas spelar där tränaren vill ha honom och anpassar sig snabbt. Men Basinas har spelat med Panathinaikos i Champions League.

Panathinaikos skulle nog inte sälja sitt nav på mittfältet för billiga pengar. Och jag är inte säker på att dom vill låna ut honom resten av säsongen, man vill ju vinna Grekiska ligan och Basinas behövs.
Barcelona Puyol_20
2004-12-28 03:17
Kharles_Thiago-Gabri-José-Enrique :
Hehe stämmer rätt bra de där o det har de visat prov på att det enda dem är kapabla är hård-ful stil mot eleganta lag från spanien tex..landskampen mot england är bara en liten teaser...Mina barca bröder håller ni inte med om en grym städgumma + en effektiv huvudspelare?
Barcelona Puyol_20
2004-12-27 22:42
Soodan ja förstår dig när du nämner spelare som betraktas lr spelat som medelmåtter men du måste komma ihåg att davids som ansågs som avdankad o slut i italien gjorde ett ganska bra jobb som städgumma...men viist ska vi inte chansa för mycket...Saviola bör vi ta tibax men ska vi chans mot benbrytar lag ifrån england tyskland så måste vi ha nån som vinner nickdueller där framme..lr vad säger ni?

Forca Barca
Señor Laporta
2004-12-29 13:18
Ämne: Hur ställer de upp i....
Katalonien eller Cataluña.
Sevilla Sevilla4ever:)
2004-12-29 14:15
Finns det nån sida om eran nya "Maradona" Lionel "Leo" Messi. Ja har letat fast har inte hittat nåt, finns de nån fan-sida lr nåt liknande om Messi? Han är en väldigt stor talang man har ju sett han spela på tv o han verkar ju intressant...
Barcelona Kharles_Thiago-Gabri-José-Enrique
2004-12-29 14:08
Tråkigt. Dom borde köra som Barça.
Barcelona Messí
2004-12-27 17:33
Hur tror ni vi (Katalonien) ställer upp på onsdag?

Jag tror vi spelar så här:
Valdes
C. Torres-Puyol-Oleguer-Capdevila
Xavi-Gonzales-Iniesta
?-S. Garcia-Luque
2004-12-27 13:40
Puyol måste nog skaffa sig ett kastilianskt hjärta innan det händer. Han får nog nöja sig med att agera kapten i landskampen mot Argentina, för sitt kära Katalonien nu på onsdag..
Barcelona Messí
2004-12-28 12:54
Ämne: vi som kan spanska, ....
Är inte säker men jag tror att Robinho föredrar Real Madrid före Chelsea och Barcelona. Som sagt, jag är inte säker.
Barcelona Barca Barca
2004-12-26 19:39
Gottwald

Tack mannen=) Men jag tycker Puyol ska vara det eller??
Barcelona Gottwald
2004-12-26 17:49
Barca Barca

Jag tror det e Baraja som är lagkapten efter Raul i landslaget, men är inte riktigsäker men har sätt han varit kapten i någon match
Barcelona Barca Barca
2004-12-26 19:39
Gottwald

Tack mannen=) Men jag tycker Puyol ska vara det eller??
Barcelona Amazing
2004-12-27 20:18
Kan man följa matchen imorgon på internet? Någon som vet?
Atlético Greko
2004-12-27 18:57
Här e 3 länkar angående basinas transfer! till dej som ville ha dom!

www.cooperativa.cl/p4_noticias/site/artic/20041225/pags
/20041225133817.html

www.marca.com/edicion/noticia/0,2458,575929,00.html

http://www.ert.gr/eidiseis/en/newsDetails.asp?id=4006
Barcelona kubala
2004-12-27 18:05
Ämne: Hur tror ni vi (Kata....
Tyvärr så har Xavi, Puyol och Iniesta lämnat återbud p.g.a. småskador. Däremot så kommer Uniteds Piqué att vara med.
Barcelona soodan
2004-12-27 21:53
jävla tjat om massa sug anfallare tex crespo carew tomassom etc. Finns bara en rimlig som jag skulle kunna tänka mig. SAVIOLA . Ge honom chansen i ett barca med självförtroende och form !!!
Barcelona Messí
2004-12-27 15:25
Ämne: Barcelona has set it....
Källa, tack.

Om det nu stämmer så ser jag det som en bra värvning. Han skulle inte vara allt för dyr om vi nu skulle köpa honom. Har bara sett honom spela i EM för Grekland där han var mycket bra som defensiv mittfältare.
2004-12-28 02:00
Pelayo

Vet ej om du märkte en bit sarkasm där, men den seriösa biten tog du inte miste på.

Det känns lite som att Spaniens hjärta och huvudstad's son - Raul är kapten för att hålla ihop spelarna från alla landets hörn, du förstår nog. Så som han spelar nu så borde han inte platsa.

Puyol_20
Gillar ditt uttryck "benbrytar lag ifrån england tyskland".. hah.
Barcelona Sonde
2004-12-27 17:02
Greko: Var vänlig och skicka en länk istället för att kopiera artikeln.
Señor Laporta
2004-12-26 10:24
Ämne: Marques var ju borta....
Marquez drog ju på sig någon sträckning så det borde inte vara så farligt med honom. Dels så satt han ju på bänken och sen har det inte stått något på www.fcbarcelona.com om att det skulle vara något allvarligt.
Barcelona Barca Barca
2004-12-31 18:52
Messí: Ja kan hålla med dig lite om Giuly. Men allvar du måste erkänna att Giuly inte har gjort nån nytta i Barca. Han är skadad i 3 veckor och spelar en match och i den matchen så gör han ingeting. Han gör ingeting. Ja fattar inte vad du ser som är bra hos han. Men som sagt alla tycker olika.

Real:_Fan: hahaha, den var bra:)

Barcelona Barca Barca
2004-12-31 18:52
Messí: Ja kan hålla med dig lite om Giuly. Men allvar du måste erkänna att Giuly inte har gjort nån nytta i Barca. Han är skadad i 3 veckor och spelar en match och i den matchen så gör han ingeting. Han gör ingeting. Ja fattar inte vad du ser som är bra hos han. Men som sagt alla tycker olika.

Real:_Fan: hahaha, den var bra:)

Atlético Greko
2004-12-31 18:47
Du som skrivit "silly season": varför har du inte skrivit med dellas o basinas som möjliga övergångar?
Spanien Pelayo (A.K.A 14-79)
2004-12-27 17:04
Kharles_Thiago-Gabri-José-Enrique skriver:

"Puyol måste nog skaffa sig ett kastilianskt hjärta innan det händer. Han får nog nöja sig med att agera kapten i landskampen mot Argentina, för sitt kära Katalonien nu på onsdag.."

På vilket sätt förutsätter kaptensbindeln för Unionen Spanien av självständiga regioner ett som du säger "kastilianskt hjärta"? Har du information som jag saknar? Ännu märkligare blir det då Puyol var lagkapten för Spanien under OS fotbollen i Sidney - och det gick ju ganska hyfsat...

Hur som helst så hoppas jag på katalansk seger på Onsdag. Katalonien har en stark trupp (så när som på vissa punkter) som jag tror kan stå upp bra mot Argentina, vinna kan de alla gånger.
Barcelona Puyolinho
2004-12-29 14:06
Spelar Katalonien

5-3-2 ? ?
Barcelona Puyolinho
2004-12-29 13:50
Vad säger ni om Nilmar ?
Framtidsman!
Señor Laporta
2005-01-04 14:11
Jag tror man kan lägga till spelare nu. Men varför han inte var med från början var att då Rijkaard tog ut truppen var både Gabri och Belletti hela.

Skulle dock helre se Belletti mot Chelsea då Chelsea har både Robben och Duff som kan spela på vänterkanten. Och dom är snabba och duktiga. Belletti behövs då.
Barcelona B_a_r_ç_a
2004-12-29 01:50
Barca kommer inte att värva någon deffensiv mittfältare för att man inte vill lägga ut pengar på den positionen när de nu har Marquiz och Gerard som kommer nsart tillbaka och sedan så är både Motta och Edmilson på god väg tillbaks så den enda platsen som ska färstärkas är anfallet och en stor anfallare.
Personligen så tycker jag att man borde satsa på någon riktig stjärna eller så ska man försöka hitta något billigt altenativ eller ett lån för att om vi hämtar en medelmåtta som kostar en del och inte får spela så mycket så är det onödigt.
Deco_Barça
2005-01-04 22:42
Redaktionen:
Kan ni göra som på fcbarcelona.com. Översätta alla artiklar. Det kanske är för många artiklar. Kan ni inte göra en liten Sammanfattning vad som har hänt under veckan hos Barça. Varje vecka :P!

Força Barça!
Señor Laporta
2004-12-29 13:25
Spurs Fredi Kanoute senaste mannen att länkas samman med en övergång till Barça i januari.
Annons: