/spanien/barcelona/forum/25912.aspx/spanien/barcelona/forum/25912.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca Barca
2005-01-03 11:27
Ämne: Ämne: Som for....
Santa Cruz är 23-24 år.
(--MadriEntes--)
2005-02-13 23:42
vilka tidningar i spanien favoriserar vilka lag?
Barcelona Barca Barca
2005-01-03 11:27
Ämne: Ämne: Som for....
Santa Cruz är 23-24 år.
Barcelona Riijkard
2005-01-02 21:04
ok Alvaro i Zaragoza och Andrade
(--MadriEntes--)
2005-02-13 23:42
vilka tidningar i spanien favoriserar vilka lag?
Barcelona el profesor
2005-01-02 21:11
Ämne: Jaa.Mexes vore perfe....
lirar i roma nu! men det e knappast troligt att dom släpper han men han hade inte varit fel att ha
Barcelona Barça-Junior
2005-01-02 21:15
Nää verkligen inte.Han vore perfekt.

Och på tal om David Pizzaro så vore det väldigt bra om han kom för vi behöver rotation i laget annars blir det som real.m.Skulle gärna se han i Barca tröjan.
Barcelona Barca Barca
2005-01-02 21:03
Ämne: Ämne: Varför ....
Coloccini vore det bästa alternativet nu till januari, han får ingen speltid i Milan ibland är han inte äns med i truppen. Plus han har spelat i spanien.

Yepes från PSG är också en grym mittback fast jag vet inte om han verkligen håller i spanskaligan, han är oprövad.

Kompany har set honom spela en gång och det var mot Inter. 1,90 cm och för att vara så läng så är han faktis rätt så snabb.

Van Buyten än av mina favoriter stor stark, grymt bra i luften.

Men till sommaren så skulle Mexes sitta bra. Mexes är snabb en av de snabbaste MITTBACKARNA i världen, 1,87 cm, mycket bra teknik.
Barcelona Barça-Junior
2005-01-02 18:36
Varför en back?!Vi har redan backar i klass.Vi behöver en anfallare och en yttermittfälltare.Analeka och Solari vore bra.Barca har intresse för båda.
Barcelona Kharles_Thiago-Gabri-José-Enrique
2005-01-02 18:12
Pelayo
Vad fanken yrar du om, männska?

el profesor och Barcaängel
Som Sonde säger, det här börjar bli tjatigt..

Ska dock tillägga att Gabriel Milito var en av de aktuella försvararna inför årets säsong. Det blev Edmilson istället.

Enligt fcb.dk så är Jorquera och Gerard helt återställda från skadorna och kan återgå till full träning med resten av laget.

Värt att notera är också att Deco blivit vald till årets portugisiska fotbollsspelare av tidningen O'Jogos läsare.
Barcelona Barca Barca
2005-01-02 21:03
Coloccini vore det bästa alternativet nu till januari, han får ingen speltid i Milan ibland är han inte äns med i truppen. Plus han har spelat i spanien.

Yepes från PSG är också en grym mittback fast jag vet inte om han verkligen håller i spanskaligan, han är oprövad.

Kompany har set honom spela en gång och det var mot Inter. 1,90 cm och för att vara så läng så är han faktis rätt så snabb.

Van Buyten än av mina favoriter stor stark, grymt bra i luften.

Men till sommaren så skulle Mexes sitta bra. Mexes är snabb en av de snabbaste MITTBACKARNA i världen, 1,87 cm, mycket bra teknik.
Barcelona Barça-Junior
2005-01-03 13:27
Señor Laporta
2005-01-03 14:33
Ämne: Ämne: Barça-J....
Det blir med allra största sannorlighet Damià som tar högerbacksplatsen och Sylvinho tar vänsterbacksplatsen.
Barcelona Sonde
2005-01-05 12:31
Japp såg den. Smått otroligt faktiskt. Hade Manure satt frisparken efter hade det blivit kalabalik och mord, det vill jag lova.

Spanska domare kanske inte är så dåliga trots allt.
Barcelona Barça-Junior
2005-01-02 21:08
Jaa.Mexes vore perfekt.Jag har sett honom många gånger i franska ligan.Han är snabb som ***.Vilket lag lirar han i nu?
Barcelona Lucho
2005-01-02 20:06
Och inte fan ska Davids komma tillbaka! Han är en nolla i mina ögon. Lika mycket som han betydde för Barça förra året betydde Barça för honom. Han gav klubben garantier om att han skulle fortsätta men istället skriver han på för Inter. Sådana typer ska inte få dra på sig Barças matchtröja. Det glädjer mig verkligen att han får nöta bänk i Italien.
Barcelona Barca Barca
2005-01-02 20:02
Señor Laporta: Sant Sant.

Barça-Junior:
En back som Dellas passar in i lag som Milan och Juventus. Dellas passar absolut inte in i Barca, som Señor Laporta säger Barcelona spelar så offensivt så behövs det snabba backar. Har du märkt ibland så hamnar Puyol och Oleguer helt ensamma och får försvara sig. En mittback som passar Barcelona bra är Milito, Coloccini eller Rio Ferdinand. Den sist nämnde kan man glömma. Man får inte heller glömma att Dellas hade tre backar brevid sig plus 4 defensiva mittfältare framförsig.

Jag menar inte nu att Dellas är genom tidernas sämsta back, men han är ingen för Barca.
Barcelona Barca Barca
2005-01-02 20:02
Señor Laporta: Sant Sant.

Barça-Junior:
En back som Dellas passar in i lag som Milan och Juventus. Dellas passar absolut inte in i Barca, som Señor Laporta säger Barcelona spelar så offensivt så behövs det snabba backar. Har du märkt ibland så hamnar Puyol och Oleguer helt ensamma och får försvara sig. En mittback som passar Barcelona bra är Milito, Coloccini eller Rio Ferdinand. Den sist nämnde kan man glömma. Man får inte heller glömma att Dellas hade tre backar brevid sig plus 4 defensiva mittfältare framförsig.

Jag menar inte nu att Dellas är genom tidernas sämsta back, men han är ingen för Barca.
Barcelona Barça-Junior
2005-01-02 20:43
Ämne: Varför är inte Milil....Han var aktuell inför säsongen,men man köpte Edmilson istället.Han är en bra spelare men han är inte aktuell.Vem tycker ni Barça ska värva? (en mittback)(förutom Milito)
Barcelona Messí
2005-01-04 16:25
Ämne: Messí: jag är inte s....
Just det. Glömde att man fick byta inte lägga till. :-)

-

När truppen samlades idag så kom Gio tillbaka med en lättare skada. Det var hans knä som han hade problem med. Läkarna tror dock att det inte är någon fara.
Barcelona Barça-Junior
2005-01-02 20:07
Okej okej.Men Milito är inte aktuell ens och Coloccini tror jag knappast att man värvar,så vem tycker du man ska köpa som inte är allt för dyr?
Señor Laporta
2005-01-02 19:31
Ämne: Varför inte värva Lu....
Luis Fabiano gick till Porto i somras och kan inte, med en ny regel från EU, göra ett till byte av nation. Alltså, han gick från Brasilien till Portugal. Han kan alltså inte gå från Portugal till Spanien.

Carlos Tevez är klar för brasilianska Corinthians. Han skulle också kosta allt för mycket.
Barcelona Messí
2005-01-02 19:58
Davids kan inte komma tillbaka till oss under vintern p.g.a en regel av Uefa.
Barcelona Puyolinho
2005-02-13 22:23
Grymmt starkt av At.Bilbao o vända 3-0 till 3-3, Det är en hel halvlek kvar så dom kanske till o med vinner !
Barcelona Messí
2005-01-02 18:45
Ämne: Vi har ju Marquez,pu....
Marquez är ju än så länge pivote. Edmilson är skadad.
Señor Laporta
2005-01-02 19:46
Ämne: david pizarro från u....
Har du glömt vilka Barcelona redan har??? Deco?, Xavi? och Iniesta? Har du glömt dessa spelarna? Sen har Ronaldinho gjort mest assist i Barcelona i år? David Pizarro behövs absolut inte! Dessutom har Udineses president gått ut och sagt att han inte är till salu...
Spanien C.R
2005-01-09 12:50
Är det någon som vet något nytt om Real Madrid och fallet Robinho? vill få det klarlagt från ett barca fans som vet mycket om just detta fallet hur det egentligen är. Är han en maräng lr inte?
Barcelona Riijkard
2005-01-02 20:36
Varför är inte Mililito aktuell. Ni kan inte skylla på att han inte är bra han har 2 fötter bra teknik i luften kanon och snabb är han också kan användas som devensiv mittfältare också. Han skulle passa Barca perfekt. Vad tycker ni om Alvaro i Zaragoza och vad tycker ni Mililito är för typ
Barcelona Messí
2005-01-02 19:13
Adriano_ Så onödigt att skriva det, nästan alla här tycker att han vore ett bra köp. Men behövs han? Är det troligt? NEJ.

Barcaängel Messí, Rubén och Damiá har fått chansen att komma upp från b-laget. Damiá tog den, Messí har fått hoppa in några gånger och Rubén stog senast och gjorde så där ifrån sig.
Barcelona Barça-Junior
2005-01-02 19:51
Men om han är så värdelös?! Varför har han då en självklar plats i startelvan för både Grekland och Roma.Så dålig kan han väl inte vara lr har jag fattat fel? =S
Annons: