/spanien/barcelona/forum/25911.aspx/spanien/barcelona/forum/25911.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Puyol_20
2004-12-23 23:52
Kharles_Thiago-Gabri-José-Enrique:

Du har rätt angående nickstarka spelare som Barca är i behov...det va jag som skrev att chelsea är klart överlägsna när det gäller huvudspelet..Om inte nickstark så gärna en ettrig bolllvinnare av högklass..dacourt/graveson är mina favoriter under vintern...Forca Barca
Barcelona Xavidinho
2005-01-03 14:51
BarcaHalle//Okej det var bara ett rykte sa Puyolinho.Bra.

Puyolinho//Sitter Angelo Charisteas på bänken i Bremen?!
Nu blev man sugen,men vilken postion lirar han på?
Barcelona Tompa
2004-12-23 15:00
Böterna för rasismen på läktaren? Är 50 000 spänn för mycket? Nej, det är snarare alldeles för lite!
Barcelona Xavidinho
2005-01-03 14:30
Jag har bytt namn från Barça-Junior till Xavidinho
Barcelona Tompa
2004-12-23 15:00
Böterna för rasismen på läktaren? Är 50 000 spänn för mycket? Nej, det är snarare alldeles för lite!
Barcelona Barça-Junior
2005-01-03 13:41
Okej.Men jag tycker inte Guily har tagit platsen som höger ytter jag vill hellre se Solari på Guilys plats.Han kanske kan visa lite bättre vinnarskalle än honom.Någon som vet vad Maxi Lopez spelar som?Han avlastar i alla fall inte Ronaldinho eller Eto´o.Fast i nuläget kan man ju ändå inte värva Lopez för vi har ju redan tre icke-eu spelare,därför tycker jag att man ska ta tillbaka Saviola.
Barcelona Puyolinho
2004-12-23 16:06
Kan det bli för mycket ?
Barcelona Kharles_Thiago-Gabri-José-Enrique
2004-12-23 20:03
Känns ibland som att en nickstark center behövs i de täta matcherna. Ett världslag som Barcelona ska inte behöva förlita sig till 100% på markspel. Man tappar en dimension på det viset. Och täta matcher blir det rätt så ofta för Barcelonas del. Håller med den som skrev att Chelsea är överlägsna när det gäller luftrummet. Motta, Edmilson, Gabri, Larsson och Gerard, alla dessa herrar som saknas är ju bra huvudspelare som behöver ersättas. Hoppas ledningen har detta i åtanke när inviernes mercado öppnar.
Salut Barçabröder.
Señor Laporta
2004-12-23 15:09
el diablo

Det är inte alls för mycket pengar. Snarare för lite. Rasism är helt oacceptabelt och sådana tankar borde inte finnas varken inom dagens samhälle eller fotbollen. Rasismen måste bort.
Señor Laporta
2004-12-29 13:29
Ämne: Real Madrid offer Wo....
Ja vad ska man säga?
Varför skulle Barça sälja Eto'o till Real Madrid? Och varför skulle han vilja gå dit? Han har ju redan blivit ratad av Real en gång och han trivs i Barça. Och sen vilka spelare Real erbjuder, Woodgate? Han har varit skadad hela säsongen, vilken flopp! Real klantade sig i somras och det ska dom allt få leva vidare med.

Jag säger: HAHA!
Barcelona Holländaren
2004-12-29 13:16
Former Holland international Jordi Cruyff is being linked with a sensational return to Barcelona.
Cruyff can be signed on free transfer after being released by Espanyol and would satisfy Barcelona's need for a striker during January's transfer window.
Cruyff is said to have already held talks with Barca sports director Txiki Begiristain over the past week.
Señor Laporta
2004-12-23 18:38
Här firar Barçaspelarna jul.
Damià firar sin jul hemma hos föräldrarna i Figueres i norra Katalonien.
Belletti åker till Belo Horizonte, Brasilien, för att fira julen med fru och familj.
Messí ska hem till familjen i hemstaden Rosario för att äta bland annat gris.
Deco ska till Sao Paulo för att fira julen med fru och barn.
Puyol åker till Pobla de Segur för att fira jul med sin familj. Nyår firas dock på annan ort, nämligen hemma hos flickvännens familj.
Iniesta åker till Fuentealbilla i Albacete där han och hans familj kommer ifrån.
Gio har fullt upp. Först åker han till Holland för att hälsa på familjen och sen på semester i Paris.
Marquez stannar i Barcelona. Släkten kommer på visit i Barcelona från Mexico.
Xavi kör med samma rutiner som alltid. Jul och nyår med familj och vänner med vanlig julmat.
Eto'o svarar kort "I'll spend Christmas with my family".
Valdes stannar även han i Barcelona för jul med familjen.
Ronaldinho åker till Porto Alegre i Brasilien för att ha kul med familjen.
Rijkaard firar sin jul med fru och son söderut.
Deco_Barça
2004-12-23 17:40
Ämne: Ämne: Buba
....
Du har rätt! Vi hade Henke i anfallet ^^! Men vi har ju Eto'o men han brukar inte vara stark i luften.
Deco_Barça
2004-12-29 19:35
Ämne: Deco_Barça

Varför....
Va snackar du om?

'Varför tror du jag vill ha Gravesen !
Han skulle va perfekt mot Lampard och co.! ' ???

PS:Gravesen får ändo inte vara med i CL!
Barcelona Bopi
2004-12-29 13:24
Real Madrid offer Woodgate, Owen for Eto'o !!!!

Kolla länken!!! vad ska man säga!!
2004-12-29 02:10
Ämne: Kommer inte ihåg vem....
Här snackar vi Katalonien, och INGET ANNAT..

*Inväntar mothugg från Pelayo*

;-)
Buenas Noches
Barcelona Sonde
2004-12-23 13:27
el Diablo: Varför var det "lite väl mycket"? Det är bara bra att man tar krafttag. Rasismen har överhuvudtaget börjat gå överstyr de senaste omgångarna. Något måste ju göras.
2004-12-28 19:12
El Mundo Deportivo skriver att ledningen nästan har skrotat tanken att värva en pivote, eftersom Marquez och Oleguer gör bra ifrån sig på sina platser och dessutom läker Gerard och Motta ganska bra. Även Edmilson läker bra. Första prioritet är nu att skaffa en bra centerforward.

Själv hoppas jag ändå på minst en mittfältare. Känns lite riskabelt att hoppas på skadade spelare.

Dessutom skriver tidningen att man håller ett öga på Man Citys talang Shaun Wright-Phillips men han är inte aktuell i vinter.

Messi ska spela U20 VM med Argentina i Holland. Och kommer inte tillbaka förrän i februari.
Det går även rykten om att Lucho och Pep kan vara sensationella värvningar i vinter.

Sen så säger Saviola att ingen i Barcelonas ledning har tagit kontakt med honom ang. en tidig comeback i Blaugrana. Dålig stil!
Visca!
Barcelona Bopi
2004-12-28 15:35
jag Önskar ibland att Rivaldo kunde komma tillb till Barca!!! asså jag tror inte att folket fattar hur bra han va/är!!!
Barcelona Messí
2004-12-28 13:19
Självklart tror jag inte på att Eto'o kommer gå till Real. Men det som är så pinsamt är att han tror att Eto'o skulle vilja gå tillbaka till Real Madrid nu.
Barcelona Sonde
2004-12-23 17:09
Har vi någon svaghet så är det huvudspelet (främst på fasta situationer). Men det vi saknar i lufrummet tar vi igen på marken. Jag har hellre Eto'o (eller någon annan vindsnabb spelare) som center, än till exempel Koller. Med den spelstil vi har bör vi prioriterna snabbhet, passningsskicklighet och spelsine före styrka och huvudspel.

Pumzi: Att Anelka inte fått spela så mycket som han förtjänar har berott på bråk med tränaren. Tränaren i sin tur är i bråk med klubbdirektören som vill ha Anleka på plan. Då det är klubbdirektören som fattar beslut kring övergångar, tror jag att det blir väldigt svårt att få hit honom.

(ursäkta bristen på namn, minnet sviker)
Barcelona Puyol_20
2004-12-22 22:47
amunt :
Har du inget vettigt o säga???
Tycker du ska kolla in ditt eget lag hur dem spelar....När Valencia möter Barcelona så spelar valencia så engelsk undra varför??? kanske e vår offensiv för myckte....Tur säger du ni har 2 skader på 2 bra spelare o vad hände??? ni sjönk som en sten skulle göra i ett hav...vi har mer än 5 skader på bra spelare o ändå har vi tagit poängen....Men man ska vinna o dominera varenda match lr hur så har väl ni gjort lr hur????
sluta skäm ut dig gå o drick glögg
Barcelona kubala
2004-12-28 13:17
Ämne: Hur lågt kan man sju....
Ni tror väl inte på det här, va? Känner Guasch personligen och manen har blivit ett stort skämt. Och stämmer det om Sacchi, så är det värre med honom än vad man har befarat.
Señor Laporta
2004-12-23 16:03
Tufft för Barça när la Liga drar igång sen igen. Båda ytterbackarna Belletti och Giovanni van Bronckhorst är avstängda efter att dragit på sig fem varningar var. Troligen blir det Damià och Sylvinho som får starta mot Villarreal.
Real Madrid CC
2005-01-05 17:13
Om ni vill läsa på om era kommande motståndare i Champions League har vi för ungefär en månad sedan skapat en E-magazine om Chelsea. Andra numret kom ut för ca en vecka.

Vi är nu intresserade av att höra från fans som inte håller på Chelsea och hoppas därför att folk här kan tänka sig ta en titt. Om ni känner för att lämna en kommentar får ni gärna skicka mail till kalle.ringberg@telia.com eller skicka ett PM till mig.

Lycka till i ligan och så ska det bli ett otroligt spännande möte i Champions League. Det enda som är synd är att vi inte möts i final.
Valencia CC
2005-01-05 17:13
Om ni vill läsa på om era kommande motståndare i Champions League har vi för ungefär en månad sedan skapat en E-magazine om Chelsea. Andra numret kom ut för ca en vecka.

Vi är nu intresserade av att höra från fans som inte håller på Chelsea och hoppas därför att folk här kan tänka sig ta en titt. Om ni känner för att lämna en kommentar får ni gärna skicka mail till kalle.ringberg@telia.com eller skicka ett PM till mig.

Lycka till i ligan och så ska det bli ett otroligt spännande möte i Champions League. Det enda som är synd är att vi inte möts i final.
Barcelona Scorpius_Cx
2005-01-05 16:27
nån som vat vart man kan få tag på spel programet inför året...?
efes
2005-01-05 15:25
känner på mig att real kommer torska ikväll... tror Nihat sätter ett mål.
Forza Barca
em1l
2005-01-05 16:31
Ämne: nån som vat vart man....
09.01.2005 Villarreal FC Barcelona
16.01.2005 FC Barcelona R. Sociedad
23.01.2005 FC Barcelona R. Santander
30.01.2005 Sevilla FC Barcelona
06.02.2005 FC Barcelona Atl. Madrid
13.02.2005 Zaragoza FC Barcelona
20.02.2005 FC Barcelona Mallorca
27.02.2005 Numancia FC Barcelona
02.03.2005 FC Barcelona Espanyol
06.03.2005 Osasuna FC Barcelona
13.03.2005 FC Barcelona Athl. Bilbao
20.03.2005 Deportivo FC Barcelona
03.04.2005 FC Barcelona Betis
10.04.2005 Real Madrid FC Barcelona
17.04.2005 FC Barcelona Getafe
24.04.2005 Málaga FC Barcelona
01.05.2005 FC Barcelona Albacete
08.05.2005 Valencia FC Barcelona
15.05.2005 Levante FC Barcelona
22.05.2005 FC Barcelona Villarreal
29.05.2005 R. Sociedad FC Barcelona
Barcelona Bopi
2004-12-28 12:48
vi som kan spanska, kolla på länken!!! över set de som e vilktigt!! vill veta!
Annons: