/spanien/barcelona/forum/25909.aspx/spanien/barcelona/forum/25909.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2004-12-22 19:17
Haha sheit lite komedi till julen passar väll bra ändå tycker jag :D Pumzi tror du att du kan ställa upp på julafton hos mig också, d kan vara som uppvärmning innan julmaten så alla blir på bra humör haha :D
Barcelona Barca Barca
2004-12-22 17:02
pumzi: Tror du ja e född i går eller "Depor har mycket bättre trupp men har svårt att andvända den"
Barcelona Ronaldinho_barca
2004-12-22 19:17
Är deco skadad ? hur länge ?../ tacksam för svar !
Barcelona Barca Barca
2004-12-22 17:02
pumzi: Tror du ja e född i går eller "Depor har mycket bättre trupp men har svårt att andvända den"
Spanien pumzi
2004-12-22 16:56
Barca Barca.

Jag hejar ine ens på Deportivo,jag hejar på Milan
Barcelona Puyol_20
2004-12-21 19:05
CruzitoZ :
Graveson har egenskaperna för att lyckas han ska störa motståndarna ...vad har ligan med det o göra...en kämpe e en kämpe...kolla på gattuso kom från skotska ligan han har noll teknik relativ kort men har en enorm kondition o vinner bollar...Det skulle nog graveson oxo göra..vad ja vet om graveson och sett är att han har likadana egenskaper...Såg du inte danmark i em lr fan va alla e skeptiska vann han inte de mesta mot italien??? vem skulle inte vilka ha javier zanetti stabil spelare men han kommer ju inte flytta på sig... Forca Barca
Barcelona Amazing
2004-12-22 21:13
Igår gav någon ut en länk till en spansk sida där man kunde klicka så att man kunde höra spanjorer kommentera matchen mellan Barca-Levante.
Kan någon ge mig den länken igen?

Tacksam för svar!
Barcelona Teknikos
2004-12-22 20:56
Majsan//
Jag tipar nog på att Chelseas/Man Utds bänk skulle vinna...
vad heter staden då?:P

Om ni tittar på franska ligan så kanske ni vet vem han är, Lorik Cana, i PSG... Tror han skulle passa bra in i Barcelonas spel faktist. Bra spelsinne, bra teknik, sliter, gryma passningar etc. Tror han skulle passa bra in med Xavi i innermittfältet, Xavi skulle få mer chans och vara offensiv vilket skulle höja kvaliten på spelet!
Jag tror han skulle gjort succe, annars så kan de köpa tillbaks Davids, saknar honom!
Barcelona rico
2004-12-22 17:08
"Jag hejar ine ens på Deportivo,jag hejar på Milan"

Pumzi (aka Claes Nyberg)

Om du inte är depor supporter varför använder du VI istället för NI när du skriver att depor måste förstärkas och sparka tränaren.
Vad jag uppfattar det så är du en depor supporter.
P.S jag tycker oxo att eran trupp i år suger.
Barcelona *
2004-12-22 16:34
Där finns både målen och höjdpunkterna.
Barcelona Majsan
2004-12-22 19:34
Pumzi/
Vad har det för betydelse hur många kalsonger eller flingpaket varje spelare är känd nog att sälja? Barcas trupp är i år extremt stark, förvisso nu med skadorna en aning tunn. Men vilka lag har 2 stjärnspelare på varje position? Och förresten, vad spelar det för roll? "Yes! Vår bänk skulle lätt vinna bänk-Champions League!" Och på tal om Deportivo, ärligt talat, för allmänheten i Sverige är det nog lika känt som Norrköping är i Spanien. De flesta tror nog staden heter Deportivo.. God Jul
Barcelona Puyol_20
2004-12-22 13:22
http://www.fcbarcelona.dk/Kampprogram1.htm

grabbar loggga in på sidan o ladda ner målen från igår...målen från igår e inte laddade än...runt 5-6 tiden borde dem vara det....Forca Barca
Barcelona Barca Barca
2004-12-21 20:20
Fan att man inte sänder den på tv4+, skulle vara kul o se hur Ronaldinho agerar på planen efter priset han fick:)
Barcelona Barca Barca
Fan att man inte sänder den på tv4+, skulle vara kul o se hur Ronaldinho agerar på planen efter priset han fick:)
Barcelona Gustaf
Messí//
Jodå, helt rätt. Belletti i anfallet och Damià i försvaret. Jag hade helt klart föredragit Damià på mittfältet som ersättare för Márquez. Han är lång och kan säkert vinna många luftbollar. Då kunde Iniesta fortsätta i anfallet och där tror jag han kan skapa betydligt mer än vad Belletti kan.
Barcelona Damia
2004-12-21 19:27
Måste bara tacka alla på detta forum. Allt som alla skriver sitter jag och läser och alla länkar som ges ut tittar jag på, det här är lite av mitt liv och jag är evigt tacksam för det, det är ett stort ljus i mitt liv för mig.

(det här handlar inte direkt om fotboll men indirekt så ta ej bort detta inlägg red, tack!)
Barcelona hammabarça
2004-12-22 14:39
Vilket år 2004 har varit för Barça. man har visserligen inte vunnit något, men man har knappt förlorat. plus att man vunnit över Real Madrid 2 ggr. skillnaden för Barça den här säsongen är att de matcher som de flesta lag skulle tappa poäng från, klarar Barça ändå av att vinna eller ta minst 1 poäng ifrån. dete stora skillnaden från denna säsong jämfört me förra. extremt duktiga individuella spelare avgör många gånger på egen hand.
Barcelona Barca-Chico
2004-12-21 20:17
Det tror jag mycket väl att han kan.Med tanke på hans långa löpningar som slutar med inlägg vid hörnflaggan.det ska nog gå bra!
Barcelona Ronaldiniho-Puyol
2004-12-22 19:36
Eto'os mål va snyggt i går:D ha nu leder man ligan. Har Barcelona några planer på att köpa in spelar nu??????? PS Pumzi du hejar på milan ja kmr i håg matchen Milan-Messina hhaha 1-2 vi vinner ju:D
Barcelona Kluivert9
2004-12-22 06:15
lät som att det var gaaaanska skön stämning!!
Barcelona Puyol_20
2004-12-21 19:10
Everton ligger på 3 plats...dem som följer engelska ligan kan ju bara instämma att han har lite med det o göra...även om ja inte tycker att han ska styra o ställa i Barcelona så har han en grym bössa...Nån som kommer ihåg långskott målen han gjorde i landslaget...påminner lite om seedorgfs långskott i real madrid = )
Barcelona Barca forever
2004-12-22 15:12
Vad är det "riktiga" namnet för barcas stadium?
Ska det vara Camp Nou lr Nou Camp...
Tycker alla säger olika så man vet inte vad som är rätt.
Barcelona Barca forever
2004-12-22 15:12
Vad är det "riktiga" namnet för barcas stadium?
Ska det vara Camp Nou lr Nou Camp...
Tycker alla säger olika så man vet inte vad som är rätt.
Barcelona Rivald0
2004-12-22 13:05
är det ingen som vet var man kan se målen förrutom där man kan ladda hela matchen ?
Barcelona Puyol_20
2004-12-22 13:33
Har varit ett Fint år 2004..Anelka.Graveson.Taccinardi tänkbara julklappar?

önskar alla Barca fan
en glad juul...Feliz navidad = )
Spanien Pelayo (A.K.A 14-79)
2004-12-29 20:16
Kharles_Thiago-Gabri-José-Enrique (fan vilket svårt namn) skriver:

"Med de bästa Katalanerna så borde man ställa upp så här:

Valdes
Curro Torres-Puyol-Oleguer-Capdevila
Xavi-Sergio/Gerard-Iniesta/Fabregas
L Garcia-Tamudo-Luque"

Då spelare som Iniesta inte ens är katalan. Vad gör han då i en trupp för katalaner?
Barcelona Puyol_20
2004-12-30 02:02
Engelska ligan : benbrytar ligan

Italienska ligan: Hollywood ligan

Tyska ligan: Fin fotboll haahaha skoja ba kroppsbrytande underhållning..

Spanska ligan : Elegant fotbolls konst
Barcelona Puyol_
2004-12-29 20:06
Gravesen skulle inte alls få spela i CL om vi köper honom, den här säsongen. Eftersom han spelar internationellt med sitt Everton får han inte det.

Eller har Everton lirat UEFA-cupen i år?
Barcelona Messí
2004-12-21 19:01
Ämne: Ämne: Skulle ....
Glömde skriva att jag inte sett Gravesen spela så mycket förutom några matcher i EM, så jag kan ha fel.
Barcelona Puyolinho
2004-12-29 19:48
Bakero !

Det är Deco_Barça som är ute och cyklar bara !
Annons: