/spanien/barcelona/forum/25902.aspx/spanien/barcelona/forum/25902.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca-Chico
2004-12-21 20:24
Jag tror inte att han gör det svårt för sig bara för att han fick priset.Jag tror han spelar brilliant (som vanligt)
Barcelona Edmilson
2005-01-04 01:07
läs den här artikeln.Vill inte se S.inzaghi i Barca tröja
Barcelona Barca Barca
2005-01-03 20:30
Silvinho är ytterback och de senaste matcherna så var Barca tvungen att göra mål inte försvara när byten skulle ske.

En fråga bara när börja U-20 VM? Messi skulle vara med. Så det skulle vara intressant om man följde honom lite. Jag tror mycket på den killen, han kan bli riktigt bra. Påminer mig lite om Nedved ibland. Vill gärna att Rijkaard ger honom en hel match.
Barcelona Barca Barca
2005-01-03 20:30
Silvinho är ytterback och de senaste matcherna så var Barca tvungen att göra mål inte försvara när byten skulle ske.

En fråga bara när börja U-20 VM? Messi skulle vara med. Så det skulle vara intressant om man följde honom lite. Jag tror mycket på den killen, han kan bli riktigt bra. Påminer mig lite om Nedved ibland. Vill gärna att Rijkaard ger honom en hel match.
Barcelona Xavidinho
2005-01-03 20:48
brolla

Tycker du att vi inte behöver en anfallare?!
Det är det vi behöver mest av allt.Jag vill ha tillbaka Saviola eller någon annan anfallare.Verkligen.
Barcelona Barçafan_Nr1
2004-12-20 23:53
Är det någon som vet var man kan se morgondagens hemmamatch mot Levante. TV4+ visar ju inte någon match från sista höstomgången. Någon internetsida eller något?
Barcelona Messí
2004-12-21 15:01
Skulle gärna se Gravesen i Barcelona under hösten. Även om han inte har några världklasspassningar i sitt register så är han grym som defensiv mittfältare.

Tänk er det här:
Gravesen tacklar ner Raúl så han börjar gråta, passar till Xavi, några väggpassningar med Ronaldinho & Grabbarna sen gör Etoó 4-0 på Santiago Bernabeu. Bra va? :-)
Barcelona frío como el hielo
2004-12-20 22:21
Vet någon på vilken kanal nästa match sänds på tv, om den sänds överhuvudtaget??

Barcelona Tompa
2004-12-20 21:44
Stort grattis till Ronaldinho! Gissar att det är upplopp nu på Arsenals svenska fans forum men, men. Henrys chanser att vinna hade tveklöst ökat markant om han presterat något vettigt i EM. Fjärde brasilianaren som spelat för Barca som vinner Fifapriset.
Barcelona Tompa
2004-12-20 21:44
Stort grattis till Ronaldinho! Gissar att det är upplopp nu på Arsenals svenska fans forum men, men. Henrys chanser att vinna hade tveklöst ökat markant om han presterat något vettigt i EM. Fjärde brasilianaren som spelat för Barca som vinner Fifapriset.
Spanien Il Rossineri
2004-12-20 21:36
Grattis Ronaldinhio !
Barcelona hammabarça
2004-12-20 21:51
Ämne: hemmabarca

sa ha....
ja han sa det då
Barcelona RiZzo
2004-12-20 21:35
JUuuuuuuuuuuuuuuuuuhu "Ronaldinho" Så vackert att han får priset;))
Va säger ni barca bröder.
Länktips: Forza
Real Madrid R.Carlos #3
2004-12-20 22:21
Grattis ronaldinho till världens bästa spelare. Rätt person vann. Jag hade grävt ner mig om Henry hade vunnit, ett sådant pris skall inte ges till en spelare som inte kan prestera i sitt landslag. Tycker dessutom att Sjevtjenko skulle fått andra platsen.
Barcelona Puyol_20
2004-12-20 22:11
Calé: Håller inte riktig med dig pga höst sesången så borde han inte vinna??

Stor formen närmar sig o med förstärkningarna såå kommer harmoni vara på topp igen o då får vi se fram emot barcelona som bäst..

va glad man blir..Grattis dinho...
Forca barca
Barcelona hammabarça
2004-12-20 21:37
RONALDINHOOOOOOO jag visste de
Barcelona Messí
2004-12-20 21:14
Vad händer?! På EuroSport står det att det är Live, men Aftonbladet och många andra skriver att Ronaldinho har vunnit. :-/

Märkligt...
Barcelona Gabriel
2004-12-20 21:40
Congratulations Ronnie :D

Så härligt att det blev rättvist tillslut, hade nog varit rätt sur om inte han vann :D Nu är det upp till bevis att han förtjänade detta :D Tvekar inte nått!
Barcelona Messí
2005-01-03 20:25
Ämne: Ämne: Ska för....
Det är det jag blir lite sur över. Känns som att Gio är Rijkaards favorit. Själv så tycker jag att det är ett dåligt tecken när tränare har så pass självklara favoriter. Men Gio har gjort en mycket bra höstsäsong så han borde nog starta men Sylvinho borde fått spela en liten stund för att komma in i matchtempo.
em1l
2004-12-20 21:49
hemmabarca

sa han det efter han fått priset?
Barcelona cesaro
2004-12-20 21:32
wooow...sa ju det.
GRATTIS RONALDINHO!!! VÄRLDENS BÄSTA FOTBOLLSSPELARE 2004!
Barcelona barcaanders
2004-12-20 22:08
Ronaldinho är så värd priset. Sen han kom till barca fram tills idag har han bara gjort gott.
Tyvärr finns det alldeles för många på detta forum som inte helt inser hans sanna värde samt vad han presterat - även denna säsong. Inse att det är svårare att dominera från kanten samt med större press i och med all uppmärksamhet. Barcas KLART bästa spelare även denna säsong, något som kan exemplifieras med att han spelat på topp i svåra matcher. Milan-matcherna real, valencia samt gjorde bäst i från sig i årets enda ligamatch som slutade med förlust, den mot albacete. Dessutom har han varit tekniskt överlägsen, speltekniskt likaså, utöver det sprider han glädje hos medspelare och fruktan hos motståndarna, drar på sig uppmärksamhet så att andra spelare får mer ytor.
Barcelona Blaugrana_1899
2004-12-20 21:28
Jag sa ju det, Ronaldinho är #1 !
Barcelona Messí
2005-01-03 20:22
(-$ MadriEntes $-)
Du ska bara veta en sak, jag har svårt att ta dig på allvar och det är säkert många fler här som gör det också.

Xavidinho
Ja, jag märkte också att vi hade stora problem med vinna matcher på slutet. Xavi verkade helt slutkörd och mycket av vårt anfallsspel försvann. Deco lyckades dock axla Xavis roll men jag tror inte någon i hela fotbollsvärlden kan komma upp i Xavis nivå under hösten.

Sen så är det ganska svårt för Rijkaard också. De flesta på bänken har knappt spelat en minut i a-lagssammanhang. Skulle vara kul och se hur Real Madrid skulle skött den här situationen. Om de hade fått så här många skador skulle de säkert ligga och fajtas runt nedflyttningsstrecket med Mallorca och Getafe.
Barcelona Xavidinho
2005-01-03 20:44
Jag vill också se Messí mer,jag har bara sett honom i slutskedet av matcher när det ungefär är en kvart kvar och vi leder och ingen orkar kämpa för ett till mål.Så han har inte haft så mycket att säga till om direkt.Honom vill jag se mer av under våren.
Angående Silvhinho.
Tycker synd om honom och att han inte har fått spela så mycket.Jag kan förstå Rijkaard att han inte velat ta in honom de senast matcherna vi jagat både kvittering och ledningsmål.Hoppas vi får se honom under våren.
Barcelona Messí
2005-01-03 20:34
Barca Barca//
Du har rätt i att vi har jagat kvittering i de senaste matcherna. Hoppas dock att han får spela lite mer under våren.
Messí fick spela en hel match, det var mot Shaktar Donetsk, där gjorde han inget större väsen av sig, men å andra sidan gjorde laget ingen större match...
Barcelona Xavidinho
2005-01-03 20:31
Messí

Ja,Xavi har varit helt lysande under första delen på säsongen.Hoppas han kan prestera lika bra under andra halvan av säsongen.
Jag kan hålla med dig om att det är svårt för Rijkaard att sätta in en oprövad spelare,men nån gång måste man ju.Han prövade Damia,Ruben,Messí.
Damia har skött sig bra.Ruben,godkänd.Messí har inte riktigt fått visa vad han går för.Han är en framtidsman.
Ja,Real.M skulle ligga där nere,det är jag säker på.
Spanien brolla
2005-01-03 20:41
Tycker inte att någon anfallare ska värvas, tycker istället att vi nu har ett utmärkt tillfälle att ge ynglingar som Messi och Riola chansen om det skulle behövas.
Barcelona Sonde
2005-01-03 17:58
Självklart är även vi ledsna för att nivån inte är högre än vad den är. Framförallt jag, som verkligen uppskattar en bra diskussion, både som läsare och som deltagare. Men vad kan man göra? Man kan inte ta bort inlägg bara för att de är skrivna med en tioårings grammatik. Det rensas en hel del härinne, främst spam, så det kunde vara mycket värre. Det är bara att hoppas på att med lite vett i skallen stannar kvar tills vågen av medgångssupportrar har sjunkit.

LÄS REGLERNA INNAN NI POSTAR!
Barcelona Puyolinho
2004-12-21 14:18
Själv hoppas jag på Gravesen innan Chelsea matchen...
Det vore grymmt skönt att ha en som han mmot Lampard och dom !
Annons: