/spanien/barcelona/forum/25901.aspx/spanien/barcelona/forum/25901.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Relay
2004-12-20 10:28
Barcafan läs gärna mitt tidigare inlägg där jag försöker förklara varför jag är så orolig.
Visst kan verkar vara fjompigt att gnälla över en förlust efter 16 förlustfria matcher men en förlust kan snabbt bli flera och försprånget minska.
Boixos Nois
2004-12-20 10:58
Nej Gaúcho går inte..........
Barcelona Barçafan_Nr1
2004-12-20 00:03
Pessimister!!!

Ronaldinho FÖRTJÄNAR världens bästa imorgon. Varken Henry eller Sheva är i närheten av Ronnie. Han "suger" inte som Teknikos skriver.
Priset är väl baserat på förra säsongen också? Vem kan kritisera Ronnie då? Håller med om att han missar för många friskparkar, men vad gör det. Studera honom i nästa match, alla framspelningar, tekniken, humöret som avspeglar sig i hans spel, Ronnie är en kung, and thats it!

Till straffsituationen; Ja, den var billig. Hur många sådana har vi inte fått emot oss?

Och en liten notis; Barça är inte "de", Barça är VI och VI rockar fett!!!

FORÇA BARÇA!!!

em1l
2004-12-20 00:51
Ämne: Det finns ingen anna....
Barçafan_Nr1

jag håller fullständigt med dig.
vi har spelat bäst fotboll i europa i år tillsammans med chelsea. men vi kommer bevisa att vi är bäst när vi slår ryssens lilla lag bygge`:D
FORÇA BARÇA
em1l
2004-12-22 02:03
det var en rätt snygg räddning damia gjorde på mållinjen:D:D:D:D
Barcelona Super-Barca
2004-12-21 18:15
Ämne: Skulle gärna se Grav....
Messi// Gravesen har väll grymma crosspassningar om du säger nåt annat så är de på tiden att du kollar lite PL

Gravesen har grymma crossbollar han är navet i Everton
Barcelona B_a_r_ç_a
2005-01-04 13:42
Jag har en fråga, rijkard tog inte med Damia till CL truppen så han fick inte vara med. Kan Barca nu lägga till Damia på listan igen eftersom va händer om Belletti skadar sig och inte kan spela i CL, dessutom så tror jag vi behöver Damia mot Chelsea med han huvudspel?
Barcelona Dansonking
2004-12-19 22:15
faan, jag lackar på att de inte vann mot valencia när de spelade så bra... men, men...

nån som vet om tv4+ visar matchen mot levante?
Barcelona 100%Barca-fan
2004-12-19 23:11
gött att vi får en pinne i går..var en väldigt lätt dömd straff..
em1l
2004-12-19 23:23
nån som vet vart man kan ladda ner samandrag från matchen igår?
Barcelona Messí
2004-12-19 23:43
Ämne: Messi

Ronaldinho ....
Om man ska utses till den bästa spelaren i världen så ska man prestera väldigt bra, det har Ronaldinho inte gjort under hösten, några undantag. Tittar man till "Sheva" så har han varit väldigt jämn under hela säsongen och avgjort många matcher för sitt Milan.

Men om Ronaldinhos vårsäsong fortsatt på samma sätt under hösten hade det inte varit någon som helst tvekan.
Barcelona Tompa
2004-12-20 09:34
Barçafan_Nr1:
Jag håller med. Har väldigt sbårt att förstå de som inte är riktigt nöjda eller t.om oroliga. För katten, vi har 39 poäng av 48 möjliga efter 16 matcher, det är en av Barcas bästa höstsäsonger NÅGONSIN! Lägg därtill en total utspelning mot Real Madrid...

Forca Barca!
Barcelona Tompa
2004-12-20 09:34
Barçafan_Nr1:
Jag håller med. Har väldigt sbårt att förstå de som inte är riktigt nöjda eller t.om oroliga. För katten, vi har 39 poäng av 48 möjliga efter 16 matcher, det är en av Barcas bästa höstsäsonger NÅGONSIN! Lägg därtill en total utspelning mot Real Madrid...

Forca Barca!
Barcelona Camparn på nou
2004-12-19 22:40
Messi

Ronaldinho har varit fantastisk både under vår och höstsäsongen. Att du säger att hans höstsäsong har varit under all kritik, vilket skitsnack, däremot har han inte varit lika bra den här säsongen om man jämför med vårsäsongen. Han har ändå varit matchens bästa spelare flera gånger och i matcherna mot Milan i championsleauge och mot Real Madrid har han varit helt fantastisk. Sett till hela året har han varit världens bästa spelare

Barcelona Xaviii
2004-12-19 18:31
(--MadriEntes--)

Jag kan erkänna att straffen var billig men precis som eto'o sa man kan inte gå tillbaka och ändra något på matchen nu så det är ingen ide att snacka om det !
Barcelona CruzitoZ
2004-12-21 18:57
jag tror aldrig att gravesen skulle lyckas i barca
för att pl e ju mycket sämre liga än la liga så jag tror knappas att han kommer att lyckas=)=)=)=)=)
Där i mot skulle jag vilja ha javier Zanetti
Barcelona Super-Barca
2004-12-21 18:11
Hur tänker Tv4? Visar sista minutrarna av real matcen istället för att visa våran match i dag.Om det hade varit ett annat lag än real som blivit bombhotade så hade matchen inte spelats om 100% säker på de äckliga madrid Nån som vet om man kan se matchen gratis nånstanns?
Deportivo André.
2005-02-12 13:50
Stackare! Som inte kan se Barça i rutan idag, det måste kännas tungt... ;-)
Barcelona Sonde
2005-02-12 13:22
Franks byten, vi ligger under men ändå satte han inte in fler offensiva spelare. Är Frank en vinnare??

Jag tänkte precis samma sak. Vi ligger under med 1-0 på hemmaplan efter första halvlek, och istället för att ge det offensiva geniet Iniesta chansen, får bästa kompisen Albertini hoppa in. Mycket tveksamt agerande av Rijkaard där.

- Det känns som om Giuly är väldigt beroende av vilket motstånd man möter. De senaste månaderna har motstånden spelat så otroligt defensivt så man tror knappt att det är sant. Giuly får inte chansen att göra det han är bra på, att löpa i djupled. Vi har ju sett att han varit betydligt bättre mot starkare lag, där backlinjen ligger högre upp. Det skulle också kunna förklara den enorma förändring som har skett i hans spel sedan CL förra året.
Barcelona Barca-Chico
2004-12-21 19:50
Det börjar dra ihop sig till match nu =) Vad tror ni det blir? Jag tror på 3-1 till barca Iniesta 1 mål och två av Etoò.
Barcelona Messí
2004-12-21 20:24
Ämne: Messí//
Jodå, helt ....
OK, undrar varför inte Marquez kom till start. :-/
-
Känns nervöst att sitta och lyssna på de spanska komentatorerna framför datorn... Vill hellre se matchen på tv. Väntar bara på att dom ska skrika:
"GOOOOL DE BARCELONA!!!". :-)
Barcelona Barca-Chico
2004-12-21 20:24
Jag tror inte att han gör det svårt för sig bara för att han fick priset.Jag tror han spelar brilliant (som vanligt)
Barcelona Edmilson
2005-01-04 01:07
läs den här artikeln.Vill inte se S.inzaghi i Barca tröja
Barcelona Barca Barca
2005-01-03 20:30
Silvinho är ytterback och de senaste matcherna så var Barca tvungen att göra mål inte försvara när byten skulle ske.

En fråga bara när börja U-20 VM? Messi skulle vara med. Så det skulle vara intressant om man följde honom lite. Jag tror mycket på den killen, han kan bli riktigt bra. Påminer mig lite om Nedved ibland. Vill gärna att Rijkaard ger honom en hel match.
Barcelona Barca Barca
2005-01-03 20:30
Silvinho är ytterback och de senaste matcherna så var Barca tvungen att göra mål inte försvara när byten skulle ske.

En fråga bara när börja U-20 VM? Messi skulle vara med. Så det skulle vara intressant om man följde honom lite. Jag tror mycket på den killen, han kan bli riktigt bra. Påminer mig lite om Nedved ibland. Vill gärna att Rijkaard ger honom en hel match.
Barcelona Xavidinho
2005-01-03 20:48
brolla

Tycker du att vi inte behöver en anfallare?!
Det är det vi behöver mest av allt.Jag vill ha tillbaka Saviola eller någon annan anfallare.Verkligen.
Barcelona Barçafan_Nr1
2004-12-20 23:53
Är det någon som vet var man kan se morgondagens hemmamatch mot Levante. TV4+ visar ju inte någon match från sista höstomgången. Någon internetsida eller något?
Barcelona Messí
2004-12-21 15:01
Skulle gärna se Gravesen i Barcelona under hösten. Även om han inte har några världklasspassningar i sitt register så är han grym som defensiv mittfältare.

Tänk er det här:
Gravesen tacklar ner Raúl så han börjar gråta, passar till Xavi, några väggpassningar med Ronaldinho & Grabbarna sen gör Etoó 4-0 på Santiago Bernabeu. Bra va? :-)
Barcelona frío como el hielo
2004-12-20 22:21
Vet någon på vilken kanal nästa match sänds på tv, om den sänds överhuvudtaget??

Barcelona Tompa
2004-12-20 21:44
Stort grattis till Ronaldinho! Gissar att det är upplopp nu på Arsenals svenska fans forum men, men. Henrys chanser att vinna hade tveklöst ökat markant om han presterat något vettigt i EM. Fjärde brasilianaren som spelat för Barca som vinner Fifapriset.
Annons: