/spanien/barcelona/forum/25900.aspx/spanien/barcelona/forum/25900.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca Barca
2004-12-20 22:02
(--MadriEntes--): Tack Habibi;)

GOOOOL BARCA
Señor Laporta
2005-01-03 20:30
Ämne: Ämne: Ämne....
Men vi får se Sylvinho mot Villarreal i alla fall. Gio är ju avstängd...
Barcelona Messí
2004-12-21 15:29
Ämne: Någon som har info o....
Barcelonas skadeläge är väl ganska känt nu. Giuly, Jorquera, Gabri, Larsson, Motta, Edmilson är skadade. Valdés är avstängd.
Belletti, Deco och Gio har 4 varningar sen tidigare, ett gult kort till så är dom avstängda inför nästa match. (Villareal)

I Levante så är backarna Ian Harte och Jesule avstängda.

Trolig startelva:
Ruben
Belletti/Damiá-Puyol-Oleguer-Gio/Sylvinho
Xavi-Marquez-Deco
Iniesta-Etoó-Ronaldinho
Barcelona Kharles_Thiago-Gabri-José-Enrique
2004-12-20 21:53
Cred till Aronsson och (--MadriEntes--). Tack.

Detta är en viktig symbol för den nya eran i Barcelona. Storhetstiden. Spaniens pärla är tillbaka.

Puyolinho
En på 14..? Dåligt. Men vad gör man. Puyol får åtminstone försvarsspel att framstå som sexigt. Det tackar vi för.
Barcelona Stoichkov
2004-12-20 21:49
Det är bara att gratulera och lyfta på hatten för Ronaldinho.
Barcelona Xavidinho
2005-01-03 16:54
Ämne: till x/
ja, men du....Ja men du skrev ju själv "kanske T.O.M i startelven".Och om Ronnie,marquez eller Eto´o skulle bli skadade eller avstängda skulle han ändå inte kunna spela varken pivoet eller anfallare eller vänster yttermittfälltare för han spelar inte på någon av dom platserna.Tänk innan du skriver.
Barcelona hammabarça
2004-12-20 21:47
- Självklart måste jag tacka mina medspelare i Barcelona. Jag hade inte kunnat vinna utan dem. Jag är mycket lycklig i Barcelona och jag vill vara en del i en ny vinnnade era i klubben och har inga planer på att flytta någon annanstans.
Barcelona Xavidinho
2005-01-03 20:21
Dom som nu är här på forumet vill jag be om att vi bara pratar om dikussionen angående rotationen i laget och varför dom som har fått nöta bänk inte har fått komma in och visa vad dom går för när vi leder säkert i vissa matcher.
Barcelona Messí
2005-01-03 19:54
Ska försöka starta en ny diskussion här nu.

-
Angående Rijkaards s.k "rotationssystem". När säsongen började var vi alla glada över en bred trupp. Rijkaard gick ut i media och sa ungefär så här: "Vi ska rotera mycket i laget."

Allt var frid och fröjd i Barçalägret. Men allt gick inte som vi trodde, många skador gjorde så att Rijkaards drömmar krossades. Men jag undrar, varför har inte Iniesta fått mer speltid tidigare under säsongen? Eller varför har inte Messí fått hoppa in och spela lite längre? Varför har Sylvinho aldrig fått hoppa in och få känna på matchtempot?

Nu ber jag att denna diskussion inte spårar ur, tack.
Barcelona Xavidinho
2005-01-03 16:44
Ämne: Barcelona evigt trog....Ja Ballack är en spelare av mycket hög klass men det är meningslöst att diskutera om honom, han är alldeles för dyr för.Han var ju en aktuell spelare inför säsongen men han var för dyr så man köpte Deco istället.Det är klart man vill ha honom.Han är en spelare som kan tillföra riktigt bra moral i ett lag.Jag tycker vi klarar oss riktigt bra med Deco.Dröm bara vidare om honom säger jag bara.
Barcelona Puyolinho
2004-12-20 21:46
Kharles_Thiago-Gabri-José-Enrique

Så här många försvarare har vunnit priset på 14 år....
2004: Ronaldinho (Barcelona)
2003: Zidane (Real Madrid)
2002: Ronaldo (Real Madrid)
2001: Luis Figo (Real Madrid)
2000: Zidane (Juve)
1999: Rivaldo (Barcelona)
1998: Zidane (Juve)
1997: Ronaldo (Inter Milan)
1996: Ronaldo (Barcelona)
1995: George Weah (AC Milan)
1994: Romario (Barcelona)
1993: Roberto Baggio (Juve)
1992: Van Basten (AC Milan)
1991: L Matthaeus (Inter Milan)
2004-12-20 21:44
På Ramblas går ingen maricones säker.. ;-)
Barcelona Xavidinho
2005-01-03 20:01
Ämne: Ska försöka starta e....Bra Messí att ta ett sånt ansvar att starta en ny diskussion med tanke på stämningen.Jo,jag har också klagat lite här på forumet varför man inte har bättre rotation i laget.Vi har i princip kört med samma uppställning varje match och det höll på och leda till kris.Vi hade i slutet svårt att segra mot Levante,Albacete.Vi ska vara glada över att det blev uppehåll.Annars är jag nästan säker på att tränden höll på att vända.Tycker att man ska låta dom på bänken spela lite när man leder säkert.
2004-12-20 21:42
Ämne: Grattis Ronaldinho =....
Aha, du menar Cesc. Han kommer tillbaka.
2004-12-20 21:42
Grattis till fotbollen, Grattis till underhållningen, Grattis till Barcelona, Grattis till Ronaldinho de Assis Moreira! FORÇA DINHO! Visca el Barça!

Ok. När vinner Puyol tro..?
Barcelona Eriksson
2004-12-20 21:41
Aronsson://
har ni ett underbarn på G??? :)
Barcelona RiZzo
De va kul att de blev barca spelare som vann den de va länge sen nån från barcelona vann något.
Kul o se ronaldinho så underbar;))
Länktips: Forza
em1l
2004-12-20 21:32
fy fan vad göttt:D:D:D:D:D
ronaldinho nr 1 in the world:D
Barcelona Messí
2004-12-20 21:37
Ämne: hahaha kolla dom grå....
Arsenal fansen är patetiska...

-

Är det någon mer än jag som har sett Ronaldinho så allvarlig? Snygg kostym hade han också. ;-)
Aronsson
Ska lämna er i ert glädrus nu och dra mig tillbaka :) Grattis än en gång.
take care
Aronsson
2004-12-20 21:43
Eriksson //

hehe =) Skulle väl vara Fabregas som kommer närmast benämningen underbarn, men för att inte riskera att bli lynchad lämnar jag det ämnet ;-)
Barcelona Eriksson
2004-12-20 21:38
Detta året kommer jag inte klaga på nomineringen!!!!
Så förbannat underbart att det är rätt person som får utmärkelsen. Detta kommer att sporra laget än mer i framtiden. Det enda jag kan göra är att gratta våra barca bröder och självklart Vinnaren: Ronaldinhio
(-$ MadriEntes $-)
2005-01-03 16:01
titta vad ronaldinho säger:

RONALDINHO: "jag tycker att barcelona har gjort ett stort misstag genom att låta robinho gå till madrid och vi har gått miste om en mycket bra spelare"

CAFU: "alla lag som får robinho att skriva på kommer att göra det bästa draget och som kommer att göra dom glada inom framtiden. det finns nästan ingen som har samma fina kvalite som robinho för att vara så ung. jag har gjort allt för att få ancelotti att få hit robinho till milan men vi har inte gjort så mycket så därför får madrid honom".

FLORENTINO PEREZ: "alla vill ha robinho i sitt lag och vi har kollat på honom och studerat honom och han är en vinnande person med underbar kvalite som behövs här".

VANDERLEI LUXEMBURGO: "Robinho är en bra pojke och en bra spelare".
Barcelona Xavidinho
2005-01-03 19:43
(-$ MadriEntes $-)

Vi har precis diskuterat stämmningen på vårat forum.Det är riktigt låg nivå på dina inlägg.Sånna inlägg som t.e.x Ditt huvudlösa inlägg är skrattretande. Ronaldinho, 24 år, ruttnar i en gungstol om ett år hur tänker man då?
Jag vet inte om sånna inlägg är okej i R.M forumet men här är det inte okej.Skriver man ett inlägg här så ska det vara seriös och inte meningslöst.Och kom inte och snacka skit om Barça här,det kan du göra i R.M lägret lika mycket som vi gör om er.Skärpning!
(-$ MadriEntes $-)

RONALDINHO: "jag tycker att barcelona har gjort ett stort misstag genom att låta robinho gå till madrid och vi har gått miste om en mycket bra spelare"

CAFU: "alla lag som får robinho att skriva på kommer att göra det bästa draget och som kommer att göra dom glada inom framtiden. det finns nästan ingen som har samma fina kvalite som robinho för att vara så ung. jag har gjort allt för att få ancelotti att få hit robinho till milan men vi har inte gjort så mycket så därför får madrid honom".

FLORENTINO PEREZ: "alla vill ha robinho i sitt lag och vi har kollat på honom och studerat honom och han är en vinnande person med underbar kvalite som behövs här".

Barcelona Puyolinho
2004-12-20 21:35
Barcelona utan Brassar är som Ronaldinho utan Smile =)

Romario
Rivaldo
Ronaldo
RONALDINHO
Alla har spelat/spelar i Barça ! VI ÄR KUNGAR !

Observera att alla vann när dom spelade i Barça !
Barcelona Xavidinho
2005-01-03 17:53
Håller med Messí me många andra..Vissa skriver helt meningslösa inlägg.Jag begär högre nivå på forumet annars lämnar jag med.
Barcelona hammabarça
2004-12-20 21:50
står oxå på sportal att har nekar till att han är på väg till chelsea
(-$ MadriEntes $-)

Aronsson
2004-12-20 21:40
Grattis Ronaldinho =)

En stor spelare som förtjänar priset, likväl som Henry eller Sheva hade förtjänat det, i mina ögon iaf. Trots att jag själv är Arsenal fan så gläds jag åt Ronaldinho, som den underbara fotbollsspelare han är. Nästa år får han dock lämna över titeln till våran egen stora spelare ;-)

Ha det bra :)
Annons: