/spanien/barcelona/forum/25895.aspx/spanien/barcelona/forum/25895.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Tompa
2004-12-14 10:02
Sjevsjenko fick guldbollen och det finns väl ingen anledning att tjura för mycket över det. Sjevsjenko är en fantastisk anfallare och helt klart mer värd priset än t.ex Henry. Visst skulle man helst villat se att Dinho fick den men det få¨r han förhoppningsvis nästa år istället. Och den här typen av priser ska man inte ta allt för allvarligt.

Gabriel:
Så sant. Jag blir så himla trött på medias ständiga hyllande av detta "omöjliga Arsenal" som faktiskt inte åstadkommit ett dyft i Europa.

Barcelona RiZzo
2004-12-14 18:51
Hello boys Jag läser o läser de ni ha skrivit varje dagtyp.
Men håller inte riktigt me tex. att juventus e dom vi ska frukta håller inte me där alls,
Jag tror att juventus tar vi ganska enkelt dom spelar för def så tror inte att barca ska ha nån problem me de.
Men milan ser jag som CL vinnare dom har den mest kompleta lag tillsammans me Chelsea.
Aja ska inte tråka ut er hoppas de blir vins mot valencia jobbigt me alla skader.
Länktips: Forza.
Barcelona rico
2004-12-14 19:25
Peza,

Jag var nog otydligt men jag menar matchen ikväll mot ajax. Det stod ingen speciell kanal dom skrev bara spansk kanal...det var därför jag undrade om dom skulle visa den på TVE
Barcelona Puyol_20
2004-12-13 01:25
Rivaldinho9 :
jaa duu damia har helt klart imponerat på mig men mot valencia föredrar jag rutinen ifrån belletti som faktist har bättrat sig me låga inläggen där anfallarna vill ha dem...men bättre ersättare kan man inte ha (Damia) men rutin mot bra lag e nyckeln lr ..aja synpynkter?
Valencia Marçinho
2004-12-14 18:16
vill bara påpeka att det står knönika, och inte krönika. Inget viktigt, ville bara berätta det så ni visste om det.
Spanien peza
2004-12-14 19:33
rico,
haha, jag rörde till det lite för mig där också. Satt med välgörenhetsmatchen på Bernabeu i tankarna, men det är ju kalas att trean kör den också :)
Lycka till och bon nadal,
Barcelona Stoichkov
2004-12-14 14:37
Barcelona säger att man är intresserade av Maxi Lopez.
Barcelona Barca_^^
2004-12-17 02:29
jag följer man city ganska mycket och vet att anelka är en mycket bra spelare... Han är i stort sett hela man city. visst han har vart ett problem barn och har lite grann kvar av den egenskapen(tyvärr).

Men om han ska till barca så tycker inte jag att man ska öppna plånboken för mycket. Vi har egna intressant spelare som oxå måste få chansen. Men visst, till rätt pris är anelka en kanonvärvning, han är ju bara 25 år oxå väl?
Barcelona Will
2004-12-14 15:19
Är det någon vet om det finns några officiella hemsidor till våra barcelonaspelare?
Barcelona hammabarça
2004-12-16 23:37
Läste precis på Fcbarcelona.dk att Anelka är en mkt möjlig värvning eftersom han uppfyller alla barças krav. är det verkligen en bra värvning?
Señor Laporta
2004-12-17 12:01
Ämne: Vet någon var man ka....
www.uefa.com
Barcelona El culé
2005-02-09 21:16
Jo det är så att det har spekulerats en hel del i spanska tidningar lite innan julen om att Saviola skulle vara tillbaka tidigare än anat. Dessa rykten startades i och med att Joan Laporta varit å tittat på en match i monaco.Pressen menade dock att han egentligen va där för att förhandla med Monacos president om en överenskommelse att låta Saviola komma tillbaka när transferfönstret öppnades.Tidningarna tillade också att Monaco endast gick med på dt om Real kunde sälja Morientes till monaco till ett rimligt pris (eftersom ju morientes blev en succé utan dess like).

Reaktionerna från Frank Rijkaard blev då detta (Sammanfattningsvis):"För tillfället passar Saviola inte in i den spelartypen som jag letar efter och han ingår ej heller i mina framtida planer".Kyligare svar får man ju leta efter..

Men nu har sanningen luckrats upp!
Det är så att fastän Saviola själv tidigare medgett att han hade gärnat velat komma tillbaka och förklarade sin passion för staden och för klubben, så har han helt enkelt inte varit överens med Frank Rijkaard om en hel del punkter och än mindre med Ass. Managern Henk Ten Cate.

-Så det är där skon klämmer hos Rijkaard/Tränarstaben!
Vilka konflikter som kan ha uppstått i omkläddnigsrummet och i camp nous korridorer kan man bara ana.
Min åsikt är den att denna konflikt måste lösas upp oavsett vad som måste göras (Gå till Jerry Springer eller Ricki lake ,vilken metod de använder spelar ingen roll!).Saviola är en alldeles för talangfull för att kastas bort som en trasdocka.Saviola skulle göra Guilys jobb 150 ggr bättre och det vet den tjurskalliga tränarstaben!
Barcelona Xaviii
2004-12-17 15:06
Barca - Ajax börjar nu ja...15.00
Barcelona Il_Duce
2005-02-10 11:50
Ämne: Il_Duce

Hur komme....
Njae nicket har, för mig, inget med Mussolini att göra.
Il Duce betyder ju "ledaren" på italienska.
Tar ngn illa åt sig kan jag ju alltid byta..
Barcelona Barca_best_forever
2005-02-10 02:02
Ämne: kommer inte tv4+ sän....Ja, så är det ! TV4+ kommer inte sända vår match nu i helgen! Men man kan se den genom norsk Web-tv men det kostar 50 kr. !! Vad ska man göra ? hehe. Men jag är iaf med på att bomba deras mail, vi har ju inget o förlora lr hur!? Ha det bra.. Det löser sig ! BarÇa Forever =)=) ....
Barcelona Sonde
2004-12-14 14:32
Scorpius: Väx upp och inse vad du just skrev.

Tompa: Jag håller nog Juve som våra värsta rival. Deras lag är oerhört effektivt och svårspelat, och jag är tveksam ill om deras spel passar Barcelona. Milan och Chelsea känns som svåra motståndare också.
Barcelona Kharles_Thiago-Gabri-José-Enrique
2004-12-14 15:21
Helt välförtjänt att Sheva vann den och Deco kom tvåa. Ronaldinho har inte kommit igång riktigt i år.. Sen anser jag att en stor del av Zagorakis poäng borde gått till Henry och Deco.
Med facit i hand så har det gått strålande för Deco i Barça i år och de som tvivlade på honom har fått äta upp det nu (bl.a. jag själv).

Hatten av för Deco!

Förresten: Har jag fel om jag säger att Barcelona hade mest spelare på listan? Starkt.

Tompa/
Jag tror att semifinalerna kommer att se ut så här:
Barcelona-Juventus
Chelsea-Milan

Lyon ser jag som en sparv jämfört med de andra giganterna.
Barcelona Jocke (Izquierda)
2004-12-14 14:36
Tompa//
Milan. Världsfotbollens mest samtrimmade lagmaskin. Vad som helst utom Milan, tack!
Spanien peza
2004-12-14 18:55
Ämne: läste på fcbarcelona....
Rico,

Med det menar dom att matchen sänds på spanska regionskanaler. I det fallet någon Comunidad Autónoma (som Murcia & Aragón ex) saknar egna regionskanaler, skickas bilderna bara ut via La2. Tyvärr,

Däremot kanske du kan hitta matchen på nätet. lycka till.
Adeu
Barcelona cesaro
2004-12-14 16:56
Barca Bröder. Är det någon som skulle kunna ge mig länken till den spanska tv-kanalen Television de Galicia. tappa den när ja omformatera datan.
skulle va jätte shysst!
Barcelona GeRrInHo
2005-02-10 00:54
kommer inte tv4+ sända zaragoza - barça nu i helgen? isf så tycker jag att vi borde bombadera sönder deras mail o kräva att dom visa VÅR match! vilka e på?:P

dinho gjorde 0-4 idag i vänskapsmatchen Hong Kong - Brasilien :P härligt, de e ett tecken på att han har glömt de som hände mot atletico:D
Barcelona Kharles_Thiago-Gabri-José-Enrique
2004-12-17 11:58
Vet någon var man kan se lottningen av CL slutspelet på nätet? Sitter och har webdesign..
Señor Laporta
2004-12-17 11:49
Håller med er, Tompa och Jocke. Anelka skulle aldrig acceptera att bli bänkad vecka efter vecka. ALDRIG!
Barcelona rico
2004-12-14 15:49
läste på fcbarcelona.com att dom ska visa matchen på spanska tv. Vet nån om dom menar TVE???
Barcelona Tompa
2004-12-14 10:06
Mr. Madrid:
Barca vann faktiskt Cupvinnarcupen 1997. Men visst, Real Madrid har varit överlägsna Barca i Europa senaste 6-7 åren, det går inte att föneka.

Alla Barcafans i detta forum. Vilket lag anser ni är Barcas svåraste konkurrent i kampen om C.L segern? Jag röstar på Milan (i hård konkurrans med Juventus).
Barcelona O Fenômeno
2004-12-14 00:30
Skickade fel länk. Här kommer den rätta. Ronaldinhos fantastiska solomål.
Deco_Barça
2004-12-19 13:11
Hörde ni kommentatorena innan matchen de sa: Racing-Real slutade 2-2. När den slutade 2-3 Kommentatorerna vet ju ingenting
Barcelona Tompa
2004-12-14 10:06
Mr. Madrid:
Barca vann faktiskt Cupvinnarcupen 1997. Men visst, Real Madrid har varit överlägsna Barca i Europa senaste 6-7 åren, det går inte att föneka.

Alla Barcafans i detta forum. Vilket lag anser ni är Barcas svåraste konkurrent i kampen om C.L segern? Jag röstar på Milan (i hård konkurrans med Juventus).
Barcelona Scorpius_Cx
2004-12-14 11:16
HÄR ÄR DET INLÄGG JAG SNACKAR OM....

sen en sak till...det har länge snackats om att Real är regeringens lag...det dära hotet...kan det inte vara falskt????...Barcelona börja rycka ifrån...real kanske såg att de måste vinna matchen mot sociedad så när det var nårra minuter kvar så kom det falska hotet upp...????

sen sägs det att hotet kom en halvtimme kvar av matchen...kunde man inte avbryta matchen då????
Señor Laporta
2004-12-19 13:35
Ämne: Hörde ni kommentator....
Han sa ju att han hade kollat på en sida som inte hade blivit uppdaterad. Målet gjordes ju i 92 matchminuten. Han bad sen om ursäkt och rättade till sitt lilla misstag.
Du kan inte styra över något annat.
Annons: