/spanien/barcelona/forum/25894.aspx/spanien/barcelona/forum/25894.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tarrak
2006-02-02 01:29
Fizu/ Vilket tråkigt liv du måste ha om du endast kan glädja dig åt det förflutna. En massa segrar som ägde rum innan du var född kan inte vara så roligt att klänga sig fast vid när ditt lag spelar så dåligt som de gör. Nästan så jag tycker det är sorgligt, men bara nästan..
Barcelona Gabriel
2006-02-02 01:26
alex163 [Sergio Ramos]

Att At.Madrid ska kunna ta poäng från oss på mycket länge tror jag mycket väl kan hända. Bortsett från att de är i bra form så har de inga avstägningar och gör dessutom alltid bra ifrån sig emot oss. De har en tendens att suga året igenom för att sedan göra deras livs match mot oss. Vi saknar Edmilson och Ronaldinho(som säkerligen hade varit revanchsugen) - men jag tror ändå att vi vinner med udda målet.

Ni kommer inte vinna ligan - då är du för optimistisk, var istället glad att domaren gav er en stor chans till blåbärsligan, det får ni nöja er med :D ;)!

Visca el Barça !!!
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2006-02-02 01:23
Ämne: alex163 [Sergio Ramo....
Jo jag förstår om cupen men det är ju alltid roligt att försöka vinna allt. Just nu har ni många skador och avstängningar och vem vet, ni kan ju börja tappa poäng? Jag tror er första poäng förlust på väldigt länge i ligan kommer just mot Atleti då de är i bra form och ni har många bra spelare borta. Sedan har ni bra lag kvar att försöka vinna över men helt ärligt, jag är optimist så jag tror vi kan komma ikapp.
Enought said. Bye Bye! Gabriel, trevligt att chatta lite.
Barcelona Gabriel
2006-02-02 01:23
Fizu

Huh? Va fan kom det ifårn. Lika uppenbart som det var att domaren inte ville få vidare oss ikväll, lika uppenbart är det att ni känner er hotade av oss. Läste ett inlägg av "robinho" på erat forum då han beskriver sin glädje över att vi inte gick vidare mot zaragoza - tyder på rädsla, men han var väll rädd att bli förnedrad igen.

Statestiken är inget som vi kollar på, det är snarare ni som stirrar er blinda på statestiken. Varje gång ni ska försvara er så gör ni det genom att hänvisa till statestik - man känner eran försvarstaktik utantill nu som culé - tycker det är roligt att ni försvarar er med att ni har vunnit många titlar men i nutid inte vunnit nått på 2 år (kan bli 3).
Real Madrid Ike
2006-02-02 01:21
skulle vara så skönt med ett forum där bara barca fan´s kan skriva.

Kan redaktionen vara snäll och göra ett sådant forum, eller bara stänga av idioter som fizu för alltid?
Barcelona Rebin M
2006-02-02 01:21
Barcelona Rebin M
2006-02-02 01:20
dinho
Barcelona Gabriel
2006-02-02 01:19
alex163 [Sergio Ramos]

Jag önskade mig trippeln innan, men scrolla ner lite längre idag så ser du att jag tidigare skrev att jag var tveksam till om jag ville att vi skulle gå vidare eftersom det skulle innebära två viktiga matcher på för kort tid. Det går inte att manna ett blag mot Madrid, även om det är i cupen, eftersom det är för mycket prestige. Det skulle innebära att vi inte kommer ha lika stor mental förberedelse, dessutom ökar chanserna till skador etc. Det jag stör mig på är sättet vi förlorar på och att domaren var så jävla uppenbar. Det är det pinsamaste jag upplevt när det kommer till domare.

Ska ni vinna ligan? Hehe, keep on dreaming ;)!
Barcelona giovani
2006-02-02 01:19
matchen i rmvb format, runt 400Mb går ganska snabbt att ladda ner skulle jag tro. det är en torrent fil.
Real Madrid Fizu
2006-02-02 01:18
Jag har lite svårt att förstå varför så många cules är så bittra och gnälliga trots att det går så bra för Barcelona. Är det statistiken 29-17 och 9-1 som spökar kanske?
Barcelona Rebin M
2006-02-02 01:18
Mål
2006-02-02 01:16
Haha :D
Jaja... Ska dra nu grabbar. Sorry Gabriel, du önskade dig trippeln men sikta in er på en dubbel istället. Jag hoppas Real också kan förstöra Cl och Liga-drömmen. Det är många matcher kvar, man ska inte ta ut vinsten i förskott.

Ha det bra!
Barcelona Gabriel
2006-02-02 01:13
alex163 [Sergio Ramos]

Smart val av dig att inte ta diskussionen - ja låt oss bara vara överens om att domarna är en katastrof och att det behövs nya!
Real Madrid Ike
2006-02-02 01:11
En fråga, om det kommer fram att en dommare är mutad, eller om han dömmer helt katastrofalt fel en hel match. Kan matchen spelas om då eller nått liknande?
2006-02-02 01:09
Sorry, sportexpressen är det ja.

Gabriel: Jag tycker att denna säsong har domarna varit ganska hårda mot Real. Felaktiga kort, felaktiga avblåsningar osv. Vi har ju också blivit bestulna på många straffar. Jag tänker inte ta denna diskussion men jag hoppas verkligen att man införskaffar nya domare.

Alltså: SPORTEPXRESSEN sänder Barca-Zaragoza i repris idag Torsdag klockan 16.45!
Barcelona Gabriel
2006-02-02 01:09
Fizu

Ja eller hur ;)
Real Madrid Fizu
2006-02-02 01:07
Gabriel,

gil i all ära men Barcelona får lika mycket hjälp av domarna som Madrid.
Barcelona kanonathan
2006-02-02 01:03
Sportexpressen
Barcelona tarrak
2006-02-02 01:01
Är det inte jävligt roligt att varje gång Real Madrid värvar en ny spelare så dyker det upp ett gäng riktiga idioter med den spelarens namn. Kommer ihåg hur det var i höstas när det ploppade upp ett gäng blåsta människor som kallade sig för Robinho-nånting. Nu har vi fått ett nytt stjärnskott kallat Ciicinho som är helt övertygad om att Madrid är världens bästa lag. Fan vad jag är lycklig att jag håller på Barcelona!
Barcelona Kimmpa_fcb
2006-02-02 01:01
alex163 [Sergio Ramos]

Måste vi chansa vilken kanal eller?
Barcelona Gabriel
2006-02-02 01:00
alex163 [Sergio Ramos]

Bättre domare till nästa säsong? Det kommer inte att hända, det pinsamma är att fotbollsförbundet i spanien ALLTID försvarar domarna oavsett hur rostiga saker de gör på planen - de är som franco diktatorer på fotbollsplanen och tror att de kan göra vad de vill för att sedan komma undan me det (vilket de också kan - det är de störande). Spanska ligan är världens bästa och mest underhållande men vi har våran curse det är domarna, vi är fast med dem.

Jesus gil kan man säga mycket om men han sa det bäst - "de spanska domarna är alla skit, de hjälper bara madrid och jag är så jävla trött på det. Vi måste ta in utländska domare, för de spanska hjälper madrid."

Det värsta är att han fick böta för de uttalandena - det bästa är att han sket i att göra det, kudos gil!
Barcelona Gabriel
2006-02-02 00:57
Ciicinho

Du borde bli avstängd för brist av hjärnceller!

Det måste man ha ifall man anser att Real Madrid är världens bästa klubb!
2006-02-02 00:56
Ni som inte lyckades se på matchen kan istället göra det idag Torsdag.
16:45 Fotboll: Spanska Cupen
Semifinal. Kommentator: Niklas Jarelind. Från onsdag.
Barcelona giovani
2006-02-02 00:52
Det är ju just detta med denna historiska match det var inte det röda kortet som var värst den går ändå att förklara från dommarens sida, resten var sjukt.
2006-02-02 00:49
HAHAHA vilket jävla skämt - röda kortet.
Nej men seriöst. Jag har aldrig sett något värre...
Vi får hoppas på att nästa säsongs domare verkligen håller klassen, det här är skandal!

Även om jag håller på Real Madrid så kan jag erkänna att det var riktigt synd. Man ser ju på videon att Ronaldinho blir helt förstörd. Riktigt synd! Domarna måste förbättras markant.
Barcelona hammabarça
Ämne: hammabarça//

Jiss....
Haha jaru.

Killen sa på alla sätt! Nu måste vi inse det. Raul är världens bästa spelare också förstås!

Barcelona giovani
Ok låt mig se nu, Real har haft en svacka på 2 år men är på väg tillbaka nu för att dom vunnit 2-3 matcher nu ? och den senaste ska vi ju inte gå in på hur dom vann den, ja det var ju verkligen förtroende rikt.
Barcelona La Rambla
2006-02-02 00:48
hammabarça//

Jisses, vilka argument killen har. Där satte han oss på plats, jag ger upp. :-)~

Bon nit culés.
Barcelona La Rambla
2006-02-02 00:47
Haha! Vilken skämtare. I vilken värld då? Bara för att det är historiens bästa lag så är ni knappast bäst nu, långt ifrån. Världens bästa lag blir inte så utspelade på sin hemmaplan som ni blev senast. Sluta klamra dig fast vid gamla meriter.
Barcelona hammabarça
2006-02-02 00:47
Trevligt. Då vet vi varför.
Annons: