/spanien/barcelona/forum/25890.aspx/spanien/barcelona/forum/25890.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid SnajK
2006-02-05 10:56
Ärligt ni är omogna varför ska ni bli arga på Real Madrid fansen när ni förlorar ?

Sen när vi vinner en match o är glada för att vi har vunnit kom inte in dit o skriv " de va tack vare domare "

Real Madrid REAL Redondo
2006-02-05 10:39

Messi,

.. hur funkar Du? Om någon skriver Drogba(rakt upp och ner), så ska dom bara stängas av enligt dig. Men om ett sk. Barcafans drar en "rak" parallell mellan Franco(politik) och ett realfans(fotboll) så är det ok, vad det verkar. Eller finns det inlägg som raderats.. som ligger som grund?

Men jag är inte förvånad om ej så är fallet.. tur man ÄR ett riktigt Real Madrid fans!

Jag tror förresten inte att Etoós straffmiss nu.. och att han lät "Wome" skjuta ut Kamerun från VM-slutspelet påverkar honom när han ansluter till Barcelona. Inte för att han är ett riktigt proffs.. utan för att han är så egotrippad och självgod. Gooo Etoódinhoo..

Hala Madrid
Real Madrid Al_atay
2006-02-05 04:26
hola
Barcelona Ordem e Progresso
2006-02-05 02:05
Real-Assyriska

Vi har inte sagt att ni inte vunnit era titlar, vi har bara berättat hur det har gått till när vissa av dem har vunnits.
Real Madrid Real-Assyriska
2006-02-05 01:54
asså så här är det jag tycker själv att real madrid är det bästa läget genom tiderna. Dom har vunnit mest titlar av alla världs lag så vilken klubb har uppnåt den höjden
2006-02-05 01:51
varför ska ni alltid hålla på så för snacka fotboll istället för att hacka på varandra jag älskar ronaldinho och ronaldo alla brassa för i helvete
Barcelona Ordem e Progresso
2006-02-05 01:47
Emilio

Den största delen av er klubb består av politik, och det gör vår också. Bara att vi aldrig stått för facism.

"Förresten så svider inte senaste förlusten mot er nånting. Haft ett par risiga år. Om däremot båda lagen spelade bra samtidigt så skulle det svida.."

Du kan ju fortsätta att intala dig själv att förlusten inte sved :)
2006-02-05 01:43
jag håller me emilio fan asså i era barca ögon är det som om real är värsta djur som inte kan spela fotboll . komigen va vänner jag vet att det är typ som att slå ihop milan o inter men ändå försök o hitta det som ni har gemensamt då menar jag "FOTBOLL"
Real Madrid Emílio
2006-02-05 01:14
Vill bara kommentera det där med fans å fans.
Många utav er barcafans är minst lika omogna som många madridistas.. Men ni ser väl bara dom med vita tröjor när dom kommenterar nånting. Förresten så svider inte senaste förlusten mot er nånting. Haft ett par risiga år. Om däremot båda lagen spelade bra samtidigt så skulle det svida..

nåt som svider är att ni alla verkar tro att 100% av alla oss som håller på madrid är francoanhängare och hur jävla dåliga vi är som fans?! Vi kastar ju grishuven på etoo och 80% pekar finger mot hela madrid.. :p lev i fotbollen, inte politiken.
Barcelona FCB_Petterzzon
2006-02-05 00:50
Jag håller med La Rambla Eto´o kommer inte vara med i truppen imogron efte spelat 120 min så kommer det itne på fråga. och han måste ha lite sorg i kroppen för kamerun skulle vinna mästerskapet för att bevisa att dom håller hög klass och dom kvala inte in till vm så ajg tror det kan eto´o ta ganska hårt
Barcelona La Rambla
2006-02-04 23:58
Efter att ha spelat match idag, 120 min med förlängning och sen flyga från Egypten under morgondagen, så är det väl föga troligt att Etóo ens är tilltänkt i truppen. Det han däremot gärna får göra är att sänka los ché på Mestalla nästa helg. Tror han kommer att vara otroligt laddad med tanke på förlusten idag. Ser lovande ut för oss culés åtminstone.
Barcelona el Flaco
2006-02-04 23:40
Ämne: Eto`o välkommen hem!....
Ja jag håller med dig till 100%. Har saknat Mr. "Madrid, Cabrón, Saluda El Campeon". Sen att han är förmodligen ledsen över straffmissen kommer han snart kunna glömma eftersom han vet att han har större mål att uppnå denna säsongen med Barca.
Barcelona S.W.A.T
2006-02-04 23:23
Eto`o välkommen hem! el Flaco ja tror inte att Eto`o spelar imorron, om han skulle spela så skulle de bli sista 20 minuterna! men han är så VÄLKOMMEN, han kommer säkert att vara nere för att han missade straffen!
Barcelona el Flaco
2006-02-04 23:10
Jag tycker inte att Eto'o borde spela mot atletico. Låt honom vila några dagar och sedan får han göra slut på Valencias drömmar om att vinna guldet.
Barcelona Messi
2006-02-04 22:12
Jaha... då lägger vi till Zizou-Mano på avstängningslistan.
Barcelona La Rambla
2006-02-04 22:03
Ämne: eto'o den tönten ....
Den största tönten är väl du, vilket du just bevisade med ditt inlägg.

Grattis till avstäningen förresten. :-)~
Barcelona Messi
2006-02-04 22:03
Och där åker även Gabinho! på en avstänging.
Barcelona La Rambla
2006-02-04 22:02
Dags att kolla på Depor - Valencia.
Vågar vi hoppas på poäng för Depor, så ser det ljust ut i ligan. Real är redan avhängda. :-)
Barcelona Kharles
2006-02-04 22:01
Det märks att Etoo saknar Barcelona. Härligt att ha honom tillbaka, han borde hoppa in imorgon och sätta in dödstöten i ett tröttkört atleti.
Barcelona La Rambla
2006-02-04 22:01
zipp

Tack, skönt att kunna konstatera att alla realfans inte går under beskrivningen som jag tidigare hänvisade till. Hoppas du inte tog åt dig. :)

Messi

Det gör du rätt i, ut med fjantarna bara.
Barcelona Messi
2006-02-04 21:57
Vore det inte för Eto'o så skulle inte Kamerun ens spela matchen.

F.ö kommer jag stänga av R9 Ronaldo och Robinho10 snart. Avstäningen gäller så länge jag känner för.
Real Madrid zipp
2006-02-04 21:54
jag tycker verkligen de e synd att eto missade straffen och att cameron åkte ut,,men efter 22 straffar så måste väl nån missa och tyvärr så blev det eto..så bry er inte vad snorungarna som kallar sig själva för realfan skriver.
Barcelona Kimmpa_fcb
2006-02-04 21:45
La Rambla

ok. Ne vet han är inte en så bra straffskytt, han missar väldigt mycket, om han fick 5 chanser skulle han säkert missat minst 2.
Barcelona La Rambla
2006-02-04 21:43
Det var ett skott just över ribban. Skämmas, nej varför då. Alla kan missa en straff, speciellt när man redan lagt sin straff som första man och sen kunnat slappnat av och trott man ej behöver lägga någon ny. Sen är väl Etóo knappast en supersäker straffskytt.
Barcelona Kimmpa_fcb
2006-02-04 21:41
La Rambla

Okok, var det en grov miss eller inget att typ skämmas över? :P:P
Barcelona La Rambla
2006-02-04 21:39
Han missade sin andra straff ja. Alla slog in sina så de fick lägga om. Vem bryr sig, själv är jag glad att han sitter på planet hem till Barcelona i morgon.

Olé!
Barcelona Kimmpa_fcb
2006-02-04 21:35
Missa Eto'o sin straff för Kamerun?
Real Madrid Mr Salgado
2006-02-04 21:32
Jag ville att eto skulle sätta den så att ni skulle vara utan honom några matcher till, men psykopaten drogba gjorde sitt jobb
Barcelona La Rambla
2006-02-04 21:29
Jag läste här om dagen ett inlägg på ett forum som beskrev reals fans rätt bra. Tror nog att många ser på dem på det sättet. Håll tillgodo cués.

Många här inne kan inte skilja på en bekymrad arsenalsupporter och en 12-årig realmadridkille med nick typ "Rejalrobinjo rules PS värva Adrianohanärsåjävlagrymm".

Priceless! :-)

Etóo på väg hem till Barcelona. Fan vad skönt!
Barcelona Blaugrana_1899
2006-02-04 21:29
Orka ens lägga ner tid på alla avundsjuka patetiska real fans, 0-3 senast svider väll fortfarande, det märks ju tydligt, sen att vi har världens bästa spelare och världens just nu bästa forward strör väll ännu mer salt i såren. :)

Força Barça!
Annons: