/spanien/barcelona/forum/25889.aspx/spanien/barcelona/forum/25889.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Stoor
2004-12-11 21:45
Oj oj oj, Puyol räddar oss verkligen där, med en hel del tur också ska tilläggas! Tycker Etoó ska byta tillbaka till centern och tillbaka med Dinho på vänstern eller varför inte byta in några fräscha ben såsom Messí. Borde satsa allt framåt, vi ska ta tre poäng i sådana här matcher!
Señor Laporta
2004-12-12 11:06
(--MadriEntes--)

Man är betydligt mer taggade att vinna över serieledarna hemma inför sin egna publik. På så sätt går man ut med en helt annan mentalitet och inställning inför matchen och anfaller mer än vad man gör på bortaplan.

Tänk lite...
Barcelona ackish
2004-12-11 20:52
SKönt att Iniesta får göra mål, kan ändå ha varit positivt med Guilys lilla skada, kan innebära att Iniesta verkligen visar sina rätta kvaliteér och är med och slåss om en plats på allvar.

Señor Laporta
2004-12-12 11:03
Boixos Nois

Såg du matchen överhuvud taget?
Boixos Nois
2004-12-12 10:53
Jag ville att Barca skulle vinna med ungefär 0-eller 0-7...men 1-2 är OK bara Ok
Barcelona Der Afro
2004-12-12 15:29
Såg ni Ronnies trix bakom ryggen när han sköt ut bollen pga en skadad Albacete-spelare? Det skulle jag vilja se igen!!!
Barcelona O Fenômeno
2004-12-12 01:21
Har jag fattat rätt... Tog TV4+ Paus mitt i matchen för att sända reklam???
Barcelona Der Afro
2004-12-12 15:29
Såg ni Ronnies trix bakom ryggen när han sköt ut bollen pga en skadad Albacete-spelare? Det skulle jag vilja se igen!!!
(--MadriEntes--)
2004-12-12 11:04
svårt att tro att real madrid slog albacete me 6-1 så som dom spelade mot er...
(--MadriEntes--)
(--MadriEntes--)
Señor Laporta
2004-12-11 22:11
Messí

Det tror jag inte...själv fick jag panik och visste inte vad jag skulle göra.
Barcelona Pizzamatte
2004-12-09 13:05
du är du ihuvudet kolla text tv sidan 332 så får du se dumhuvud

Jag låter detta meddelande stå kvar eftersom det utgör ett bra exempel på vad man ska skriva om man vill bli avstängd.
/Admin

Señor Laporta
2004-12-11 21:54
Carles Puyol är riktigt förgrymmad idag. Fått ta några smällar och hamnat i lite små gruff. 6 minuter stopptid. Tror jag inte varit med om så många minuter förut.
Barcelona Messí
2004-12-08 21:38
Ämne: Barca borde köpa jun....
Jag är inte säker men Juninho har väl inte något Eu-pass? Förresten, vem ska han peta? Han är för bra för att sitta på bänken, sen tror jag inte Lyon släpper sin stora stjärna billigt.
Barcelona hammabarça
2004-12-15 12:42
Har ni sett Arsenals krönika om Guldbollen, där skriver han att ronaldinho inte är effektiv och ingen bra framspelare än.. osv osv osv nån mer som tycker att han inte har nåt vett i huvudet?
Barcelona Viking
2004-12-12 02:08
blev marquez skadad? missade andra helvlek???
hoppas inte att det var ngt alvarligt...
Barcelona Messí
2004-12-12 01:40
Nej, de tog inte reklampaus, utan de avbröt sändningen och så kom den där La Liga bilden upp.
Barcelona Tompa
2004-12-11 22:55
Puh - det blev seger men det satt verkligen långt inne.

Barca spelade inte bra som helhet, det är bara och konstatera faktum. Men ändå vann vi och det är strongt av laget. Hoppas bara inte Marquez blev svårt skadad. Härligt mål av Xavi!
Señor Laporta
2004-12-11 21:52
In med Rodri och Sylvinho. Ut med Ronaldinho och Marquez. 89 minuter spelade.
Barcelona Tompa
2004-12-11 22:55
Puh - det blev seger men det satt verkligen långt inne.

Barca spelade inte bra som helhet, det är bara och konstatera faktum. Men ändå vann vi och det är strongt av laget. Hoppas bara inte Marquez blev svårt skadad. Härligt mål av Xavi!
Barcelona Messí
2004-12-11 22:07
Puh! Känner exakt samma känsla som mot Getafe, jag sa ju att det skulle bli en liknande match!
Reste mig ur soffan och stog upp efter Xavis makalösa mål!

Tankar efter matchen;
*Hoppas Marquez inte blev allvarligt skadad.
*Skönt att Ronaldinho fortfarande är så pass glad som vanligt även fast han sitter på bänken!
*Roligt att se Rijkaards ansiktsuttryck efter att han fick veta att det var 6 minuters tilläggstid.

-

Var det bara jag som blev helt galen när Tv4 avbröt matchen i den 91:a minuten?
Señor Laporta
2004-12-11 21:48
Xavi...wow...vilket mål. Varit i stort sätt osynlig och så slår han till.
Barcelona Blaugrana_1899
2004-12-11 22:04
3 poäng grabbar, det är starkt att vinna på bortplan när man spelar dåligt!
Barcelona Stoor
JAAAAAAAAAAAA!! Xavi gör ett drömmål! Bra lag har flyt och gör målen vid rätt tillfällen. Skönt!
Señor Laporta
2004-12-11 21:20
Nu tycker jag Rijkaard måste agera. Byt ut till exempel Ronaldinho och någon till efter en timmes spel nu. Ronaldinho har dragits med lite olika skador och var dessutom osäker till spel idag. Ge en ung spelare som Messí chansen. Det är ju trots allt match mot Valencia nästa helg.
Barcelona Xaviii
Vilket skott av Xavi....Inga fler mål åt Albacete nu
Señor Laporta
2004-12-11 21:08
Rijkaard om Gerard.

The renewal of Gerard

Gerard's contract expires at the end of this season, but Frank Rijkaard has stated that he is not willing to speak about it because the situation depends on talks with the club's board. The Dutch trainer did speak about the qualities of the Catalan midfielder though.

"The topic of renewing his contract at the end of the season has not yet been talked about."

"He is a player of great quality, with a lot of potential and talent."

"The first thing that I am interested about with Gerard, like all the players, is whether he is fit."

"If it is necessary to sign or to renew the contracts of certain players then I will not decide it with the media."
Barcelona Messí
2004-12-11 20:56
Vi har inte kommit igång under första halvlek. Det var först under de 5 sista minuterna vi kom igång, hoppas vi fortsätter så!
Ronaldinho var osynlig i 40 minuter, samma sak med Eto'o men båda kom i gång i slutet.

Blev väldigt orolig varje gång bollen kom på den högra sidan av Valdés mål... Vem vet? Han kanske kunda ha halkat...

Mycket påpassligt av Iniesta vi målet!

Força Barça!
Barcelona Stoor
2004-12-11 21:10
Saviola verkar ha kommit igång ordentligt nu, mål i CL för inte så länge sen och nu 2-0 målet borta mot Bastia, kul för han, tror han kommer komma tillbaka till i sommar med höjt självförtroende, sen får väl vi se till att utnyttja det bättre än vad Real har gjort med Morientes. Väldigt snygg brytning av Iniesta vid målet också!
Annons: