/spanien/barcelona/forum/25887.aspx/spanien/barcelona/forum/25887.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el diablo
2004-12-28 13:01
messi:bra artikel om eto`o det är ju bara att skaka på huvudet och dra en djup suck.

Är ingen expert på spanska så det var lite svårt i svängarna emellanåt men han han har ju hyfsad smak när det gäller framtida kanon anfallare...

Jag har känslan att han vill ha Eto´ tillbaka efter att de praktisgt taget nobbade honom i REAL TRÖJAN! He wants to clear up some unfinished
business kanske från förr om åren
Barcelona Rivald0
2004-12-29 12:58
Blaugarna_1899, vadå må dåligt om gatusso kom till barça jag skulle jublat..finns få som är som honom som städer upp ordentligt på mittfälltet..och han har en riktigt hög lägsta nivå oxå..så ja skulle tacka å ta emot om han kom..
Barcelona el diablo
2004-12-28 13:01
messi:bra artikel om eto`o det är ju bara att skaka på huvudet och dra en djup suck.

Är ingen expert på spanska så det var lite svårt i svängarna emellanåt men han han har ju hyfsad smak när det gäller framtida kanon anfallare...

Jag har känslan att han vill ha Eto´ tillbaka efter att de praktisgt taget nobbade honom i REAL TRÖJAN! He wants to clear up some unfinished
business kanske från förr om åren
Barcelona Puyolinho
2004-12-28 15:10
Jag hoppas verkligen på Gravesen kollade på Eurosport när Danmark mötte Turkiet !
Asså Han e grymm !
Han spelar hårt som fan och han visade fakist några tekniska nummer då o då !
hade ett par fina bollar till Rommedahl och Jon Dahl Oxå !
Deco_Barça
2004-12-29 12:38
Hur ställer de upp idag Catalunyen(stav?)?
Spanien Dellas
2004-12-31 11:11
No_name1:
Varför säger du så ? Om man spelar med 9 försvarare och en anfallare kan man väl knappast vinna på Frankrike eller Portugal två gånger om ?? Tycker att du borde tänka lite på de
em1l
2004-12-28 13:50
asså det känns som real kommer med dummare och dummare grejer för varje dag som går nu:S
nya målet är och att köpa tillbaka eto ´o från barca det kan vara bland det dummaste jag hört men nu e det så enligt reals nya sportchef sacchi. ärligt talat hur lätt blir det för han och köpa tillbaka han när han stortrivs i barca och plus att real sålde han inför denna säsongen
det betyder ju att dom inte trodde han var bra och inte ville satsa på honom varför skulle han då vilja gå tillbaka till dom?:S:S:S:S
Forca Barca
Barcelona Alx
2004-12-28 14:15
Tänkte bara påminna folk om att det är "el dia de los inocentes" i Spanien, det är som 1:a april här i Sverige. Tro inte på någonting ni läser i spansk media idag...
Barcelona kubala
2004-12-28 13:03
Ämne: Ämne: vi som ....
Robinho har alltid sagt utåt att han har alltid följt och älskat Barcelona. Och Barcelona har varit väldigt nära att köpa honom men han bedömdes som grön och oerfaren, och krävde ett par säsönger för anpassa sig och växa. Det plus priset gjorde att man köpte Etoó istället, eftersom han bedömdes ha utvecklingspotential men kunde samtidigt prestera direkt.
Barcelona Messí
2004-12-28 12:41
Hur lågt kan man sjunka? Real Madrids nya sportchef Arrigo Sacchi har satt upp ett mål inför nästa säsong: Värva Samuel Eto'o.

Patetiskt... (Se länk)
Barcelona Messí
2004-12-27 23:03
Ämne: jävla tjat om massa ....
Att du kan kalla de spelarna "sug anfallare" är märkligt. Hur kan en "sug anfallare" som Crespo ha spelat i Inter, Chelsea och Milan? Eller hur kan Carew ha spelat i Valenica och Besiktas? Eller hur kan Tomasson spela i Milan?

Visst, dom kanske inte är världens bästa anfallare, men dom suger inte. Speciellt inte Crespo, det är en spelare som jag gärna ser i Barça!
Señor Laporta
2004-12-27 16:14
Ämne: Barcelona has set it....
Visst Basinas är en bra spelare och var en stor anledning till att Grekland vann EM i somras. Basinas spelar där tränaren vill ha honom och anpassar sig snabbt. Men Basinas har spelat med Panathinaikos i Champions League.

Panathinaikos skulle nog inte sälja sitt nav på mittfältet för billiga pengar. Och jag är inte säker på att dom vill låna ut honom resten av säsongen, man vill ju vinna Grekiska ligan och Basinas behövs.
Barcelona Puyol_20
2004-12-28 03:17
Kharles_Thiago-Gabri-José-Enrique :
Hehe stämmer rätt bra de där o det har de visat prov på att det enda dem är kapabla är hård-ful stil mot eleganta lag från spanien tex..landskampen mot england är bara en liten teaser...Mina barca bröder håller ni inte med om en grym städgumma + en effektiv huvudspelare?
Barcelona Puyol_20
2004-12-27 22:42
Soodan ja förstår dig när du nämner spelare som betraktas lr spelat som medelmåtter men du måste komma ihåg att davids som ansågs som avdankad o slut i italien gjorde ett ganska bra jobb som städgumma...men viist ska vi inte chansa för mycket...Saviola bör vi ta tibax men ska vi chans mot benbrytar lag ifrån england tyskland så måste vi ha nån som vinner nickdueller där framme..lr vad säger ni?

Forca Barca
Señor Laporta
2004-12-29 13:18
Ämne: Hur ställer de upp i....
Katalonien eller Cataluña.
Sevilla Sevilla4ever:)
2004-12-29 14:15
Finns det nån sida om eran nya "Maradona" Lionel "Leo" Messi. Ja har letat fast har inte hittat nåt, finns de nån fan-sida lr nåt liknande om Messi? Han är en väldigt stor talang man har ju sett han spela på tv o han verkar ju intressant...
Barcelona Kharles_Thiago-Gabri-José-Enrique
2004-12-29 14:08
Tråkigt. Dom borde köra som Barça.
Barcelona Messí
2004-12-27 17:33
Hur tror ni vi (Katalonien) ställer upp på onsdag?

Jag tror vi spelar så här:
Valdes
C. Torres-Puyol-Oleguer-Capdevila
Xavi-Gonzales-Iniesta
?-S. Garcia-Luque
2004-12-27 13:40
Puyol måste nog skaffa sig ett kastilianskt hjärta innan det händer. Han får nog nöja sig med att agera kapten i landskampen mot Argentina, för sitt kära Katalonien nu på onsdag..
Barcelona Messí
2004-12-28 12:54
Ämne: vi som kan spanska, ....
Är inte säker men jag tror att Robinho föredrar Real Madrid före Chelsea och Barcelona. Som sagt, jag är inte säker.
Barcelona Barca Barca
2004-12-26 19:39
Gottwald

Tack mannen=) Men jag tycker Puyol ska vara det eller??
Barcelona Gottwald
2004-12-26 17:49
Barca Barca

Jag tror det e Baraja som är lagkapten efter Raul i landslaget, men är inte riktigsäker men har sätt han varit kapten i någon match
Barcelona Barca Barca
2004-12-26 19:39
Gottwald

Tack mannen=) Men jag tycker Puyol ska vara det eller??
Barcelona Amazing
2004-12-27 20:18
Kan man följa matchen imorgon på internet? Någon som vet?
Atlético Greko
2004-12-27 18:57
Här e 3 länkar angående basinas transfer! till dej som ville ha dom!

www.cooperativa.cl/p4_noticias/site/artic/20041225/pags
/20041225133817.html

www.marca.com/edicion/noticia/0,2458,575929,00.html

http://www.ert.gr/eidiseis/en/newsDetails.asp?id=4006
Barcelona kubala
2004-12-27 18:05
Ämne: Hur tror ni vi (Kata....
Tyvärr så har Xavi, Puyol och Iniesta lämnat återbud p.g.a. småskador. Däremot så kommer Uniteds Piqué att vara med.
Barcelona soodan
2004-12-27 21:53
jävla tjat om massa sug anfallare tex crespo carew tomassom etc. Finns bara en rimlig som jag skulle kunna tänka mig. SAVIOLA . Ge honom chansen i ett barca med självförtroende och form !!!
Barcelona Messí
2004-12-27 15:25
Ämne: Barcelona has set it....
Källa, tack.

Om det nu stämmer så ser jag det som en bra värvning. Han skulle inte vara allt för dyr om vi nu skulle köpa honom. Har bara sett honom spela i EM för Grekland där han var mycket bra som defensiv mittfältare.
2004-12-28 02:00
Pelayo

Vet ej om du märkte en bit sarkasm där, men den seriösa biten tog du inte miste på.

Det känns lite som att Spaniens hjärta och huvudstad's son - Raul är kapten för att hålla ihop spelarna från alla landets hörn, du förstår nog. Så som han spelar nu så borde han inte platsa.

Puyol_20
Gillar ditt uttryck "benbrytar lag ifrån england tyskland".. hah.
Barcelona Sonde
2004-12-27 17:02
Greko: Var vänlig och skicka en länk istället för att kopiera artikeln.
Annons: