/spanien/barcelona/forum/25880.aspx/spanien/barcelona/forum/25880.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messí
2004-12-21 23:20
Har läst några matchrapporter nu och jag har kommit fram till att vi spelade ganska dåligt och Levante spelade bra. Min slutsats: Vår lägstanivå har höjts otroligt mycket sen förra säsongen.

Nu hoppas jag att ingen drar på sig en skada när de dansar runt julgranen eller när de tänder fyrverkerier. ;-)

God jul Barçabröder!
Barcelona Messí
2004-12-21 20:50
Ämne: Det jag gillar med s....
De säger också "Fútbol Club Barcelona" istället för "Barcelona" eller Barça.
Barcelona Puyolinho
2004-12-21 23:52
Ni som såg matchen !

Spelade Ronaldinho bra ?
Barcelona Patrik
2004-12-21 23:13
Riktigt skont med seger. Eto'o gjorde vad som behovdes i precis ratt tid. Pa tiden att han gor mal ocksa.

Sitter pa andra sidan atlanten sa jag kunde se matchen, och jag kan lungt saga att det var riktigt, riktigt trakigt. Ni som inte sag den missade ingenting.
Barcelona Puyolinho
2004-12-21 23:11
Ämne: Puyolinho: han räkna....
Snacka om att jag inte hänger med =)
Barcelona Patrik
2004-12-21 23:13
Riktigt skont med seger. Eto'o gjorde vad som behovdes i precis ratt tid. Pa tiden att han gor mal ocksa.

Sitter pa andra sidan atlanten sa jag kunde se matchen, och jag kan lungt saga att det var riktigt, riktigt trakigt. Ni som inte sag den missade ingenting.
Barcelona Messí
2004-12-21 22:09
Ämne: Underbart att det bl....
Den här matchen kändes som höstsäsongen förra året, då vi hade stora problem med att göra mål. Men till slut gick bollen i mål.

Angående Eto'o. Den här killen bränner många lägen men har ändå gjort 13 mål. Om han hade samma effektivitet som Ronaldo så skulle han ha gjort 20 mål nu. Men nu ska vi njuta av den här segern! Kändes viktigt att inte tappa poäng, man vill ju inte att lagen efter ska knapra in allt för mycket. ;-)
Barcelona Ronaldinho Jr.
2004-12-30 12:11
VA??

Hargreaves är varken bra eller billig? Har du sett honom spela iår? Jag vet inte hur mycket han kostar men han borde inte vara för dyr. Men jag kan säga dig att han är riktigt B R A!!
Barcelona Puyolinho
2004-12-21 22:59
NEeeee ! Vi kan inte ha förlorat 4 ligamatcher !
Barcelona rico
2004-12-21 22:11
ok trots att jag inte kunde se matchen så var det lika spännande att höra på den som att se den.Det känns som vi har lite måltorka missförstå mig inte vi gör mål i varje match men dom senaste matcherna så är barca inte lika effektiv som i början av säsongen..men det är klart med tanke på våra skador så kan jag förstå det. Vill bara gratulera laget för den här året som har visat hur fotboll ska spelas och fört tillbaka spelglädjen till världen(ingen italiensk taktik eller engelsk spark fotboll). Och nej vi kommer inte göra en Real madrid som så många lag tror (att vi ska börja tappa p eftersom det hände förra säsongen för real är bara önsketänkande för våra motståndare.) och tappa ledningen. Laporta och Co vet vad dom gör och kommer att värva taktisk...Grattis alla Barcelona supportrar som har hejat på laget i vårt och torrt trots att vi alla kan vara oense ibland så har vi alla hjärta för klubben,,God jul och Gott nytt år :)
Deco_Barça
2004-12-21 22:08
Blev det Decos mål elr blev det självmål?
Barcelona Barca Barca
2004-12-22 16:37
Barcelona Barca Barca
2004-12-22 16:37
Barcelona Lucho
2004-12-21 22:08
Förra säsongen var Ronaldinho frälsare med ett och annat avgörnade mål. I år verkar det vara Eto'o som står för dessa..

Jävligt trött för tillfället men jag garvade åt seriestripen iaf (se länk)..
Barcelona _FCBarcelona_
2005-01-03 16:28
Förlåt, förlåt, Villareal menade jag.
Barcelona _FCBarcelona_
2005-01-03 16:27
Till Xavidinh0: Enligt TV4. se så kommer Barcelona-AstonVilla matchen visas den 9 januari kl.21.00 på TV4+.
Barcelona Kharles_Thiago-Gabri-José-Enrique
2004-12-23 13:14
Pichichi - Eto'o 13(2) mål(straffar).
Zamora - Valdés 16 matcher - 10 mål insläppta = 0,625mål/match.

Assistligan har jag inte koll på.

Hoppas nu på att Anelka kommer på lån(kan spela CL) och Tacchinardi/Edu/Costinha.

glad påsk.
Barcelona Tompa
2004-12-21 22:05
Underbart att det blev seger! Trodde inte de skulle fixa det efter att Levante kvitterat. Etóo har nu gjort 13 ligamål. Tänk hur pass många här i forumet som inte trodde på honom innan säsongen startade.
Barcelona Tompa
2004-12-21 22:05
Underbart att det blev seger! Trodde inte de skulle fixa det efter att Levante kvitterat. Etóo har nu gjort 13 ligamål. Tänk hur pass många här i forumet som inte trodde på honom innan säsongen startade.
Barcelona Hadinho
2004-12-21 21:45
Reijaard e osmart, han har kört me samma 11 hela tiden samma misstag som real gjorde förra året :S
Barcelona Rivald0
2004-12-22 15:29
Barca forever. Camp Nou heter den i katalonien..men i övriga världen säger de Nou camp..men namnet är Camp Nou!
Barcelona Rod
2004-12-22 15:27
Frågan och dykt upp på Barças officiella supporterförening ("penya") i Sverige (se länk). Så här svarade en man från Barcelona.
På katalanska och i Barcelona säger man Camp Nou, men i medierna och på spanska säger man Nou Camp
Barcelona Messí
2004-12-22 11:46
Ämne: Någon som har en län....
Se länken.

Camparn på nou//
Verkar intressant, ska nog bli medlem. :-)
Barcelona B_a_r_ç_a
2004-12-21 21:58
Ojojojo va skön killen är, mitt hjärta höll på att stanna fan. Viktigaste målet hittills.
Real Madrid rrr
2004-12-22 21:40
Ämne: Nån som har spanska ....
www.as.com
Länktips: www.as.com
Real Madrid rrr
2004-12-22 21:40
Ämne: Nån som har spanska ....
www.as.com
Länktips: www.as.com
Barcelona Messí
2004-12-22 21:39
Amazing & RC_3//
Här är radiolänken med de galna komentatorerna.
Barcelona Camparn på nou
2004-12-22 02:31
Hej !
Här ovanför har ni en länk till ett frågesport spel med bara fotbollsfrågor som min bror och 3 av hans kompisar har gjort. De har hållit på med projektet under ett ca års tid och sidan har funnits sen i sommras. Just nu finns det 1100 olika frågor inom changlarna La Liga, Serie A, Premier Leauge, andra ligor och Turneringar som champions Leauge, EM och VM.
Du lär dig mer om fotboll och kan mäta dina kunskaper mot andra där dina resultat syns på en highscore lista.
Det finns även en lista över vilka som har samlat in flest poäng totalt.
Sidan har i dagsläget ca 100 medlemmar och nya frågor och uppdatteringar kommer ständigt.
Barcelona Stoichkov
2004-12-30 11:32
Saviola verkar vilja komma tillbaka till Barça
Barcelona Kharles_Thiago-Gabri-José-Enrique
2004-12-30 01:05
Ett reservbetonat Katalonien mötte ett reservbetonat Argentina. Ganska dålig match, Katalanerna spelade slarvigt, felpass och missförstånd hela tiden. Sen kan jag knappt fatta hur Jofre och speciellt S.Garcia missade öppet mål..

Målskyttar var Scaloni (Depor), Maxi Rodriguez (Espanyol) och Galletti (Zaragoza) - om inte Maxi får målet.

Hoppas inte Valdes skadade sig i närkampen med Milito. Det är de sista vi behöver. Tyckte att matchens lirare var Galletti, Coloccini, Maxi och Placente. Bäst i den katalanska tröjan var Q.Alvarez och Sergio Garcia var också stundtals bra.

Skulle inte ha nåt emot att Coloccini kommer på lån. Força!

Såg ni Saviola som var på besök i sin gamla hemmaarena? Bredvid Eto'o också, de framtida anfallskollegorna tillsammans..

Ska bli kul att se vad dessa kan uträtta tillsammans med Dinho. Visca!
Annons: