/spanien/barcelona/forum/25879.aspx/spanien/barcelona/forum/25879.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Señor Laporta
2004-12-04 23:02
Vill än en gång säga att Lionel Messí imponerar stort på mig. Mer och mer för varje gång. Vi ska dock inte ha för stora krav på honom. Men hans självförtroende skulle skjuta i höjden om han skulle fått in bollen där på slutet.
Barcelona Xaviii
2004-12-04 23:20
Skulle vilja att vi mötte Man United
Jag gillar inte United så det skulle vara kul att se Barça krossa dom med stora siffor ;)
Barcelona Messí
2004-12-05 00:18
Nån som vet hur det gick med Eto'os gula kort mot Getafe? Barça överklagade kortet, men jag har inte hört något efter det.

Nån som vet?
Deco_Barça
2004-12-04 23:05
En skönn seger hoppas nu vi får segrar i våra sista matcher innan uppehållet! Snyggt mål av Deco!

Senor Laporta:
Vill att Barca möter PSV,de passar oss bättre än Arsenal.MEN det skulle inte vara dumt att få möta Arsenal.

Visca el Barca!
Barcelona Mort al Reial
2004-12-05 00:40
Mål och höjdpunkter:
Andvänd get right om måste!
Señor Laporta
2004-12-04 21:44
Xaviii

Visst Deco imponerade i början av Champions League säsongen. Men kom inte in i sin roll i la Liga förrän segern i derbyt mot Espanyol där han avgjorde. Sen har det rullat på ganska bra. Hade en liten formsvacka. Men när Deco är mindre bra kliver Xavi fram och tvärtom. Ett bra exempel var el Clasico. Xavis fantastiska form var lite svalare, då klev Deco fram. Tog Xavis jobb och arbetade för två. Den matchen fanns inget att klaga på.
Barcelona Tompa
2004-12-04 22:38
Bortamatch mot Albacete nästa helg. Bör bli 3 poäng till.

FORCA BARCA!
Barcelona Rod
2004-12-04 23:07
Señor Laporta.
Citat från dig: "Nu vet jag inte om man lottar eller hur man gör"
Menar du om man möter ettan eller tvån i gruppen.
Ettan i ena gruppen möter tvån i den andra och vice versa.
Det jag inte visste var vilken grupp man "parades" ihop med.

Håller med Barça-Arsenal vore inte fel men skulle inte tacka nej till en lättare motstånd med tanke på att startelvan har kört ganska hårt.
Señor Laporta
2004-12-04 21:30
Barcelona Tompa
2004-12-04 22:38
Bortamatch mot Albacete nästa helg. Bör bli 3 poäng till.

FORCA BARCA!
Barcelona Tompa
2004-12-04 22:36
Nu är visserligen inte Malaga ett topplag precis (såg dem göra en bedrövlig insats mot Real häromveckan) men Barca var hur som helst helt överlägsna och det hade säkert blivit både 5 och 6-0 eller ännu mer om Rijkaards mannar trampat gasen i bottnen. Bortsett från skadeläget ser jag inga mörka moln alls över Camp Nou. Hade varit kul om Messi fått göra ett mål på slutet.

Tycker det är dags att de som ständigt klagar på Deco slutar med det. Han var återigen riktigt bra.
Señor Laporta
2004-12-04 20:35
1-0 kom efter tjugofem minuter. Samuel Eto'o smiter imellan högerback och mittback. Fint assisterad av Deco. Lite tur i mottagningen. Lite missförstånd i backlinjen. Men framför allt fantastiskt avslut.
Barcelona Tompa
2004-12-04 22:36
Nu är visserligen inte Malaga ett topplag precis (såg dem göra en bedrövlig insats mot Real häromveckan) men Barca var hur som helst helt överlägsna och det hade säkert blivit både 5 och 6-0 eller ännu mer om Rijkaards mannar trampat gasen i bottnen. Bortsett från skadeläget ser jag inga mörka moln alls över Camp Nou. Hade varit kul om Messi fått göra ett mål på slutet.

Tycker det är dags att de som ständigt klagar på Deco slutar med det. Han var återigen riktigt bra.
Atlético rawkus
2004-12-04 20:45
hallå alla Barca(fotbolls)fans!
Sitter och kollar på Barca på 4+....
Vad annat kan man säga än att det e fotbollskonst av den allra bästa sorten!!!
Som Atletico fan så kan jag bara sitta i vintermörkret o mysa med en Barca match. Ni har ett otroligt lag! Gratulerar! Och tack än en gång för att ni täppte igen käften på Real för ett par veckor sedan ;)
Drömmer om de dagarna då(eventuellt) Atletico kan spela lika underbart som ni gör!
Sägar bara: DETTA ÄR FOTBOLL MED HJÄRTA-TILL SKILLNAD FRÅN REALS GNÄLL-DIVOR!
Barcelona Mort al Reial
2004-12-05 00:30
Målen....

Barcelona ÄGER_FETT
2004-12-04 20:41
Någon som vill snacka barcelona på msn? adda mej då patriknilsson935@hotmail.com
Barcelona Barcaängel
2004-12-05 12:11
Så jävla gött att barca är så heta
Barcelona Xaviii
2004-12-04 20:35
2-0
Fan va gött....det ser ut som en lätt seger för oss.
Grymt skott av Deco föresten
Vi trycker på bra...ser ut som ett mål till snart!
Barcelona Xaviii
2004-12-04 20:17
Efter som nästan alla säger att det ska bli 3-1
så tippar jag på 2-0 med ett mål från eto'o och ett från nån överraskande.
Señor Laporta
2004-12-11 15:38
Kharles_Thiago

Så skulle man också göra. Men när jag skrev truppen tänkte jag inte på nyförvärv eller förlängda kontrakt utan bara spelare som gått på lån och kommer tillbaka. Bara en sak. Man byter inte tröjnummrerna varje säsong. Nu har Henrik Larsson sjuan och Saviola får nöja sig med 17.
Barcelona Messí
2004-12-08 19:13
Fakta om Daniel Ljuboja(Hämtat från PSG-sidan):
"28 Ljuboja, Danijel

Längd: 188 cm
Vikt: 75 kg
Född: 4 September 1978 i Vinkovici
Moderklubb: Sochaux

Styrkor
Bra huvudspelare, målfarlig och kan även spela fram lagkamrater. Bör spela från start när ryggen är frisk. Är ofta med från start när Serbien&Montenegro spelar"

Har han haft problem med sin rygg eller?
Señor Laporta
2004-12-11 15:16
Bopi

Ja det kan nog stämma. Han ville väl spela med landsmannen Carlos Tevez som skulle spela i Corinthians.
Barcelona Will
2004-12-08 18:56
Håller med Lucho...Vad har Ljuboja visat som gör att ni är så sugna på att få honom till Barcelona.

Frio

Att ersätta Henke ÄR att göra enstaka inhopp då och då. Glöm inte att Tomasson har ungefär samma status i Milan som Henke har i Barcelona, dvs målfarlig backupspelare
Señor Laporta
2004-12-07 19:04
Tror jag inte. Har läst att Arsenal fick Fabregas som i en del av betalningen för Gio.
Barcelona Kharles_Thiago-Gabri-José-Enrique
2004-12-07 19:02
Fransesc Fabregas låter väl ganska spanskt överhuvudtaget. Har inte koll på Arsenal, är han tänkt som playmaker eller pivot? Stämmer det i artikeln att Barcelona fick 30 miljoner för honom?
Barcelona Camparn på nou
2004-12-07 08:41
Ämne: Jag tycker man borde....
Han är reserv i varje match.
Señor Laporta
2004-12-07 18:29
Kharles_...

Vi har fantastiska playmakers. Ronaldinho och Xavi. Sen Iniesta och Deco.
Spanien yoniiseoo
2004-12-07 12:54
Tror det kan blir svårt ändå borta mot Shaktar. Har ni kollat in detta tipsförslag?
Albacete Kroccot
2004-12-07 10:39
Rykten säger att Batigoal ersätter henke, kan det stämma?
Barcelona Tompa
2004-12-08 09:27
Jag trodde på en toppning av laget eftersom det fanns en liten (dock allt annat än stor) chans att vinna gruppen. Men det skadar inte att så många ordinarie får vila. Avancemanget till åttondelen var ju ändå klart.
Annons: