/spanien/barcelona/forum/25878.aspx/spanien/barcelona/forum/25878.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca Barca
2004-12-19 00:08
Börjar gilla Deco nu, han visar hjärta. MEN MEN MEN världens sämsta frisparksläggare UTAN UTAN tveka Ronaldinho. Ojojoj asså vad har hänt med hans frisparkar tycker Deco eller Xavi ska få slå de nu.
Barcelona Xaviii
2004-12-18 23:44
Barça får staff och Ronaldinho sätter den ! 1-1
Barcelona Damia
2004-12-19 00:06
Jag är ändå nöjd med resultatet eftersom att vi fick valdes utvisad. Men en vinst hade absolut inte varit orätvist.
Spanien neo
2004-12-18 23:29
otur
Barcelona Xaviii
2004-12-18 23:27
Fan 0-1 till Valencia (Fiore)
Barcelona RiZzo
2004-12-18 23:04
Hoppas de för dom lekte me valencia i första:))
Länktips: Forza
Barcelona RiZzo
2004-12-18 23:00
Halloj alla barcelona bröder.
Såg första halvlek mellan barca-valencia måste säga att barca har kört över dom.
Domhade inget i första fattades bara mäl..:((
Hoppas den kommer i andra tidigt mål så barca kan köra över dom...Forza barca:))
Länktips: Forza
Deco_Barça
2004-12-18 22:00
oekj grabbar acspark om 2 minuter knapt jag tror vi vinner med 2-1! Real Vann nyss med 3-2.
Barcelona Barca Barca
2005-02-10 19:07
Ämne: Härom dagen missade ....
Kan bara hålla med finns ingen anledning att bombadera tv4+, finnt skrivet Barca broder.
Real Madrid Real Madrid!
2004-12-18 22:07
Hala Madrid
Barcelona Barca Barca
2005-02-10 19:07
Ämne: Härom dagen missade ....
Kan bara hålla med finns ingen anledning att bombadera tv4+, finnt skrivet Barca broder.
Real Madrid Bahrami
2005-02-09 23:22
El culé//

Håller med dig, Saviola är väldigt talangfull, satsa på framtiden, Giuly och Henke är snart slut! Maxi, Saviola och Eto'o är ju framtiden, kan dock bli lite klurigt med EU-passen :/
Barcelona LONA
2005-02-09 22:19
nån här som vet hur många mål messi hart gjort i U20? 5-6 eller?
Barcelona Sonde
2005-02-10 17:51
Äh lägg av nu. De har visat ALLA vara matcher den här säsongen. Jag kan tänka mig att dem har fått in en del klagomål för det, och därför väljer man att hoppa över den här veckan.

EE: Köpet av Deco onödigt?! Snälla, har du överhuvudtaget sett Barcelona spela den här säsongen. Deco har varit kanon på mittfältet. Att sedan Quaresma börjat spela hyggligt igen har inget med det här att göra. Han sumpade sina chanser när han var i Barça, genom en dålig inställning och flera prov på dålig spelförståelse. Jag har svårt att se att det blir någon världsstjärna av honom.

Vad kommer att hända med Damía nu? :(
Real Madrid Bahrami
2005-02-09 23:35
Tycker det är lite konstigt när real och barca supportrar går in i varandras forum och skriver massa dumma grejer. Hur skulle ligan vara utan dessa två lag? Finns det inte en slags hatkärlek mellan oss egentligen? Nu menar jag inte att vi ska gå hand i hand till El clasico och pussas och kramas men vi kan väl ändå försöka visa respekt för varandra, har jag fel?
Barcelona Patrik
2004-12-15 13:50
Ämne: Har ni sett Arsenals....
Att Henry inte vann var ju inte särskilt överraskande. Givetvis gick Arsenals redaktion i taket eftersom dem inte vet att det finns andra spelare. Att såga Deco visar också på att de har utvecklat något sorts tunnelseende. Efter att ha burit Porto till CL-vinst är det inte konstigt att han kommer före Henry. (Tro det eller ej, det handlar inte bara om att göra många mål). Sågningen av Ronaldinho orkar jag inte ens kommentera.
Barcelona B_a_r_ç_a
2004-12-18 21:02
Tror ni inte att Damia skulle vara ett altenativ för deffensiva mittfältet? Han är lång och bra som back och springer mycket. Jag skulle faktist vilja se han på den platsen.
Barcelona Patrik
2004-12-15 13:50
Ämne: Har ni sett Arsenals....
Att Henry inte vann var ju inte särskilt överraskande. Givetvis gick Arsenals redaktion i taket eftersom dem inte vet att det finns andra spelare. Att såga Deco visar också på att de har utvecklat något sorts tunnelseende. Efter att ha burit Porto till CL-vinst är det inte konstigt att han kommer före Henry. (Tro det eller ej, det handlar inte bara om att göra många mål). Sågningen av Ronaldinho orkar jag inte ens kommentera.
Barcelona EE
2005-02-10 15:56
just nu känns löpet av deco onödigt att ge bort quaresma och betala för en spelare när vi hade en bättre spelare i form av riquelme,tänk er vi kunde ha behållt quaresma och titta på hur han spelar nu ,det är inte ens samma spelare och plus ta tillbaka riquelme ,som briljerar i la liga
Barcelona ronaldinh0
2004-12-15 13:48
synd att inte rona... inte fick bollen han var värt det...inte sant??
Barcelona Will
2004-12-15 14:06
Det var f.ö. väldigt mycket "skitsnack" inne på Arsenals forum
em1l
2004-12-15 16:19
nån som vet vart man kan se målen från igår?

INGEN SOM VET??????????????
Barcelona Adaminho
2005-02-10 17:25
JAG är med på att bomba tv4+ mail! Dåligt att dom inte visar den!
Real Madrid Rodrigo
2004-12-15 10:01
Cedhamres krönika är jättebra. Jag anser att orsaken till Xavis "förbättrade" defensiv är det faktum att han inte behöver ta lika mycket defensivt ansvar som förr, när han själv spelade i en roll som liknar den Marquez/Edmilson/Motta/Gerard har idag. Nu spelas han ett steg längre upp i banan där han utnyttjas mycket bättre, och får mycket mer hjälp (av Deco och den som spelar framför backlinjen) när det kommer till att försvara. Förr skulle Xavi själv vara Barcelonas försvarsreferens, något som inte alltid passade honom. Så egentligen har inte förbättrat sig så himla mycket defensivt på ett individuellt plan, det är laget Barca som höjt sig...Däremot har han ju visat vad han kan offensivt skulle jag vilja säga.

Vad tycker ni?
Barcelona Jocke (Izquierda)
2004-12-15 09:09
Will//

Halva förra säsongen spelade laget med en slags 4-2-3-1 uppställning. Andra halvan spelade man 4-3-3 och hade Edgar Davids i vänsterrollen. Funkade alldeles fantastiskt. Av de defensiva mittfältare Kharles... räknar upp var det ingen som spelade kontinuerligt på den positionen förra säsongen och få som kan räkna den som sin naturliga position.
Barcelona Relay
2004-12-18 13:28
Inför CL Lottningen hade jag tre lag jag absolut inte ville möta och Chelsea var ett av dom tyvärr tror jag det blir en oviss match i Feb. Tompa tycker hela tiden jag är negativ men som sagt det handlar mer om ängslighet än om att vara negativ.
Och i helgen blir det seger om än knappt mot Valencia. 2-1 till Barcelona tror jag.
seth
2004-12-17 16:57
puyol_20//
Så ska det låta!
Señor Laporta
2004-12-18 15:38
Hitta en intressant grej när det gäller mötet mellan Barça och Chelsea. Kolla in länken!
Deco_Barça
2004-12-18 09:00
om Barca går vidare i CL vilka får de möta då?
Barcelona hammabarça
2004-12-16 23:07
Nån som vet iaf Marquez kan vara med på lördag?
Annons: